Vieläkö Rovalento hengissä

Anonyymi-ap

Rovaniemellä vaikutti 70-luvulla lentokoulu, josta ei kukaan koskaan saanut lupakirjaa.

Rahat kyllä vietiin.

Opettaja ei lennolla puhunut mitään ja teoriaopetusta antoi yksityislentäjän lupakirjan omaava juippi.

Vituttaa vieläkin.

6

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ilmailu on kannattamatonta bisnestä.
      Glamoqurin on kadonnut jo aika päiviä sitten.

    • Anonyymi

      Ei oppilaan kuulunutkaan saada mitään lupakirjaa. Oli pääasia, että ”yrittäjä” selvisi aina seuraavaan päivään.
      Ei kovin asiakaslähtöistä toimintaa ollut.
      Ilmailupiireissä asia tiedettiin. Säälitti oppilaspoloset, joita uunotettiin.

    • Anonyymi

      Valitettavasti minäkin astuin materon paskaan. Sopimukset ei koskaan pitäneet paikkaansa. Jässikkää sai hakea, hakea, soitella, ...ei vastaa puhelimeen...täysi koijarifirma.

    • Anonyymi

      JM ei ollut lainkaan kiinnostunut kiinteäsiipisen lentämisestä. Hän oli helikopterimiehiä.
      Lentokoulun oppilailta perittiin aina maksut etukäteen laskujen maksuun ja pöytäviinaan. Miksi heitä enää sen jälkeen lennättelemään, kun maksu oli saatu ja rahat menneet jo.

    • Anonyymi

      tappakaa se

    • Anonyymi

      Ei se materoinen kiireiltään kerennyt kaikkia tolloja kouluttamaan. JOS hullu tuli yrittämään lentämisen lupakirjaa niin se usein huomattiin vasta siellä taivaalla ja tilanteita oli todella vaarallisia.
      Siihen aikaan verrattuna esim. sääennusteet ovat aivan eri luokkaa mutta silloin koneet olivat melkein uusia ja hyvässä kunnossa.
      Sama asia kuin autossa ratin ja penkin välissä... kun on ohjeet,säännöt, lait, neuvot annettu niin miksi ei voi edes yrittää keskittyä siihen mitä ollaan tekemässä?
      Muistan kun oli kiirettä niin kone tankattiin ja tarkastettiin monta kertaa päivässä.
      Heh..... se aina mua naurattaa ku materoinen lensi monta päivää viinaa Rovaniemeltä Itälappiin poromiehille. Siellä oli porot jaettu ja istuttu tervastulien ääreen.
      Joikkaahminen vaan oli jatkunut ja aina oli uudestaan soitettu lissää viinaa pikana kun raha poltteli taskussa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Merikarvian nuoriso

      taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
      Yleistä Satakunnasta
      131
      6186
    2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      78
      4021
    3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

      Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
      Ikävä
      114
      3673
    4. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

      Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
      Luterilaisuus
      278
      3629
    5. Naiselle, rakkaalle!

      Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
      Tunteet
      42
      3041
    6. Kuvaile kaivattusi ulkonäköä?

      Asiallista keskustelua kiitos! Itse vastaan, naisella on isot rinnat.
      Ikävä
      122
      2358
    7. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

      https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
      Hindulaisuus
      631
      2059
    8. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      168
      1764
    9. Ihanaa Juhannusviikkoa kaikille

      Erityisesti eräälle erityiselle Pupuselle🥹😍🐇🌿🌼 Tämä varmaan taas poistetaan kuitenkin, mutta kokeilen onneani✌🏻
      Sinkut
      154
      1443
    10. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      18
      1424
    Aihe