Kaikkea p*skaa sitä musiikiksi kutsutaan

38

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En viitsi tarkemmin eritellä mutta suomiräppiä en kyllä siedä oikein missään muodossa 🙄, jotain äärityperää gangstajojottelua 😶

    • Anonyymi
    • No mutta tuohan on melkoinen korvamato.

      Sanaillaanko tässä jostain feminiinistä henkilöstä joka kovasti pitää bensasta?

      • Anonyymi

        Ai meidän kylän pensamaurista?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai meidän kylän pensamaurista?

        >simiti<

        Tapahtumat tässä taitavat sijoittua Puerto Ricoon eikä tylsämielisten Lakeuksille.



    • Anonyymi

      Tähän sopii nyt tämä on hyvä kappale mut otsikoksi sopii rolling stonesin the last time laulu eli suomeksi nyt saa tää jo riittää viimeinen kerta saa olla ja valitsemasi kappale oli olematon kyllä ja olematon laulaja mutta tanssi tipuset oli kyllä kiva näky katseli mielellään heitä

    • Inhoan oopperaa, inhoan aikalailla jazxia, inhoan räppiä muutamaa ihan kivaa poikkeusta mukaan laittamatta, inhoan paatoksellista enkku pubien paskaa missä joku narisee muka niin vitun filosofisia juttuja, että oksettaa se tekopyhyys. Ainiin ja kantristakaan en erityisemmin tykkää enkä punkki musasta, offspring poikkeus.

      • Anonyymi

        Eivor laulaa hyvin ja Creedillä on ainakin yksi hyvä kappale oliko wide open


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivor laulaa hyvin ja Creedillä on ainakin yksi hyvä kappale oliko wide open

        Juu. 🙂👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivor laulaa hyvin ja Creedillä on ainakin yksi hyvä kappale oliko wide open

        Eivor laulaa gaelinkielellä. Verd min.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eivor laulaa gaelinkielellä. Verd min.

        Olen nähny pari ehdotusta youtubessa. En ole kuunnellut kuitenkaan, taidankin mennä kuuntelemaan.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olen nähny pari ehdotusta youtubessa. En ole kuunnellut kuitenkaan, taidankin mennä kuuntelemaan.

        Nojaa, pikakuuntelin. Ihan ok. Osu kuitenkin silmääni tämmönen ja korvaankin ihan jees.

        https://youtu.be/P9pk_V6Au0o?si=Y44AQh0bYT5VBVVB

        Lilith


    • Mä en tykkää iskelmästä, iskelmästä. Mutta mikä tossa alottajan videossa oli siinä autossa ne kytkimet. Mitkä painettiin yksitellen, ennen kun ruvettiin polttaa kumia. Joku automies kertoo please. Joo en pitäny kappaleesta.

      • Elokuva fuulaa, nuo on juttuja jotka laitetaan manuaalisesti pyörimään jo ennenkuin startataan, bensapumput, flektit yms. Ehkä myös vesiruiskutus, ilokaasut napataan päälle vaihdevalitsimen kahvasta yleensä...ei lähdön hetkellä räpätä enää kojelaudalla. Tämä siis maallikon mielipide 🙂


    • buddy-love
    • No niitähän löytyy😅 ainakin nykyajan suomalaiset rap/hiphop -biisit on aivan järkyttäviä. En osaa nimetä yhtäkään, koska en niitä kuuntele, jos radiossa alkaa soimaan niin kanava vaihtuu samalla sekunnilla. Tuuli ja Benjamin kuuluvat tähän samaan kategoriaan. Ei pysty😬

      • En edes kuuntele sitä, en minä tiedä mitä se on. Jotain heviä ilmeisesti.


      • Anonyymi

        Prinsessa sanoi et Metallica on pskaa :).


      • Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa sanoi et Metallica on pskaa :).

        En ole sanonut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Prinsessa sanoi et Metallica on pskaa :).

        Kai se on, jos kerran Motörhead soittaa niiden kappaleen paremmin.


      • Anonyymi


      • 😂 Tämähän ei ole musiikkia vaan sanoitettua taidetta, ajankuvaa 🙂


      • E-Lukka kirjoitti:

        😂 Tämähän ei ole musiikkia vaan sanoitettua taidetta, ajankuvaa 🙂

        noh, ei kahta ilman kolmatta, ylläpidossa joku pitää alangosta 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        noh, ei kahta ilman kolmatta, ylläpidossa joku pitää alangosta 😁

        Edelleen ja ehdottomasti olen sitä mieltä, että se on epävireistä naukunaa ja lisään, että sensorin nuottikorva on pahasti epäkunnossa.


      • Joo samaa mieltä ei Alanko, junkkarinen tai metsurin poika. Mutta Sä varmaan oot automies. katoitko aloittajan videon. mitä ne nappulat siinä mitä painettiin kohdassa 0:14 ennenkuin poltettiin kumia.


      • JeroP kirjoitti:

        Joo samaa mieltä ei Alanko, junkkarinen tai metsurin poika. Mutta Sä varmaan oot automies. katoitko aloittajan videon. mitä ne nappulat siinä mitä painettiin kohdassa 0:14 ennenkuin poltettiin kumia.

        Ei tarvi e-lukka vastas jo. Noista kappaleista siis, tarkotin Metsurin koira, en siis poika.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei tarvi e-lukka vastas jo. Noista kappaleista siis, tarkotin Metsurin koira, en siis poika.

        Valitan, etten ollut paikalla, sillä huollan juuri kaasutinta ja sen pitäisi olla huomenna kunnossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Valitan, etten ollut paikalla, sillä huollan juuri kaasutinta ja sen pitäisi olla huomenna kunnossa.

        Kaasutin on nyt taas kasassa, mutta koska ei ollut huoltosarjaa, niin en pystynyt purkamaan sitä kokonaan. Tuntuu toimivan paremmin, mutta huomenna pitää vielä säätää sitä hiukan.


    • Mä en tietty kaikesta itse tykkää, mutta toisaalta en mä voi p.skaksikaan jotain biisiä yleisesti sanoa...(kun asiaa oikeasti pohdin tässä)..

      Mä saan näppyjä vaikka tästä, jos kuulen...

      https://youtu.be/2gJ-YH4Nizg?si=O4SnXLNjMTtZv1tC

      Ihania muuten näissä noi yuotuben mainokset...kerkee kopsata, ennenkuin mitään kuuluu biisistä. 😄

      Ja tästä saan puistatuksia, mitkä päättyy yökkäykseen ja yli 10 sekunnin kuuntelulla korvista vuotaa verta ja alan sätkiä valkoinen puuro suusta valuen...

      https://youtu.be/a-CL06nIs_I?si=QCTntvRjllQ3hCxL

      Huissaakeli... tuossa ei oo ees mainoksia....varokaa...😬

    • Olen hyvin kaikki ruokainen tai ehkä sietoinen musiikin osalta, että mitään yleisesti määriteltäviä inhokkeja ei varsinaisesti löydy. Ehkä ainoa mikä tökkii isosti, on ns. "poltanpa hittovie kirkon" -hevi, eli nk. speed/death metal kaikkine muine tyylilajeineen, mutta nimenomaan ne lajit joissa nk. laulaja murisee krapulassa mikkiin, kun oksettaa niin veetusti ettei pysty puhumaan, saatikka laulamaan, jos nyt edes osaisi laulaa. Se nyt vaan on niin, että jos kymmenen vuoden sekoilun jälkeenkään ei osaa musisoida, ei kannata sitä tehdä, vaan on parempi keskittyä ennemmin asioihin joita osaa tehdä. Kuten nyt sitten vaikka polttamaan kirkkoja.

    • Anonyymi

      Laura Branigan: Self Control
      Eikö sieltä kasarilta mitään muuta jäänyt elämään radioon.
      No eipä sieltä juuri mitään muutakaan hyvää löydy.

      • Anonyymi

        Kreppitukka ja olkatoppaukset!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe