Elikkäs, olin seurustellut ex tyttöystäväni kanssa 2vuoden ajan ja erosimme noin 1 ja puolivuotta sitten. Meillä oli todella riitaisa suhde jossa kummallakin oli huono olla jatkuvasti eri aikakausina. Riideltiin paljon kokoajan, olin todella rakastunut häneen jonka takia en halunnut päästää hänestä ikinä millään irti vaikka tiedettiin molemmat että se kannattaisi, koska meillä oli niin riitaisa suhde joka ei tuntunut toimivan. Lopulta hän erosi minusta yhtäkkiä enkä voinut ymmärtää miksi. En saanut ikinä vastausta että miksi. Sain selville vasta kuukausi eron jälkeen, että ex tyttöystäväni oli vehtaillut toisen äijän kanssa. Olin vihainen asiasta ja todella surullinen, puhuttiin exäni kanssa siitä mutta hän vain valehteli asiasta. Tilanteen jälkeen emme ole ollut puhe väleissä. Emme siis ole puhuneet enään 1,6 vuoteen.
Minulla on nykyään uusi tyttöystävä, aloin seurustella hänen kanssa pari kuukautta eron jälkeen, olemme nyt olleet yhdessä nykyisen kanssani yli 1 vuoden ajan. Tuntuu että rakastan häntä, mutta en niin paljoa kun ex tyttöystävääni.
Olen koko meidän suhteemme ajan yrittänyt esitellä kuinka hyvä ja terve suhde minulla on (niin onkin) ja olen yrittänyt esittää itselleni ja muille ihmisille etten tunne exääni kohtaan tunteita. Olen nyt viikon ajan hyväskynyt sen faktan että kaipaan häntä todella paljon ja olen todella rakastunut häneen vieläkin. Vaikka nykyinen tyttöystäväni kohtelee minua niinkuin olisin halunnut että minua olisi aina kohdeltu ja hän antaa minulle todella rakastetun olon, silti jostain syystä en saa exääni mielestä.
Viikko sitten näin vihjeitä kavereiden kautta että mun ex kaipaa myös minua takaisin ja hän alkoikin seuraamaan mua sosiaalisissa mediassa. Ne sai mulle enemmän ikävän tunnetta häntä kohtaan.
Mitä pitäs tehdä? En osaa puhua tälläsistä asioista joten tarviisin vinkkei jos joku vois auttaa. Alkaa ottaa aika päähän se että mulla on ihana parisuhde jossa koen olevani rakastunut mutta koen enemmän rakkautta exääni kohtaan jonka luona oli huono olla, kun nykyistäni kohtaan.
Ex tyttöystävä ja uusi suhde
3
380
Vastaukset
- Anonyymi
Sun ongelma on siinä, että mittaat tuntemuksiasi ja priorisoit niitä kuitenkin jostain syystä kaikkien muiden tekijöiden yläpuolelle den sijaan että purkaisit ja käsittelisit tosiasiat ja tapahtuneen.
Mutta kysytään nyt ilmeiset rationaaliset avainkysymykset:
1) mikä exän suhteen on muuttunut?
Kertomasi mukaan ei tasan mikään, joten lopputuloskin tulee oleen täsmälleen samaa paskaa.
2) ja eikö ole epäreilua, että vertaat uutta 1-vuoden suhdettasi aiempaan 2-vuoden suhteeseen ja mittaat näiden tuntemuksien määrää?
Toinenhan suhteista on ollut kaksi kertaa pidempikin!
Lisäksi ex-tuntemuksesi ovat ajan sokeroimia mielikuvia jotka kilpailee reaalielämän kanssa. Hyvin kyseenalaista on prosessoida näin epäsuhtaisesti juttuja... - Anonyymi
Niin haluatko sitä samaa mitä oli exän kanssa vai jatkaa nyksän kanssa.Onko nykyinen kenties sulle liian hyvä ja sinä et tunne palavaa rakkautta muuta kuin exään.Silloin päästä nykyinen menemään hän ansaitsee kumppanin joka ei haikaile exien perään.Toisaalta voisit unohtaa koko exän joka petti ja valehteli ja keskittyä nykyiseen parisuhteeseen.Parisuhdettakin pitää vaalia,kaikkea ei pidä pitää itsestäänselvyytenä.
- Anonyymi
Jos kokeilisit poikaystävää.Toimisiko suhde miehen kanssa paremmin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
No nytkö tuli lähtö Orpolle?
Pieniä oli Marinin aamupalasilakat joulukaloiksi vrt. Orpon 35 miljoonan euron kähmintä johonkin Vapaavuoren urheiluhall2361825- 1861591
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä451202Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad50932- 14760
Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä30741Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver21730- 38727
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .23702Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46627