Nythän on keskiviikko!

Anonyymi-ap

Eikös se ennenwanhaan ollut pikkulauantai?

Tosin vuorotyöläisenä mulla oli lauantai välillä maanantaina. Onko sinkuissa muita vuorotyöläisiä?

>simiti<

16

171

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En, mutta huominen on vanhojen ylitöiden takia vapaa.

    • Oon vuorotyöläinen. Tänään ollut vapaapäivä ja viikonloppu on sitten töitä. Yövuoroakin on tulossa, teen ekaa kertaa noin vuoden jälkeen. Saapa nähdä kuinka titityy oon sen jälkeen.

      • Anonyymi

        Oot ihan tööt ekan yön jälkeen.
        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot ihan tööt ekan yön jälkeen.
        >simiti<

        Olen, takuuvarmasti.


    • Mä oon vuorotyöläinen. Oon töissä joko 7-19 tai 19-7..

      Sä oot niin pehmränajan työläisiä, että varmaan teit kiltin 8 h vuoroja kolmen rytmiin....annaskun arvaan 06-14, 14-22 ja 22-06. Se oli sitä kultaista nuoruusaikaa, kun sai elää kuin pellossa ja pomot hymyili ja luottamusmiehet heitti ylävitosia käytävällä. Siivoajat oli työkavereita ja huoltoukot. Tupakkitauot 30 minuuttia ja päiväunet ruuan päälle. 😄

      • Anonyymi

        Vtu sähän oot ollu tehtaassa kun noin hyvin tiedät.

        >simit<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vtu sähän oot ollu tehtaassa kun noin hyvin tiedät.

        >simit<

        Joo. Olin joskus alihankkijan hommissa.


      • Disseisback kirjoitti:

        Joo. Olin joskus alihankkijan hommissa.

        Tehtaat on upeita työpaikkoja, kaikki ne koneet ja se toimintaa ja logiikka. Joskus muun työn ohessa päässy käymään ja näkeen. Ei siinä tavallinen ihminen meinaa uskoo, että tollanen hieno järjestelmä on tässä kaoottisessa maailmassa. Enemmän voitais tehdä itse, kun globalisaatiossa on aina joku konttilaiva poikittain ja kehitys on menny suoraan sanoen taakse päin. Miettikää nyt merirosvot ryöstää noita aluksia. Ja viimeks merirosvoja joskus 1700 luvulla.


      • JeroP kirjoitti:

        Tehtaat on upeita työpaikkoja, kaikki ne koneet ja se toimintaa ja logiikka. Joskus muun työn ohessa päässy käymään ja näkeen. Ei siinä tavallinen ihminen meinaa uskoo, että tollanen hieno järjestelmä on tässä kaoottisessa maailmassa. Enemmän voitais tehdä itse, kun globalisaatiossa on aina joku konttilaiva poikittain ja kehitys on menny suoraan sanoen taakse päin. Miettikää nyt merirosvot ryöstää noita aluksia. Ja viimeks merirosvoja joskus 1700 luvulla.

        No tehtaat on jänniä mestoja, missä on ihan oma kuhinamaailma.
        Porukka tulee ja menee, touhuilee omiaan ja homma pyörii vaan. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        No tehtaat on jänniä mestoja, missä on ihan oma kuhinamaailma.
        Porukka tulee ja menee, touhuilee omiaan ja homma pyörii vaan. 😄

        Tuollainen iso konttilaiva on tavallaan yhdenlainen tehdas. 😄


      • Disseisback kirjoitti:

        Tuollainen iso konttilaiva on tavallaan yhdenlainen tehdas. 😄

        Laivat on yleensäkin hienoja paikkoja. Kyllä se konehuone kiinnostaa laivan baaria enemmän. Mä jo lapsena ihmettelin niitä kettinkejä siinä, eikä mun vanhemmat sitä osannu selittää. Rupesin siinä naama punasena huutaan. Niin sieltä yleisöstä lopulta vastattiin, kun mun huutoon kyllästyttiin. Että ankkuriketjut ne oli.


      • JeroP kirjoitti:

        Laivat on yleensäkin hienoja paikkoja. Kyllä se konehuone kiinnostaa laivan baaria enemmän. Mä jo lapsena ihmettelin niitä kettinkejä siinä, eikä mun vanhemmat sitä osannu selittää. Rupesin siinä naama punasena huutaan. Niin sieltä yleisöstä lopulta vastattiin, kun mun huutoon kyllästyttiin. Että ankkuriketjut ne oli.

        No selvishän nekin ketjut. 😄


    • Anonyymi

      No juu ja kolmen neljän 8 prosenttisen lekan jälkeen voi tienata kaatumalla vieraslajikkeitten päältä jos joku näkisi ja maksaisi että hyvin toimittu.

    • Kävinpä ystäväporukan kanssa kylillä. Nähtiin terdellä jo klo 17. Juhlittiin pikkulauantait. Tulin vasta nyt kotiin. Oli hauska ilta.
      Todistettavasti minä en ole mikään nyhverö. Ettäs tiiätte! 😁🍹🍹🍹

    • On hyvinkin. Mulla on vielä kaiken lisäksi hyvin epäsäännöllisesti töitä.

    • Olen tehnyt yhden kesän vuorotöitä. Vakinaiset teki 12 vuoroa 20 päivään ja me kesäurpot 15 vuoroa, joten ei jäänyt pitkiä vapaita.

      Työ oli tylsää. Palkka oli hyvä ja on sijoitettuna tuottanut hyvin. Kenties se ryypättynä olisi tuottanut vielä enemmän.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe