Oletteko juonut bussikaljaa?

Anonyymi-ap

Minä olen. Olin ainoa matkustaja ja join pussikaljaa.

Kuski sanoi, että jos tulee muita kyytiin, niin laita kaljat piiloon. Ei tullut.

Porukka katsoi, että nyt se hullu on ostanut bussin ja kuskin siihen.

>simiti<

10

127

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olen juonut mutta kun oli semmoinen lähiliikennebussi niin ei ollut vessaa ja sitten kun määränpäähän oli vielä pitkä matka niin oli jo ihan hervoton kupla otsassa. Siksi kohtuullisen hutikan tarkoituksessa suosisin viiniä tms. Mutta en bussikuskille suosittele ettei aja rotkoon. Vaikka kyllä kiharimmat tiet on niin kiperiä että kuka niitä nyt ihan selvänä uskaltaa ajaa.

    • Anonyymi

      Jos joku lastenvahti tulee pätemään, niin yhdellä kierteellä alas vaan hölölölö, kas ei ollut kauaa

    • Anonyymi

      Nyt oli tullut jotain viinejä lähikauppaan.

      Hyllyssä oli vain 3 erilaista viiniä 8% kun kävin.

      Saisi tulla vahvaa olutta esim Olvin 8% eli Alkon nimikkeellä tuo oli Olvi IVB-olut.
      Joskus oli suosikkijuomani, rikas maltaan maku.

      Pitää toivoa lähikauppaan, koska K-ruoka -listalla tuota on niin kauppias voi omalla päätöksellä tilata myyntiin.

      • Anonyymi

        Citymarketissa kävin muutama päivä sitten ja ihmettelin, kun siellä juomahylyljen läheisyydessä olevia hyllyjä on tyhjennetty ja siirretty.
        Taitaa olla syyy, että tulee uusia vahvempia juomia myyntiin, niin pitää laajentaa juoma-osastoa, kun eivät sinne muuten mahdu uudet vahvemmmat juomat.


    • Työporukassa tehtiin tilausajolla virkistysmatka Helsingin venenäyttelyyn. Kaljaa oli enemmän kuin jaksoi juoda.

      Veneet olivat hallissa, mutta tunnelma oli hyvin merellinen, kun horisontti keinui ja oli vaikea pysyä pystyssä.

    • En ole. Kalja on pahaa. Se haisee vanhalta ja märältä villasukalta. Ehdoton EI oluelle!

      • Anonyymi

        Ei kaikki olut ole pahanmakuista.
        Meikäläinen ei edes juo mitään vahvoja oluita, alkoholittomia kylmänä kuumana kesäpäivänä janoon.
        Inkivääriolut on hyvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kaikki olut ole pahanmakuista.
        Meikäläinen ei edes juo mitään vahvoja oluita, alkoholittomia kylmänä kuumana kesäpäivänä janoon.
        Inkivääriolut on hyvää.

        En ole koskaan maistanut inkivääriolutta. Yleisesti ottaen jätän oluet muiden iloksi. En ole oluen ystävä.
        Hyvässä seurassa saatan nauttia lasillisen lonkeroa. En käytä runsaasti alkoholijuomia.


    • Anonyymi

      Joskus olin jo valmiiksi vahvassa humalassa ja join 0nnibusissa viinaa sen lisäksi. Kukaan ei välittänyt = Voitin :).

    • Anonyymi

      En ole bussikaljaa, mutta metrokaljaa kyllä kerran erehdyksessä 😱

      - Sheena

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe