Mutta käsi pystyyn, kellä on tilillään DSQ? Minullapa on!
DNF ei ole mitään
16
418
Vastaukset
- Anonyymi
Mänitkö auton kyyissä ultrajuoksussa?
- Anonyymi
Miulla tilillä DNS Vantaan maratonilla.
- Anonyymi
DNS parempi, miksi vaivautua edes paikalle jos vaihtoehto on DNF.
- Anonyymi
Rahamies on se joka maksaa kalliit osallistumismaksut Kehä III sisäpuolella ja DNS.
- Anonyymi
Harvemmin dsq näkyypi. Dns ja dnf enempi. Oletko kenties soittanut suuta väärälle henkilölle?
- Anonyymi
DSQ ei rentoa, sitä pitää yrittää... jotain.
- Anonyymi
Miten DSQ on etes mahollista? Oikaisu vai autokyyti? Naisten kympillä oikoivat urakalla kuulema.
- Anonyymi
Olisko ottanut skuutin alle ja kanssakilpailija suuttunut
- Anonyymi
Kärysit doping-testissä?
- Anonyymi
Astuit radalla nurmen puolelle
- Anonyymi
Kerro syy
- Anonyymi
Triathlonissa DSQ helppoa. Peesailee kilpakumppaneita, eikä kärsi langetettuja rangaistuksia.
- Anonyymi
Kaksi dsq tulosta Kopparnäsissä.
Tarkenee- Anonyymi
Rentoa.
- Anonyymi
Naisten 5k Pariisi hylky, syy estäminen. Älkää estelkö muita hölkkääjiä tulleepi dsq rennosti
- Anonyymi
Hylky peruttu. Saa vetää estäjiä nyrkillä turpaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm35615- 39610
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446