Lääkärin hirmuinen lause?

Anonyymi-ap

Mulle sanoi kerran, että katsotaan sitten tarkemmin jos jää henkiin.

Jos olisin ollut edes puheeseen kykenevä olisin varmana huutanut sille lekurille.

>simiti<

18

143

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi?

      Et halunnut jäädä henkiin?

      • Anonyymi

        No voi hölmö sinua. Toki olisin huutanut jos olisin tiennyt tilanteen olevan niin vakava.

        >simiti<


    • Sitä ei moni tiedäkkään miten liki on hengenlähtö voinut käydä, niin ettei sitä edes huomannut kukaan. Ei edes tiedä, että oli lähellä kuolemaa. Selvisi tsäkällä.

      Siinä määrin pidän tilannetta selvänä kun sen tietää. Minä oon tiennyt muutamia kertoja sairaalassa maatessani. Lääkärien tiedonannosta. Mutta on ollut tilanteita, jossa olen meinannut tulla tapetuksi.

      Minua ei kuolema pelota, lähinnä vaan vituttaa silloin kun se änkee lähelleni keskeneräisten hommien. Eikä se joka kerta viitti mua varttuakkaan, että ehdin hommani loppuun, kun se sitten vie mukanaan.

      Siinä ei sitten ininät auta.

      • Toisilla on sitten taas ihan kauhia kiire kuoleman mukaan, ihan kun ei ehtisi myöhemminkin kuolemaan. Puuttuu elämänhalu ja valo, eikä osaa etsiä syitä elää. Silloin on aika heikosti asiat jo.

        Onneksi täällä ei kuitenkaan ole mikään pakko ihailla kaunista maisemaa, ei haistella nurmia ja niittyjä. Voi sännätä säkki päässä junan eteen tai hypätä katolta. Ihmisen elämä jos tuntuu niin turhalta, niin aina on veivin heitto vaihtoehtona. Morjes vaan sitten.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Toisilla on sitten taas ihan kauhia kiire kuoleman mukaan, ihan kun ei ehtisi myöhemminkin kuolemaan. Puuttuu elämänhalu ja valo, eikä osaa etsiä syitä elää. Silloin on aika heikosti asiat jo.

        Onneksi täällä ei kuitenkaan ole mikään pakko ihailla kaunista maisemaa, ei haistella nurmia ja niittyjä. Voi sännätä säkki päässä junan eteen tai hypätä katolta. Ihmisen elämä jos tuntuu niin turhalta, niin aina on veivin heitto vaihtoehtona. Morjes vaan sitten.

        Se on vaan hassua miten toiset taistelee pysyäkseen hengissä js toiset antaa niin helpolla henkensä pois. Ihminen on aika ihme otus.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Toisilla on sitten taas ihan kauhia kiire kuoleman mukaan, ihan kun ei ehtisi myöhemminkin kuolemaan. Puuttuu elämänhalu ja valo, eikä osaa etsiä syitä elää. Silloin on aika heikosti asiat jo.

        Onneksi täällä ei kuitenkaan ole mikään pakko ihailla kaunista maisemaa, ei haistella nurmia ja niittyjä. Voi sännätä säkki päässä junan eteen tai hypätä katolta. Ihmisen elämä jos tuntuu niin turhalta, niin aina on veivin heitto vaihtoehtona. Morjes vaan sitten.

        Katja kultaseni kuoli 50 vuotiaana vaikka oli raivoraitis ja söi terveellisesti.
        Mutta hmm. Ei syönyt kidneypapuja tomaattikastikkeessa.

        Ehhkäpä se on pitkän iän salaisuus.
        Tai sitten sitä on vaan niin kettumainen ettei suostu kuolemaan.

        Eikun vuosia sitten kuolin ambulanssiin. Olenko siis vaeltava aave?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katja kultaseni kuoli 50 vuotiaana vaikka oli raivoraitis ja söi terveellisesti.
        Mutta hmm. Ei syönyt kidneypapuja tomaattikastikkeessa.

        Ehhkäpä se on pitkän iän salaisuus.
        Tai sitten sitä on vaan niin kettumainen ettei suostu kuolemaan.

        Eikun vuosia sitten kuolin ambulanssiin. Olenko siis vaeltava aave?

        >simiti<

        Kait kaikilla on aikansa ja jatko-osansa? Ihan sama miten terve on, ei se kuolema säästä meistä ketään kun lähtö tulee.

        Eikä sen kannsa voi käydä kauppaa, vaikka verenmyrkytyksestä selvittyäni ajattelinkin, että kuolema mortisia oliko ihan pakko tulla säätämään siihen, viedä vauvani alkukin mukanasi ja minua härnätä - kuolitpas melkein. Että mene vittuun siitä säätämästä, mulla on vielä vähän tekemättömiä hommia täällä pallolla. 🙂

        Pavuista saa aikaan ainakin pierua, jos ei muuta.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kait kaikilla on aikansa ja jatko-osansa? Ihan sama miten terve on, ei se kuolema säästä meistä ketään kun lähtö tulee.

        Eikä sen kannsa voi käydä kauppaa, vaikka verenmyrkytyksestä selvittyäni ajattelinkin, että kuolema mortisia oliko ihan pakko tulla säätämään siihen, viedä vauvani alkukin mukanasi ja minua härnätä - kuolitpas melkein. Että mene vittuun siitä säätämästä, mulla on vielä vähän tekemättömiä hommia täällä pallolla. 🙂

        Pavuista saa aikaan ainakin pierua, jos ei muuta.

        Höpsis. Tuo on urpaani legenda. Ei ne pavut mitään pieretä.
        Ärsyttää kun josssain kohti viestiketjua menee kaikki ihan huonoksi.

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Höpsis. Tuo on urpaani legenda. Ei ne pavut mitään pieretä.
        Ärsyttää kun josssain kohti viestiketjua menee kaikki ihan huonoksi.

        >simiti<

        Kyllä ne mua pierettää, mutta mulla onkin yliherkkä vatsa, IBS. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Kyllä ne mua pierettää, mutta mulla onkin yliherkkä vatsa, IBS. 🙂

        Veikkaan, että menny pilalle jo lapsena lukuisista lääkekuureista koko suolisto. Bakteeritasapaino viturallaan, tulehdusta ja eipä se muuta tarvi kun mitä vaan ei voi syödäkkään herkistymättä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Kyllä ne mua pierettää, mutta mulla onkin yliherkkä vatsa, IBS. 🙂

        Mikä LBS? Looser Big Simiti? Mullakin on lievä kaurayliherkkyys

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikä LBS? Looser Big Simiti? Mullakin on lievä kaurayliherkkyys

        >simiti<

        Ibs, ibs. Suoliston kanssa kusessa. 🙂

        Osaa olla aika ikävä kaveri kipuineen. Kaura onkin hevosen ruokaa. 😂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ibs, ibs. Suoliston kanssa kusessa. 🙂

        Osaa olla aika ikävä kaveri kipuineen. Kaura onkin hevosen ruokaa. 😂

        Kyllä voimanostajat syö laurapuuroa,


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä voimanostajat syö laurapuuroa,

        Tarttee viedä sukulaistyttö piiloon, ettei päädy puuroksi. 😛


    • Anonyymi

      Yhyhyy! Satuttiko totuus? Mitä sitä kiertelemään?
      Itse ainakin antaisin täydet pisteet rehellisyydestä.

      • Anonyymi

        Sinäkö näin lujasti tempauduit tähän palstamiehen tarinaan? Näin se vaakakuppi vissiin sinun pienessä kuplassa tasoittuisi


    • Anonyymi

      Voi tulla monesti (miljoonia kertoja vuodessa) tahallisesti valheellinen ja väärä diagnoosi ylilääkäriltä: kun ei osaa selvittää ongelman syytä, se on alkoholismi jonka aiheuttaa yhden keskiolutpullon juominen kerran viikossa...

    • Anonyymi

      Viinilasi päivässä jos juot olet rapajuoppo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe