Iltasanomissa juttu, jossa 22v nainen on päättänyt elää 24v miehensä piikkiin.
Nyt handy pumpulle kestäisikö oikeasti kantti tuohon ja entä sitten kun sukset menee ristiin ja kattilat menee jakoon?
Itse sain aikanaan kosinnan omaikäiseltäni naiselta ja oma asemani on todella erillainen kuin normaalisti. Puhuttiin muutama sana rahasta ja hän vain kuittasi, että kyllä kaksin pärjää... Mutta ei rahat voi mennä suhteessa 5-95 tai nolla sata!
Itse en menisi tässä tilanteessa loisimaan toisen siivelle ja arvostan rehellisyyttä. Se ei muuta mitään vaikka toisella olisi satamiljardia euroa ja kultainen sydän.
En tiedä mitä tekisin jos minulla olisi satamiljardia ja tapaisin naisen joka hyväksyy minut.
Kestäisikö kantti?
4
161
Vastaukset
- Anonyymi
Onneks on omaa rahaa
Ja elake - Anonyymi
Ei tule toimimaan. Suomen verotus on luotu suosimaan perheitä, joissa on kaksi palkansaajaa.
Jos siis toinen tienaa 4000 e/kk ja toinen saa 700 e/kk työttömyyskorvausta, niin käteen jää huomattavasti vähemmän kuin jos molemmat tienaisivat yhteensä tuon saman summan tasaisesti. Lisäksi eläke ei juuri kerry työttömällä.
Lusäksi mahdolliset avioerot ja niiden myötä omaisuuden tasaukset on nykyään aina otettava huomioon. - Anonyymi
Suomen vauraus perustuu juuri tuohon, että täällä oletetaan kaikkien käyvän töissä. Sitten uuvutaan ja erotaan, kun työpäivän jälkeen tapellaan kotitöistä. Paheksun suuresti tuota 700e nostamista, mutta monessa maassa ihaillaan ja pidetään vaurauden merkkinä sitä, että on miehen tienaamaa rahaa jäädä kotiin. Itse en pystyisi. Mies helposti katkeroituu vuosien myötä tuossa tilanteessa, jos ei ole yhteisiä lapsia.
- Anonyymi
Eihän tuo nyt vain minusta ole kiinni. Jos se toinen osapuoli olisi täysin ok se kanssa, että hän maksaisi valtaosan tai jopa haluaisi maksaa, niin mitä loisimista siinä silloin on. En mä koe toisen osapuolen kiskaan loisineen, vaikka olenkin maksanut toisinaan ihan kaiken. Kai mä nyt itse saan päättää mikä on minulle ok ja mikä ei?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 894240
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?352409Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1032403Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell972154Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281917- 321905
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91587- 291568
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1881560- 761341