Auttakaa joku poikaa hädässä
Brasilialainen Kihlattuni asuu brasiliassa ja mentäisiin naimisiin aika pian hänen saavuttua suomeen.
Mitä hän tarvitsee esteettömystodistukseen ja miten sen pystyy hoitamaan helpoiten?
Tarvitaanko todistukseen molempien allekirjoitus että lähettääkö hän siviilisäätynsä postilla suomeen ja minä lähetän esteettömyystodistuspaperit hänen allekirjoittavaksi brasiliaan ja hän sitten lähettää ne takaisin?
Mitä brasilialainen kihlattuni tarvitsee avioliiton esteettömystodistukseen
7
338
Vastaukset
- Anonyymi
Löhetitkö sille huijarille matkarahat✌️🤭
- Anonyymi
oon pahoillani jos sulle on sattunut käymään näin😔
- Anonyymi
Tuleva puolisosi voi saada tällaisen todistuksen Brasilian suurlähetystöstä Suomessa, mutta suosittelen soittamaan sinne etukäteen ja tarkistamaan, mitä asiakirjoja saatetaan tarvita. Tämä todistus annetaan yleensä suomeksi. En ole varma, annetaanko se Brasilian suurlähetystössä suomeksi, mutta muissa suurlähetystöissä se annetaan, minulla on siitä kokemusta. Onnea teille!
- Anonyymi
Mitä konsulaateista vastattiin kysymykseesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1275725
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962539- 1342457
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv52053- 121253
- 581035
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81022- 51902
- 76815
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101805