Päätin tuossa vihdoinkin yrittää rentoutua ja nauttia hetken elämästä kaiken muun keskellä. Menin eräälle keikalle Helsinkiin. Tähän väliin kerron että olen nuori mies 20v, näytän sen ikäiseltä vaikka partaa ei olekaan enkä käyttäydy lapsellisesti vaan enemminkin tosikkomaisemmin sosiaalisissa tilanteissa, jotta minut otettaisiin myös todesta. Tämä ei kuitenkaan toimi, mutta yritän tätä vaikka vanhuuspetiini asti. Ansaitsen mielestäni saman kunnioituksen ja ihmisarvon kuin kaikki muutkin ihmiset.
Voisin kertoa vaikka ja mitä mulkkauksia ja virnuiluja mitä Helsingissä sain ennen keikkaa. Keskiajalla jos eläisimme olisin haastanut kaksintaisteluun, mutta nykyään kurittomat, itseään täynnä olevat ja asiatonta käytöstä omaavat pääsevät kuin "koira veräjästä".
Sitten itse keikkaan, siinä odotellessa oli mukavia ihmisiä, mutta jokainen heistäkin katsoi minua oudosti. En tiedä tietävätkö he että katse voi satuttaa, eli en tiedä ovatko sadisteja vai pitävätkö minua kakarana joka ei saisi tulla rock-konserttiin. Nämä nykyajan keski-ikäiset ja mummot luulevat että metalli on ainoastaan heidän genrensä. Se oli ennen se nuorten juttu, heidän nuoruudessansa kyllä, ja jos minä pidän siinä mielessä perintöä yllä - miksi en saa kärsimyksen sijaan kunnioitusta? Kunnioitustakaan en tarvitsisi, haluaisin yksinkertaisesti olla ja elää rauhassa ilman että minua katsotaan vinoon jne..
Pelkällä tupakalla käynti saa aikaan sellaisia katseita "kuin olisin kakara joka on eksynyt vääriin juhliin" ja kuin "yrittäisin jotenkin olla kova polttamalla röökiä" - EI, vastaus on musiikkimaku, elämänhalu metallissa ja nikotiiniaddiktio.
Kuten sanottu, käyttäydyn usein tosikkomaisesti uusissa sosiaalisissa tilanteissa mutta kohteliaasti. Yritän olla kohtelias vaikka muut eivät olisi. Kirouksena kuitenkin tulla itse loukatuksi - usein ilman sanoja.
Fiilis meni, en pystynyt nauttimaan koko konsertista. Muiden ilkeät ja vähättelevät asenteet saivat minut sellaiseen mielentilaan. Olisin halunnut elää sen 2 tuntia hyvin ja konsertista nauttien mutta jopa se että seison siellä lavan edessä saa ihmiset katsomaan minua oudosti! Siellä oli yli tuhat ihmistä mutta minä päädyin omituiseksi silmätikuksi tekemättä yhtään mitään – muuta kuin olutta siemaillen ja lavaa katsoen. En enää ikinä haluaisi astua ovesta ulos ja jos astun, kärsin.
Haluaisin olla tavallinen ihminen jota ei katsota vinoon tai vähätellen. Haluaisin että tämä olisi itsestäänselvyys. Ikävä kyllä, ei ole.
Yksin nuorena ihmisenä konsertissa käynti, voi olla kivuliasta.
Anonyymi-ap
0
363
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin578757Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh123449Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa
Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r262640Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1142030Kysely lieksan miehille
Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht802020Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta
kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.3571747Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa2411432FinFamin ryhmät
Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir01211Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101095Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!
JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu671044