Kuuluuko toisen

Anonyymi-ap

innostua toisen asioista samassa mittakaavassa kuin ne intouttavat itseä? Minä ainakin odotan, että toinen innostuu omista ideoistani. Jaksatko suhteessa siis innostua? Vai miten käy?

17

196

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei tarvitse, ainakaan mun kanssani. Oleellista on kuitenkin tukea, vaikka ei yhtä suuresti innostuisikaan. Sellasta, joka olisi aina painamassa toista alas, kun hän jostain innostuu, en kauaa katselisi.

    • Ei tarvitse, mutta olisi suotavaa suhtautua positiivisesti ja kannustavasti kumppanin innostukseen. Ellei kumppani sitten ole innostunut naapurin Riitasta/Perasta 😂

    • Anonyymi

      Esimerkiksi jos autot voivat olla pikkupoikien touhuja ja moottorit muutenkin lapsellista.

      Akvaariokalat toiselle lapsellista.

      • Anonyymi

        Eikö ne autot ny ihan yleisesti ole leluja vittumain korjata mu siltikin helpompi korjata kun nainen jonka joku toinen on rikkonut


    • Anonyymi

      Formula 1 ja World Rally varsinkin pikkulasten päiväkerhoja.

    • Anonyymi

      Pitää olla samantyylisiä haaveita. On hirveen vaikeaa olla suhteessa missä ei ole yhteisiä kivoja juttuja edes ajatuksen tasolla.
      Ihmisen kyllä pitäisi pystyä innostumaan jostain itse olen menettänyt itseni tämmöisessä tunteettomassa suhteessa ja koen valtavaa arvottomuuden tunnetta. Ehdotukseni tai ajstukseni ei herätä tunteita. Olen mennyt pahasti metdään ja en taida yksin täältä metsästä päästä pois.

      • Anonyymi

        Tuontyyppinen juttu ei kyllä parempaan suuntaan muutu ajan mittaan ellei jotain tosi isoa käännettä tapahdu ja sekin muutos vaatii sen että kumpikin tahtoo sitä


      • Anonyymi

        Sitä varten jopa useimmissa nyky puhelimissa on kompassi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä varten jopa useimmissa nyky puhelimissa on kompassi

        Voisinpa katsoa ja lähteä vaikka kävelemään nuolen osoittamaan suuntaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisinpa katsoa ja lähteä vaikka kävelemään nuolen osoittamaan suuntaan

        Tai käteni osoittamaan suuntaan.


    • Tuskin tarvitsee innostua, kunhan nyt jollain tavalla kuitenkin puhaltaa samaan hiileen eikä puhalla tuhkia silmille 🙂

    • Anonyymi

      Pesimisti ei pety ja optimisti löytää positiivisen puolen negatiivisestakin asiasta

    • Ei mun mielestä tartte. Ajattelen että kuten koulumenestys, työ, kaikki henkilökohtainen mielenkiinto ja ansioituminenkin on subjektiivista intoa ja innostumista. Eikä siitä muitten tartte mitenkään villikntyä tai innostua.

      Saa, muttei tartte.

      • Sama toisen tittelit yms. Ne on hänen innostuksensa ja tavoitteensa ehkä, mutta mitä ne mulle kuuluu? Ei ne oo mun juttuja, eikä mun saavutusteni listalla. Toki kivaa, jos toinen kokee iloa saavutuksistaan ja nauttii, mutten mä niitä mitenkään omiksi krediiteiksi miellä tai niistä sekoa.

        Mulla on mun juttuni.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Sama toisen tittelit yms. Ne on hänen innostuksensa ja tavoitteensa ehkä, mutta mitä ne mulle kuuluu? Ei ne oo mun juttuja, eikä mun saavutusteni listalla. Toki kivaa, jos toinen kokee iloa saavutuksistaan ja nauttii, mutten mä niitä mitenkään omiksi krediiteiksi miellä tai niistä sekoa.

        Mulla on mun juttuni.

        Sama juttu vaikka kumppani olis julkkis tai joku vaikuttava henkilö kuten pääministeri tms. Mulle se on vaan sama tyyppi, ihminen joka tekee näkyvää työtä ei mikään status tai palvonnan aihe. Ihminen siinä kun minäkin, nobidy hommissa perhikiällä.

        Ihminen, ei mitään muuta.


    • Anonyymi

      Ei kuulu.

    • Anonyymi

      Ei ihan samassa mittakaavassa, mutta kyllä se olisi hyvä hitusen niin olis yhteisiä tavoitteita ja päämääriä. Siitä tulee tiimi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe