Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

kun mies pahoinpitelee

kannattaako vielä??

seurustelin 4 vuotta miehen kanssa ja asuimme yhdessä 2 vuotta nyt olen kuitenkin muuttanut pois ja olemme eronneet koska pelkään että mies vielä lyö minua. siitä on kolme vuotta aikaa kun hän kävi käsiksi minuun,ei kerennyt lyödä koska kerkesin alta pois mutta heitteli pitkin kämppää, nyt siis mietin että palaisinko takas koska rakastan häntä kuitenkin paljon ja hän on luvannut ettei sellaista enään ikinä tapahdu. onko kokemuksia???

10

4198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • usein tulee

      uusinta perässä, kun arki koittaa. Minun valintani on oma elämä ja oma arki. Toinen mahtuu siihen kuvioon, jos on selvinpäin ja käyttäytyy fiksusti. Elämään en enää rupea sellaisen ihmisen kanssa joka ei hallitse itseään ja nyrkkejään.
      Oma rauha ja turvallisuus on niin tärkeitä, ettei niitä "rakastumisen" takia kannata pois heittää. Minä olen miestäni rakastanut vuosikaudet, mutta järjellä tiedän, ettemme voi tai kykene saman katon alla asumaan. Ja häviäjä olisin minä ainakin fyysisessä taistossa. Ei kiitos. Mieluummin vaikka selibaattiin kuin nyrkin ja hellan väliin.

      • 3 kertaa yrittänyt

        Omalla kohdallani,en uskonut eka kerrasta,vaan yritin 3 kertaa,aina sama lopputulos.Nyt uskon,meni sen verran vakavaksi,että mies sai tuomion pahoinpitelystäni,käräjillä.Kannattaa uskoa,mies jos kerran lyö,,aina tulee toinen kerta.


      • Harmaakarhu.
        3 kertaa yrittänyt kirjoitti:

        Omalla kohdallani,en uskonut eka kerrasta,vaan yritin 3 kertaa,aina sama lopputulos.Nyt uskon,meni sen verran vakavaksi,että mies sai tuomion pahoinpitelystäni,käräjillä.Kannattaa uskoa,mies jos kerran lyö,,aina tulee toinen kerta.

        Ensinnäkin semmoinen mies,joka pahoinpitelee puolisoaan ja siinä amalla vielä alaikäistä lastaankin,niin hän ei ole mikään mies,vaan ala-arvoinen rotta.Näin on.Sellainen ei ansaitse miehen,eiikä isän arvoa.
        Meikällä on se tilanne,etten halua nähdä isääni juuri lainkaa,koska hän aikoinaan syyllistyi siihen.Mikäli näen hänet,saan itse tuomion,joko henkirikoksestatai törkeästä pahoinpitelystä.Koska melkoisella varmuudella annan hänelle turpiin ja lujaa.Siinä on noin 30 vuotta.


    • miesXX

      Jätä koko mies. Se ei tapojaan muuta, vaan kun arki tulee niin alkaa taas lyöminen. Vaikka mies kuinka vannoisi, niin se hakkaaminen tulee kuitenkin kuvioon mukaan. Sellaista se vaan on..

      Suosittelen, että pyrit aktiivisesti irti miehestä. Älä anna hänelle valtaa siten, että hän voi pitää sinua ohjaksissaan. Rakenna uusi ja ehdottoman varma tulevaisuus hyvän ja väkivallattoman miehen kanssa. Onnea sinulle tähän.

    • pahemmaksi vaan menee.

      Ei sellainen mitään rakkautta ole,jos tarvitsee pelätä!

    • Sandy

      Minä sain viikko sitten kokea sen karun totuuden, että jos mies lyö kerran, lyö toisenkin. Olin tapaillut miesystävääni kolmen kuukauden ajan. Hyvin pian hänen todellinen luonteensa tuli ilmi. Huusi typeristä asioista ja oli humalaspäissään erittäin mustasukkainen. Hän kävi päälleni toukokuun alussa ensimmäisen kerran -> Yritti heittää minua autonavaimillaan, löi käsivarteen, töni ja väänsi käden selän taakse. Seuraava kerta oli vajaa 3vkoa sitten. Hän yritti heittää minua repullaan useita kertoja, melkein potki autonoven irti ja taas töni. Viimeinen kerta oli vko sitten. Hän kävi päälleni omassa asunnossani. Heitteli minua ympäri asuntoani, löi avokämmenellä ympäri kehoani, potki polvilla mahaan, selkään yms. Tönimisestä huolimatta ei onneksi saanut minua kaatumaan. Hän oli niin humalassa, että pystyin väistelemään, enkä saanut kasvoihin iskuja. Miehen raivoaminen kuului 3 kerrokseen asti, itse asun 6:ssa. Heti saatuani hänet ulos asunnostani lähdin ensiapuun ja seuraavana päivänä nostin syytteen.
      Pahoinpitelyn syyksi ilmoitin mustasukkaisuuden. Käsivarteni ovat vieläkin mustelmilla ja jalkapöydän viides luu on murtunut, puhumattakaan henkisistä vaivoistani. Kuukausia aisoissa pysynyt syömishäiriöni tekee rajusti paluutaan, samoin ahdistus. Se siitä rakkaudesta.

    • minä

      Sinun pitää itse vain valita.kukaan ei sitä puolestasi voi päättää. Mies voi muuttuu tai ei, mutta ei ilman apua. Rakkaus on aina rakkautta mutta ei sekään kaikkea kestä. Ennemmin tai myöhemmin tulee se lopullinen raja vastaan..
      voimia päätöksen tekoon!!

    • Anonyymi

      Pahoinpitely jatkuu ja pahenee älä palaa enää.

    • Anonyymi

      Minulla oli virtahepo olohuoneessa 11v. Tuuri juoppo.Asuimme eri ostoite,yhteinen lapsi. Koskaan ei osalistunut kustanukset .ruoka ymm. vetosi kun ei asu kanssamme.kossu pullo piilossa asuntomme ja en sit seuranut kun tuli kaseneineen.Mitä teki .Tokihan sit tajusi jätkä on känissä kuin sauna lyty ,joku vaihe perjantai iltaa.Itese en juo.Tuhansia tyhjiä lupauksia.viimesen kerran heitää seinää mut.Lompakko oli mulla aina piilossa,Jos jäin tasku,laukuuni.Tyjensi sen.Rakaus on sokea.Ihminen joka lyö kerran lyö ainan.Laita hakuunlähisuhde väkivalta pääkaupunki seutu.Jos asut stadi.On muutkin kaupungit. Saa otta kontakti,Henkisessä väkivallassa. oliko 7 kertaa nimetömänä kävin asiantuntian kanssa ilmasiksi puhumassa, maksimi 7h. kerralla 1h. Sain työkalut toimia lähisude väkivallan jossa henkinen väkivalta 1 -ja aina yritys rumilinen väkivalta.Johon ei silminäkiöitä kumpaankaan.Ihminenhän salaa kaikki,kun on itse kohde.Ok! Apua on saatavilla.terapiaa,työkalut jotta pääset irti asiasta ja voit pelotta jatkaa elämä,Ilman pelkoa.

    • Anonyymi

      Vaaditko kirjaimellisesti lyöntejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      84
      2190
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      49
      1906
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1828
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      71
      1570
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1568
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1472
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      22
      1379
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1342
    9. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1301
    10. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1294
    Aihe