Nainen on miehen

Anonyymi-ap

elämän ilo, valo, taskulamppu, myrskylyhty ja kaikki samassa. Mies on naisen ritari, joka pelastaa ampiaisilta, punkeilta ja kaikelta kattolampun ja lattilankun väliltä olevalla. Rakkautta kaikille!

29

301

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mies on naisen ritari, joka pelastaa ampiaisilta, punkeilta ja kaikelta kattolampun ja lattilankun väliltä olevalla."

      Ei siihen miestä tarvita. Osaan minäkin pelastaa ampiaisilta, punkeilta ja kaikelta kattolampun ja lattilankun väliltä olevalla. Juu ja olla ritari. 🙂🏹🗡️🛡️

      Lyödä turpaankin, jos tarvetta ilmenee.

      • Anonyymi

        Mutta ei sinusta kyllä nallekarhukaista tehdä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta ei sinusta kyllä nallekarhukaista tehdä :)

        Vähän vattakkaana olen ihan nallukkakin. Pehmeekin. 😊


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Vähän vattakkaana olen ihan nallukkakin. Pehmeekin. 😊

        Voi hyvän tähren nyt sentäs 🤦🏽‍♀️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hyvän tähren nyt sentäs 🤦🏽‍♀️

        Juu, karvat jää uupumaan, mutta ainahan voi kietoutua myös pörröiseen lankamattoon. Ajaa saman asian, puristaa tiukkaan, on karvainen ja kuumakin tulee.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Vähän vattakkaana olen ihan nallukkakin. Pehmeekin. 😊

        Mitä miehesi sanoo jos tuumaat, että sinä olet teidän perheen nallekarhukainen ja olet miehesi ritari?


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Juu, karvat jää uupumaan, mutta ainahan voi kietoutua myös pörröiseen lankamattoon. Ajaa saman asian, puristaa tiukkaan, on karvainen ja kuumakin tulee.

        Pakko nauraa tuolle idealle 😅😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä miehesi sanoo jos tuumaat, että sinä olet teidän perheen nallekarhukainen ja olet miehesi ritari?

        Aijaa ja hymähtää. Se tietää sen itsekin, että mä olen paljon ritarillisempi kun hän ja myös pyöreenä pehmeempi kun hän. Hän ei liho nallekarhumaisesti vaan on puikula pötkylä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Aijaa ja hymähtää. Se tietää sen itsekin, että mä olen paljon ritarillisempi kun hän ja myös pyöreenä pehmeempi kun hän. Hän ei liho nallekarhumaisesti vaan on puikula pötkylä.

        Puikula 😂


      • Anonyymi

        Pitäisikö Eivorille sitten löytyä palstanainen vai miten tämä ritarillinen kolistelu on ymmärrettävissä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisikö Eivorille sitten löytyä palstanainen vai miten tämä ritarillinen kolistelu on ymmärrettävissä?

        Ei kiitos. Minun parisuhdekiintiö on täynnä. Viimeisiä viedään. Minä nyt vaan olen ritarillinen ja ihan ritarien sukuakin oikeastikin.😛

        Vaakunakin on ritarihuoneella.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei kiitos. Minun parisuhdekiintiö on täynnä. Viimeisiä viedään. Minä nyt vaan olen ritarillinen ja ihan ritarien sukuakin oikeastikin.😛

        Vaakunakin on ritarihuoneella.

        Menneessä ajassa olisin naispuolinen ritari. En suinkaan hieno aatelisneito. Ei mun luonteella.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei kiitos. Minun parisuhdekiintiö on täynnä. Viimeisiä viedään. Minä nyt vaan olen ritarillinen ja ihan ritarien sukuakin oikeastikin.😛

        Vaakunakin on ritarihuoneella.

        Entäs nyt jos joku palstanainen pettyy?


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei kiitos. Minun parisuhdekiintiö on täynnä. Viimeisiä viedään. Minä nyt vaan olen ritarillinen ja ihan ritarien sukuakin oikeastikin.😛

        Vaakunakin on ritarihuoneella.

        Entäs jos joku palstanainen olisi just halunnut sut siinä pitkäkarvaisessa villamatossa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs nyt jos joku palstanainen pettyy?

        Ei pety. Ei ole merkkiäkään moisesta ollut koskaan havaittavissa. Huoli pois. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos joku palstanainen olisi just halunnut sut siinä pitkäkarvaisessa villamatossa?

        Höpsis. Täällä on kaikki naiset miehenkipeitä, paitsi minä ja muutama vanhaksi piiaksi ryhtynyt. 😊


      • Heh, oliskin ollu tekoläskit niin ei olis menny kahta vuotta laihduttaa niitä pois. 😂

        96kg-76kg =20 kiloa😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, oliskin ollu tekoläskit niin ei olis menny kahta vuotta laihduttaa niitä pois. 😂

        96kg-76kg =20 kiloa😄

        Ja tietysti edellisessä kuvassa näytti erilaiselta, kun on vuosiakin välissä siitä edellisestä kädet puuhkassa kuvasta tähän kuvaan 14 vuotta ja elopainoa - 20 kiloa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja tietysti edellisessä kuvassa näytti erilaiselta, kun on vuosiakin välissä siitä edellisestä kädet puuhkassa kuvasta tähän kuvaan 14 vuotta ja elopainoa - 20 kiloa.

        Olen melkein sata kiloinen järkäle tuossa kuvassa. 😂

        Nyt sen 76 kiloinen ei järkäle, mutten hippiäinenkään.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olen melkein sata kiloinen järkäle tuossa kuvassa. 😂

        Nyt sen 76 kiloinen ei järkäle, mutten hippiäinenkään.

        Nyt saat teinikuvan näkimiisi. Siinä on elopaino reilut 40 kiloa. Kilikali sano luut ja kolisi mennessään. Kaikille ei vaan laihuus sovi.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Nyt saat teinikuvan näkimiisi. Siinä on elopaino reilut 40 kiloa. Kilikali sano luut ja kolisi mennessään. Kaikille ei vaan laihuus sovi.

        Minua luultiin tuolloin usein pojaksi. Teinipojaksi. Johtusko muodottomuudestani, laiha H ja isäni kasvot?


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minua luultiin tuolloin usein pojaksi. Teinipojaksi. Johtusko muodottomuudestani, laiha H ja isäni kasvot?

        Randen kasvot tossa on,


    • Anonyymi

      Hah. Itselleni on osunut kohdalle vain sellaisia miehiä, jotka pelkäävät ampiaisia, mehiläisiä ymv. 😂

    • Anonyymi

      Onko nainen elukka erli eläin vai ihmisolio?

      jooh katson nisten lentopallokilpailua aika jännittävä.

    • Anonyymi

      Tässä elämäntilanteessa mies on naiselle tuki ja turva, samoin mitä nainen on miehelle tuki ja turva siihen elämäntehtävään joka on yhteiseksi luotu.

      Tässä elämänvaiheessa ei ole tilaa itsekkyydelle, yleensä molemmat joutuvat antamaan enemmän, ja jos tuo tulee sisimmästä, kaikki on vielä hyvin.

      Tämä elämäntilanne voi välillä väsyttää, silloin tarvitsee pientä satunnaista energiapiikkiä, jonka toinen osapuoli voi antaa.

      Tärkeintä on yhteinen rakkaus, ei aina vastakkaista, mutta sitä kohtaa mitä olemme yhdessä luoneet.

      Tärkein ihminen elämässä, ei, se en ole minä. Tiedän jonkun paljon paremman ja säteilevämmän.

      AV

    • Anonyymi

      Miul on mag, phenix ja varta. Eiei ei, tämä einole huonoa suomea.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Sota selvästi tulossa.


    • Anonyymi

      Köllöttelen Äiti Auringon lempeässä diktatuurissa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe