Kuinka pihi olet

Anonyymi-ap

Ja miten se ilmenee?

20

228

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole varaa sanoa, että olisin nuuka.
      ;)

      • Anonyymi

        Hahahaha! Se on kyllä jo paha!


    • Anonyymi

      Mitä varakkaampi sen pihimpi. Varakkaat on paniikissa joka pennosesta. Aivan kauheaa jos ei ole varakkuutta. Se on yhtäkuin kuolema. Säälittäviä otuksia.💩

    • Anonyymi

      En osta mitään. Haen ruokajonosta ja loput varastan.
      >simiti<

    • Anonyymi

      Mie en anna kelleen!

    • Ostan vaan sen mitä milloinkin koen tarvitsevani ja punnitsen kyllä tarkkaan, että mistä ja milloin hommaan mitäkin.

    • En ole pihi, en vain tartte ollakseni onnellinen juuri mitään. Kun hankin mietin toki onko hinta kohillaan. Ylihintaiset jää ostamatta.

      • EivorCreed

        Ja mitä mun mies ei oikein siedä, niin kierrättämistäni. Etenkään niin päin, että meille tulee mitään kierrätettyä. Toisen vanhaa siis. Mutta tulee silti, koska minä haluan kierrättää. Vielä sen kierrätetynkin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja mitä mun mies ei oikein siedä, niin kierrättämistäni. Etenkään niin päin, että meille tulee mitään kierrätettyä. Toisen vanhaa siis. Mutta tulee silti, koska minä haluan kierrättää. Vielä sen kierrätetynkin.

        Jos yksinäni johku muuttasin, niin tuskin ostaisin uutena muuta kuin kiintokalusteet, mikäli asunto remppaa tarttisi. Ja sängyn. Sänky on tules vaivaisella oltava hyvä, eikä muitten piloille nukkuma.

        Muut kalusteet jne hommaisin kierrätyksenä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jos yksinäni johku muuttasin, niin tuskin ostaisin uutena muuta kuin kiintokalusteet, mikäli asunto remppaa tarttisi. Ja sängyn. Sänky on tules vaivaisella oltava hyvä, eikä muitten piloille nukkuma.

        Muut kalusteet jne hommaisin kierrätyksenä.

        Sohvankin voi ostaa käytettynä ja puhdistaa. Tekstiilipesurilla kangassohvasta edellisen persepunkit pois. 😂👍


    • Anonyymi

      Kulutan vaatteet loppuun ennen kuin heitän menemään. Nytkin reikäiset alushousut päällä, menee kyllä vielä pari pesukertaa varmaan. Samoin sukkien kanssa. Reikäisenä menevät vasta pois käytöstä. (Sinkku olen, joten ei kukaan ole niitä housujani tai sukkiani katselemassa.)

    • Minä olen se, joka juoksee tarjousten perässä. Tarkistan viikkotarjoukset ja laadin listan. Matka käy joskus useamman kaupan kautta. Pitkässä juoksussa tästä tulee selvää säästöä.

      Tämä saiturimainen nuukuus on tarkkuutta vaativa laji. 🙂

      • Anonyymi

        Nimenomaan juoksussa, jos autolla ajatu useammisssa kaupoissa säästöt menee polttoaineisiin :D

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan juoksussa, jos autolla ajatu useammisssa kaupoissa säästöt menee polttoaineisiin :D

        -harmiseikirj-

        Meikäläinen metsästää punalappu tuotteita polkupyörällä 2-4 eri kaupan kesken.
        Muutaman kerran on ollut tuuria, kun kaupan ostos lokerikosta olen löytänyt muutaman euron, kun toisen kaupan ostokset laiten sinne säilöön kaupassa käynnin ajaksi.
        Kerran oli lokerikon avain jumissa, eikä saanut laitettua kolikkoa, niin raha-aukossa oli kolikoita ja litteä paristo.
        Aikani sitä kitkutin ja väänsin, niin sieltähän lorahti 3 euron kolikkoa.
        Myös kaupan latialta olen kolikoita löytänyt, siksi tulee katsottua kaupassa lattiaa, voi kolikoita löytyä.

        Olen käytännöllisyyden pihi.
        Kun näen hampurilasen ja hinnan 8€, niin ajatelen, että sillä hinnalla saan 400g naudan jauhelihaa, hapurilais sämpyläpussin ja kotona on muut tarpeet, että saa useamman hampurilasen tehtyä, kuin 8 eurolla sen yhden grillistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan juoksussa, jos autolla ajatu useammisssa kaupoissa säästöt menee polttoaineisiin :D

        -harmiseikirj-

        Eihän sitä nyt autolla. Kaupat ovat lähellä. Fillarillakin pääsee. 😊


    • Ostan yleensä ruokaa -30 ja 50% alennuksella. Kirpputori löytöjä harrastelee myös. Ei aina kannata ostaa uutena vaatteita.

    • Anonyymi

      Olen pihi kekseliäisyyteen asti.

    • Pihinä miehenä innostuin säästämään sähköä.
      Talvisin talo on viileä ja käteni ovat niin kylmät, ettei puoliso päästä niitä iholle.

      Kertyneillä säästöillä ostan jotain kallista, jolle ei ole mitään käyttöä.

      • Anonyymi

        Tuo on kyllä järkevä säästökohde.


    • Anonyymi

      Sadevesipesuina miehellä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. Rajalakia menee läpi ja sekosi vastustajajia

      Korpeaa hheh heh.
      Perussuomalaiset
      79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe