Kesämökillä

Anonyymi-ap

Mitä teet ensimmäisenä kun pääset omaan rauhaan kesämökillesi ja kaupungin hulinat jää taakse? Mikä mökillä on se parhain hetki?

43

352

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mulle se oli ja olisi yhä järvimaisema. En ole käynyt vuosikymmeniin mökeillä.

      • Anonyymi

        Nyt olis sitten hyvä aika. Pitäähän se järvimaisema kerran kesässä nähdä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis sitten hyvä aika. Pitäähän se järvimaisema kerran kesässä nähdä.

        Ei onnistu, mies vihaa mökkeilyä ja myös automatkailua. Mutta mun vanhemmat asuu lähellä järveä, itse asuin joskus siinä lähempänä vielä melkein rannalla. Käyn heillä jussina, kotona. Se on mun kotini yhä, vaikken siellä enää asukkaan.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ei onnistu, mies vihaa mökkeilyä ja myös automatkailua. Mutta mun vanhemmat asuu lähellä järveä, itse asuin joskus siinä lähempänä vielä melkein rannalla. Käyn heillä jussina, kotona. Se on mun kotini yhä, vaikken siellä enää asukkaan.

        Just sieltä tulinkin kotiin.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Ei onnistu, mies vihaa mökkeilyä ja myös automatkailua. Mutta mun vanhemmat asuu lähellä järveä, itse asuin joskus siinä lähempänä vielä melkein rannalla. Käyn heillä jussina, kotona. Se on mun kotini yhä, vaikken siellä enää asukkaan.

        Muuta heille takaisin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuta heille takaisin :)

        Ehkä sitten, kun mahdollisesti jää perinnöksi. Ellei sitten tule myydyksi sitä ennen. Mieluten käyttävät itse kotinsa ja myyvät, sitten käyttävät itse siitä saadut rahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt olis sitten hyvä aika. Pitäähän se järvimaisema kerran kesässä nähdä.

        Ei tarvi mökille vaivautua järvimaiseman takia,
        Googlettaa vaan järvimaisema kuvahaulla ja siinä on järvimaisema.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Just sieltä tulinkin kotiin.

        Kylläpäs se tpi ätmin vartalo äkkiä muuttuu, siis miehen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs se tpi ätmin vartalo äkkiä muuttuu, siis miehen!

        Älä kattele sitä tyyppiä, jos se ahdistaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylläpäs se tpi ätmin vartalo äkkiä muuttuu, siis miehen!

        Kyllä se on tiedossa, että tuo on huijari.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on tiedossa, että tuo on huijari.

        Tuleppas sanomaan tuo mulle kasvokkain. 😉

        Et uskalla.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tuleppas sanomaan tuo mulle kasvokkain. 😉

        Et uskalla.

        Et muuten itekään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on tiedossa, että tuo on huijari.

        Tiedossa on juu. Pitkään ollu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et muuten itekään.

        Älä testaa, voit yllättyä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Älä testaa, voit yllättyä.

        Sinuna en puhuisi mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuna en puhuisi mitään.

        Mutta sinuna jatkat lässyttelyä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Mutta sinuna jatkat lässyttelyä.

        Sama inttäjä olet mies.


    • Anonyymi

      Se riippuu minne mökille menisi.
      Omaa mökkiä ei ole,
      jos olisi niin ekaks keittäisin kahvit,
      Heittäisin vaatteet ja puhelimen nurkkaan..
      Tietylle mökille jos pääsisi nyt parasta olisi kokonaisvaltainen Rauha ja Rakkaus.

    • Anonyymi

      Ihan kuin joku Eero-Inkeri, valtionpetturi wli suojelupoliisin ylipäällikkö pelaisi valtionpettuein naisten lentopalloa.....

    • Ensimmäisenä nostan ruokatavarat jääkaappiin. Sen jälkeen kävelen laiturille ihastelemaan järvimaisemaa.
      Parasta on kaunis luonto, veden liplatus. ja varpaiden liottaminen järvivedessä. 😊

      • Kuulostaa mahtavalta. ☺️👍


    • Anonyymi

      tuijotan naisten lentopalloa, aika jännittävä peli mutta kun takakenttä lusmua noiden unkarilaisia vastaan kierrr

    • Anonyymi

      En mitään. Mä en viihdy mökeillä. Tai siis ei se mökki ja mökkeily sinällään ole se ongelma, vaan se hiivatin reissaaminen sinne. En ikinä huolisi mökkiä, enkä suostuisi lähtemään mäkille, vaikka toisella sellainen olisikin. Mä olen tässä jo pidempään miettinyt miten kohteliaasti kieltöytyä siskoni jokakesäisestä mökkikutsusta.

      • Anonyymi

        En minäkään ole mikään mökki ihminen.
        Muutaman kerran olen naapurin kesämökillä ollut, kun hän oli sinne kutsunut.
        Mökkipäivä koostui, että naapuri esitteli mitä on mökillä saanut rakennettua ja
        sitten piti veneellä lähteä kalastamaan.
        Kahvia mökillä tarjosi ja keskustelua,,
        Koko ajan oli vaan mielessä kotiinlähtö ja kotiin päästyä tietokone auki ja nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole mikään mökki ihminen.
        Muutaman kerran olen naapurin kesämökillä ollut, kun hän oli sinne kutsunut.
        Mökkipäivä koostui, että naapuri esitteli mitä on mökillä saanut rakennettua ja
        sitten piti veneellä lähteä kalastamaan.
        Kahvia mökillä tarjosi ja keskustelua,,
        Koko ajan oli vaan mielessä kotiinlähtö ja kotiin päästyä tietokone auki ja nettiin.

        Mä kyllä periaatteessa voiin viihtyä mökkimiljöössä, mutta sen pitäisi olla pysyvä koti. Mä inhoan sitä reissaamista. Vähin vaatimus, jotta voisin viihtyä mökillä on, että mun ei tarvitsisi pakata yhtään ainoaa tavaraa mukaani, vaan siellä pitää olla valmiina aivan kaikki, vaatteitani myöten. Ja siis juu, vieraiden mökit tai vieraana mökillä olo on aika perseestä. En muutenkaan viihdy tpisten nurkissa luuhaamassa. Pitää olla "oma tupa, oma lupa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään ole mikään mökki ihminen.
        Muutaman kerran olen naapurin kesämökillä ollut, kun hän oli sinne kutsunut.
        Mökkipäivä koostui, että naapuri esitteli mitä on mökillä saanut rakennettua ja
        sitten piti veneellä lähteä kalastamaan.
        Kahvia mökillä tarjosi ja keskustelua,,
        Koko ajan oli vaan mielessä kotiinlähtö ja kotiin päästyä tietokone auki ja nettiin.

        Toi nyt olis ihan painajainen. Mennä nyt päiväksi kylään jonkun mökille. En todellakaan menis.


    • Anonyymi

      Hyppään järveen ja huudan uaaa uaaaa uaaaaa!

      • Anonyymi

        Onko sulla semmonen hattu päässä missä on keltainen vilkkuvalo?


    • Laitan tulet takkaan. Ja saunaan. Saunominen se siellä parasta on. Mökissä ei sähköjä, joten ei siellä pitkään viihdy.

      • Anonyymi

        Vetääkö se takka 100%?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vetääkö se takka 100%?

        Kyllä vaan. Ei tullut yhtään savua sisälle.


    • Anonyymi

      ensin erkäteinen sirten työ on periaate.

      katsonut naisten lentopalloa joku portugalin huorat vataan suomen naiswr, jänniträvcäää

    • Anonyymi

      Minä olen mökillä. Tänään kun heräsin niin keitin perunii ja söin niitä sillin kanssa.Aika vähän tekemistä on mökillä joten olen netissä aika paljon.

    • Anonyymi

      ;oy' siire,åo varaööosiis. so5t' jipmp,åo swlao pm om-

      käin katsomaan naist3en lwntopalloa, oli jännittävä ottelu...

    • Anonyymi

      mitä suurempi varallisuus, sitä hwikompi jälkikaswvu on.

    • Anonyymi

      Menen mielummin lomalle hotelliin, jossa on aamiainen valmiina, siivoojat ja huonepalvelu. Pakkaan mukaan pienen lentolaukun ja menoksi. Mökeille pitää aina raahata mukaan puoli elämää ja sitten niitä pakataan ja puretaan ja taas pakataan. Ei kiitos!

      • Anonyymi

        Juu, jos mökille menee muutaman kerran kesässä ja 1-3 päiväksi kerrallaan, niin
        suurin osa ajasta menee ihan muuhun, kuin mökillä rentoutumiseen.
        Jos mökillä on nurmikkoa, kasvimaata ja puuvaja, niin suurin osa ajasta menee ruohikon leikkuussa, kasvimaan kitkemisessä, polttopuiden teossa ja mökin rakennusten korjaamisessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, jos mökille menee muutaman kerran kesässä ja 1-3 päiväksi kerrallaan, niin
        suurin osa ajasta menee ihan muuhun, kuin mökillä rentoutumiseen.
        Jos mökillä on nurmikkoa, kasvimaata ja puuvaja, niin suurin osa ajasta menee ruohikon leikkuussa, kasvimaan kitkemisessä, polttopuiden teossa ja mökin rakennusten korjaamisessa.

        Vaikka muksuna mentiin porukoiden mökille joka viikonloppu loman ulkopuolella ja heidän lomallaan sitten enemmän ja vähemmän koko kuukaudeksi (välillä piti pyörähtää kotona tarkistamassa, että kaikki on kunnossa, pesemässä pyykkiä jne.), niin aina sinne silti piti raahata puoli elämää. Eikä sieltä todellakaan ikinä työ loppunut, vaikka muksuna niistä pystyi luistamaan. Mökit ei ole yhtään mun juttu.


    • Anonyymi

      No se kun jää ne tyhjät sanat ja ei tarvitse sanoa mitään.

    • Omaa mökkiä ei ole, mutta hetkeksi mennään tämä kesänä mökkeilemään perheen kanssa. Ensimmäiseksi varmaan puretaan tavarat ja todennäköisesti laitetaan ruokaa, sillä ajomatka on aika pitkä. Jos energiaa vielä on, niin mennään iltauinnille. Taidanpa avata punaviinipullonkin 😊 Uinnin jälkeen tietty. En mene uimaan alkoholia nauttineena.

    • No ihan ensin tyhjennän rakon, mutta koska se ei varmaan ole ideaali vastaus, niin sitten sanotaan se mitä tehdään toisena eli vapautetaan kissat.

      Mökillä parasta on saada seurata luontoa, olkoonkin että se hupenee vuosi vuodelta.

    • Silloin tällöin vuokrataan mökki viikoksi. Kun saavumme sinne, ekana pannaan netti toimimaan, sitten katsotaan vessa, kuinka primitiivinen se on.

      Parhain hetki mökillä on se, kun avaa terassilla ensimmäisen kylmän kaljan.
      Neljännen kaljan jälkeen alkaa viikon mittainen tylsyys.

      • Anonyymi

        Niinhän se tuppaa olemaan. Vieraalla mökillä ei oikein ole tekemistä ja aika käy usein pitkäksi. Omalla mökillä taas on liikaakin tekemistä ja loma muttuu työleiriksi. 😀


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe