Sitä mukaa kun alkoholit siirtyvät kauppoihin niin kulutus vain laskee. Kukka-hattu tätien näkemykset ja väittämät ovat täysin per****stä.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5be02570-e0ef-4056-aaff-4790001798a1
Turhaa pelkoa
12
454
Vastaukset
- Anonyymi
Juu Ei se viina ja kalja tapa !
Mutta SDP:n ja ÄäriVasemmiston ja MyrkynVihreiden ajama HuumeVapaus -
- se on Tappavaa Ainetta !
Miten ne Kehtaakin ? -siis SDP/Vasemmistoliitto/Vihreät ? -Miksi Huumeet ?- Anonyymi
Tietääkseni nämä eivät ole koskaan olleet huumeiden vapauttamisen kannalla. Jos sinulla on fakta tietoutta asiassa kerro ihmeessä se täällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietääkseni nämä eivät ole koskaan olleet huumeiden vapauttamisen kannalla. Jos sinulla on fakta tietoutta asiassa kerro ihmeessä se täällä.
Kannabis olisi hyvä laillistaa niin lääkintä kuin viihdekäyttöön. Hamppu on ihmisen ystävä. 🪴
- Anonyymi
Alkoholijuomissa on niin paljon veroa, että ei ole varaa eikä tarvetta latkia jatkuvasti.
Eikä oikeen haluakaan.- Anonyymi
Verot itsessään huimaavat. Siihen ei tarvitse alkoholia.
- Anonyymi
On voinut alkoholinkukutus laskeakkin koko suomea ajatellen tuskimpa täällä. Ainakin tölkkejä tuodaan palautukseen säkillä, ja vielä saa jonottaa vuoroaan.
- Anonyymi
Eihän se kerro mitään. Tölkit voivat olla paikallisten sijoittajien suuri pisne$.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän se kerro mitään. Tölkit voivat olla paikallisten sijoittajien suuri pisne$.
Kyllä se kertoo, joku se juo ne sijoittajenkin tölkit tyhjiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se kertoo, joku se juo ne sijoittajenkin tölkit tyhjiksi.
Tietenki etelän turistit juo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietenki etelän turistit juo.
Niinpä tietysti. Eihän turistit voi tehdä muuta kuin juoda vitutukseensa, koska ovat Kemijärvelle eksyneet.
- Anonyymi
Yritin vähän v*ttuilla Anti-Nega-17:lle, niin poistettiin kirjoitukset!
- Anonyymi
Luultiin jo että sinut olisi viety sinne minne oikeasti kuuluisit.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467