Autan yksinäistä Somalimiestä

Anonyymi-ap

Yksi Somalialanen päälle parikymppinen mies joka ei ole naista saanut ja on yksinäinen.
Tutustuin häneen ja lupasin hieroa häntä hyvin.
Hän suostui aloin hieromaan häntä niskasta ja selästä hänellä on lihaksikas tumma vartalo. Etenin kasvoille ja hieroin niitä hyvin. Hän alkoi hengittämään nopeammin...
Sitten hän kysyi - voitko hieroa jaloista lupasin kyllä hänellä oli vain pikkuhousut jalassa.
Sitten hän kysyi voitko hieroa jalkojen välistä - minä maksan kyllä. Vastasin ei tarvitse maksaa hieron kyllä.
Otin hänen kalu käteen se oli yllättävän pieni
Omanikin on isompi.
Hän kysyi voitko ottaa suuhun ?
Sanoin kyllä hän riusui itsensä alasti ja otin hän penis suuhuni
Imin ja imin hänen kalu oli pieni ei kurkunpäähän asti riittänyt. Imin ja hän tuli suuhuni.
Nyt teen hänelle aina päivittäin apua.

Tykkään vain Somalia miehet olen auttanut usempaa Somalian miestä.

Naismainen 34v homo Somalin naapurina.

Tampere

24

730

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on juuri sellaista arvokasta kotoutumisen tukemista, jota maahanmuuttajat tarvitsevat! Hyvä Sinä, toivottavasti saat ensi itsenäisyyspäivänä Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan ritarimerkin ja kutsun Linnaan presidentti Stubbin itsenäisyyspäivän vastaanotolle.

      • Anonyymi

        En tarvitse mitään Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan ritarimerkkiä.

        Minulle riittää kun saan sex Somalimiesten kanssa. Autan 5 eri Somalianmiestä 18 v- 23v ikäisiä.
        3 heistä vain panee minua tai imen heitä. Kaksi haluaa että imen heitä ja he tekevät minulle samaa, imevät todella hyvin.
        Kukaan heistä ei tiedä toisista.
        Valkoisia miehiä en halua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse mitään Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan ritarimerkkiä.

        Minulle riittää kun saan sex Somalimiesten kanssa. Autan 5 eri Somalianmiestä 18 v- 23v ikäisiä.
        3 heistä vain panee minua tai imen heitä. Kaksi haluaa että imen heitä ja he tekevät minulle samaa, imevät todella hyvin.
        Kukaan heistä ei tiedä toisista.
        Valkoisia miehiä en halua.

        Ja sitten heräät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tarvitse mitään Suomen Valkoisen Ruusun ritarikunnan ritarimerkkiä.

        Minulle riittää kun saan sex Somalimiesten kanssa. Autan 5 eri Somalianmiestä 18 v- 23v ikäisiä.
        3 heistä vain panee minua tai imen heitä. Kaksi haluaa että imen heitä ja he tekevät minulle samaa, imevät todella hyvin.
        Kukaan heistä ei tiedä toisista.
        Valkoisia miehiä en halua.

        Tuo on enempi hyväksikäyttöä ja omien halujen tyydyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on enempi hyväksikäyttöä ja omien halujen tyydyttämistä.

        Tuohan on pelkästään hyväksikäyttöä sekä omien himojen tyydyttämistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohan on pelkästään hyväksikäyttöä sekä omien himojen tyydyttämistä.

        Joo, mut sillai vähemmän rasistisesti ja siitä saa hyötyä itselleen. Silloinhan se on OK.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, mut sillai vähemmän rasistisesti ja siitä saa hyötyä itselleen. Silloinhan se on OK.

        Hyväksikäyttö ei koskaan ole ok


    • Anonyymi

      He sitä haluavat. Ne jokainen Somali on itse tehnyt aloitteen. Minä vain autan heitä. Ja kyllä pidän siitä itsekin. Tänään olen auttanut jo kolmea.

      • Anonyymi

        Sinä oikeasti et auta, tyydytät omia himojasi.Pysytään nyt totuudessa.


      • Anonyymi

        Toivottavasti saat hivin.


    • Anonyymi

      Komea pitkä hoikka Somalimies jaksoi pitkään ja kolme kertaa tuli häneltä. Olin naisena ja hän teki hyvin... 19.30 -01.00 välisenä aikana.

      Autan Somalimiehiä.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Olin yötä eilen kadella Somaliveljeksellä. Ovat 22 ja 19 ikäiset. Olimme ilman vaatteita suurella patjalla. Vanhempi Somali nussi minua ja toinen otti suihin samalla.

      Nyt autan 7 eri Somalia. Vähän kiirettä pitää. Olen niin feminiininen kuin nainen.

      • Anonyymi

        Sekoitat sanat hyväksikäyttää ja auttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sekoitat sanat hyväksikäyttää ja auttaa.

        Läski suvakki se on ja katkera kun ei saa suomalaista, eikä edes somppua :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski suvakki se on ja katkera kun ei saa suomalaista, eikä edes somppua :D

        Ei ole katkera ja saan kyllä. Somaleihin en koe mitään vetoa. Ainakin kahden tässä ketjussa kannattaa vähän opetella mitä sana auttaa tarkoittaa etteivät sekoita hyväksikäyttöön koko ajan sitä. Taitaa vain kertoa omista fantasioistaan miten somalimiehet tyydyttävät hänen tarpeensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Läski suvakki se on ja katkera kun ei saa suomalaista, eikä edes somppua :D

        En koe mitään vetoa somppuihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole katkera ja saan kyllä. Somaleihin en koe mitään vetoa. Ainakin kahden tässä ketjussa kannattaa vähän opetella mitä sana auttaa tarkoittaa etteivät sekoita hyväksikäyttöön koko ajan sitä. Taitaa vain kertoa omista fantasioistaan miten somalimiehet tyydyttävät hänen tarpeensa.

        Et koe vetoa, mutta fantasioit kuitenkin ja kuvittelet jopa toisten olevan kateellisia fantasioistasi :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et koe vetoa, mutta fantasioit kuitenkin ja kuvittelet jopa toisten olevan kateellisia fantasioistasi :)

        ja väärin meni joka kohta :D Miksi joku olisi kateellinen, kun en tunne mitään vetoa somaleihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja väärin meni joka kohta :D Miksi joku olisi kateellinen, kun en tunne mitään vetoa somaleihin?

        Kukaan ei tunne vetoa fantasioihisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei tunne vetoa fantasioihisi.

        Sinun fantasioihisi kukaan ei todellakaan tunne vetoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun fantasioihisi kukaan ei todellakaan tunne vetoa.

        Juuri niin, omasi ovat niin sairaita etteivät niihin muut tunne vetoa.


    • Anonyymi

      Ole aloittan putteessa olevien soomali mies avutuksen eri huvä asiia. Saada myöös soomali poikka Ahmed tyydyttää minuu ole sport nuor kohta 13v ja isoo peenis antaa paljoa nestettä. Auta minuu ole puutte suuri, mine jyvin nussia sinun koloo

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      127
      3187
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      108
      1292
    3. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      267
      1275
    4. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      65
      1076
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1051
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      13
      1033
    7. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      966
    8. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      52
      957
    9. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      42
      924
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      44
      826
    Aihe