Teen aloitukset minkälaisia te sinkku miehet ovat? Ja naiset saavat kommentoida?

Minusta oli hausta tämä Rosa Tanin miehet on hänen mukaan haluavat vain alle 30 vuotiaita ja sitten varsinkin haluavat 22vuotiaan naisen joka todistettu tutkimuksillakin . Hänen mukaan yli 30 vuotiailla naisilla ei ole markkina arvoa.

https://vm.tiktok.com/ZGebK1UFb/

https://vm.tiktok.com/ZGebKMvwV/

https://vm.tiktok.com/ZGebKd6Yt/

Miksi nostan ylös ottakaa huomiota seuraajien määrä.
Onko miehiä olemassa jotka ei vain haaveile alle 30vuotiaista ja varsinkin 22vuotiaista.🤟🏻
Rosan Tanin mukaan yli 30v joutuu tekemään suhteellisen paljon että hänelle myötähäpeä iskee kun näkee yli 30vuotiaan vähän rupsahtaneen seuranta haku yms..

130

1029

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole itse vielä törmännyt sellaiseen mieheen, joka haluaisi nimenomaan alle 30:sen, jollei mies sitten itsekin ole alle 30:nen. Sen olen kyllä törmännyt yli 30:siin, jotka torjuvat ne alle 30:set. Oletan siis, että miehiäkin on erilaisia.

      • Tähän lehti leikkeeseen hän vetoaa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

        Myös siihen vetoaa että nuorempana, ei tarvinut ottaa rahaa mukaan ravintolaan tiesi joku tarjoo nyt täytyy hänen olla varautunut kun lähtee.

        Mutta itsekin uskoisin ettei nyt kovasti monella mieli 22vuotiaita naisia mutta voisiko kuitenkin niin olla suurin osa haluaakin 22v naisia. miksei ne sitten tekisi niin että pyrkii pitää tavoitteissa, eikä esittää haluja vanhempii kyllähän se pitäisi olla hyväksyttävää että he voiva olla oman toiveen mukaisen täysikäisenä eikä havitella mitä ei halua. Että näille ihmisille jää ne jotka haluaa vämän 30,40 ja 50 ihan jotka viehättävät eikä nainen ole vain teline.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tähän lehti leikkeeseen hän vetoaa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

        Myös siihen vetoaa että nuorempana, ei tarvinut ottaa rahaa mukaan ravintolaan tiesi joku tarjoo nyt täytyy hänen olla varautunut kun lähtee.

        Mutta itsekin uskoisin ettei nyt kovasti monella mieli 22vuotiaita naisia mutta voisiko kuitenkin niin olla suurin osa haluaakin 22v naisia. miksei ne sitten tekisi niin että pyrkii pitää tavoitteissa, eikä esittää haluja vanhempii kyllähän se pitäisi olla hyväksyttävää että he voiva olla oman toiveen mukaisen täysikäisenä eikä havitella mitä ei halua. Että näille ihmisille jää ne jotka haluaa vämän 30,40 ja 50 ihan jotka viehättävät eikä nainen ole vain teline.

        Jokaisella lienee omanlaisiansa kokemuksia asiasta. Mulle on sinällään yhdentekevää mitä "suurin osa" ehkä kenties ja mahdollisesti haluaa, sillä en minäkään ole kiinnostunut suurimmasta osasta. Se mitä he haluavat ei siis mitenkään vaikuta mun elämääni, eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tule koskaan edes mun nähtävilleni.

        Itse en tosiaan ole koskaan törmännyt henkilökohtaisesti yhteenkään yli kolmekymppiseen, joka nimenomaan haluaisi alle kolmekymppisen, mutta kyllä sellaisiakin varmasti löytyy suuri joukko.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokaisella lienee omanlaisiansa kokemuksia asiasta. Mulle on sinällään yhdentekevää mitä "suurin osa" ehkä kenties ja mahdollisesti haluaa, sillä en minäkään ole kiinnostunut suurimmasta osasta. Se mitä he haluavat ei siis mitenkään vaikuta mun elämääni, eikä hyvin suurella todennäköisyydellä tule koskaan edes mun nähtävilleni.

        Itse en tosiaan ole koskaan törmännyt henkilökohtaisesti yhteenkään yli kolmekymppiseen, joka nimenomaan haluaisi alle kolmekymppisen, mutta kyllä sellaisiakin varmasti löytyy suuri joukko.

        Miehetkään eivät tykänneet hänen lauseista kun pätee kuulemma miehiinkin. Heillä on omia videoita tästä kun hokee niistä pänaisista ja pätee miehiinkin 🤟🏻

        https://vm.tiktok.com/ZGebKxff1/


        Noh minulle olisi se terveys tärkeämpää elää pitkälle ikää kanssani.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miehetkään eivät tykänneet hänen lauseista kun pätee kuulemma miehiinkin. Heillä on omia videoita tästä kun hokee niistä pänaisista ja pätee miehiinkin 🤟🏻

        https://vm.tiktok.com/ZGebKxff1/


        Noh minulle olisi se terveys tärkeämpää elää pitkälle ikää kanssani.

        Niin no miehiäkin taitaa olla monenlaisia ja heistäkin jokaisella on omat kokemuksensa ja näkemyksensä.

        P.S. Mä en halua alkaa katselemaan mitään tik tok videoita. Tik tok on multa pannassa, ihan periaatteellisista syistä. Noin yleisellä tasolla en pistä paljoakaan painoa minkään somevideoiden oikeellisuudelle. Nykyään melkeinpä valtaosa noista "mielipidevideoista" alkaa olemaan enemmän ja vähemmän rage bateja, joiden on takoituskin vain nostattaa jonkinlainen myrsy vesilasissa ja saada ihmiset reagoimaan (ja negaatio tuo enemmän reaktioita), jotta algoritmi nostaisi noita videoita näkyville.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miehetkään eivät tykänneet hänen lauseista kun pätee kuulemma miehiinkin. Heillä on omia videoita tästä kun hokee niistä pänaisista ja pätee miehiinkin 🤟🏻

        https://vm.tiktok.com/ZGebKxff1/


        Noh minulle olisi se terveys tärkeämpää elää pitkälle ikää kanssani.

        Ja siis ihmisethän ovat todella hyviä vahvistamaan omia käsityksiään ja jättämään kaikki vastakkaiset todisteet huomiotta. Jokainen meistä kärsii omista vahvistusharhoistaan ja mitä vahvemmin johonkin asiaan uskoo, niin sitä enemmän ympärillään näkee juuri sitä omaa uskomusta tukevia todisteita. Tästä syystä objektiivinen tarkastelu onkin niin kauhean vaikeaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tähän lehti leikkeeseen hän vetoaa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

        Myös siihen vetoaa että nuorempana, ei tarvinut ottaa rahaa mukaan ravintolaan tiesi joku tarjoo nyt täytyy hänen olla varautunut kun lähtee.

        Mutta itsekin uskoisin ettei nyt kovasti monella mieli 22vuotiaita naisia mutta voisiko kuitenkin niin olla suurin osa haluaakin 22v naisia. miksei ne sitten tekisi niin että pyrkii pitää tavoitteissa, eikä esittää haluja vanhempii kyllähän se pitäisi olla hyväksyttävää että he voiva olla oman toiveen mukaisen täysikäisenä eikä havitella mitä ei halua. Että näille ihmisille jää ne jotka haluaa vämän 30,40 ja 50 ihan jotka viehättävät eikä nainen ole vain teline.

        Tuon artikkelin luin ja jäin miettimään, että tuo tulkinta on minusta jokseenkin erikoinen. Kumpi sitten on ihmisen "oikea" ajattelutapa tai reaktio, se mitä liskoaivot tuottavat vai se minkä tuota jonkintasoinen älyllinen ajatusprosessi? Omasta mielestäni jälkimmäinen on ihmisen oikea ajattelutapa, mutta mitä ilmeisimmin tuossa on tulkittu asia aivan toisin.

        Jos mietin asiaa vaikka näin, että kaupan karkkihyllyllä voi tulla mieliteko, mutta kun hetkenkään asiaa mietin ja muistelen vaikka nyt jokun karkin makua ja että tuottiko se maku mulle mitää oikeaa mielihyvää ja tykkäänkö mitä siitä edes aidosti, niin yleensä totean, että ei siinä hyllyssä ole yhtään ainoaa pussia, jonka aidosti haluaisin. Kumpi silloin on se mun aito ja "oikea" ajattelutapani? Se makeanhimoissani samani hetken mielijohde, että otanpa tuosta herkkupussin, vai se niiden todellisten kokemusteni varaan perustuva ymmärrys, että se pussi maistuu vain pelkältä sokerilta, eikä maistu mun mielestä hyvältä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin no miehiäkin taitaa olla monenlaisia ja heistäkin jokaisella on omat kokemuksensa ja näkemyksensä.

        P.S. Mä en halua alkaa katselemaan mitään tik tok videoita. Tik tok on multa pannassa, ihan periaatteellisista syistä. Noin yleisellä tasolla en pistä paljoakaan painoa minkään somevideoiden oikeellisuudelle. Nykyään melkeinpä valtaosa noista "mielipidevideoista" alkaa olemaan enemmän ja vähemmän rage bateja, joiden on takoituskin vain nostattaa jonkinlainen myrsy vesilasissa ja saada ihmiset reagoimaan (ja negaatio tuo enemmän reaktioita), jotta algoritmi nostaisi noita videoita näkyville.

        ihan omin sanoin puhunut ja vielä omalla sivullaan mutta olisin vaan tyytyväinen jos ihmiset ovat rehellisiä tuovat itsensä esiin että ihmiset löytää toisensa. Mutta en ole yhtään hänen kanssaan samaa mieltä.

        Tiktok on vasta tullut elämääni kivojen nymfomaani pottien suomi24 pyörien ja toivottavasti moni muukin katsoi vain nähdäkseen minkälaisia ihmisiä on kun tehnyt esittely videoita mistä nyt otti se yksi koki myötähäpeää.. harvemmin nyt kukaan itsestään huonoa videota ottaa ja löytää helpommin prinssinsä kun ne 22vuotiaita naisia himottavat miehet pyrkisi painimaan niiden nuoren sarjassa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Tähän lehti leikkeeseen hän vetoaa https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000005287186.html

        Myös siihen vetoaa että nuorempana, ei tarvinut ottaa rahaa mukaan ravintolaan tiesi joku tarjoo nyt täytyy hänen olla varautunut kun lähtee.

        Mutta itsekin uskoisin ettei nyt kovasti monella mieli 22vuotiaita naisia mutta voisiko kuitenkin niin olla suurin osa haluaakin 22v naisia. miksei ne sitten tekisi niin että pyrkii pitää tavoitteissa, eikä esittää haluja vanhempii kyllähän se pitäisi olla hyväksyttävää että he voiva olla oman toiveen mukaisen täysikäisenä eikä havitella mitä ei halua. Että näille ihmisille jää ne jotka haluaa vämän 30,40 ja 50 ihan jotka viehättävät eikä nainen ole vain teline.

        Viinamiehet saavat naisia ja naiset tykästyvät Viinamiehiin. Ei nainen mitään rahaa tarvikkaan kun Viinamies tarjoaa viinat.


    • Kylläpähän se vähän niin on... Nuorena se on helpompaa ja luonnollisempaa se parin saaminen.. se on ihan silkkaa biologiaa. Tosin mun silmään tuo selostaja ei ollu vielä rupsahtanut niin paljon ku kuvittelee olevansa.

      • Niih ja botoksia on huuliinsa ottanut jo nuorella iällä kuulemma 35vuotias, joku kertoi omassa esittely videossa hänen ikänsä olivat saman ikäisiä 35vuotiaita ja se näytti minusta vielä paremmalta toinen. .

        Tässä on 40vuotias

        https://vm.tiktok.com/ZGebKK5X5/


        Mutta tässäkin on 50 vuotias
        https://vm.tiktok.com/ZGebKvnoW/

        Kyllä se on vähän kiinni ihmisestä on kaunis pitkälle ikään.


      • Tämähän sen kertoi että on 35vuotias.
        https://vm.tiktok.com/ZGebK34hx/

        Kyllä ne on ihan oman ikäisiä on. Kannattaa muistaa ylipaino ”vanhentaa” vaikka olisi alle 30v ei se mihikään ikään ole sidoksissa. Sinäänsä jos naiset olisi hoikkia eihän ne nyt ”vanhoilta” näyttäisi.


      • Eikä se nyt ole minusta olet itsesi eikä tyytyä ennen vanhaan näytti jo 30v iäkkäiltä jo pukeutumisen tyylin takia .
        https://yle.fi/aihe/artikkeli/2012/11/19/aikamatka-arkeen-pukeutuminen

        Ja maailman kauniimpia naisiksi on julkkisiakin ihan iäkkäinä ollut minusta se on katsojan silmässä tykkääkö ja minkälaisesta.

        Kyllähän rose demi kohta rietää 30 vuotiaiden kemuihin voidaan katsella kuinka pahasti rupsahtaa vuodessa😂
        Kyllä ne kauniit on yleensä hyvin pitkälle kauniita ettei ikä määritä kauneutta.

        https://www.instagram.com/p/C5ERI6ot-MP/?igsh=MWM5eDFwamx0c2Rxeg==


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämähän sen kertoi että on 35vuotias.
        https://vm.tiktok.com/ZGebK34hx/

        Kyllä ne on ihan oman ikäisiä on. Kannattaa muistaa ylipaino ”vanhentaa” vaikka olisi alle 30v ei se mihikään ikään ole sidoksissa. Sinäänsä jos naiset olisi hoikkia eihän ne nyt ”vanhoilta” näyttäisi.

        No niinpä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tämähän sen kertoi että on 35vuotias.
        https://vm.tiktok.com/ZGebK34hx/

        Kyllä ne on ihan oman ikäisiä on. Kannattaa muistaa ylipaino ”vanhentaa” vaikka olisi alle 30v ei se mihikään ikään ole sidoksissa. Sinäänsä jos naiset olisi hoikkia eihän ne nyt ”vanhoilta” näyttäisi.

        Tosta oon eri mieltä. Riippuu ihan ylipainosta miten se kehoon kertyy ja muodostuu. Kaikkia ylipaino ei vanheta, mutta laihuus kylläkin. Näivettyy ja rypistyy.

        Hervoton ylipaino ei oikeastaan efes vanheta, se vain tekee ihmisestä epäterveen näköisen. Kuten laihuuskin. Mutta laihat kurttuuntuu helpommin ja minusta juuri kurttuisuus tekee vanhaksi. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tosta oon eri mieltä. Riippuu ihan ylipainosta miten se kehoon kertyy ja muodostuu. Kaikkia ylipaino ei vanheta, mutta laihuus kylläkin. Näivettyy ja rypistyy.

        Hervoton ylipaino ei oikeastaan efes vanheta, se vain tekee ihmisestä epäterveen näköisen. Kuten laihuuskin. Mutta laihat kurttuuntuu helpommin ja minusta juuri kurttuisuus tekee vanhaksi. 🙂

        Kun ihosta häviää eloisuus, kuivuu kasaan näyttää vanhalle. Nuorempikin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tosta oon eri mieltä. Riippuu ihan ylipainosta miten se kehoon kertyy ja muodostuu. Kaikkia ylipaino ei vanheta, mutta laihuus kylläkin. Näivettyy ja rypistyy.

        Hervoton ylipaino ei oikeastaan efes vanheta, se vain tekee ihmisestä epäterveen näköisen. Kuten laihuuskin. Mutta laihat kurttuuntuu helpommin ja minusta juuri kurttuisuus tekee vanhaksi. 🙂

        Kyllä olet oikeassa sekin miten kiertyy kehoon mutta ei pieni ylipaino tuo ikään noitakin vaan parantaa ulkonäköä. Lihavuus on määritely aika isolla kaavalla. Sen vuoksi minulle on tärkeätä terveydestä ylläpito joka ihan on kaunista. Historiassa tiedettiin antiikin muistaakseni aikaa joku filosofi määritteli kauneuden terveyden mukaan.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa sekin miten kiertyy kehoon mutta ei pieni ylipaino tuo ikään noitakin vaan parantaa ulkonäköä. Lihavuus on määritely aika isolla kaavalla. Sen vuoksi minulle on tärkeätä terveydestä ylläpito joka ihan on kaunista. Historiassa tiedettiin antiikin muistaakseni aikaa joku filosofi määritteli kauneuden terveyden mukaan.

        Kyllä ylipaino vanhentaa miestä selvästi. Ja rumentaa molempia sukupuolia, jos sitä on vyötäröllä ja leuan alla.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä ylipaino vanhentaa miestä selvästi. Ja rumentaa molempia sukupuolia, jos sitä on vyötäröllä ja leuan alla.

        Mulla ei ole kaksoisleukaa. Mua luullaan vielä ikäistäni nuoremmaksi vaikka olen keski-ikäinen. Mielummin olen läski kuin ikäistäni vanhemman näköinen


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä olet oikeassa sekin miten kiertyy kehoon mutta ei pieni ylipaino tuo ikään noitakin vaan parantaa ulkonäköä. Lihavuus on määritely aika isolla kaavalla. Sen vuoksi minulle on tärkeätä terveydestä ylläpito joka ihan on kaunista. Historiassa tiedettiin antiikin muistaakseni aikaa joku filosofi määritteli kauneuden terveyden mukaan.

        Juu, itse oon oiva esimerkki siitä miten maltillinen ylipainoksi BMI:n mukaan määritelty, minusta sopiva paino vaikuttaa positiivisesti ulkonäkööni. Ihannepainossa taulukon mukaan oon säälittävän luurangon näköinen rimppakinttu, jolla oli aina pahaolo. Järjen käyttö olis sallittua, eikä taulukoitten kyttääminen. 🙂

        Onneksi on nykyään lääkäreitäkin, jotka ovat havainneen BMI:n olevan hatara mittari terveydelle ja terveelle painolle, kun yksilöistä kumminkin on aina kyse. Ja yksilöllisesti pitäisikin tarkastella eikä massana ihmisjoukkoa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, itse oon oiva esimerkki siitä miten maltillinen ylipainoksi BMI:n mukaan määritelty, minusta sopiva paino vaikuttaa positiivisesti ulkonäkööni. Ihannepainossa taulukon mukaan oon säälittävän luurangon näköinen rimppakinttu, jolla oli aina pahaolo. Järjen käyttö olis sallittua, eikä taulukoitten kyttääminen. 🙂

        Onneksi on nykyään lääkäreitäkin, jotka ovat havainneen BMI:n olevan hatara mittari terveydelle ja terveelle painolle, kun yksilöistä kumminkin on aina kyse. Ja yksilöllisesti pitäisikin tarkastella eikä massana ihmisjoukkoa.

        Esim rintani operoivat lääkärit pitivät 76 kilon elopainoa minun keholleni sopivana ja terveen näköisenä. Papereissani lukeekin normaalipainoinen, kun yhä BMI sanoo, että olen ylipainoinen pituus ja paino mittarilla.

        Luotan kuitenkin omaan olooni, silmiini ja useamman ammatikseen ihmisiä operoivan kauneudenkin asiantuntijoiden sanaan. Heillä sitä silmää on jos jollain on. Kun leikkelevät ihmisiä sopusuhtaisiksi ja arvioivat kehoja päivittäin. Jotkut toki leikkaa myös vain rahasta, ei etiikalla.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Esim rintani operoivat lääkärit pitivät 76 kilon elopainoa minun keholleni sopivana ja terveen näköisenä. Papereissani lukeekin normaalipainoinen, kun yhä BMI sanoo, että olen ylipainoinen pituus ja paino mittarilla.

        Luotan kuitenkin omaan olooni, silmiini ja useamman ammatikseen ihmisiä operoivan kauneudenkin asiantuntijoiden sanaan. Heillä sitä silmää on jos jollain on. Kun leikkelevät ihmisiä sopusuhtaisiksi ja arvioivat kehoja päivittäin. Jotkut toki leikkaa myös vain rahasta, ei etiikalla.

        BMI:t ovat roskaa, sopusuhtaisuus on se mikä ainakin omaan silmään kertoo sen mikä hyvältä näyttää. Laskuri törkkää 26 indeksillä ylipainoiseksi mutta eihän se huomioi rakennetta ollenkaan, hoikka en ole mutta kyllä normaali on lähempänä totuutta kuin ylipaino.
        Tytär painaa tuon saman verran 76kg , jokunen kilo vyötäröllä on ylimääräistä mutta on myös harteikas, pituutta 170, eikä näytä pahalta ollenkaan, indeksi 26 myös


      • E-Lukka kirjoitti:

        BMI:t ovat roskaa, sopusuhtaisuus on se mikä ainakin omaan silmään kertoo sen mikä hyvältä näyttää. Laskuri törkkää 26 indeksillä ylipainoiseksi mutta eihän se huomioi rakennetta ollenkaan, hoikka en ole mutta kyllä normaali on lähempänä totuutta kuin ylipaino.
        Tytär painaa tuon saman verran 76kg , jokunen kilo vyötäröllä on ylimääräistä mutta on myös harteikas, pituutta 170, eikä näytä pahalta ollenkaan, indeksi 26 myös

        Näinpä. Samaa mieltä. Ruumiinrakenne sanelee paljon ja taivahan tosi on, että lihasta kertyy toiselle herkemmin kun toiselle taasen rasvaa saman kilomäärän edestä.

        Mulla on aina ollut liikkuva keho, enkä ole ikinä säästellyt sitä rasitukselta ja olen käyttänyt lihaksiani lapsesta saakka monipuolisesti, jolloin lihasta on käytetty ja annettu lihassyille kyytiä.

        Se lihaskin toisilla kertyy ja se voi hyvin, se myös vähän painaa. Mullakin tuo vatsanseutu on se mikä lihoo ja on rumakin tarpeeksi kasvettuaan. Mutta myös löysä iho raskauksien jäljiltä tekee ulkonevuutta. Ei oo litteä kuten nuorena silakkana. Ihoa leikkaamalla saisi kauniiksi, vaan ei minusta ole mitenkään tärkeää, kun ei terveydellistä haittaa ala tulla, hautumia esimerkiksi ihorikkoja.

        Mutta kuten sanoit, sopusuhtaisuus. 👍


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tosta oon eri mieltä. Riippuu ihan ylipainosta miten se kehoon kertyy ja muodostuu. Kaikkia ylipaino ei vanheta, mutta laihuus kylläkin. Näivettyy ja rypistyy.

        Hervoton ylipaino ei oikeastaan efes vanheta, se vain tekee ihmisestä epäterveen näköisen. Kuten laihuuskin. Mutta laihat kurttuuntuu helpommin ja minusta juuri kurttuisuus tekee vanhaksi. 🙂

        Ylipaino ei mun mielestä myöskään yksiselitteisesti vanhenna. Se pikemmin tekee usein jotenkin hankalaksi määrittää henkilön ikää, siis jos sitä ylipainoa on rutkasti. Nuorta se hyvinkin "vanhentaa", mutta vanhempaa se taas usein nuorentaa, mutta kyse kuiteniin on lähinnä siitä, että sitä ikää on hankalampi arvioida.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ylipaino ei mun mielestä myöskään yksiselitteisesti vanhenna. Se pikemmin tekee usein jotenkin hankalaksi määrittää henkilön ikää, siis jos sitä ylipainoa on rutkasti. Nuorta se hyvinkin "vanhentaa", mutta vanhempaa se taas usein nuorentaa, mutta kyse kuiteniin on lähinnä siitä, että sitä ikää on hankalampi arvioida.

        Niin, kyllä. Vaikeampi lukita ikää, kun on ei oikeen minkään ikäisen näköinen. Lihavuudessa se runsas lihavuus lähinnä minua mietityttää terveyden takia. Miten monta vuotta tyyppi jaksaa, kun tulee pysyviä vikoja ja tai henki lähtee.

        Eikä siinnä, tiedän varsin hyvin kokemuksesta, että lihominen vasta helppoa on kun on siihen pisteeseen päästy, että alkaa kertyä. Eikä laihtuminen ookkaan niin helppoa, ei mahdottomuus muttei helppoakaan. Eikä yhtään auta, jos muut arvostelee ja sättii.

        Mutta ikää voi onneksi aina kysellä. Elopainoa ei viitti.


    • Voihan ne nuoremmista haaveilla, mutta mikä selittää sen että mies sitten haluaa kumppanikseen ja lastensa äidiksi kivenkovaan itseään vanhemman naisen?

      Luulen, en tiedä että jotkut miehet ei tosiaan mieti ikää, vaan sitä kuka herättää oikeanlaisia tunteita ja tuntuu ihmiselle, jonka kanssa on turvallista perustaa perhekin. Turvallisuus merkitsee muutakin kuin ettei tule piestyksi naisen toimesta. Kyllä miehetkin tykkää sijoittaa varmoihin asioihin, kuten luotettavaan naiseen.

      Eikä miehillekkään enää siinä kohtaa, kun alkavat sulaa ajatukseen, että toi nainen on se jonka rinnalla haluan taaplata, niin mieti enää seksiä siinä määrin, kun jos nainen olisi vain fyysusesti vetoava. Mutta kaikki muu hyvä melkeinpä puuttuu. Mies on ajatteleva ja tunteva olento siinä missä nainenkin, olkoonkin kirottu testosteronin tuomilla haittapuolilla.

      Mutta on tuetty miehiä, jotka ei aikuistu ikinä. Kuka sellasen mieheksi edes huolii? Vastuuntunnottoman huithapelin, joka ei muuta tajua kun seksi.

      • Mä en ainakaan jaksaisi lapsellista kumppania, jonka vastuuntunto loistaa poissaolollaan ja näkee minussa vain pinnan. Tai seksiobjektin. Suksikoon helvettiin niin vajaa tapaus.


    • Ja tuollasta myötähäpeää tai häpeää muitten ihmisten iästä tai ulkonäöstä en ymmärrä ollenkaan. Mitä se Rosan napaa kaivaa, minkä näköisiä ja ikäisiä naisia seuraa hakee? Huolehtisi vaan omasta kuosistaan, kun sen suhteen pelkoa kerran noinkin paljon on ja löytyy, että projisoi sen muihinkin. Ihan kun muut naiset hänen sympatioitaan kaipaisi tai olisi yhtä töttöröö miehen saamisen suhteen.

      Ne muut naiset ei ehkä etsi niitä miehiä, joille nainen on ikä ja objekti.

      • Rosa on niellyt nk. ätmien syöttämän pillerin ja alkanut uskomaan, että asiat tosiaan olisi noin huonosti. 😉

        Jotkut naiset ei kelpaa ikinä kellekkään, eikä jotkut miehetkään ja syy on enemmänkin psyykkinen kun fyysinen. Piste.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Rosa on niellyt nk. ätmien syöttämän pillerin ja alkanut uskomaan, että asiat tosiaan olisi noin huonosti. 😉

        Jotkut naiset ei kelpaa ikinä kellekkään, eikä jotkut miehetkään ja syy on enemmänkin psyykkinen kun fyysinen. Piste.

        Esiinnyt siis mies useana hahmona rekattuna ja lietsot vihaa niitä kohtaan? Köyhällä halvat huvit jne


      • Anonyymi kirjoitti:

        Esiinnyt siis mies useana hahmona rekattuna ja lietsot vihaa niitä kohtaan? Köyhällä halvat huvit jne

        Pitäiskö sinun puhua vainoharhaisuudestasi jollekin alan ammattilaiselle sen sijaan, että möykkäät täällä millon kellekin aivopierujasi seinään naulaten? Aika epäkunnioittavaa käytöstä muita kohtaan tollanen nimittäin.


      • Kyllä sitä hämmentyy itsekukanenkin onko kaikki niin ulkonäkökeskeistä ja kuin itsekin sanon jokainen etsiköön ja jokainen löytäköön oma luonteisensa. On vaan järisyttävää onko oikeasti miehet kaikki vain 22vuotiaiden perään ja miten 40vuotias äitini joskus sitten sai itselleen 18 vuotiaan miehen😅 kaikista alle 30vuotiaista naisista ja sain vastauksen
        Ne on kuulemma sitten olleet vain yksittäisiä tapauksia.

        Mutta jooh sisarellankin on 2vuotta nuorempi mies.
        Itse taas koen nuoremman miehen jotenkin että olen liian vanha sille että kun seurustelin vuoden nuorempien miesten kanssa nuorena 16-18 vuotiaina.

        Jänniä kyllä sitä miettii kun ei ole ollut se yksi mies että oikeasti onko se ulkonäön vai luonteen kanssa sitä murehtinut hyvin pitkää.että sillä kauneudella on haitta puolensa ja koin kyllä enemmän että seksiä, ei parisuhdetta miehet havitteli suurin osa kun olin nuori jossain ravintolassa

        Eli kokenut itseni liian rumaksi parisuhteeseen mutta sen vuoksi tykkäänkin vanhentua arvokkaaksi ja toivonut ne ulkonäkö keskeiset sitten on keskenää eikä minulla ole kuin innokkuuttaa pitää itseäni terveenä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Kyllä sitä hämmentyy itsekukanenkin onko kaikki niin ulkonäkökeskeistä ja kuin itsekin sanon jokainen etsiköön ja jokainen löytäköön oma luonteisensa. On vaan järisyttävää onko oikeasti miehet kaikki vain 22vuotiaiden perään ja miten 40vuotias äitini joskus sitten sai itselleen 18 vuotiaan miehen😅 kaikista alle 30vuotiaista naisista ja sain vastauksen
        Ne on kuulemma sitten olleet vain yksittäisiä tapauksia.

        Mutta jooh sisarellankin on 2vuotta nuorempi mies.
        Itse taas koen nuoremman miehen jotenkin että olen liian vanha sille että kun seurustelin vuoden nuorempien miesten kanssa nuorena 16-18 vuotiaina.

        Jänniä kyllä sitä miettii kun ei ole ollut se yksi mies että oikeasti onko se ulkonäön vai luonteen kanssa sitä murehtinut hyvin pitkää.että sillä kauneudella on haitta puolensa ja koin kyllä enemmän että seksiä, ei parisuhdetta miehet havitteli suurin osa kun olin nuori jossain ravintolassa

        Eli kokenut itseni liian rumaksi parisuhteeseen mutta sen vuoksi tykkäänkin vanhentua arvokkaaksi ja toivonut ne ulkonäkö keskeiset sitten on keskenää eikä minulla ole kuin innokkuuttaa pitää itseäni terveenä.

        Juu, ei noita fundamentalistisia yhden asian nimeen vannomia tartte noteerata. Pitäköön kukin omista ajatuksistaan ja arvioikoon itse mistä tykkää, vaikka kuka koittaisi käännyttää ja aivopestä.

        Neuvoja kannattaa kuunnella silloin, jos ne saattaa auttaa, muttei silloin kun varmasti tietää ettei kyse ole mistään mihin neuvolla vaikuttaisi.

        🙂

        Nyt lähen työhönottovirkailijaa tapaamaan. Tuli kesätauko työelämääni, mutta onneksi syksyllä jatkuu taas työt. Kesän mielellään vetääkin henkeä väliin. Mukavaa päivää. 😊👍

        Hyvä aloitus muuten. 👍


    • Anonyymi

      IT&se4näinen mies on yleenssä aina varakas, parisuhteessaa oleva on varaton.

      • No ei se ihan noinkaan mene. Yksin asuminen on kallista ja kaikki ei saa sellaista kumppania kuin haluais ja tyytyy elämään yksin. Ei liity varallisuuteen mitenkään.


      • mustasusi kirjoitti:

        No ei se ihan noinkaan mene. Yksin asuminen on kallista ja kaikki ei saa sellaista kumppania kuin haluais ja tyytyy elämään yksin. Ei liity varallisuuteen mitenkään.

        Tuolla on tiktok nuori nainen joka sanoo olevan kissa ja hän on moniaviollinen ja ne daddyjä hänelle. Tuon kanssa kuulemma virallisesti meni naimisiin somekissa

        https://vm.tiktok.com/ZGebEKfJp/


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ei se ihan noinkaan mene. Yksin asuminen on kallista ja kaikki ei saa sellaista kumppania kuin haluais ja tyytyy elämään yksin. Ei liity varallisuuteen mitenkään.

        No mä asun yksin ja mulla on halpa vuokra. Vähemmän sitä menee sähköä kun pesee pyykkiä.


      • valtakunta kirjoitti:

        Tuolla on tiktok nuori nainen joka sanoo olevan kissa ja hän on moniaviollinen ja ne daddyjä hänelle. Tuon kanssa kuulemma virallisesti meni naimisiin somekissa

        https://vm.tiktok.com/ZGebEKfJp/

        Just... On sitä pihalla kuin lumiukko näiden somettajien kanssa. Onnea hänelle (miehelle). Minulla ei käy tuollaista tuuria ikinä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mä asun yksin ja mulla on halpa vuokra. Vähemmän sitä menee sähköä kun pesee pyykkiä.

        Se vuokra olis vielä halvempi, maksaa jonkun kanssa puoliksi. Samaten kaikki muutkin laskut. Jäis molemmille vähemmän maksettavaa. Säästyis rahat etelänmatkoihin ja muuhun.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se vuokra olis vielä halvempi, maksaa jonkun kanssa puoliksi. Samaten kaikki muutkin laskut. Jäis molemmille vähemmän maksettavaa. Säästyis rahat etelänmatkoihin ja muuhun.

        ai sä ajattelit että kaksi ihmistä asuu yksiössä ja ei ole kaappia puolison vaatteille


      • mustasusi kirjoitti:

        Se vuokra olis vielä halvempi, maksaa jonkun kanssa puoliksi. Samaten kaikki muutkin laskut. Jäis molemmille vähemmän maksettavaa. Säästyis rahat etelänmatkoihin ja muuhun.

        Ei liity mitenkään aiheeseen, mutta mä oon ihan tosissani siitä kommuuni jutusta. Se ois ihan kaikin puolin edullisempaa ja etenkin helpompaa. Ja vielä ei pelkästään sinkuille, vaan lapsiperheet myös tervetulleita. Ois lapsillakin kavereita ja hoitoapua.


      • JeroP kirjoitti:

        Ei liity mitenkään aiheeseen, mutta mä oon ihan tosissani siitä kommuuni jutusta. Se ois ihan kaikin puolin edullisempaa ja etenkin helpompaa. Ja vielä ei pelkästään sinkuille, vaan lapsiperheet myös tervetulleita. Ois lapsillakin kavereita ja hoitoapua.

        Mä en jaksais missään kommuunissa. Tarviin oman rauhan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ai sä ajattelit että kaksi ihmistä asuu yksiössä ja ei ole kaappia puolison vaatteille

        Sopu sijaa antaa. Sängyssäkin mahtuu hyvin olemaan kaksi, ainakin suhteen ollessa tuore.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sopu sijaa antaa. Sängyssäkin mahtuu hyvin olemaan kaksi, ainakin suhteen ollessa tuore.

        Aha. jos kahdelle ihmiselle riittää 90 cm niin hyvä sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aha. jos kahdelle ihmiselle riittää 90 cm niin hyvä sulle.

        Se on hyvä molemmille jos se riittää kerran. On sitä aikoinaan mahtunut sellaisessa nukkumaan tyttökaverin kanssa. Sanoinkin, että kun suhde on tuore, niin tuollainen ei ole ongelma.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mä en jaksais missään kommuunissa. Tarviin oman rauhan.

        Kyllä mäkin tarvin rauhaa, ja sillon menisin mököttää omaa huoneeseen. Mutta muuten mä oon talkoo henkinen, joo taitaa olla yhden hengen talkoot meillä taloyhtiössäkin nyt. Mutta mikä ois mukavampaa, kun vois tehdä yhdessä ruokaa. Mä voisin kuoria perunat, pilkkoo ja tiskata. Sitten kun niitä jotka enemmän tykkää siitä keittämisestä paistamisesta, niin aika hyvin menis ainakin omalta osin tasan. Ja lapset viheltää pitkin käytäviä, ois vähän sellasta menoa. Ois kaikki työpajat ja elokuvakankaat. Ei kaikkee tarttis omistaa ite tai ei oikeestaan mitään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on hyvä molemmille jos se riittää kerran. On sitä aikoinaan mahtunut sellaisessa nukkumaan tyttökaverin kanssa. Sanoinkin, että kun suhde on tuore, niin tuollainen ei ole ongelma.

        no mä olen läski ja jos mies on roteva niin vitun vaikeeta kapeassa sängyssä on nukkua. kun toinen nukkuu selällään ja mun pitää olla kyljellään että pysyy sängyssä.


      • mustasusi
        JeroP kirjoitti:

        Kyllä mäkin tarvin rauhaa, ja sillon menisin mököttää omaa huoneeseen. Mutta muuten mä oon talkoo henkinen, joo taitaa olla yhden hengen talkoot meillä taloyhtiössäkin nyt. Mutta mikä ois mukavampaa, kun vois tehdä yhdessä ruokaa. Mä voisin kuoria perunat, pilkkoo ja tiskata. Sitten kun niitä jotka enemmän tykkää siitä keittämisestä paistamisesta, niin aika hyvin menis ainakin omalta osin tasan. Ja lapset viheltää pitkin käytäviä, ois vähän sellasta menoa. Ois kaikki työpajat ja elokuvakankaat. Ei kaikkee tarttis omistaa ite tai ei oikeestaan mitään.

        Mä en jaksa mitään talkoita... Ei ole mun juttu mitkään haravat ja jaffapullot.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mä olen läski ja jos mies on roteva niin vitun vaikeeta kapeassa sängyssä on nukkua. kun toinen nukkuu selällään ja mun pitää olla kyljellään että pysyy sängyssä.

        Siksi pieni söpö nainen että mahtuu kainaloon nukkumaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Siksi pieni söpö nainen että mahtuu kainaloon nukkumaan.

        Mä olen hetero ja mä en nuku naisten kanssa samassa sängyssä


      • mustasusi kirjoitti:

        Siksi pieni söpö nainen että mahtuu kainaloon nukkumaan.

        No mutta voi! Parempi miettii sittenkin talkoita, ettei liian herkäksi mee. Lisää tehoa koneeseen ja raivolla töitä, unohtuu herkistelyt. Mä joudun nyt resetoimaan aivot ensin.


    • En ala tiktokkia asentamaan, mutta ...

      Kyllähän tuo nyt on niin taivahan tosi, että olisi sekä biologisesti että kulttuurillisesti melko omituista miesten etsiä yli kolmekymppisiä naisia. Ja samaan tahtiin käänteisesti naisten mahdollisten miesten määrä vähenee iän myötä.

      • Ainakaan et pysy ajassa mukana jos et asenna, aina sen saa poiskin tiktok, mutta olisi hyvä nähdä oikeat iät naisilla eikä ne näy jossain tanssilattialla iät pään päällä ja ollettaa iän olevan alle 30v ja mikä on sit oikea ikä kauniilla naisella. Ihmiset unohtaa kauneus ei ole ikään sidoksissa.

        Ei se minulta pois kun en kilpaile raskaassa sarjassa haaveillen nuorista miehistä.


      • Mut mun äiti n. 40v lähti n. 18v miehen kanssa kun olin 4vuotias. Ettei se ainakaan pätenyt siihen alle 30vuotiaista naisista valitsi juuri äitini😂


      • valtakunta kirjoitti:

        Ainakaan et pysy ajassa mukana jos et asenna, aina sen saa poiskin tiktok, mutta olisi hyvä nähdä oikeat iät naisilla eikä ne näy jossain tanssilattialla iät pään päällä ja ollettaa iän olevan alle 30v ja mikä on sit oikea ikä kauniilla naisella. Ihmiset unohtaa kauneus ei ole ikään sidoksissa.

        Ei se minulta pois kun en kilpaile raskaassa sarjassa haaveillen nuorista miehistä.

        Minä jään ajastani ihan mielelläni. Aika jossa kaikki sisältö pitää tiivistää muutaman sekunnin visuaaliseen esitykseen ei ole minulle.

        Minua jonkin verran ärsyttää kun töiden puolesta tulee vähän painetta somen suuntaan. Pitäisi viestiä jotakin vivaengagen/yammerin kautta. Ja linkein:iinkin voisi liittyä pitämään meteliä tekemisistään. Ei se onneksi ihan tiktok ole.


      • valtakunta kirjoitti:

        Mut mun äiti n. 40v lähti n. 18v miehen kanssa kun olin 4vuotias. Ettei se ainakaan pätenyt siihen alle 30vuotiaista naisista valitsi juuri äitini😂

        Aina on poikkeuksiakin. Mutta ei kai tuossakaan niin ollut käynyt että äitisi tuota ennenkään olisi seinäruusuksi jäänyt.


      • scrg kirjoitti:

        Aina on poikkeuksiakin. Mutta ei kai tuossakaan niin ollut käynyt että äitisi tuota ennenkään olisi seinäruusuksi jäänyt.

        Äitini oli noin 25 vuotta isäni kanssa nehän oli teini-iässä alkanut olemaa ja oli tämän jälkeen tämän nuoremman miehen kanssa noin 25vuotta jonka kanssa teki nuoremman sisarenikin eli 6lapsensa.


      • valtakunta kirjoitti:

        Äitini oli noin 25 vuotta isäni kanssa nehän oli teini-iässä alkanut olemaa ja oli tämän jälkeen tämän nuoremman miehen kanssa noin 25vuotta jonka kanssa teki nuoremman sisarenikin eli 6lapsensa.

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.


      • scrg kirjoitti:

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.

        Äitini on aina valinnut nuorempia miehiä ja sanoo ettei sillä ole ole ollut kuin alle 50miehiä joten myös pidättäytyy vieläkin niissä, vaikka äitini jo yli 70v ja hänellä alle 40 käynyt kamarissa ja yhtä innokkaana vieläkin frittailee kuin minun hammaslääkäriäkin ja lähettelee lentosuukkkojakin avoimmesti. Siinäpä sitten kun päässyt kalheista ja joku mieskin ihan oli ottanut yhteistiedot äitilleni ja mennyt lankoja pitkin ja kotiokin soittanut.
        Että vetoa vieläkin on.


      • scrg kirjoitti:

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.

        Tai siis sanoon vähän päältä 40 miehiä kun jo ero tullut. Itseäni oikeasti kyllä surettaa, etteikö voisi olla vähempi hiuksista ja yms joku sellainen mies oli kiinnostunut että mutta äitini on juurikin voinut valita ja taas tämän vuoksi en taas itse ole välittänyt ulkonäöstä koska minulla ainakin tekee pahaa kun minä ajattelen tunteita saahan minäkin omani osani särjettyä sydäntä äidinlähdöstä epävarmuutta elämään.


      • scrg kirjoitti:

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.

        Tässäkin kun katselet näitä alle 30 v ja yksi on 31v
        https://www.is.fi/viihde/art-2000010039646.html
        Viehättääkö sitten noi kaikki. Eihän niistäkään olisi osannut sanoa minkä ikäisiä ovat, että olisi nähnyt iät. Minusta se viehättyvyys ei ole ikään sidoksissa.


      • scrg kirjoitti:

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.

        Siinä olikin kaksi . 31vuotiaita.
        Tai esim sanna marin oliko nyt sitten viehättävämpi nuorempana vai vanhempana.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000009481400.html

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3955b57e-1718-4baa-92e6-16491b98c002

        Asiat minusta tuossakin vaikka se sanna marin täyttää jo 39v tänä vuonna.

        Tottakai moni sano nuoreksi ja kauniiksi pääministeri kaudella. Ei ainakaan kuulostanut että pula olisi ollut miehistä.


      • scrg kirjoitti:

        Luulen henkilöä tietämättä että teini-ikäisenä ja vähän vanhempanakin äidillesi olisi ollut ottajia vaikka kuinka paljon. Siinä tilanteessa on valinnan helppous kun ottajissa on sellaisia jotka itseäkin miellyttävät.

        Se on harmi kun esim tätä et näe https://vm.tiktok.com/ZGege2kkf/
        Tässä 40vuotiaat vanhemmat ja heillä 11 lasta näyttääkö äiti nyt elähteneeltä 😁 yli 30 vuotiaalta.


      • valtakunta kirjoitti:

        Siinä olikin kaksi . 31vuotiaita.
        Tai esim sanna marin oliko nyt sitten viehättävämpi nuorempana vai vanhempana.

        https://www.is.fi/politiikka/art-2000009481400.html

        https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/3955b57e-1718-4baa-92e6-16491b98c002

        Asiat minusta tuossakin vaikka se sanna marin täyttää jo 39v tänä vuonna.

        Tottakai moni sano nuoreksi ja kauniiksi pääministeri kaudella. Ei ainakaan kuulostanut että pula olisi ollut miehistä.

        Edelleenkään en usko sannamarineilla on mitään vaikeuksia miesten saannissa nuorempanakaan: kysymys on vain siitä mitä he haluavat ja miten halunsa toteuttamisessa onnistuvat. Luulen että on aika paljon enemmän miehiä jotka haluaisivat naisen kanssa rakentaa yhteistä tulevaisuutta kuin muistella ei-yhteistä menneisyyttä.


    • Eiköhän nuo markkina-arvoista jorisevat ole aika pahasti pihalla käsittelemästään aiheesta sekä todellisuudesta ihan lähtökohdiltaankin jo, ei tosiaankaan herätä mielenkiintoa missään muodossa, en viitsi edes linkkejä katsoa 🙄.
      Ikäjutut eivät oikeastaan edes mielessä käy. Mieli sitä nyt tietysti joskus vaeltelee, mutta ei se mun kohdallani mikään pysyvä ilmiö ole. Synnitön en kyllä ole siinä mielessä että tuttavuutta on tullut tehtyä pääosin itseäni nuorempien kanssa...🤔

      • Aika pahalta tuntuu muiden puolesta joku tulee heittää kuraa toisten niskaa ettei niiden kannaisi edes paneutua ulkonäköön, eikä hakea kumppania tiktokissa kun Rosa Tanille koska iskee myötähäpeä kun sillä yli 40 on yksi tykkäys.

        Olisihan se mukava niin päin että miehet todistaisi väitteet toiseksi mutta tällä kerralla ei kyse minun haluista.


      • Lisäänpä tuohon vielä väärinkäsitysten välttämiseksi etten mitään kaksi tai kolmikymppisiä ole jahdannut, hädintuskin nelikymppisiä 😁


      • E-Lukka kirjoitti:

        Lisäänpä tuohon vielä väärinkäsitysten välttämiseksi etten mitään kaksi tai kolmikymppisiä ole jahdannut, hädintuskin nelikymppisiä 😁

        Minusta se kuulostaa kivalle, jos ei ole edes kiinnostusta nuorempii naisiin. Voi tulla vanhingossa isäksi.😅


    • Anonyymi

      Eli mikä on mies sinun message- kun kolme pyöreää kymmentä tulee täyteen on syytä luovuttaa?

      • Mitäh luovuttaa miltä osin luovuttaa. En koskaan luovuta muiden ihmisten tunteista välittämistä. Itsellänikin ollut murehtinut ulkonäön suhteen olenko miehelle vielä kaunis😂
        Ja tuollainen Tani tulee ettei kannata edes pyrkiä näyttää hyvältä kaikille 30vuotiaille vähän sellainen että kaikki miehet himoitsee 22v niin on vähän liikaa itselleni sellaiset miehet on parempi haluta ja jättää jotka tahtookin niitä ei oikein itseä kiinnosta pätkääkään. Ja huvittavinta on että mies kuvittelee minun löytävän rikkaamman miehen😂 ettei se pelko minusta minulla ainakaan ole 22v kohtaan. Voisi sekin vaan lopettaa sen murehtimisen.


    • Anonyymi

      Mitä vahemmaksi munas⁥arjakas vanhenee sen vaikeampaa hänen on löytää parisuhdekumppani, tietenkin. 30v ja sitä vanhemmilla on usein lapsi(a), ja jos ei ole niin vauvak⁥uume on pian päällä, ja vai⁥hdevuodet voivat alkaa jo ennen 40 ikävuotta. He ovat yleensä jo ehtineet mär⁥ehtimään itsensä rum⁥apainoisiksi. Lib⁥ido alkaa heikkenemään havaittavasti pian 30 ikävuoden jälkeen, kuunk⁥ierto kuunk⁥ierrolta.

      • Minusta saa pitää munasarjakkaina ja pyrkiä niitä parikymppisiä yrittää ja uskoa tuohon teoriaan.
        En sano mitään kunhan vaan jätätte meidät elähtäneet yli 30 kymppiset rauhaa.


    • Anonyymi

      Mun mies haluisi ihan varmasti parikymppisen missin, jos saisi. Ei saa, ja tietää sen. Minä haluaisin Sean Beanin tai Ralph Fiennesin nuorena, jos mikä tahansa olisi mahdollista. En saa, ja tiedän sen. Ei mieskään vanhetessaan mitenkään jalostu.

      • Toiset väittää että jalostuu. Mutta sehän on ihan paskapuhetta. Naiset voi sanoa että nuoret on kypsymättömiä tai lapsellisia mutta oikeasti tarkoittavat että miehellä ei ole vielä tarpeeksi rahaa tai asemaa.


      • Anonyymi

        Muun muassa varakkailla ikääntyneillä miehillä, ja rokkareilla, on kumppaninaan kaunotar, tai muutama. Kun mies vaurastuu, tai tulee kuuluisaksi, niin se on jalostumista. Kaunottaret arvostavat sitä suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muun muassa varakkailla ikääntyneillä miehillä, ja rokkareilla, on kumppaninaan kaunotar, tai muutama. Kun mies vaurastuu, tai tulee kuuluisaksi, niin se on jalostumista. Kaunottaret arvostavat sitä suuresti.

        Rokkarit toppaavat olemaan vielä papparaisinakin täysin keskenkasvuisia kakaroita. Sama tuntuu pätevän moniin varakkaisiin. Jokin siinä rikkaudessa pitää ihmisen usein käytökseltään ihan keskenkasvuisena nulikkana. Se on jotenkin outoa minusta. Luulisi, että kun ihmisen ei tarvitse jatkuvasti huolehtia pärjäämisestä, niin jäisi paljon aikaa henkiselle kasvulle, mutta jostain syystä se harviin näyttää menevän noin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokkarit toppaavat olemaan vielä papparaisinakin täysin keskenkasvuisia kakaroita. Sama tuntuu pätevän moniin varakkaisiin. Jokin siinä rikkaudessa pitää ihmisen usein käytökseltään ihan keskenkasvuisena nulikkana. Se on jotenkin outoa minusta. Luulisi, että kun ihmisen ei tarvitse jatkuvasti huolehtia pärjäämisestä, niin jäisi paljon aikaa henkiselle kasvulle, mutta jostain syystä se harviin näyttää menevän noin.

        "Henkinen kasvu" sekä "henkinen taso" eivät ole suhteessa ikävuosiin edes miehillä, ja etenkin munasarjakaat alkavat selvästi taantumaan jo ennen kuin vaihdevuosien alkamisesta kertovat vaivat ovat selvästi havaittavissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rokkarit toppaavat olemaan vielä papparaisinakin täysin keskenkasvuisia kakaroita. Sama tuntuu pätevän moniin varakkaisiin. Jokin siinä rikkaudessa pitää ihmisen usein käytökseltään ihan keskenkasvuisena nulikkana. Se on jotenkin outoa minusta. Luulisi, että kun ihmisen ei tarvitse jatkuvasti huolehtia pärjäämisestä, niin jäisi paljon aikaa henkiselle kasvulle, mutta jostain syystä se harviin näyttää menevän noin.

        Kun mun⁢asarjakas menettää kaiken feminiinisyytensä ja taantuminen on jo hyvällä alulla, niin sitten aina alkaa tämä miehen kelvoton "henkinen kasvu" −kaakatus. Olisipa edes joskus miehen metafyysinen kasvu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muun muassa varakkailla ikääntyneillä miehillä, ja rokkareilla, on kumppaninaan kaunotar, tai muutama. Kun mies vaurastuu, tai tulee kuuluisaksi, niin se on jalostumista. Kaunottaret arvostavat sitä suuresti.

        Mitä siitä? Tuo koskee 0,1 % miehistä. He saavatkin ihan ansaitusti kauneimmat naiset, koska jotain on tehty vuosikymmeniä oikein. 99,9 % ei saa. Vanha on ruma ja vastenmielinen. On mies tai nainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä siitä? Tuo koskee 0,1 % miehistä. He saavatkin ihan ansaitusti kauneimmat naiset, koska jotain on tehty vuosikymmeniä oikein. 99,9 % ei saa. Vanha on ruma ja vastenmielinen. On mies tai nainen.

        Soidinmenojen kannalta riittävän hyvin menestyneitä miehiä on -paljon- enemmän kuin 0,1%. Mutta, he ovat miehiä ja heidän seksuaaliset mieltymyksensä ovat samat kuin miehillä yleensä, hyvin menestyneet vain voivat toteuttaa itseään helpommin/paremmin. Siis, joka ikinen mies haluaa nuoren kaunottaren kumppanikseen, ei rumapainoista wanhaa läskiä.


    • Takuulla moni mies haluaakin vain parikymppisiä naisia, ainakin valtaosa nuoremmista miehistä kuten myös osa vanhemmista. Henkilökohtaisesti en vaivaa päätäni tällaisilla, sillä en voi vaikuttaa siihen, mitä miehet globaalisti kumppaneiltaan kaipaavat ja minulle riittää se, että kelpaan yhdelle miehelle omana itsenäni olinpa minkä ikäinen tahansa. Markkina-arvoani en edes mieti, en ole mikään kauppatavara.

      • Anonyymi

        Hölmö wanhusnainen, seksuaalinen markkina-arvo (SMV) on valintakriteeristö, ei mikään hintalappu.

        Munasarjakkaalla on (SMV) jonka määrittää yksin mies(kunta).
        Miehellä on (SMV) jonka määrittää yksin munasarjakas(kunta).

        Täytän kohta 67v, ja en huoli yli 25v, prioriteetti on alle 20v.

        Tai, tarkemmin ajatellen hän saa olla vaikka yli 100v jos en mitenkään voi tehdä eroa makean, kuuman, hoikan, pikkutisuisen, pikkupeppuisen, kaunispainoisen, notkean, sileäihoisen, känsättömän, antautuvaisen, alle 20v kaunottaren välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hölmö wanhusnainen, seksuaalinen markkina-arvo (SMV) on valintakriteeristö, ei mikään hintalappu.

        Munasarjakkaalla on (SMV) jonka määrittää yksin mies(kunta).
        Miehellä on (SMV) jonka määrittää yksin munasarjakas(kunta).

        Täytän kohta 67v, ja en huoli yli 25v, prioriteetti on alle 20v.

        Tai, tarkemmin ajatellen hän saa olla vaikka yli 100v jos en mitenkään voi tehdä eroa makean, kuuman, hoikan, pikkutisuisen, pikkupeppuisen, kaunispainoisen, notkean, sileäihoisen, känsättömän, antautuvaisen, alle 20v kaunottaren välillä.

        Olet white trash. Liikaa pornoa. Et saa mitään kuin rahalla. Tasokkaat miehet haluavat max 10v nuoremman, korkeasti koulutetun, hoikan ja vauraan naisen parisuhteeseen. Sellaisen, jota kehtaa esitellä kavereille. Voit pitää seksiorjana köyhän maan tyttöparkaa, mutta seurapiireihin et oksettavana sikana pääse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet white trash. Liikaa pornoa. Et saa mitään kuin rahalla. Tasokkaat miehet haluavat max 10v nuoremman, korkeasti koulutetun, hoikan ja vauraan naisen parisuhteeseen. Sellaisen, jota kehtaa esitellä kavereille. Voit pitää seksiorjana köyhän maan tyttöparkaa, mutta seurapiireihin et oksettavana sikana pääse.

        Kielitaidoton wanhusnainen lässyttää.

        "White trash: White trash is a derogatory term in American English for poor white people, especially in the rural areas of the southern United States. The label signifies a social class inside the white population and especially a degraded standard of living. It is used as a way to separate the "noble and hardworking" "good poor" from the lazy, "undisciplined, ungrateful and disgusting" "bad poor"." https://en.wikipedia.org/wiki/White_trash


    • Ööö… selvä. Tuo nainen on ilmeisesti todella ulkonäkökeskeinen, kun hänellä on tuollainen käsitys. Ei seuranhakemisessa tai parisuhteen hakemisessa ole kyse pelkästään ulkonäöstä, ihmisessä on paljon muutakin kuin se, miltä ulospäin näyttää.
      Jos pelkkä ulkonäkö on ratkaiseva tekijä, niin silloin ei taida olla aito parisuhde edes tavoitteena.

      • Anonyymi

        Pitäisiköhän sinunkin käydä vaikka Ylilaudalta lukasemassa miesten todellista ajatusmaailmaa naisiin liittyen. Siinä kuule silmät aukenee, reidet sulkeutuu ja turvasumute kulkee visusti sen jälkeen mukana.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinunkin käydä vaikka Ylilaudalta lukasemassa miesten todellista ajatusmaailmaa naisiin liittyen. Siinä kuule silmät aukenee, reidet sulkeutuu ja turvasumute kulkee visusti sen jälkeen mukana.

        Ei kiinnosta. Sitäpaitsi jossain Ylilaudalla öyhöttäjät eivät äkkiseltään kuulosta ihan terveeltä ihmisryhmältä muutenkaan


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Ei kiinnosta. Sitäpaitsi jossain Ylilaudalla öyhöttäjät eivät äkkiseltään kuulosta ihan terveeltä ihmisryhmältä muutenkaan

        Kyllä siellä on ihan jokasorttista monen ikäistä miestä, voi hyvin olla vaikka sinun työkaverit öyhöttämässä N=H yms. kuraa. Ihan sama, valitse sininen pilleri, toiset osaa varoa, ettei tule raiskatuksi ja kuristetuksi kuoliaaksi lähimetsässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä on ihan jokasorttista monen ikäistä miestä, voi hyvin olla vaikka sinun työkaverit öyhöttämässä N=H yms. kuraa. Ihan sama, valitse sininen pilleri, toiset osaa varoa, ettei tule raiskatuksi ja kuristetuksi kuoliaaksi lähimetsässä.

        Minä todella uskon, että kaikki miehet eivät ole paholaisia.
        Raiskatuksi ja kuristetuksi kuoliaaksi tuleminen jossain metsässä on äärimmäisen harvinainen keissi Suomessa, siinä on joku todellinen hullu sattunut vastaan ja tytöllä surullisen huono tuuri. Jos viittaat siihen tapaukseen, mikä oli uutisissa.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisiköhän sinunkin käydä vaikka Ylilaudalta lukasemassa miesten todellista ajatusmaailmaa naisiin liittyen. Siinä kuule silmät aukenee, reidet sulkeutuu ja turvasumute kulkee visusti sen jälkeen mukana.

        Siellä ei ole miehiä, siellä on miehenkehoisia uuvatteja. Ei niitä voi ottaa vakavasti kumppanina eikä miehenä.

        Miehet ja "miehet"... Vissi ero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siellä on ihan jokasorttista monen ikäistä miestä, voi hyvin olla vaikka sinun työkaverit öyhöttämässä N=H yms. kuraa. Ihan sama, valitse sininen pilleri, toiset osaa varoa, ettei tule raiskatuksi ja kuristetuksi kuoliaaksi lähimetsässä.

        Ei ole. Siellä on alinta pohjasakkaa, joiden mielipiteillä ei ole minkäännäköistä merkitystä.


    • Anonyymi

      Katselin aasialaisesta deittisovelluksesta 30-40vuotiaita naisia, oli mukana muutamia ihan asiallisen oloisia korkeasti koulutettuja viehättäviä mutta samalla maanläheisiä naisia joissa en havainnut ongelmaisuutta.

      • Se on jännä kun yhtä-äkkiin olisi kombostia yli 30v naiset🙁


    • Tiktokilla on huono maine. Näiden videoiden jälkeen pysyn loitolla siitä palvelusta.

      • Onhan se ikävä toin huonoja puolia esiin tästä palvelusta.


    • Anonyymi

      Ajateltuna kyseistä asiaa maailmanlaajuisesti voi todeta näin olevan, mutta vain osittain. Maissa joissa ei ole sosiaaliturvaa, sitä joka heikkenee koko ajan myös Suomessa, naisten ihanteellinen ikä on sidoksissa hedelmöitymiseen. Myös siihen jaksaako sitä enää vanhana lapsiaan hoitaa, samalla tarmolla mitä nuorempana.

      On kulttuureita joissa naisen "arvo pariutumisessa" laskee jo 28-ikävuoden jälkeen.
      Länsimaisille miehille joku 34-vuotias nainen tuntuu kyllä vielä ihan hyrräävältä, näin ei ole kaikkialla.

      Mielestäni ihanne ikä äidiksi tulemisessa on 34-36 ikävuoden tietämissä. Ei enää olisi niitä omia kasvukipuja niin paljon mitä nuoremmilla.

      Itse ajattelen naisista siten ettei alle 30-vuotias ole sopiva parisuhteeseen. Nuorempien tulisi elää itselleen, kokea elämää ilman kahleita mieheen tai lapsiin.
      On sitten sekin koettua, ja voi nauttia äitiydestä.

      Pelkkää seksiä jos ajatellaan, ja sitä millaisen naisen miehet seksiin haluavat. Se on tietenkin eri asia. Kaikkea hyvää ei koskaan saa samassa paketissa. Voi saada hyvällä tuurilla vain sen mikä itselleen olisi se sopiva sekoitus tarpeista, ja niiden täyttymyksistä, joita naiselta odottaisi.

      AV

      • Anonyymi

        Paitsi että koko maailmassa solmitaan avioliittoja/parisuhteita vähemmän kuin ikinä ja syntyvyys on alhainen myös huonon sosiaaliturvan maissa, kuten esimerkiksi USA, Japani, Kiina.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paitsi että koko maailmassa solmitaan avioliittoja/parisuhteita vähemmän kuin ikinä ja syntyvyys on alhainen myös huonon sosiaaliturvan maissa, kuten esimerkiksi USA, Japani, Kiina.

        Niin se maailma muuttuu, yhden lapsen parjatussa Kiinassa syntyvyys on korkeammalla tasolla mitä Suomessa.
        Outo ajatuksenakin?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se maailma muuttuu, yhden lapsen parjatussa Kiinassa syntyvyys on korkeammalla tasolla mitä Suomessa.
        Outo ajatuksenakin?

        AV

        Maapallon väkiluku alkaa muuten laskea, ensimmäistä kertaa sitten mustansurman.
        Voi, mitä vanhuksille nyt käy?

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se maailma muuttuu, yhden lapsen parjatussa Kiinassa syntyvyys on korkeammalla tasolla mitä Suomessa.
        Outo ajatuksenakin?

        AV

        Kiina johtaa Vietnamin ja Thaimaan kanssa alhaista syntyvyyttä. Suomessa syntyvyys on korkeampi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiina johtaa Vietnamin ja Thaimaan kanssa alhaista syntyvyyttä. Suomessa syntyvyys on korkeampi.

        Kiitos ulkomaalaisten.
        Etelä-Koreassa syntyvyys on 0.81, ja se on jo pieni luku se.

        Maailma kilpailee nuorista, jääkö kylmään Suomeen saumoja saada ketään töihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos ulkomaalaisten.
        Etelä-Koreassa syntyvyys on 0.81, ja se on jo pieni luku se.

        Maailma kilpailee nuorista, jääkö kylmään Suomeen saumoja saada ketään töihin?

        Kokonaishedelmällisyysluvulla mitattuna suomalaistaustaisten naisten osuus syntyvyydestä pysyi vuonna 2020 ennallaan, 85 prosentissa. Koko maan kokonaishedelmällisyysluku oli 1,37, josta suomalaistaustaisten osuus oli 1,16 lasta naista kohden.

        Suomalaisten naiset häviävät syntyvyydessä monelle maalle. Ulkomaalaisten ansiosta luku on vielä kohtuullinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaishedelmällisyysluvulla mitattuna suomalaistaustaisten naisten osuus syntyvyydestä pysyi vuonna 2020 ennallaan, 85 prosentissa. Koko maan kokonaishedelmällisyysluku oli 1,37, josta suomalaistaustaisten osuus oli 1,16 lasta naista kohden.

        Suomalaisten naiset häviävät syntyvyydessä monelle maalle. Ulkomaalaisten ansiosta luku on vielä kohtuullinen.

        Viimeksi näin vähän lapsia syntyi 187 vuotta sitten vuonna 1836, jolloin maamme väkiluku oli noin 1,4 miljoonaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiina johtaa Vietnamin ja Thaimaan kanssa alhaista syntyvyyttä. Suomessa syntyvyys on korkeampi.

        Kiinalainen ystävä kertoi ettei halua lapsia että voi elää ilman sidosta. Nykyinen ajatus on juurikin ettei lapsia haluta vaan eletään itseään varten.

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000008663813.html

        Sinäänsä lapset ja nuoret on katoava luonnon vara ja taas koreassa on leukaleikkauksia ja tehdään kauneuden eteen paljon myös miehetkin meikkaa.

        https://yle.fi/a/74-20026269

        Tämähän on tämän hetken tilanne.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Kiinalainen ystävä kertoi ettei halua lapsia että voi elää ilman sidosta. Nykyinen ajatus on juurikin ettei lapsia haluta vaan eletään itseään varten.

        https://www.hs.fi/maailma/art-2000008663813.html

        Sinäänsä lapset ja nuoret on katoava luonnon vara ja taas koreassa on leukaleikkauksia ja tehdään kauneuden eteen paljon myös miehetkin meikkaa.

        https://yle.fi/a/74-20026269

        Tämähän on tämän hetken tilanne.

        Lähes jokaisessa maailman maassa menossa vaihe jossa naiset eivät halua edes miestä, saati sitten lapsiakaan.

        Arvoon arvaamattomaan tulevat lapset, sikäli sinun elämäsi on tulevaisuudessa varmalla pohjalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaishedelmällisyysluvulla mitattuna suomalaistaustaisten naisten osuus syntyvyydestä pysyi vuonna 2020 ennallaan, 85 prosentissa. Koko maan kokonaishedelmällisyysluku oli 1,37, josta suomalaistaustaisten osuus oli 1,16 lasta naista kohden.

        Suomalaisten naiset häviävät syntyvyydessä monelle maalle. Ulkomaalaisten ansiosta luku on vielä kohtuullinen.

        Väkiluku pysyy samana tai kasvaa maltillisesti jos jokainen hankkisi lapsen ainakin itsensä tilalle. Eli pariskunta kaksi lasta. Näin uutisoitiin vuosikymmen sitten.

        terkuin suomalaistaustainen nainen, 3 lasta


      • Anonyymi kirjoitti:

        Lähes jokaisessa maailman maassa menossa vaihe jossa naiset eivät halua edes miestä, saati sitten lapsiakaan.

        Arvoon arvaamattomaan tulevat lapset, sikäli sinun elämäsi on tulevaisuudessa varmalla pohjalla.

        En ihmettele vaihetta, kun katselee kuplan ulkopuolelta miten älytöntä ihmiselämä on. Ei mitään järkeä enää oikein missään, vaan mieletöntä egoismia kaikessa.

        Epävakaa maailma saa aikaan lisääntymishaluttomuutta. Jotkut tiedostaa vaarat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kokonaishedelmällisyysluvulla mitattuna suomalaistaustaisten naisten osuus syntyvyydestä pysyi vuonna 2020 ennallaan, 85 prosentissa. Koko maan kokonaishedelmällisyysluku oli 1,37, josta suomalaistaustaisten osuus oli 1,16 lasta naista kohden.

        Suomalaisten naiset häviävät syntyvyydessä monelle maalle. Ulkomaalaisten ansiosta luku on vielä kohtuullinen.

        Käsittämätöntä kyllä on, ettei miehillä ole minkäänlaista osuutta tähän lapsi- / syntyvyysasiaan. Ei mitään vastuuta tai velvoitteita. Naiset riskeeraavat henkensä, uhraavat terveytensä ja ulkonäkönsä (kuten miehet asian kauniisti sanoittavat: porsivat itsensä pilalle) sekä kasvattavat lapset.

        Olisiko aika vihdoin miesten osallistua synnytystalkoisiin? Tämä tasa-arvollinen epäkohta tulisi korjata viimeistään nyt, kun pakollinen asepalvelus ollaan ulottamassa naisiin. Rupeavatko miehet synnyttämään vai suorittavatko he osuutensa esimerkiksi rahallisesti naisille?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käsittämätöntä kyllä on, ettei miehillä ole minkäänlaista osuutta tähän lapsi- / syntyvyysasiaan. Ei mitään vastuuta tai velvoitteita. Naiset riskeeraavat henkensä, uhraavat terveytensä ja ulkonäkönsä (kuten miehet asian kauniisti sanoittavat: porsivat itsensä pilalle) sekä kasvattavat lapset.

        Olisiko aika vihdoin miesten osallistua synnytystalkoisiin? Tämä tasa-arvollinen epäkohta tulisi korjata viimeistään nyt, kun pakollinen asepalvelus ollaan ulottamassa naisiin. Rupeavatko miehet synnyttämään vai suorittavatko he osuutensa esimerkiksi rahallisesti naisille?

        Tasa-arvoinen idea. Kun kutsunnat saadaan ulotettua koko ikäluokkaan, niin niissä voidaan kultakin tiedustella mitä sukupuolta haluavat olla ja millaisia velvoitteita haluavat tulevaisuuteensa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En ihmettele vaihetta, kun katselee kuplan ulkopuolelta miten älytöntä ihmiselämä on. Ei mitään järkeä enää oikein missään, vaan mieletöntä egoismia kaikessa.

        Epävakaa maailma saa aikaan lisääntymishaluttomuutta. Jotkut tiedostaa vaarat.

        En mä kyllä ole vielä keksinyt yhtään ainoaa epäitsekästä tai ei-egoistista syytä myöskään lisääntymiseen. Se on ollut tuollaista viimeksi silloin, kun ihminen ei ole vielä tajunnut seksin ja lisääntymisen välistä yhteyttä. Heti, kun lapsia on alettu yrittää tietoisesti, niin homma on tyystin vanhempien omista toiveista lähtevää, eli itsekästä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä kyllä ole vielä keksinyt yhtään ainoaa epäitsekästä tai ei-egoistista syytä myöskään lisääntymiseen. Se on ollut tuollaista viimeksi silloin, kun ihminen ei ole vielä tajunnut seksin ja lisääntymisen välistä yhteyttä. Heti, kun lapsia on alettu yrittää tietoisesti, niin homma on tyystin vanhempien omista toiveista lähtevää, eli itsekästä.

        Tottakai on. Lisääntyminen on aina itsekästä, en oo muuta koskaan väittänytkään.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Tottakai on. Lisääntyminen on aina itsekästä, en oo muuta koskaan väittänytkään.

        Koko ihmisen sivistys on vitun itsekästä ja oikeasti epäsivistynyttäkin. Sivistyneet miettis muitakin ja pidemmälle seurauksia, mut ei sivistyneet jaksa, kulutusjuhla yms. on tärkeämpää.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Koko ihmisen sivistys on vitun itsekästä ja oikeasti epäsivistynyttäkin. Sivistyneet miettis muitakin ja pidemmälle seurauksia, mut ei sivistyneet jaksa, kulutusjuhla yms. on tärkeämpää.

        Niin no elämä ylipäänsä on luonteeltaan itsekästä. Se käytää valtaosin muuta elollista omaksi ravinnokseenkin. Itsekkyys on ihan meihin kovakoodattu ominaisuus. Epäitsekkyys on ominaisuus, joka tulee esiin, kun vähintään omat vähimmäistarpeet on tyydytetty, siinä kohtaa kun oma olemassaolo ei ole vaakalaudalla tai riski sen oman henkiinjäämisen osalta on mahdollista jättää huomiotta.


    • Anonyymi

      Nuori 19v+ nainen ja keski-ikäinen mies on täydellinen yhdistelmä. Nainen ei ole vielä elämän katkeroittama ja mies on parhaassa iässä. Näin on luoja tarkoittanut!

      • Miksi nainen olisi elämän katkeroitunut 🤨


      • Saa sitä haaveilla minua ei kiinnosta nuorena keski-ikäiset miehet koska kiinnosti oman ikäiset ja niin sitä ollut jo 21vuotta yhdessä muutaman vuoden vanhemman miehen kanssa ja lapsia kohta 10 sormelle.


      • Anonyymi

        Täydellinen, kenen kannalta? Naisen kannalta ainakin totaalisen perceestä oleva vaihtoehto, jota ei voi suositella kenellekään. En voi kyllä suositella miehellekään, jos rakkaus kiinnostaa, mutta eihän kaikkia tietenkään kiinnosta.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi nainen olisi elämän katkeroitunut 🤨

        Nainen antaa kauneumman nuoruutensa pelimiehille, joilla on haaremissa muitakin naisia. Sitten naisesta tulee niin vanha, ettei komea pelimies enää huoli haareeminsa. Naisella on myös kiire saada lapsia, koska munasolut ovat loppumassa. Nyt naiselle kelpaa myös se tavallisen näköinen(80% miehistä on naisista rumia!) mies, jota päin nainen ei nuorena sylkäissytkään, varsinkin jos miehellä on hyvä ammatti, omistusasunto ja hieno auto.

        Miehet kuitenkin tietävät jo juonen. Avioliitto on myös menettänyt merkityksensä. Puoliso voi erota koska tahansa ilman syytä, vaikka olisi lapsia ja asuntovelkaa yhteisestä kodista. Kun nainen on vielä ollut pelimiesten ilmainen ilotyttö koko nuoruutensa, miesten on vain parempi kulkea omia polkujaan kuin antaa narsistisen naisen tuhota elämänsä, joka kuvittelee että miehet ovat olemassa vain palvoakseen naisia. Jos on pakko huolia nainen, niin katselee sitten niitä nuorempia naisia joilla munasolutkin on vielä tallella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen antaa kauneumman nuoruutensa pelimiehille, joilla on haaremissa muitakin naisia. Sitten naisesta tulee niin vanha, ettei komea pelimies enää huoli haareeminsa. Naisella on myös kiire saada lapsia, koska munasolut ovat loppumassa. Nyt naiselle kelpaa myös se tavallisen näköinen(80% miehistä on naisista rumia!) mies, jota päin nainen ei nuorena sylkäissytkään, varsinkin jos miehellä on hyvä ammatti, omistusasunto ja hieno auto.

        Miehet kuitenkin tietävät jo juonen. Avioliitto on myös menettänyt merkityksensä. Puoliso voi erota koska tahansa ilman syytä, vaikka olisi lapsia ja asuntovelkaa yhteisestä kodista. Kun nainen on vielä ollut pelimiesten ilmainen ilotyttö koko nuoruutensa, miesten on vain parempi kulkea omia polkujaan kuin antaa narsistisen naisen tuhota elämänsä, joka kuvittelee että miehet ovat olemassa vain palvoakseen naisia. Jos on pakko huolia nainen, niin katselee sitten niitä nuorempia naisia joilla munasolutkin on vielä tallella.

        Kyllä tuollaisiakin naisia varmasti jossain on. Enpä ole kuitenkaan koskaan onnistunut moiseen törmäämään. En kyllä ole koskaan elämässäni törmännyt pelimiehiin, jännämiehiin ja mitä näitä kaikkia nyt muka onkaan. Olen elämäni aikana törmännyt vain ihan tavallisiin ihmisiin, miehiin ja naisiin, jotka ovat olleet enemmän ja vähemmän keskeneräisiä ja eri tavoin "viallisia".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen antaa kauneumman nuoruutensa pelimiehille, joilla on haaremissa muitakin naisia. Sitten naisesta tulee niin vanha, ettei komea pelimies enää huoli haareeminsa. Naisella on myös kiire saada lapsia, koska munasolut ovat loppumassa. Nyt naiselle kelpaa myös se tavallisen näköinen(80% miehistä on naisista rumia!) mies, jota päin nainen ei nuorena sylkäissytkään, varsinkin jos miehellä on hyvä ammatti, omistusasunto ja hieno auto.

        Miehet kuitenkin tietävät jo juonen. Avioliitto on myös menettänyt merkityksensä. Puoliso voi erota koska tahansa ilman syytä, vaikka olisi lapsia ja asuntovelkaa yhteisestä kodista. Kun nainen on vielä ollut pelimiesten ilmainen ilotyttö koko nuoruutensa, miesten on vain parempi kulkea omia polkujaan kuin antaa narsistisen naisen tuhota elämänsä, joka kuvittelee että miehet ovat olemassa vain palvoakseen naisia. Jos on pakko huolia nainen, niin katselee sitten niitä nuorempia naisia joilla munasolutkin on vielä tallella.

        Hassua. Näistä palstajutuista saa sen kuvan kuin miehillä muka olisi suurempi halu lisääntyä kuin naisilla. Todellisuudessahan miehistä vielä naisiakin pienempi prosentti haluaa lisääntyä ja yksi todella tavallinen kriteeri miehillä on, että nainen ei saa haluta lapsia ja perhettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hassua. Näistä palstajutuista saa sen kuvan kuin miehillä muka olisi suurempi halu lisääntyä kuin naisilla. Todellisuudessahan miehistä vielä naisiakin pienempi prosentti haluaa lisääntyä ja yksi todella tavallinen kriteeri miehillä on, että nainen ei saa haluta lapsia ja perhettä.

        Joo ne 5-10% komeimmista miehistä jotka saavat kaikki naiset ja pyörittävät haarameita, tietenkään he eivät halua lapsia, kun liian kiire nussia ympäriinsä. Naiset eivät edes huomaa useimpien miesten olemassaoloa, joten tietenkään näiltä miehiltä ei asiaa ole kysytty. Isoisän aikoihin nämä miehet perustivat perheitä. Nyt ei lapsia synny, kun feminismi teki naisista pelimiesten ilotyttöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo ne 5-10% komeimmista miehistä jotka saavat kaikki naiset ja pyörittävät haarameita, tietenkään he eivät halua lapsia, kun liian kiire nussia ympäriinsä. Naiset eivät edes huomaa useimpien miesten olemassaoloa, joten tietenkään näiltä miehiltä ei asiaa ole kysytty. Isoisän aikoihin nämä miehet perustivat perheitä. Nyt ei lapsia synny, kun feminismi teki naisista pelimiesten ilotyttöjä.

        Kyllä se on PALJON suurempi prosentti miehistä ( ainakin nuorista miehistä), jotka eivät lainkaan halua lapsia. Mä en itse edes tunne yhtään ainoaa tuollaista top 5-10% miestä, mutta liki 70% tuttavapiirini miehistä ei halua koskaan lapsia. Se loppuosakin on pääosin sellaisua, että eivät tiedä tahtovatko. Pikemmin niin, että sellaisia ehdottomasti lapsia ja perheen haluavia on tuo 5-10%:a miehistä. Lisäksi olen huomannut, että miehet tuntuvat havahtuvan tuohon, että olisivatkin tahtoneet lapsia, vasta yli nelikymppisinä. Silloin sen toiveen täyttäminen on miehellekin todella vaikeaa.


      • Anonyymi
        valtakunta kirjoitti:

        Miksi nainen olisi elämän katkeroitunut 🤨

        Edellinen kirjoittaja on katkeroittanut kaikki elämänsä naiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nainen antaa kauneumman nuoruutensa pelimiehille, joilla on haaremissa muitakin naisia. Sitten naisesta tulee niin vanha, ettei komea pelimies enää huoli haareeminsa. Naisella on myös kiire saada lapsia, koska munasolut ovat loppumassa. Nyt naiselle kelpaa myös se tavallisen näköinen(80% miehistä on naisista rumia!) mies, jota päin nainen ei nuorena sylkäissytkään, varsinkin jos miehellä on hyvä ammatti, omistusasunto ja hieno auto.

        Miehet kuitenkin tietävät jo juonen. Avioliitto on myös menettänyt merkityksensä. Puoliso voi erota koska tahansa ilman syytä, vaikka olisi lapsia ja asuntovelkaa yhteisestä kodista. Kun nainen on vielä ollut pelimiesten ilmainen ilotyttö koko nuoruutensa, miesten on vain parempi kulkea omia polkujaan kuin antaa narsistisen naisen tuhota elämänsä, joka kuvittelee että miehet ovat olemassa vain palvoakseen naisia. Jos on pakko huolia nainen, niin katselee sitten niitä nuorempia naisia joilla munasolutkin on vielä tallella.

        Miehet eivät kirjoituksestasi päätellen näytä tietävän MITÄÄN naisista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se on PALJON suurempi prosentti miehistä ( ainakin nuorista miehistä), jotka eivät lainkaan halua lapsia. Mä en itse edes tunne yhtään ainoaa tuollaista top 5-10% miestä, mutta liki 70% tuttavapiirini miehistä ei halua koskaan lapsia. Se loppuosakin on pääosin sellaisua, että eivät tiedä tahtovatko. Pikemmin niin, että sellaisia ehdottomasti lapsia ja perheen haluavia on tuo 5-10%:a miehistä. Lisäksi olen huomannut, että miehet tuntuvat havahtuvan tuohon, että olisivatkin tahtoneet lapsia, vasta yli nelikymppisinä. Silloin sen toiveen täyttäminen on miehellekin todella vaikeaa.

        Tuo on ihan totta, ettei miehet halua lapsia, se on valtavirtaa. Onneksi niin on naisillakin. Ulkomaalaiset miehet haluavat lapsia suomalaisia miehiä enemmän.


      • Anonyymi

        Nelikymppinen mieshän se on väsynyt ja katkeroitunut. Kukaan nuori nainen sellaista halua. Paitsi tietysti joku jos miehellä on rahaa ja valtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on ihan totta, ettei miehet halua lapsia, se on valtavirtaa. Onneksi niin on naisillakin. Ulkomaalaiset miehet haluavat lapsia suomalaisia miehiä enemmän.

        "Ulkomaalaiset miehet haluavat lapsia suomalaisia miehiä enemmän."

        Kyllä ja esim. Länsi- ja Itä- Euroopan välillä on selkeä ero. Itä-Eurooppalainen mies on ( vähän karrikoiden) heti ensimmäisten treffien jälkeen kosimassa ja puhuu lapsista. Länsi-Eurooppalainen taas ei vielä 10 vuoden yhteiselonkaan jälkeen ole valmis lapsiin.


    • Anonyymi

      No täytyy näin lähes 50v miehenä sanoa että en ottaisi alle kolmekymppistä naista vaikka ihan nättejä ovat mutta heistä näkyy vielä lapsi siellä alla ja käytös on myös samaa luokkaa. 40v naisen on upeita ja moni 50 ja 60 jopa 70v kunhan on muistanut hoitaa itseään. Jokainen nuorempikin saa itsensä näyttämään huonolta kun ei huolehdi itsestään. Riippuu monesta jutusta mikä sitten lopulta sytyttää. Tyhmyys ja riidanhaluisuus rumentaa kaikki ikäluokat.

      • Itseäni harmittaa tämän ihmisen kommentit huomioden että vaikka ikääntyminen näkyisi ja että ihminen ei kuuluisi näkyä eikä sitten itse osaa kohdella ihmisiä ihmisarvoisesti koska ihminen ei minusta ole vain tavara. Eihän nyt perheenkään katsota lihoavaa kumppania heittää ulos kun silmää ei enää miellytä että tunteet on pyyhitty ja että vaikka osaa hienostikkin puhua mutta se että että hänen mielestään ikääntyneet ei pitäisi hakea seuraa.


        https://vm.tiktok.com/ZGegSByw5/


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pohjanmaan käräjäoikeus on tuominnut Evita Enni Bettiina Kolmosen 3 vuoden ja 2 kuukauden mittaiseen

      23-vuotias Kolmonen suunnitteli aseellista iskua Isonkyrön yläkouluun. Hän muutti mielensä viime hetkellä. Koulusurmaa K
      Maailman menoa
      145
      2984
    2. Suojatiellä ei tarvitse kiittää!!

      Suomen liikennesääntöihin kuuluu että jalankulkija suojatiellä on ykkönen ja auto ym.ajoneuvo kakkonen.Ärsyttävää kun ny
      Maailman menoa
      158
      2177
    3. Rasistinen ääripersu iski Oululssa taas

      Jo toinen veitsihyökkäys Oulun Valkeassa: viitteitä, että teko olisi kopio edellisestä viikosta, sanoo poliisi. Kauppak
      Maailman menoa
      477
      2106
    4. Nainen, tilanne on sellainen

      kovin erikoinen, ja sellainen, etten sitä tänne voi kirjoittaa. Mutta voin sanoa olevani kiperässä tilanteessa, tilantee
      Ikävä
      126
      1996
    5. Paula Koivuniemi täyttää tänään 77 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

      Paula Koivuniemi on yksi Suomen iskelmätaivaan legendaarisimmista tähdistä. Laulajatar on ollut suomalaisten kestosuosik
      Suomalaiset julkkikset
      23
      1007
    6. En usko että nainen meidän suhteesta

      Olisi tullut mitään. Kumpikin olisi ollut koko ajan mustasukkainen, kateellinen ja katkera jostain. Volatile combination
      Ikävä
      59
      991
    7. Miten pitkään olet kirjoittanut

      omalle kaivatulle ?
      Ikävä
      78
      938
    8. Tollanen supernainen oot...

      Kunnon pakkaus, ja sitten asut jonkun idiootin kanssa jossain korvessa. Oliko sulla siinä joku ajatuskin kun siihen ru
      Ikävä
      83
      913
    9. Vielä näistä Oulun puukotuksista.

      Nyt on kovasti julkisuudessa esillä nämä kaksi Oulussa tapahtunutta rasistisin motiivein tehtyä puukotusta, jotka minist
      Maailman menoa
      159
      845
    10. Rita Niemi-Manninen kuittailee Aki-rakkaalleen Selviytyjät-osallistumisesta: "Akihan ei..."

      Pärjääköhän Rita paremmin viidakossa kuin Aki-rakas pohjolassa…?!? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/rita-niemi
      Suomalaiset julkkikset
      12
      835
    Aihe