Kirjoitanpa nyt mitä olen nähnyt,kuullut tai kokenut.Kuntokeskus Energyllä on myytävänä
vetoremmejä hintaan 69,90 euroa,ja samanlaiset ostin Prismasta hintaan 24,95 e,kun nuo entiset jotka siloin aikanaan Energyltä ostin,pöllittiin naisten pukuhuoneesta,sillä aikaa kun saunassa olin,jossa ei taaskaan ollut lämpöä.Saan jatkuvasti kuulla erilaisilta eri ihmisiltä negatiivisia kommentteja kyseisen yrityksen toiminnasta,ja siitä kuinka he kusettavat asiakkaitaan.Jos viellä asioitte Joensuun Energyllä,niin olkaa tarkkana koska kyseessä on huijariyritys,ja ostakaa salivarusteenne Prismasta koska siellä on tuotteet 3 kertaa halvempia,ja laadukkaampia kuin Energyn tuotteet.
Joensuun Kuntokeskus Energy on huijariyritys
Anonyymi-ap
1
204
Vastaukset
- Anonyymi
Monelta minäkin olen tälläistä kuullut
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112563- 1751735
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601602- 1241470
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761252
- 35996