Naiselle tärkeintä?

Anonyymi-ap

Tunnetusti naiset haluaa miehestä 3 asiaa; isoja lihaksia, isoa munaa, isoa varallisuutta. Mikä näistä on tärkein? Mistä voisitte luopua ja mihin 2 tyytyä?

Itse olen tavismies (terveysvaivat estäny reenaamisen pidemmän aikaa niin päässyt rupsahtamaan ”normaaliksi”), pieni (14cm) muna, keskipalkkainen työ

Onko mulla mitään toivoa?

12

346

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En osaa sanoa..itselleni millään noista ei ole väliä ja isot lihakset ovat jopa vastenmielinen ominaisuus. Kokisin joutuvani tyytymään, joutuisin jonkun lihakasan huolimaan.

      • Anonyymi

        Iso munakin on negatiivinen ominaisuus. Ensinnäkin mulla ei ole sitä pohjatonta luolaa tai laveaa holvikirkkoa, johon selkaista isoa tarvittaisiin. Suurin ongelma on kuitenkin se, että isomunaiset miehet lähes aina kuvittelevat, että se pelkkä iso muna muka riittää johonkin. Eivät yleensä osaa mitään muuta kuin rynkyttää = huonointa seksiä ikinä.


    • Anonyymi

      Luotettavuus, vakaus...

    • Anonyymi

      Mulle on tärkeää miehen hyvä itsetunto ja elämänhallinta yleensäkin. Ei ne isot lihakset tai muna lisää kiinnostavuutta, jos mies ei vaikuta olevan tyytyväinen itseensä.

    • Anonyymi

      Tärkeintä on aitous, rehellisyys, luottamus jne...
      Se että näyttää toiselle välittävänsä ja että toinen merkitsee. Että se toinen on kaikki mitä haluat ja tarvitset. Pitää kiinni eikä hylkää heti vaikka kuin olis paha päivä. Lihaksista, olis kiva jos sen verran olisi et pystyy halimaan ja....
      Siitä ja "sen" koosta ongelma on miehen korvien välissä jos luulee että se merkitsee rakkaudessa.
      Rahaan en myöskään vaivaudu sen enempää sanomaan kun et kunhan omat juttunsa kustantaa itse enempää ei tarvii olla..
      Elikkä noista 3 mainitsemastasi voi luopua ihan kaikista, eikä tarvitse tyytyä ainostaan johonkin koska kun toinen kolahtaa nii sit kolahtaa kaikki. Eiköhän pitkälti ole kiinni siitäkin mikä on aitoa, ja mitä itse vaadit tai odotat toiselta että riittää.


      Onhan sulla varmasti Toivoa, Usko Rakkauteen.

    • Anonyymi

      Ehkäpä kuitenkin tärkeintä on sellainen terve itsetunto. Kunnioittaa naisia. Ymmärtää että seksi on muutakin kuin yhdyntä. Parisuhteessa on kaksi ihmistä. Nykyään mies ei ole se joka perhettä pelkästään elättää. Sekä lihakset yliarvostettua kunhan ulkoinen hapitus on suhkoht siisti.

    • Anonyymi

      Näissä vastauksissa siis sanotaan että rakkaudessa ja parisuhteessa koolla ei ole väliä mutta ei myöskään suoraan sanota miten se vaikuttaa seksinautintoon, eli jotenkin rivien välistä voi lukea että kyllä naiset sitä kokoa katsoo tai paremmin sanottuna tuntee…

      AP

      • Anonyymi

        Tottakai erikokoinen tuntuu erilaiselle. Joskus se isokaan ei todellakaan oo hyvä juttu, eikä tuota vaan nautintoa. Pienempi on parempi koska se ei tuota kipua ainakaan. Kokemuksella voin kertoa että kyllä sitä taivaallista ihanaa nautintoa saa "pienemmälläkin" ... 😉 Pitää vaan löytää se yhteinen sävel jos vois sanoa noin. Ja edelleen tuskinpa kukaan nauttii taikka haluaa pelkkää yhtymistä.. Siihen kaikkeen sisältyy niin paljon muutakin.


      • Anonyymi

        Luulisi olevan selvää, että naisten kokovariaatio on ihan yhtäläinen ja toisen pieni on toisen iso. Rehellisesti sanoen nuo isoiksi määritellyt ovat minusta jo ihan LIIAN isoja ja kieltäydyn kohteliaasti olemasta fyysisesti tekemisissä niiden kanssa.


      • Anonyymi

        En koe kokokeskustelua itselleni lainkaan oleelliseksi. Mun puolestani se koko on yhdentekevä, kun sen pissivehkeiden yhteenhinkuttaminen nyt ei kuitenkaan mitään nautintoa mulle tuota. Koko on sopiva, kun se on miehelle itselleen sopiva ja tuntuma on hänestä hyvä. Mun puolestani sen koko hinkutuksen voi vaikka jättää kokonaan välistäkin. Mulle paljon olennaisempaa on muunlainen näppäryys ja munan koko on yhdentekevää.


    • Anonyymi

      Aivan liian isot lihakset ovat turn-off, munan on ihan hyvä olla iso mutta se ei ole tärkeintä, varallisuus tärkeintä, massia saisi riittää.

    • Anonyymi

      Kusipäinen luonne tietenkin. Vähän vittuilua muille miehille ilman syytä, ja kerran viikossa naista turpaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      119
      2651
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1104
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1064
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      933
    7. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe