Tekis mieli heittää roskiin koko nippu!

Anonyymi-ap

Haastemies toi ilmoitukset käräjille!

Valetta koko paperi nippu, koska asianomistajat ei kyllä omista asioita koska edes minä en omistanut omia kirjoituksia ja valokuvia mitä olin Facebookiin laittanut!

Kyllä edelleen META omistaa ja ei näkynyt heitä edes META yhtiönomistajina vaan Toimitusjohtaja: Mark Zuckerberg (heinä 2004–)
Teknologiajohtaja: Andrew Bosworth näkyy vielä yhtiön päättäjiä.

Asianomistajat valehtelee itse sekä yrittää tehdä PETOSTA ja kaapata META yhtiön!

Minun ei tarvi mennä istuntoon jos pystyn perustelemaan miksi en pääse!

20-30 päivää sakkorangaistusta syyttäjä vaatii, mutta en ainakaan vielä löytäny että mitä muuta vaatii!

Porukkaa oli ainakin tippunut aika reilusti pois jostain syystä, mutta en lähe nostaan uusia syytteitä heitä vastaan aiheettomasta syyttämisestä!

9

250

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitäpä sihteerin paikkaa haen jos mahdollisuus on päästä valtiolle muihin hommiin.

      Ehdin valmistautua sekä kirjoittaa asiat ylös.
      Ei minun tarvi välittää mitä he puhuu tai väittää, koska minä olen syytettynä ja se ratkaisee millä kaadan syytteet.

      Jos syyttäjä syyllistyy minun kunnianloukkaukseen niin hänen on väistyttävä tehtävästä ja luovutettava paikkansa minulle, koska minä olen silloin pätevämpi mitä hän lain tuntijana.

      Jos pitää käräjöidä Somessa olosta niin eikö heidän pitäis poistua Facebookista jotka rikosilmoituksia tekee!

      Minä ymmärsin tuosta tiedoksiannosta, että kärsii minun takia facebookissa!
      Minä en kyllä kärsi ENKÄ MENE TAKASIN vaan pidän pääni sekä sanon : Tuo on KUNNIANLOUKKAUS MENNÄ FACEBOOKKIIN ja alkaa poliisia sekä käräjäoikeutta TYÖLLISTÄMÄÄN!

      • Anonyymi

        Vähänkö täällä on ihmisiä kuollut, koska eivät ole edes sairaalaan!
        Talojakin on palannut ja ihan KAUPPAKI Saariselältä, koska EI OLLUT edes PALOKUNTAA PAIKALLA vaan VPK oli nukkumassa, koska heillä oli aamulla töihin meno!
        VPK on heidän harrastus EI TYÖ jolla elättävät itsensä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vähänkö täällä on ihmisiä kuollut, koska eivät ole edes sairaalaan!
        Talojakin on palannut ja ihan KAUPPAKI Saariselältä, koska EI OLLUT edes PALOKUNTAA PAIKALLA vaan VPK oli nukkumassa, koska heillä oli aamulla töihin meno!
        VPK on heidän harrastus EI TYÖ jolla elättävät itsensä!

        Kyllä kai tässä vielä muutamat HAUTAJAISET tulee ennen, kuin KUNNIANLOUKKAUS KÄRÄJÄT on niin ehdin käy siivoamassa!


        Ei tämä asia muutu suuntaa eikä toiseen, koska en minä ole ollut edes FACEBOOKISSA kun arabiaksi kirjoittelivat ohjeita miten PAKOLAISET PÄÄSEE SUOMEEN!
        Olisivat itse estäneet heidän maahan tulon, koska tuo on MAANPETOS olla facebookissa ja syyttää minua kunnianloukkauksesta!

        Ei auta edes AUTISMI tai muukaan kehitysvamma!
        Tuo on SYRJINTÄÄ ja RASISMIA!


    • Anonyymi

      Maailmasta ei paperi lopu. Utta tulee.

      • Anonyymi

        Luin viimeisen rivin ja siellä luki ” Jos syyttäjä syyttää aihetta niin minä saan esittää omat vaatimukset ja valtio korvaa kaiken kohtuuden rajoissa.”

        Minulla onneksi on taitoa joten kuittaan ainakin velat REHELLISESTI TYÖLLÄ POIS. Korvauksena voin vaatia työpaikan. Sairaalan, terveyskeskuksia, palokunnat joilla on kunnon kalustot.
        Valtiolta voi saada ruokakauppojakin sekä asuntoja ja ihan mitä vaan joka liittyy ihmisten elämään niin arki sujuu.

        Valtio luo tarvittaessa työpaikkoja joilla turvataan peruspalvelut jos ei muuten saada palveluja sinne missä ihmisiä asuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luin viimeisen rivin ja siellä luki ” Jos syyttäjä syyttää aihetta niin minä saan esittää omat vaatimukset ja valtio korvaa kaiken kohtuuden rajoissa.”

        Minulla onneksi on taitoa joten kuittaan ainakin velat REHELLISESTI TYÖLLÄ POIS. Korvauksena voin vaatia työpaikan. Sairaalan, terveyskeskuksia, palokunnat joilla on kunnon kalustot.
        Valtiolta voi saada ruokakauppojakin sekä asuntoja ja ihan mitä vaan joka liittyy ihmisten elämään niin arki sujuu.

        Valtio luo tarvittaessa työpaikkoja joilla turvataan peruspalvelut jos ei muuten saada palveluja sinne missä ihmisiä asuu.

        Ihan sama mitä olen kirjoittanut, koska minulle jäi mummonki kärsimykset perintönä!

        Minä kävin palaverissa ja minulle sanottiin, että minä en ole ainut jonka adhd on jäänyt koulussa jo hoitamatta.
        MBD on vanha nimi jolla adhd kulki aikoinaan.

        Inarin kunnan alueelle on -60 luvulla laskeutunut niitä Novaja Zemljan saasteita ja eihän ihmiset ole edes tuollaisia tienneet. Nuo näkyy meissä adhd:na jotka ollaan synnytty vanhemmista jotka ovat aikoinaan altistuneet tietämättään noille saasteille.


    • Anonyymi

      Syyttäjä on kyllä väärin kirjoittanut myös tuon tuomion, koska olen uusinut teon ja 4 kunnianloukkausta jotka täyttää jo törkeän kunnianloukkauksen.

      Ainaki 20vuotta pitäs tulla vankeutta, koska yks on kunnan sivistyslautakunnassa varalla ja aika usein ollu mukana kokouksissa.

      Minähän kuulun myös SIVISTYNEESEEN Inarin kunnan alkuperäisväestöön.

    • Anonyymi

      SAKÄ kyllä saa syyttää itseään, koska SAAMELAISET nämä tappelut alotti!

      Juna ainaki saadaan, Lidl saadaan ja vähän muitakin kauppoja koska minulla on aikaa miettiä mitä kaikkea me paikalliset Ivalossa tarvitaan!

      • Anonyymi

        Lidlin tilalle vois ottaa ICA-Maxin, koska valtio hommaa tuon kaupan koska meillä ei ole tuota ja se on hyvä kauppa sekä edullinen.
        Heillä tosi hyvä valikoima tuotteista!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9669
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      399
      4148
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      88
      2872
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2604
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      197
      2587
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      69
      1657
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1600
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1413
    Aihe