Osalle joille himoton

ei ole normaali tai terve tiedoksi tämä, älä tuomitse! 😉

"Mikä on aseksuaalisuus?

24.06.2019 - Väestöliitto

Henkilö, joka käyttää omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan sanaa aseksuaali tuntee vain vähän tai ei lainkaan seksuaalista vetovoimaa muita ihmisiä kohtaan. Aseksuaalisuus ei vaikuta siihen millaisia muita vetovoiman tunteita henkilö tuntee muihin ihmisiin. Aseksuaali henkilö voi siis ihastua ja rakastua muihin.
Aseksuaalisuus ei tarkoita sitä, ettei ole libidoa, toisin kuin luullaan. Kuten muillakin ihmisillä, libidon vahvuus riippuu täysin ihmisestä aseksuaalienkin kohdalla. Joillain voi olla kova seksuaalinen vietti ja joillain ei sitä ole ollenkaan. Se on kuitenkin eri asia kuin se, ettei seksuaalisuuttaan koe tarvetta toteuttaa muiden kanssa.

Aseksuaalisuus ei määrittele seksuaalista suuntautumista tai sukupuoli-identiteettejä. Aseksuaali voi siis olla hetero, homo, pan-seksuaali tai jotain muuta. Hän voi olla cis-sukupuolinen, muunsukupuolinen, transihminen tai jotain muuta.

On hyvin yleistä, että aseksuaali henkilö määrittää oman romanttisen suuntautumisensa sen mukaan keneen tai keihin romanttinen vetovoima kohdistuu. Jos henkilö tuntee romanttista vetovoimaa samaa sukupuolta oleviin ihmisiin, on hän romanttiselta suuntautumiseltaan homoromanttinen. Aivan kuten ihmiset voivat olla tuntematta seksuaalista vetovoimaa muihin, ihmiset voivat olla tuntematta myös romanttista vetovoimaa. Sellaisia ihmisiä kutsutaan aromanttisiksi."

Lähde:https://www.hyvakysymys.fi/video/mika-on-aseksuaalisuus/

30

260

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Yritä nyt päästä balanssiin tämän asian kanssa. Olet parisuhteessa ja lapsia. Ole mitä olet. Vähemmistöjen rääkymiset vaan kyllästyttävät ihmisiä. Sano jotain positiivista ja mielenkiintoista itsestäsi. Tämä on jo nähty.

      • Yritä itse ymmärtää erilaisuutta. Tyhmiä on valistettava. 😊


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Yritä itse ymmärtää erilaisuutta. Tyhmiä on valistettava. 😊

        Puolustin seksuaalisia vähemmistöjä ennenkuin olit syntynyt. Nyt te annatte vastenmielisen kuvan itsestänne. Sano jotain hyvää. Freddie Mercury oli esimerkki ihmisestä, joka sai kannattamaan teitä lahjakkuudellaan. Ei rääkyminen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Puolustin seksuaalisia vähemmistöjä ennenkuin olit syntynyt. Nyt te annatte vastenmielisen kuvan itsestänne. Sano jotain hyvää. Freddie Mercury oli esimerkki ihmisestä, joka sai kannattamaan teitä lahjakkuudellaan. Ei rääkyminen.

        Mä en ajattele kuuluvani mihinkäön vähemmistö ryhmään, vaikka tajuan olevani monissa asioissa muissakin vähemmistössä elää ja ajatella kuten teen.

        Koen olevani vain yksi lukuisista ihmisistä, olematta ryhmä rääkyjiä, mutta toki sanon kyllä suoraan kun törmään ihmisiin jotka ei selvästi ymmärrä mitään mutta tuomitsee kovin. Pidön heitä pölkkypäinä, jos ei hamarapuolella otetaan terät käyttöön.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä en ajattele kuuluvani mihinkäön vähemmistö ryhmään, vaikka tajuan olevani monissa asioissa muissakin vähemmistössä elää ja ajatella kuten teen.

        Koen olevani vain yksi lukuisista ihmisistä, olematta ryhmä rääkyjiä, mutta toki sanon kyllä suoraan kun törmään ihmisiin jotka ei selvästi ymmärrä mitään mutta tuomitsee kovin. Pidön heitä pölkkypäinä, jos ei hamarapuolella otetaan terät käyttöön.

        Ja Freddykin oli kova luu, eikä mikään nöyristelijä. Hän opetti pölkkypäitä olemalla mitä on ja sanomalla miten asian näkee, tykkäsi muut siitä tai ei. Muuta tapaa ei ole. Ei pölkkypäitten kanssa auta vaikenemiset, vaan armoton oman pään pitäminen loppuun asti.


    • Anonyymi

      Tänä iltana naia napsautetaan. :)

      Iaskin..väärin

      • Tehkääpä se. Älä katkaise mulkkuasi sohlatessasi, se on pitkään kipiä sitten. 🙂


    • En mä silti laske itteäni aseksuaaliseksi. Ennemminki terve itsesuojeluvaisto. Jos nyt josku niin pitkälle menee, täytyy oikeesti tuntee toinen. Ja jos ei, niin sitten ei.

      • Juu, aseksuaalit ymmärretään usein väärin. Ja ajatellaan kuin spitaalisista. Minäkin omaan libidon, joka on vaihteleva vahvuudeltaan. Näen ja koen seksikkyyttä ja haluakin, mutten koe tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Se multa on ouuttunu aina, se tarve vaikka oon kuinka tykännytkin ihmisestä.

        Ikään kuin ihminen jolla on hieno auto pihassa, ei vaan ole tarvetta käyttää sitä. 😊

        Itsesuojeluvaisto on hyvästä. 👍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Juu, aseksuaalit ymmärretään usein väärin. Ja ajatellaan kuin spitaalisista. Minäkin omaan libidon, joka on vaihteleva vahvuudeltaan. Näen ja koen seksikkyyttä ja haluakin, mutten koe tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Se multa on ouuttunu aina, se tarve vaikka oon kuinka tykännytkin ihmisestä.

        Ikään kuin ihminen jolla on hieno auto pihassa, ei vaan ole tarvetta käyttää sitä. 😊

        Itsesuojeluvaisto on hyvästä. 👍

        Mulla se halu kanavoituu jotenkin tonne mun tunnepuolelle, niin että seksi muuntuu tunteeksi, ei tarpeeksi toista kohtaan. En tiiä käsittääkö kukaan.

        Pystyn kyllä seksiin, en ole negatiivinen, mutten vaan koe tarvivani toteuttaa sitä puolta itsessäni. Toisin kun koen tarvetta halata, rakastaa, tukea, touhuta muuta yhdessä. Mutta jos toinen haluaa seksiä, en minä torjuva ole, minähän rakastan ihmistä joten voin tuittaa seksuaalistakin mielihyvää hälle, vaikken itse tarvitse sitä mihinkään rakastaakseni täysin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mulla se halu kanavoituu jotenkin tonne mun tunnepuolelle, niin että seksi muuntuu tunteeksi, ei tarpeeksi toista kohtaan. En tiiä käsittääkö kukaan.

        Pystyn kyllä seksiin, en ole negatiivinen, mutten vaan koe tarvivani toteuttaa sitä puolta itsessäni. Toisin kun koen tarvetta halata, rakastaa, tukea, touhuta muuta yhdessä. Mutta jos toinen haluaa seksiä, en minä torjuva ole, minähän rakastan ihmistä joten voin tuittaa seksuaalistakin mielihyvää hälle, vaikken itse tarvitse sitä mihinkään rakastaakseni täysin.

        Korjaan seksikkyys jota toisessa näen ja mistä hurmaannunkin, muuntuu tunteeksi, ei tarpeeksi toista kohtaan. En tiiä käsittääkö kukaan.

        Kun toisilla tulee tarve sukuelimille, mulle tulee tarve sen sijaan rakastaa romanttisesti. Halu ikään kuin syvenee tunteeksi eikä tarpeeksi kuksia.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Juu, aseksuaalit ymmärretään usein väärin. Ja ajatellaan kuin spitaalisista. Minäkin omaan libidon, joka on vaihteleva vahvuudeltaan. Näen ja koen seksikkyyttä ja haluakin, mutten koe tarvetta harrastaa seksiä kenenkään kanssa. Se multa on ouuttunu aina, se tarve vaikka oon kuinka tykännytkin ihmisestä.

        Ikään kuin ihminen jolla on hieno auto pihassa, ei vaan ole tarvetta käyttää sitä. 😊

        Itsesuojeluvaisto on hyvästä. 👍

        Olen täysin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Korjaan seksikkyys jota toisessa näen ja mistä hurmaannunkin, muuntuu tunteeksi, ei tarpeeksi toista kohtaan. En tiiä käsittääkö kukaan.

        Kun toisilla tulee tarve sukuelimille, mulle tulee tarve sen sijaan rakastaa romanttisesti. Halu ikään kuin syvenee tunteeksi eikä tarpeeksi kuksia.

        Ymmärrän sinua hyvin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän sinua hyvin.

        Kiva "kuulla". 😊


    • Anonyymi

      Etkös sinä ole aikaisemmin kertonut haaveilevasi seksistä naisen kanssa? Olisiko siinä syy ettet halua miestäsi, hmmm.

      • Olen. Vaan en minä sellaista haaveile enää, löin haaveilulaatikon lukkoon ja heitin avaimet menemään. Se oli silloin aiemmin, kun ihastumisen myötä aloin nähdä naiset ympärilläni, nyt ovatt taas ilmaa siinä missä miehetkin seksuaalisesti.

        Minun miehen kanssa on sen verran sukset usein ristissä, että mielenkiinto häneen on mennyt hänen asenteensa myötä menojaan. Mutta rakastan häntä yhä romanttisestikin, ainakin hetkittäin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olen. Vaan en minä sellaista haaveile enää, löin haaveilulaatikon lukkoon ja heitin avaimet menemään. Se oli silloin aiemmin, kun ihastumisen myötä aloin nähdä naiset ympärilläni, nyt ovatt taas ilmaa siinä missä miehetkin seksuaalisesti.

        Minun miehen kanssa on sen verran sukset usein ristissä, että mielenkiinto häneen on mennyt hänen asenteensa myötä menojaan. Mutta rakastan häntä yhä romanttisestikin, ainakin hetkittäin.

        Minusta tuntuu, että ihastuminen aivan järjettömästi naiseen vei minusta ihan kaikki mehut. Ihan slut ja förbi. Joten päätin, ettei ikinä enää mitään tuollasta mistä sekoaa kaikki.

        Sanotaan, että kaikilla kohtaamisilla elämässä on jokin tarkoitus, ettei kukaan tule sattumalta eteesi ja elämääsi. Olikohan minun kohdalla, niin että podin kaiken mitä naista kohtaan voin potea ja tuntea tuossa yhdellä rysäyksellä... 🤷🏼‍♂️

        Samaan aikaan kaikki muut naiset, miehet kaikki katosi hetkeksi pieruna ilmaan ja putosin niskat eellä pilvistä ja haaveista ja nyt se niskamurtuma halvaannutti mut. 😂

        Mutta joo, voi tuntea ihmiseen himoa, kehoonkin himoa himoitsematta seksiä.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minusta tuntuu, että ihastuminen aivan järjettömästi naiseen vei minusta ihan kaikki mehut. Ihan slut ja förbi. Joten päätin, ettei ikinä enää mitään tuollasta mistä sekoaa kaikki.

        Sanotaan, että kaikilla kohtaamisilla elämässä on jokin tarkoitus, ettei kukaan tule sattumalta eteesi ja elämääsi. Olikohan minun kohdalla, niin että podin kaiken mitä naista kohtaan voin potea ja tuntea tuossa yhdellä rysäyksellä... 🤷🏼‍♂️

        Samaan aikaan kaikki muut naiset, miehet kaikki katosi hetkeksi pieruna ilmaan ja putosin niskat eellä pilvistä ja haaveista ja nyt se niskamurtuma halvaannutti mut. 😂

        Mutta joo, voi tuntea ihmiseen himoa, kehoonkin himoa himoitsematta seksiä.

        Ei siitä naisen himosta pääse koskaan ohi. Valehtelet vain itsellesi. Mutta sinun täytyy tehdä niin, jos valitset perheesi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei siitä naisen himosta pääse koskaan ohi. Valehtelet vain itsellesi. Mutta sinun täytyy tehdä niin, jos valitset perheesi.

        Mä sanoisin pikemminkin niin, että kyse ei ole mulla naisen himosta vaan tietynlaisen naisihmisen himosta. Jos kyse olisi naisen himosta, riittäisi kun on nainen kun nainen ja heti himottaa. Mulla ei mee niin helposti toikaan juttu.

        Se ei voi olla kuka vaan nainen, se on oltava just se tietty nainen johon tunnen sen valtavan energisen latauksen ja halun sulkea syliini, rakastaa kuin järjetön. Suojella kaikelta pahalta, uppoutua kokonaan hänelle.

        Toki nään minä naiskauneutta, mutta se sapio ja demi puoli kai vaatii että tykästyn naisen psyykeen ja persoonaan. Täytyy säväyttää. Yhä jos stalkkaan tietyn ihmisen kasvot, silmät ja hymyn, piirteet nimellään, tunnen ne perhoset jotka lehahtaa vatsanpohjassani.

        Juu, olen vaikea, haluan ihmisen joka ei halua minua ja niin edelleen. Mun elämä on helppoa, mutta samalla mutkikasta. 😂


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Mä sanoisin pikemminkin niin, että kyse ei ole mulla naisen himosta vaan tietynlaisen naisihmisen himosta. Jos kyse olisi naisen himosta, riittäisi kun on nainen kun nainen ja heti himottaa. Mulla ei mee niin helposti toikaan juttu.

        Se ei voi olla kuka vaan nainen, se on oltava just se tietty nainen johon tunnen sen valtavan energisen latauksen ja halun sulkea syliini, rakastaa kuin järjetön. Suojella kaikelta pahalta, uppoutua kokonaan hänelle.

        Toki nään minä naiskauneutta, mutta se sapio ja demi puoli kai vaatii että tykästyn naisen psyykeen ja persoonaan. Täytyy säväyttää. Yhä jos stalkkaan tietyn ihmisen kasvot, silmät ja hymyn, piirteet nimellään, tunnen ne perhoset jotka lehahtaa vatsanpohjassani.

        Juu, olen vaikea, haluan ihmisen joka ei halua minua ja niin edelleen. Mun elämä on helppoa, mutta samalla mutkikasta. 😂

        Tähän kirjoitukseen voin samaistua. Huomasin sen muutama vuosi sitten itsestäni kun katsoin elokuvaa, jossa kaksi noin kolme kymppistä nainen ja mies kiinnostuvat toisistaan. Heidän suhteensa oli kaunista siihen asti, kun toinen heistä halusi mennä sänkyyn ja toinen suostui toisen mieliksi. Minusta se sänkyyn meno pilasi heidän suhteensa kauneuden. Minä en ole halunnut seksiä noin viisitoista vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen. Kokeilin sitä pari kertaa ja se aiheutti pahaa oloa useamman viikon ajaksi. Koska minulla ei ole tarvetta siihen, en halua sitä harrastaa enää kenenkään kanssa. Ihmisissä kiinnostaa henkinen puoli ja samankaltaisuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kirjoitukseen voin samaistua. Huomasin sen muutama vuosi sitten itsestäni kun katsoin elokuvaa, jossa kaksi noin kolme kymppistä nainen ja mies kiinnostuvat toisistaan. Heidän suhteensa oli kaunista siihen asti, kun toinen heistä halusi mennä sänkyyn ja toinen suostui toisen mieliksi. Minusta se sänkyyn meno pilasi heidän suhteensa kauneuden. Minä en ole halunnut seksiä noin viisitoista vuotta sitten tapahtuneen eroni jälkeen. Kokeilin sitä pari kertaa ja se aiheutti pahaa oloa useamman viikon ajaksi. Koska minulla ei ole tarvetta siihen, en halua sitä harrastaa enää kenenkään kanssa. Ihmisissä kiinnostaa henkinen puoli ja samankaltaisuus.

        Juu, eikä enää huvita tosiaan miellyttääkään, kun tietää ettei ole pakkokaan. 🙂


    • Ongelma on raha, eli markkinointikoneisto, seksi myy vaikka hiekkaa osaavissa käsissä. Joten sitten tungetaan seksiä joka paikkaan, niin rahaa tulee. Kuten aina, follow the money.

      • Ihmisten yksinkertaisuus jaksaa aina yllättää. Myös tuossa, ettei nähdä perimmäisiä syitä kuten raha monessa asiassa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ihmisten yksinkertaisuus jaksaa aina yllättää. Myös tuossa, ettei nähdä perimmäisiä syitä kuten raha monessa asiassa.

        Eihän pieni ihmispolo vieteilleen paljon mahda ja sitten menikin rahat 😁


    • Anonyymi

      Olipa kerran nainen joka tapasi palstalla miehen, ihastui tavatessaan. Heille kehittyi suhde, nainen halusi saada lapsia kun ikääkin jo oli. Ei sen vuoksi että tykkäisi miehistä tai haluasi seksiä, syy oli joku toinen, mikä liene.

      Aika kului ja lapset varttuivat, nainen suuntasi katseensa naisiin. Mies sitä ihmetteli, mutta pysyi yhdessä lasten vuoksi. Hyvä syy, parempi mitä seksi.
      Nainen halusi mieheksi, rakasti naisia. Rakastuikin naiseen, mutta koki kahden lapsen turvallisen elämän olevan tärkeämpää mitä omat halut. Hyvä syy, parempi mitä seksi.

      Parempi nimittää itseään A-seksuaaliksi, pysyy tyytyväisenä edes jossain raamissa, jos raameja elämäänsä etsii.

      • Onpas sulla rankka tarina, ihan itekkö keksit? 🤨

        Jos sä musta puhut, niin vituiks on menny kaikki mitä musta oot "ymmärtänyt".


      • Mä vähän autan sua korjayskynällä, kun et itte osaa tulkita ihmisiä oikein.


        "Olipa kerran nainen joka tapasi palstalla miehen, ihastui tavatessaan. Heille kehittyi suhde,"

        -Tähän asti meni oikein, sitten löhti sun mielikuvitus laukalle.

        "nainen halusi saada lapsia kun ikääkin jo oli. Ei sen vuoksi että tykkäisi miehistä tai haluasi seksiä, syy oli joku toinen, mikä liene."

        -Nimenomaan kehotin häntänetsimään jonkun muun kos lapsia haluaa, minä en niitä voi saada ja olen asian kanssa jo erittäin sinut eli ok. Ja tykkään miehestä, en miehistä monikossa. Hän on yksilö josta nimenomaan ihmisenä ja miehenä tykkään. Ihastuin hänen ajatusmaailmaan, koska se on niin valtavirrasta poikkeava toisinsanoen, hän osaa ajatella itse. Eikä ole laumaeläjä.❤️

        Ja kyllä se vähä mikä minussa on miehiin huomiota kiinnittänyt, täyttyi myös hänen ulkonäössä. Upea torso!

        Ja ikäni puolesta lähinnä epäilin, ettei hän kanssani kauaa tule olemaan ikäeromme takia, uskoin tyhmänä valtavirran käsityksiä. Nyt tajuan ettei valtavirta tajua mitään.

        Ei kannata uskoa, vaan ajatella itse.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä vähän autan sua korjayskynällä, kun et itte osaa tulkita ihmisiä oikein.


        "Olipa kerran nainen joka tapasi palstalla miehen, ihastui tavatessaan. Heille kehittyi suhde,"

        -Tähän asti meni oikein, sitten löhti sun mielikuvitus laukalle.

        "nainen halusi saada lapsia kun ikääkin jo oli. Ei sen vuoksi että tykkäisi miehistä tai haluasi seksiä, syy oli joku toinen, mikä liene."

        -Nimenomaan kehotin häntänetsimään jonkun muun kos lapsia haluaa, minä en niitä voi saada ja olen asian kanssa jo erittäin sinut eli ok. Ja tykkään miehestä, en miehistä monikossa. Hän on yksilö josta nimenomaan ihmisenä ja miehenä tykkään. Ihastuin hänen ajatusmaailmaan, koska se on niin valtavirrasta poikkeava toisinsanoen, hän osaa ajatella itse. Eikä ole laumaeläjä.❤️

        Ja kyllä se vähä mikä minussa on miehiin huomiota kiinnittänyt, täyttyi myös hänen ulkonäössä. Upea torso!

        Ja ikäni puolesta lähinnä epäilin, ettei hän kanssani kauaa tule olemaan ikäeromme takia, uskoin tyhmänä valtavirran käsityksiä. Nyt tajuan ettei valtavirta tajua mitään.

        Ei kannata uskoa, vaan ajatella itse.

        "Aika kului ja lapset varttuivat, nainen suuntasi katseensa naisiin."

        -Väärin taaskin! Olen ihastunut ja huomannut naiset jo kauan ennen miehestäni täysin tietämättömänäkin. Ei tämä uusi juttu ole, vaikka olen asiasta kertonut vasta Lilliksen myötä julkisesti. Joten mitä ei puhuta, ei tiedetä, mutta oletus on tyhmää teiltä ja sulta anonyymi. Kysy, älä keksi omasta päästäsi kun et kerran osaa luettuakaan oikein tulkita.





        "Mies sitä ihmetteli, mutta pysyi yhdessä lasten vuoksi."

        -Väärin, ei ihmettele. Tietää kyllä bi puoleni olemassa olon ja pysyy yhdessä tunteista, ei ladten takia, kuten minäkin.

        "Hyvä syy, parempi mitä seksi.
        Nainen halusi mieheksi, rakasti naisia. +"

        -Tämäkin tapahtui jo nuorena, vaikka tästäkin olen avautunut vasta viime vuosina, riisunut naamareitani. Kyllästynyt feikkaamaan ettei näin olis ikinä ollut. Mutta oon kasvanut yli ja menny asiassa eteenpäin tällä mitä on.

        Vaikka asiaa olen monesti miettinyt jälkeenpäin, en halua silti vaihtaa sukupuoltani yhäkään. Menis vaan elämä vaikeemmaksi muitten ihmisten takia. Ja terveyskään ei kestäisi.


        "Rakastuikin naiseen, mutta koki kahden lapsen turvallisen elämän olevan tärkeämpää mitä omat halut. Hyvä syy, parempi mitä seksi."

        -En rakastunut, ihastuin. Kaksi eri asiaa. Rakastuakseen pitää tuntea toinen kaikkineen negaatioineenkin. Ja sitten hyväksyä. Lasten elämä on mulle tärkein mutta mun haluni on oysyä ihmisen kanssa, jista välitän ei mennä muitten perään jotka on täysi mysteeri. Niin vitunnälkää mulla ei ole koskaan. Olen tunteva en elukka.

        "Parempi nimittää itseään A-seksuaaliksi, pysyy tyytyväisenä edes jossain raamissa, jos raameja elämäänsä etsii."

        -Väärin, aseksuaalisuus on synnynnäinen ominaisuus, ei hätävalhe. Raamit sinä voisit hankkia jostain muusta, kun jargonin jauhamisesta, jollet yksin pysty pyydä apua.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä vähän autan sua korjayskynällä, kun et itte osaa tulkita ihmisiä oikein.


        "Olipa kerran nainen joka tapasi palstalla miehen, ihastui tavatessaan. Heille kehittyi suhde,"

        -Tähän asti meni oikein, sitten löhti sun mielikuvitus laukalle.

        "nainen halusi saada lapsia kun ikääkin jo oli. Ei sen vuoksi että tykkäisi miehistä tai haluasi seksiä, syy oli joku toinen, mikä liene."

        -Nimenomaan kehotin häntänetsimään jonkun muun kos lapsia haluaa, minä en niitä voi saada ja olen asian kanssa jo erittäin sinut eli ok. Ja tykkään miehestä, en miehistä monikossa. Hän on yksilö josta nimenomaan ihmisenä ja miehenä tykkään. Ihastuin hänen ajatusmaailmaan, koska se on niin valtavirrasta poikkeava toisinsanoen, hän osaa ajatella itse. Eikä ole laumaeläjä.❤️

        Ja kyllä se vähä mikä minussa on miehiin huomiota kiinnittänyt, täyttyi myös hänen ulkonäössä. Upea torso!

        Ja ikäni puolesta lähinnä epäilin, ettei hän kanssani kauaa tule olemaan ikäeromme takia, uskoin tyhmänä valtavirran käsityksiä. Nyt tajuan ettei valtavirta tajua mitään.

        Ei kannata uskoa, vaan ajatella itse.

        Ja seksi ei ole mulla ollut ikinä syy ryhtyä suhteisiin, vaan romanttiset tunteet. Tätäkään taukki takapajulasta ei ymmärrä ilman ratakiskoa. Jos sittenkään...


      • Ja jäi vielä sanomatta sulle, että jos tuo sun teksti oli sarkasmiksi tarkoitetyu, niin älä sirru toisten siihen. Sinä et osaa, antaa sinusta vain tyhmän vaikutelman. 👍


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe