Mussa on nainen

Anonyymi-ap

Kuules venäläisverta ;). Mennäänkö rehveille? Suurin osa vastaisi vattu ei, koska myöntyminen olisi niin sanotusti "väärin". Wtf? Eikös minkä tahansalaisen multikultturellisuuden tulisi olla tänä päivänä iso plussatekijä jokaisessa ihmisessä :)? Nää on ideologisia juttuja.

24

290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä tarkoita rehveille? 😁

    • Anonyymi

      With all my willpower not gonna use this omm

    • Jaa jaa, mussa on saksalais-, ruotsalais-, ranskalais-, islantilais-, tanskalais- ja suomalais verta. Mutta venäjää en ostas. 😁

      Voi joku ryssykkäkin olla sekaan hairahtunut johku saumaan sotien aikaan taikka jälkeen. Ei siitä kuitenkaan ole kehdattu sukukirjoissa mitään mainita.

      • Joopa joo, 59% suomalaista, skandinaavista loput ja päälle ripaus aasiaa. Olen tässä epäillytkin jo jonkun aikaa testin jälkeen että joku kirgiisi on käynyt puksauttamassa sukuun lisämaustetta joskus toisen maailmansodan aikaan 🤔. Sopisi ajallisesti kohdalleen.

        Kaveri tokaisi aika hauskasti kun kerroin hänelle dna-testin tuloksista, möläytti heti ensitöikseen että "sinnehän sä kuuluisitkin, vuonoon villapaita päällä käsin nuottaa vetämään"😁.
        Onkos muuten luultu mieheksi viime aikoina 🙄, vaikka eipä sillä oikeastaan väliä jos hymy säilyy tuollaisena läpi vuosien 👍


      • E-Lukka kirjoitti:

        Joopa joo, 59% suomalaista, skandinaavista loput ja päälle ripaus aasiaa. Olen tässä epäillytkin jo jonkun aikaa testin jälkeen että joku kirgiisi on käynyt puksauttamassa sukuun lisämaustetta joskus toisen maailmansodan aikaan 🤔. Sopisi ajallisesti kohdalleen.

        Kaveri tokaisi aika hauskasti kun kerroin hänelle dna-testin tuloksista, möläytti heti ensitöikseen että "sinnehän sä kuuluisitkin, vuonoon villapaita päällä käsin nuottaa vetämään"😁.
        Onkos muuten luultu mieheksi viime aikoina 🙄, vaikka eipä sillä oikeastaan väliä jos hymy säilyy tuollaisena läpi vuosien 👍

        Minunkin tekis mieli teettää dna-testi. Sukukirjojen lukeminen kun käy työstä, on tuota kädet täynnä tekemistä muuteskin.

        Norskit villapaitoihin pukeutuu. ☺️

        Ei ole luultu, ellei sitten palstoilla joku. Muttei irl. Olen taas ostanut vähän naisten vaatteita kesään, en mekkoja kylläkään, ikinä. Vihaan niitä. Mutta muuten erottaa vaatteistakin naiseksi.

        Ihan kiva ollu ostaa uusia paitoja varsinkin, kun ei enää ole isoja rintoja, mitkä hankaloitti sopivien paitojen löytymistä. Nyt ei rinnat enää sanele ehtoja, löytyy helpommin sopivia. 😊

        Tosin nyt kun ei rinnat enää hyökkää rintakehältä silmille, en enää näytäkkään niin mammalle. 😁


      • EivorCreed kirjoitti:

        Minunkin tekis mieli teettää dna-testi. Sukukirjojen lukeminen kun käy työstä, on tuota kädet täynnä tekemistä muuteskin.

        Norskit villapaitoihin pukeutuu. ☺️

        Ei ole luultu, ellei sitten palstoilla joku. Muttei irl. Olen taas ostanut vähän naisten vaatteita kesään, en mekkoja kylläkään, ikinä. Vihaan niitä. Mutta muuten erottaa vaatteistakin naiseksi.

        Ihan kiva ollu ostaa uusia paitoja varsinkin, kun ei enää ole isoja rintoja, mitkä hankaloitti sopivien paitojen löytymistä. Nyt ei rinnat enää sanele ehtoja, löytyy helpommin sopivia. 😊

        Tosin nyt kun ei rinnat enää hyökkää rintakehältä silmille, en enää näytäkkään niin mammalle. 😁

        Villapaita löytyy aitoa villaa, mutta luulen että se on islantilaismalli, se linnunnokkakuvio vai mikä se nyt oli 🤔 valkoisella pohjalla. Islannista testi tosin ei puhunut mitään, ruotsi norja tanska, mutta eiköhän turskanpyytäjälle malli ole sallittu tai sillin...taidetaan mennä jo avomerelle 🙂 sieltä vuonosta jos turskaa ja silliä lähdetään pyydystämään.

        Eräs tuttu pienensi kanssa muhkunsa, aluksi näytti epäsuhtaiselta kun oli kovin pyöreässä kunnossa mutta nyt parikymmentä kiloa myöhemmin näyttää ihan sopusuhtaiselta.
        Ei leikkaus tosin sitä k*sipäisyyden vikaa poistanut mikä mun tulkinnan mukaan oli pahin vika siinä ihmisessä 😂, mutta oli askel positiivisempaan suuntaan...ehkä 🤔


      • E-Lukka kirjoitti:

        Villapaita löytyy aitoa villaa, mutta luulen että se on islantilaismalli, se linnunnokkakuvio vai mikä se nyt oli 🤔 valkoisella pohjalla. Islannista testi tosin ei puhunut mitään, ruotsi norja tanska, mutta eiköhän turskanpyytäjälle malli ole sallittu tai sillin...taidetaan mennä jo avomerelle 🙂 sieltä vuonosta jos turskaa ja silliä lähdetään pyydystämään.

        Eräs tuttu pienensi kanssa muhkunsa, aluksi näytti epäsuhtaiselta kun oli kovin pyöreässä kunnossa mutta nyt parikymmentä kiloa myöhemmin näyttää ihan sopusuhtaiselta.
        Ei leikkaus tosin sitä k*sipäisyyden vikaa poistanut mikä mun tulkinnan mukaan oli pahin vika siinä ihmisessä 😂, mutta oli askel positiivisempaan suuntaan...ehkä 🤔

        Aa, sellaisia geenejä löytyy siis, noista mainituista maista? 🙂

        Minä tuskin olisin pienennystä lähtenyt itse eteenpäin viemään ellei neurologi olisi ottanut asiaa puheeksi, että noin raskaat rinnat ja isohkot käy kaularangan päälle. Niitä voisi harkita pienennyttävänsä. Kävin magneettikuvien tuloksia silloin kuulemassa. Sitten toiselle neurologille siitä vajaa vuosi eteenpäin otin asian puheeksi ja hän laittoi mulle lähetteen plastiikkakirurgiaan rintojenpienennystä varten.

        Plastiikkakirran syynissä sitten sain diagnoosin, jolla olen oikeutettu rintojani pienennyttämään. Ja tules ongelmiin liittyen oli hyvä päätös. Myös diabeteksen takia, enää kun ei rinnan alta ole ihorikkoja auki, niin ei pääse kehittymään mitään vakavempaa.

        Mutta kyllähän täälläkin jotkut mulkut kadehtii ja viisastelee, kun luulevat että transpolin leikkaus olisi. Vitun apinat.

        Sekottaa kaksi ihan eri asiaa ja syytä perseelleen ja mohlaa sitten tyhmyyttään täällä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Aa, sellaisia geenejä löytyy siis, noista mainituista maista? 🙂

        Minä tuskin olisin pienennystä lähtenyt itse eteenpäin viemään ellei neurologi olisi ottanut asiaa puheeksi, että noin raskaat rinnat ja isohkot käy kaularangan päälle. Niitä voisi harkita pienennyttävänsä. Kävin magneettikuvien tuloksia silloin kuulemassa. Sitten toiselle neurologille siitä vajaa vuosi eteenpäin otin asian puheeksi ja hän laittoi mulle lähetteen plastiikkakirurgiaan rintojenpienennystä varten.

        Plastiikkakirran syynissä sitten sain diagnoosin, jolla olen oikeutettu rintojani pienennyttämään. Ja tules ongelmiin liittyen oli hyvä päätös. Myös diabeteksen takia, enää kun ei rinnan alta ole ihorikkoja auki, niin ei pääse kehittymään mitään vakavempaa.

        Mutta kyllähän täälläkin jotkut mulkut kadehtii ja viisastelee, kun luulevat että transpolin leikkaus olisi. Vitun apinat.

        Sekottaa kaksi ihan eri asiaa ja syytä perseelleen ja mohlaa sitten tyhmyyttään täällä.

        juu, siinä kolkyt prossaa skandi ja nämä mun silmäni periytyvät suoraan tsingiskaanilta 😁 tai ainakin mulla on nyt perusteita jopa väittää niin 😂 parin prosentin verran.

        "Sekottaa kaksi ihan eri asiaa ja syytä perseelleen ja mohlaa sitten tyhmyyttään täällä."
        Hyvin yleistä täällä 🙂, joskus sekoitetaan koko maailmankaikkeus yhdessä lauseessa...
        eikä käy mieleen katsoa mikä se alkuperäinen lähtökohta tälle jutulle nyt olikaan.
        Luultavasti olen kyllä itsekin aika ärsyttävä tyyppi sotkemassa vähän joka puolella vaikka en mistään mitään tiedäkään, joka ketju missä vierailen unohtaa samantien nimensä ja alkuperäisen tarkoituksensa silmänräpäyksessä 😜


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Minunkin tekis mieli teettää dna-testi. Sukukirjojen lukeminen kun käy työstä, on tuota kädet täynnä tekemistä muuteskin.

        Norskit villapaitoihin pukeutuu. ☺️

        Ei ole luultu, ellei sitten palstoilla joku. Muttei irl. Olen taas ostanut vähän naisten vaatteita kesään, en mekkoja kylläkään, ikinä. Vihaan niitä. Mutta muuten erottaa vaatteistakin naiseksi.

        Ihan kiva ollu ostaa uusia paitoja varsinkin, kun ei enää ole isoja rintoja, mitkä hankaloitti sopivien paitojen löytymistä. Nyt ei rinnat enää sanele ehtoja, löytyy helpommin sopivia. 😊

        Tosin nyt kun ei rinnat enää hyökkää rintakehältä silmille, en enää näytäkkään niin mammalle. 😁

        Minun sukukirjani ovat sekavat ja epämääriset, ne mitkä löytyy. Siksi teetin DNA testin ja tuloksia odottelen. Tyrmään testin, jos se sanoo 100% skandinaavi tai suomalainen.


      • E-Lukka kirjoitti:

        juu, siinä kolkyt prossaa skandi ja nämä mun silmäni periytyvät suoraan tsingiskaanilta 😁 tai ainakin mulla on nyt perusteita jopa väittää niin 😂 parin prosentin verran.

        "Sekottaa kaksi ihan eri asiaa ja syytä perseelleen ja mohlaa sitten tyhmyyttään täällä."
        Hyvin yleistä täällä 🙂, joskus sekoitetaan koko maailmankaikkeus yhdessä lauseessa...
        eikä käy mieleen katsoa mikä se alkuperäinen lähtökohta tälle jutulle nyt olikaan.
        Luultavasti olen kyllä itsekin aika ärsyttävä tyyppi sotkemassa vähän joka puolella vaikka en mistään mitään tiedäkään, joka ketju missä vierailen unohtaa samantien nimensä ja alkuperäisen tarkoituksensa silmänräpäyksessä 😜

        Ai, olen näköjään kirjoitellut taas puolivillaisesti, loppukappale on kohdistettavissa vähän turhankin helposti moneenkin henkilöön 🤔. Viimeinen kappale ei sitten sisällä minkäänlaisia antipatioita kenenkään persoonallisuutta kohtaan henkilökohtaisesti, suurin kritiikki kohdistuu minuun itseeni 🙂


    • Anonyymi

      Niinpä nämä kaikennäköiset varttiveriset saattaa kuvitella hieman liikoja, jou

    • Anonyymi

      Hyvää pääsiäistä vaan vjeli on siitä oltu tietoisia jo tovin

    • Anonyymi

      Älä hyvä mies vaan kokeile alkaa yhtä kieroa korkkiruuvia, ettei vaa aja sinua puhumaan itseäsi ja muita pussiin

      • Anonyymi

        Putinin nimeä en löytänyt. Kenties 1600-luvulta voisi löytyä? Löytyy samannimisiä kuin kuuluisat venäläisjääkiekkoilijat. Ilmankos lätkä on aina tuntunut minulle luontevalta, vaikken missään joukkueessa ole pelannutkaan. - Aapee Vadyamov (tai mikä vaan).


    • Eipä mua tuollainen haittaisi ... 😊

    • Anonyymi

      Puhelintani kuunnellaan ...

      • Anonyymi

        Voi pahus, taidat olla syynissä näin ollen, mutta eikö sinun pitänyt olla vallan ytimessä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi pahus, taidat olla syynissä näin ollen, mutta eikö sinun pitänyt olla vallan ytimessä

        Senkus kyttäätte somea voitte samalla myös 🤣


    • Anonyymi

      Suomessa oli venäläisiä 1800 -luvun lopulla. Vääjäämättä risteytymiäkin on.
      Ja venäläiset toivat kiinalaisia tänne rakennustyömiehiksi.

    • Anonyymi

      Daa, ostin mies itänaapurin shampanjaa juhannukseksi, koska olen ostanut ennekin, on hyvää ja oli edullista. Vähän kaiherteli omassatunnossa. Voi olla että moni kieltäytyy juomasta :)

      🐾

      • Joskus kauan sitten tuli nautittua samppanjaa sieltä suunnalta ja oli todella hyvää, siinä oli kaikki kohdallaan...illan tapahtumissa sen sijaan ei niinkään 😁


      • Anonyymi
        E-Lukka kirjoitti:

        Joskus kauan sitten tuli nautittua samppanjaa sieltä suunnalta ja oli todella hyvää, siinä oli kaikki kohdallaan...illan tapahtumissa sen sijaan ei niinkään 😁

        Mitä ne sellaiset tapahtumat? Jatkettiinko iltaa kirkkaasti kotimaisilla? 😀

        Toivottavasti juomassa ei mitään pahaa karmaa itsessään 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ne sellaiset tapahtumat? Jatkettiinko iltaa kirkkaasti kotimaisilla? 😀

        Toivottavasti juomassa ei mitään pahaa karmaa itsessään 😅

        Tunnelmat siellä petti pahan kerran kauniisti sanoen 🙂, viinapää kyllä kesti


    • Anonyymi

      Edelleenkin ainoa kirkas viina mikä menee, on vodka. Muuten oksennus lentäisi herkemmin. Hankin muistaakseni laivalta hienon näköisen russkiji standardin silloin parempina aikoina (2010-luvulla). Olisi pitänyt säilyttää se käytetty puteli. Itärajan läheisyydessä oli yksi tytsy joka olisi voinut olla mukava kumppani minulle. Sen vain aistii. Oli ihan suomalainen. -ap.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe