Mitä tarkoittaa SERVICE ja se tarkoittaa ILMAISTA PALVELUA ja minä katsoin SERVICE yrittäjän liikevaihtoa niin se ei kyllä ILMAISEKSI OLE TOIMINUT!
Luin tuon jälkeen mitä tarkoittaa HUOLINTA.
En ollut edes tiennyt, että hänellä SIIVOUKSEN lisäksi vielä RASKAANKALUSTON JAKELUPALVELU Inarin kunnassa eli hän varmaan hoitaa polttoaine- ja kauppoihin ruokakuljetukset.
En löytänyt hänen Logistiikka yrityksen nimellä yhtään AUTOA, mutta kaikki Inarin kunnan autoiluyrittäjät toimii vissiin alihankkijoina kyseiselle huolinta yrittäjälle joka toimittaa MÖKKEJÄKIN Inarin kuntaan!
Minä kyllä koen, että nuo toiminnat on SYRJINTÄÄ sekä suoraa valetta koska Presidentti Niinistökin on ilmoittanut julkisesti ” ILMAISIA LOUNAITA EI OLE!”
HUOLINTA yrittäjyydestä luki näin : HUOLINTAYRITYSTEN TARJOAMAT PALVELUT
Huolintayhtiöiden perustoimintoihin kuuluvat edelleen ne logistiikkapalvelut, jotka on perinteisesti totuttu liittämään huolitsijan toimintoihin. Näihin toimintoihin voidaan muun muassa lukea:
tullauspalvelut
kansainvälisten kuljetusten järjestäminen/välittäminen sekä
kansainvälisiin kuljetuksiin liittyvät nouto- ja jakelupalvelut.
Tämä huolintayritysten perinteinen palvelukokonaisuus ei tule katoamaan, sillä osalle huolintayritysten asiakkaista edellä mainitut logistiikkapalvelut riittävät hyvin kattamaan heidän logistiikkapalvelutarpeensa.
https://www.logistiikanmaailma.fi/logistiikan-toimijat/huolinta/huolintayritysten-tarjoamat-palvelut/
Minusta Tunturin siivous ja mökkihuolinta yritys ei täytä näitä LOGISTIIKKA PALVELUJA!
Minä en ole ollut REKISTERÖIMÄSSÄ kumpaakaan yritystä ja EN OLE TOIMINUT YRITTÄJÄNÄ KONKURSSIIN MENON JÄLKEEN, koska kunniallinen YRITTÄJÄ MAKSAA KONKURSSI VELKANSA ENSIN POIS!
Minä olen ALKUPERÄINEN Inarin kuntalainen ja syntynyt sekä asunut syntymäni jälkeen Ivalossa joten minä en ala YRITTÄJÄNÄ pilaamaan muiden alkuperäisten ivalolaisten yrittäjien mainetta ja anelemaan VELKOJA ANTEEKSI! Vastuullinen YRITTÄJÄ KANTAA KONKURSSI VELOISTAAN VASTUUN ja ei ala yrittäjäksi uudelleen ennen, kuin OPPIRAHAT ON MAKSETTU!
Piti oikein lukea tarkkaan.
10
220
Vastaukset
- Anonyymi
Konkurssilait muuttuu ja jos konkurssiin mennään tulevassa OY:llä tai muualla yrityksellä niin UUSIA EI PERUSTETA ennen, kuin velat on maksettu!
Minä kyllä nämä pykälät tukin jos näin hienosti pääsen vaikuttamaan asioihin ja YRITYSTEN nimien pitää vastata palveluita!
Jos Service palveluita yrittäjät antaa niin niistä EI SAA VAATIA RAHALLISTA KORVAUSTA vaikka edessä luki PASKA-SERVICE!
Jos lukee huolinta yrityksen nimessä niin REKKA pitää löytyä. Jos yrityksen nimi on Tunturin siivous ja mökkihuolinta niin MÖKIN ON OLTAVA REKAN KYYDISSÄ ja siivoukset hoidetaan samalla tavalla niin, kuin Rekat hoitaa jakelut!
Minähän olen OPPISOPIMUS koulutuksessa ja minä käyn itseopiskeluna YRITTÄJÄN AMMATTITUTKINTOA!
Yrittäjä ei välttämättä valmistu koskaan, mutta MINUA EI TARVI OPETTAA, koska MINÄ OSAAN JOS HALUAN!
Vanhemman panostajan koulutus voidaan katsoa myös yhdeksi osaksi koulutusta ja Suomen valtio on ollut mukana kouluttamassa Suomi 100vuotta kunniaksi!
Ei kaikki YRITTÄJÄT kuuluu Suomen Yrittäjiin.
Inarin kunnassa on paljon yrittäjiä jotka ei KUULU EDES MIHINKÄÄN PUOLUEESEEN!
Jos oikein laskin niin 18viikkoa aikaa ja kyseessä on OIKEUSLAITOS joka kulkee nimellä KÄRÄJÄOIKEUS josta voin OMILLA VÄITTÄMILLÄ VÄITELLÄ SUORAAN NIIN PITKÄLLE, kuin vain jaksan koska minua ei voi enää estää!
Pitää myös muistaa, että olen syntynyt Ivalossa ja asunut myös Ivalossa ennen, kuin meidän perhe lähti Ruotsiin ja paluumuuttajina palattiin Ivaloon.
Suomen perustuslain mukaan suomalaisilla on OIKEUS PALATA SUOMEEN ja kylään/kaupunkiin jossa on syntynyt pitäis olla samat oikeudet mitä muillakin eikä nöyryyttää ja antaa muualta muuttaneiden pilata kaikkien maineita!- Anonyymi
Minähän olen kohtuullinen vaatimuksissa jos vaadin Diplomaatin edut sekä oikeudet joka sidotaan Ivaloon valtion virkaan niin saadaan SAAMELAISTEN ASIAT HOIDETTUA EDES INARIN KUNNASSA KUNTOON!
Koska meillä on PALISKUNTIA Inarin kunnassa ja minä olen ollut RATKONNASSA mukana joten Inarin PALISKUNTAA EI OLE MINUN TIETOJEN MUKAAN EDES OLEMASSA!
Facebookissa olette hoitaneet SAAMELAISTENKI ASIOITA ja sehän on totta, että minä olen ollut FACEBOOKISSA KIRJOITTAMASSA!!!
Minä en ole enää, mutta SAAMELAISTEN asioista kirjoitellaan edelleen FACEBOOKISSA ja he ovat pyytäneet apua myös heidän asian ratkomisessa, mutta MINÄ EN PYSTY AUTTAMAAN HEITÄ koska nämä 4 vaatii kunniaa ja estää auttamasta vaikka monet saamelaiset tuntee sekä tietää mitä sukua minä olen ja he tietää myös sen, että minä luen sekä ymmärrän miten heidän asiat hoituis nopeiten koska minulla on elämän kokemusta ja en minä kadehdi saamelaista enkä kolttaa eikä he kadehdi minua vaikka olisinkin Ruijan suomalainen kveeni joka on syntynyt Ivalossa!
En minä ole ollut edes hakemassa Ruijan suomalaisen kveenin ALKUPERÄISKANSAN statusta vaikka minulla olis yhdenvertaisuuslain mukaan oikeus ja minä pystyisin näin jakamaan alkuperäiskansan statuksen kaikille suomalaisille, koska he on suomalaisia ja Suomen valtio joutuu häpeämään. Yhdenvertaisuus jakautuu heidän kautta, koska kunnat toimii Valtion alla ja Petsamon liittäminen Suomeen oli valtion häpeäsopimus, mutta oli osittain myös Suomen pelastus.
Suomi oli maana motissa, koska rahti ei kulkenut etelästä joten Petsamon satama oli Suomen turva.
Ei ollut Suomen valtion syy, että muut maat esti sataman käytön ja takavarikoivat kauppalaivastoja.
Ei Petsamon asukkailta oltu koskaan edes kysytty, että : Haluatteko olla osa SUOMEA?
Hyvästi, pyyntiveristen paratiisi kirjan mukaan PETSAMOLAISET menetti yhdessä YÖSSÄ kaiken ja heistä tuli työttömiä kaikista!
Rahat oli ruplina sekä kopeekoina, koska kaikki kulta rahat oli pitänyt vaihtaa rupliksi koska kullasta oli pula.
Jos he ei olis vaihtaneet niin kulta rahat olisi ryöstetty heiltä.
Ruplat oli arvotonta valtuutta Suomessa ja ei Suomi pystynyt ostamaan sellaisia määriä kaloja ja muuta millä petsamolaiset elivät joten ehkä tuon KUNNIANLOUKKAUS lukea sukuni historiaa ja todeta : Suomen valtio teki meistä KÖYHIÄ!
En ole kirjaa lukenut nyt, mutta seuraava jakso kertoo LOHESTUKSESTA.
Ottaen huomioon niin minä EN OLE LOHESTAJA eikä tuo ole kunnianloukkaus, koska PETSAMOSSA miehet kalasti eli oli PYYTÄJIÄ. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minähän olen kohtuullinen vaatimuksissa jos vaadin Diplomaatin edut sekä oikeudet joka sidotaan Ivaloon valtion virkaan niin saadaan SAAMELAISTEN ASIAT HOIDETTUA EDES INARIN KUNNASSA KUNTOON!
Koska meillä on PALISKUNTIA Inarin kunnassa ja minä olen ollut RATKONNASSA mukana joten Inarin PALISKUNTAA EI OLE MINUN TIETOJEN MUKAAN EDES OLEMASSA!
Facebookissa olette hoitaneet SAAMELAISTENKI ASIOITA ja sehän on totta, että minä olen ollut FACEBOOKISSA KIRJOITTAMASSA!!!
Minä en ole enää, mutta SAAMELAISTEN asioista kirjoitellaan edelleen FACEBOOKISSA ja he ovat pyytäneet apua myös heidän asian ratkomisessa, mutta MINÄ EN PYSTY AUTTAMAAN HEITÄ koska nämä 4 vaatii kunniaa ja estää auttamasta vaikka monet saamelaiset tuntee sekä tietää mitä sukua minä olen ja he tietää myös sen, että minä luen sekä ymmärrän miten heidän asiat hoituis nopeiten koska minulla on elämän kokemusta ja en minä kadehdi saamelaista enkä kolttaa eikä he kadehdi minua vaikka olisinkin Ruijan suomalainen kveeni joka on syntynyt Ivalossa!
En minä ole ollut edes hakemassa Ruijan suomalaisen kveenin ALKUPERÄISKANSAN statusta vaikka minulla olis yhdenvertaisuuslain mukaan oikeus ja minä pystyisin näin jakamaan alkuperäiskansan statuksen kaikille suomalaisille, koska he on suomalaisia ja Suomen valtio joutuu häpeämään. Yhdenvertaisuus jakautuu heidän kautta, koska kunnat toimii Valtion alla ja Petsamon liittäminen Suomeen oli valtion häpeäsopimus, mutta oli osittain myös Suomen pelastus.
Suomi oli maana motissa, koska rahti ei kulkenut etelästä joten Petsamon satama oli Suomen turva.
Ei ollut Suomen valtion syy, että muut maat esti sataman käytön ja takavarikoivat kauppalaivastoja.
Ei Petsamon asukkailta oltu koskaan edes kysytty, että : Haluatteko olla osa SUOMEA?
Hyvästi, pyyntiveristen paratiisi kirjan mukaan PETSAMOLAISET menetti yhdessä YÖSSÄ kaiken ja heistä tuli työttömiä kaikista!
Rahat oli ruplina sekä kopeekoina, koska kaikki kulta rahat oli pitänyt vaihtaa rupliksi koska kullasta oli pula.
Jos he ei olis vaihtaneet niin kulta rahat olisi ryöstetty heiltä.
Ruplat oli arvotonta valtuutta Suomessa ja ei Suomi pystynyt ostamaan sellaisia määriä kaloja ja muuta millä petsamolaiset elivät joten ehkä tuon KUNNIANLOUKKAUS lukea sukuni historiaa ja todeta : Suomen valtio teki meistä KÖYHIÄ!
En ole kirjaa lukenut nyt, mutta seuraava jakso kertoo LOHESTUKSESTA.
Ottaen huomioon niin minä EN OLE LOHESTAJA eikä tuo ole kunnianloukkaus, koska PETSAMOSSA miehet kalasti eli oli PYYTÄJIÄ.Onneksi Suomessa EI OLE PAKKO MENNÄ NAIMISIIN eikä suhteeseen jos EI HALUA!
Luojan kiitos, ettei Inarin kunnassa liputeta PRIDEÄ tänä vuonna! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi Suomessa EI OLE PAKKO MENNÄ NAIMISIIN eikä suhteeseen jos EI HALUA!
Luojan kiitos, ettei Inarin kunnassa liputeta PRIDEÄ tänä vuonna!En ole ihan varma, mutta minusta tuntuu että tässä on myös VAINOUS kyseessä.
Voi olla ihan Suomen valtion virkamiehiin kohdistuva vainous myös, koska osa on istunut ihan kunnanhallituksessa/valtuustossa ja ihan käräjäoikeuden lautamiehenäkin edustamassa Inarin kuntaa.
Jäin miettimään, että pitäsköhän minun kysyä TERVIKSELTÄ : Olisko sulla työhaluja vai huitasenko koko paskan yksin läpi, koska kyllä tuohonki pystyn ja mulla on vara jättää miljoonakin nostamatta VALTION kassasta jos en itse osaa korvauksia hakea. - Anonyymi
En oles edes IG:ssä omalla nimellä enkä naamalla, mutta ei tuo ole rikos.
Minä en vuoda tietoja ja enkä levittele myöskään Suomen asioita joka aiheuttaa eriarvoisuutta eli kyseeseen tulee rasismi.
Rasismi ilmenee niin, että joku toisesta maasta oleva katsoo Suomessa asuvan some-tiliä jossa on kuvia vaikka revontulista jotka ei ole kenenkään omaisuutta.
Hän ei pääse näkemään niitä luonnossa, koska hänellä ei ole vara matkustaa Suomeen ja Ivaloon jossa hän vois nähdä revontulet.
Kyseessä rasismi nimeltä ” MONEY TALK’S” ja tämä on ihan maailman laajuinen ja SOME on pahentanut asiaa, koska siellä julkaistaan kuvia sekä videoita.
Monesta köyhästä perheestä löytyy ÄLYPUHELIN jossa on netti yhteys, koska tuo on nykyaikaa ja puhelimella voi hoitaa puhelut sekä muutkin nettiin liittyvät asiat.
Köyhässä maassa ihmiset toimii samalla tavalla niin, kuin Suomessa eli he katselee kuvia sekä laittelee omia kuvia myös.
Suomessa köyhällä on paremmin asiat mitä oikealla köyhällä joka ei välttämättä edes saa KAURAPUUROA vaikka tuo paketti maksaa kaupassa VAIN EURON!
Jos he nyt sais sitä kaurapuuroa niin he saa puhdasta vettä jota meillä Inarin kunnassa on vaikka, kuinka paljon. Heidän vesi voi olla vesilätäkkö josta he lusikka lappaa vettä kattilaan, että saavat keittää KAURAPUUROA!
Rasismi on just tämmöstä ja minä en kyllä KOE loukanneeni kenenkään kunniaa, koska minulla on oikeus tehdä töitä työpaikalla joka EI OLE SOMESSA aiheuttamassa RASISMIA!
Tuollaisia työpaikkoja ei ole!
- Anonyymi
Onko sinulla ilmaista palvelua miehille.
- Anonyymi
En ole edes vaimona pärjännyt pimppi-palkalla vaan kyllä minun piti töihin lähteä joka synnytyksen jälkeen.
Miehet oli yhtä köyhiä mitä minä ja ei Suomen valtio meiltä kysynyt : Olisko kiinnostusta alkaa Suomen valtion majoja siivoamaan Saariselällä?
En kyllä enää siivoamaan vanhoja valtion majoja toisten jäljiltä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole edes vaimona pärjännyt pimppi-palkalla vaan kyllä minun piti töihin lähteä joka synnytyksen jälkeen.
Miehet oli yhtä köyhiä mitä minä ja ei Suomen valtio meiltä kysynyt : Olisko kiinnostusta alkaa Suomen valtion majoja siivoamaan Saariselällä?
En kyllä enää siivoamaan vanhoja valtion majoja toisten jäljiltä!Ei voi ottaa edes miestä kaveriksi niin vois harjoitella ja sanoa miehelle : Lähet avustajaksi niin saadaan tämän kunnialla pakettiin ja voidaan lähteä autokauppaan.
Ostasin asuntoauton ja sanosin : Aja Tornion tullista läpi niin lähetään Ruotsiin AUTO-BINGOON pelamaan!
Käydään siellä Ullaredissä ostamassa evästä ja sieltä Köpikseen ja Legolandissa voi vähän leegoilla aikuisetkin. Sieltä pääsee Norjaan ja Hyrtteryytillä ajellaan Hammerfestiin ja siellä voidaan nousta maihin sekä kävästä Nordkapissa josta tullaan Ivaloon takasin sekä sanotaan ” Me tulimma takasin, koska rahat loppu ja ei ne Suomesta huolineet pakolaisia vieläkään, koska me ei oltu kumpikaan Hassaneita vaan FIN JÄVELEITÄ!”
Jos kysyvät mitä me sanottiin niin me vastattiin heille ” Fan ni är hjärndöda!” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei voi ottaa edes miestä kaveriksi niin vois harjoitella ja sanoa miehelle : Lähet avustajaksi niin saadaan tämän kunnialla pakettiin ja voidaan lähteä autokauppaan.
Ostasin asuntoauton ja sanosin : Aja Tornion tullista läpi niin lähetään Ruotsiin AUTO-BINGOON pelamaan!
Käydään siellä Ullaredissä ostamassa evästä ja sieltä Köpikseen ja Legolandissa voi vähän leegoilla aikuisetkin. Sieltä pääsee Norjaan ja Hyrtteryytillä ajellaan Hammerfestiin ja siellä voidaan nousta maihin sekä kävästä Nordkapissa josta tullaan Ivaloon takasin sekä sanotaan ” Me tulimma takasin, koska rahat loppu ja ei ne Suomesta huolineet pakolaisia vieläkään, koska me ei oltu kumpikaan Hassaneita vaan FIN JÄVELEITÄ!”
Jos kysyvät mitä me sanottiin niin me vastattiin heille ” Fan ni är hjärndöda!”Poliittisesti syrjitty sekä vainottu suomalainen Suomessa ja jos ulkomaalainen olisin jo saanut TURVAPAIKAN, mutta koska en ole niin joudun käräjille!
Näin meitä suomalaisia syrijitään sekä vainotaan poliittisesti Suomessa.
- Anonyymi
Onneksi ei ole antopakkoa edes omalle ukolle.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346