Sukujuhla kesäkuussa

Anonyymi-ap

Paraviasten sukujuhula ja -kokkous Savvonlinnassa 15.6.2024.

44

534

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Opettelisit edes kirjoittamaan murretta oikein kun murteessa ei ole mitään Savvonlinassa

      • Anonyymi

        Ei näillä palstoilla ole pilkun tarkkaa touhua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näillä palstoilla ole pilkun tarkkaa touhua.

        Ei pidä sit edes yrittää kirjoittaa murteella kun ei osaa.
        Huvittavimpia myös ovat ne jotka yrittää puhuakin murretta vaikka eivät osaa murretta pätkän vertaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sit edes yrittää kirjoittaa murteella kun ei osaa.
        Huvittavimpia myös ovat ne jotka yrittää puhuakin murretta vaikka eivät osaa murretta pätkän vertaa

        Voe tokkiinsa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä sit edes yrittää kirjoittaa murteella kun ei osaa.
        Huvittavimpia myös ovat ne jotka yrittää puhuakin murretta vaikka eivät osaa murretta pätkän vertaa

        Elä huijo, ota Ohovia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elä huijo, ota Ohovia!

        Sit on näitä jotka luulee osaavansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sit on näitä jotka luulee osaavansa

        Mitäs itse olet luulevinasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs itse olet luulevinasi?

        Sinä taidat kuulua niihin jotka luulee osaavansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat kuulua niihin jotka luulee osaavansa

        Luuletko olevasi parempi kuin joku toinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko olevasi parempi kuin joku toinen?

        Joo parempi kuin sinä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo parempi kuin sinä.

        Elikkä elelet luulojen mukaan.
        Onnea vaan valitsemallesi tielle! 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elikkä elelet luulojen mukaan.
        Onnea vaan valitsemallesi tielle! 👍

        🤣En elele kun tiedän. Hyväksy vaan tosiasia että joku on parempi kuin sinä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣En elele kun tiedän. Hyväksy vaan tosiasia että joku on parempi kuin sinä

        Tuotahan ei usko edes sukulaisesi, sillä jutuillasi täällä sen juuri todistat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuotahan ei usko edes sukulaisesi, sillä jutuillasi täällä sen juuri todistat.

        Etkö muuhun pysty. Kyllä olet täys uuvatti 🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö muuhun pysty. Kyllä olet täys uuvatti 🤣🤣

        Täällä et pysty todistamaan olevasi ketään parempi. Huuteluun täällä ilman naamaa ja nimeä pystyy jokainen. Mene todistamaan paremmuutesi sukujuhliin ja työpaikalle. Sukujuhlissa ja työpaikalla saat äänesi kuulumaan omalla naamallasi ja voit todistella olevasi muita paikalla olevia parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä et pysty todistamaan olevasi ketään parempi. Huuteluun täällä ilman naamaa ja nimeä pystyy jokainen. Mene todistamaan paremmuutesi sukujuhliin ja työpaikalle. Sukujuhlissa ja työpaikalla saat äänesi kuulumaan omalla naamallasi ja voit todistella olevasi muita paikalla olevia parempi.

        Mitäs sinä sitten teet. Huutelet täällä itse ilman nimeäsi. Voin sanoa että täällä työpaikallani ja asemassani olen muita parempi. Jokainen on omalla tavallaan toistaan parempi. Jos sinä itse koet alemmuutesi tunnetta yhteiskunnassa niin pitäisikö sinun tehdä asian eteen jotain niin ei tarve täällä satuja kirjoitella.
        T. Jari Matikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs sinä sitten teet. Huutelet täällä itse ilman nimeäsi. Voin sanoa että täällä työpaikallani ja asemassani olen muita parempi. Jokainen on omalla tavallaan toistaan parempi. Jos sinä itse koet alemmuutesi tunnetta yhteiskunnassa niin pitäisikö sinun tehdä asian eteen jotain niin ei tarve täällä satuja kirjoitella.
        T. Jari Matikainen

        En ole väittänyt täällä olevani ketään parempi. Itse kirjoitit olevasi parempi. Mietihän mitä kirjoittelit tänne. Itsehän kirjoittelit tänne kertomalla olevasi parempi.
        Kysyin vain täällä, että luuletko olevas parempi kuin joku toinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo parempi kuin sinä.

        Jos on tarvetta todistella tällä palstalla paremmuuttaan, niin silloin on kyllä aika epätoivoista touhua. Eiköhän se paremmuuden todistelu kannata suorittaa oikeassa elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on tarvetta todistella tällä palstalla paremmuuttaan, niin silloin on kyllä aika epätoivoista touhua. Eiköhän se paremmuuden todistelu kannata suorittaa oikeassa elämässä.

        Niin on todistettukin moneen kertaan. Jollekin täällä ei vaan mene jakeluun että joku oi olla toista parempi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt täällä olevani ketään parempi. Itse kirjoitit olevasi parempi. Mietihän mitä kirjoittelit tänne. Itsehän kirjoittelit tänne kertomalla olevasi parempi.
        Kysyin vain täällä, että luuletko olevas parempi kuin joku toinen.

        Mitä ihmeellistä siinä on jos ja kun joku on toista parempi.
        Voithan sinä olla jotain toista parempi kaivamaan nenää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä ihmeellistä siinä on jos ja kun joku on toista parempi.
        Voithan sinä olla jotain toista parempi kaivamaan nenää

        Ei kenenkään paremmuudessa ole tietenkään mitään ihmeellistä. On aivan eri asia missä sitä paremmuuttaan toitottaa. Voihan jollain olla tarve päteä täälläkin.
        Voithan sinäkin olla jotain toista parempi valehtelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole väittänyt täällä olevani ketään parempi. Itse kirjoitit olevasi parempi. Mietihän mitä kirjoittelit tänne. Itsehän kirjoittelit tänne kertomalla olevasi parempi.
        Kysyin vain täällä, että luuletko olevas parempi kuin joku toinen.

        Niin ja ilman nimeäsi jatkat itse huutelua.
        Jokainen on jossain asiassa parempi kuin toinen ja voin sanoa että itse olen ammatissani parempi kun alaisen ja parempi kuin sinä.
        Sinä voit olla taas jossain muussa asiassa jotain parempi. Täytyy vaan oman itsetunnon ja - itseluottamuksen olla kohdallaan jotta näin voi sanoa.
        Jollakin vaan itseluottamus/-tunto ei ole vahva niin piiloudutaan anonyyminä kirjoittelemaan.
        No jokainen tavallaan.
        T. Jari Matikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja ilman nimeäsi jatkat itse huutelua.
        Jokainen on jossain asiassa parempi kuin toinen ja voin sanoa että itse olen ammatissani parempi kun alaisen ja parempi kuin sinä.
        Sinä voit olla taas jossain muussa asiassa jotain parempi. Täytyy vaan oman itsetunnon ja - itseluottamuksen olla kohdallaan jotta näin voi sanoa.
        Jollakin vaan itseluottamus/-tunto ei ole vahva niin piiloudutaan anonyyminä kirjoittelemaan.
        No jokainen tavallaan.
        T. Jari Matikainen

        En ole huudellut täällä olevani ketään parempi, joten ei ole myöskään mitään tarvetta todistella täällä yhtään mitään nimien ja muiden tietojen kanssa. Aivan jokainen voi kirjoitella tänne keksityillä nimillä ja tiedoilla.
        Itse olet se joka sanoi olevansa parempi, joten silloin sulla on siihen ilmeisesti myös tarvetta sitä toteuttaa tällä palstalla.
        Edelleenkin sitä arvostusta ja paremmuuden tavoittelua kannattaa hakea niiden ihmisten keskuudesta joiden kanssa on tekemisissä usein kuten sukulaiset ja työpaikka.
        Jollekkin voi tietysti riittää paremmuuden todisteluun vain tämä palsta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole huudellut täällä olevani ketään parempi, joten ei ole myöskään mitään tarvetta todistella täällä yhtään mitään nimien ja muiden tietojen kanssa. Aivan jokainen voi kirjoitella tänne keksityillä nimillä ja tiedoilla.
        Itse olet se joka sanoi olevansa parempi, joten silloin sulla on siihen ilmeisesti myös tarvetta sitä toteuttaa tällä palstalla.
        Edelleenkin sitä arvostusta ja paremmuuden tavoittelua kannattaa hakea niiden ihmisten keskuudesta joiden kanssa on tekemisissä usein kuten sukulaiset ja työpaikka.
        Jollekkin voi tietysti riittää paremmuuden todisteluun vain tämä palsta.

        No kun et uskalla omalla nimelläsi kommentoida niin parempi on kun olisit hiljaa.
        Voihan se olla että sulla ei itseluottamus ole vahvimmasta päästä mutta se on kuule ihan ymmärrettävää. Nimettömänä kommentoijat eivät saa mitään arvostusta oli kommentti mikä tahansa.
        Minä olen ammatissani ja jossain muissa asioissa parempi kuin sinä ja sinä voit olla joissain asioissa parempi kuin minä.
        Näin se vaan menee jokaisen meidän kohdalla.
        T. Jari Matikainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No kun et uskalla omalla nimelläsi kommentoida niin parempi on kun olisit hiljaa.
        Voihan se olla että sulla ei itseluottamus ole vahvimmasta päästä mutta se on kuule ihan ymmärrettävää. Nimettömänä kommentoijat eivät saa mitään arvostusta oli kommentti mikä tahansa.
        Minä olen ammatissani ja jossain muissa asioissa parempi kuin sinä ja sinä voit olla joissain asioissa parempi kuin minä.
        Näin se vaan menee jokaisen meidän kohdalla.
        T. Jari Matikainen

        Aiemmin kerroin jo kaiken tarvittavan. Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä, niin sille en voi mitään. Yrität pikkulapsen tavoin vängätä, että sinä et uskalla, minä olen parempi.
        Jollekin voi riittää itsetunnon vahvistukseen ja paremmuuden tavoitteluun vain tämä palsta, mutta jokainen menköön omalla tavallaan.
        Voit jatkaa lapsenomaista kisailua täällä jonkun toisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aiemmin kerroin jo kaiken tarvittavan. Jos et ymmärrä kirjoitettua tekstiä, niin sille en voi mitään. Yrität pikkulapsen tavoin vängätä, että sinä et uskalla, minä olen parempi.
        Jollekin voi riittää itsetunnon vahvistukseen ja paremmuuden tavoitteluun vain tämä palsta, mutta jokainen menköön omalla tavallaan.
        Voit jatkaa lapsenomaista kisailua täällä jonkun toisen kanssa.

        Niinhän minäkin kerroin aiemmin selvästi kaiken tarvittavan mutta se onkin sitten eri asia ymmärsitkö pointtini.. et varmaan
        Kun pitää piiloutua anonyymin taakse niin ei voi kovin vahvasti itsellään silloin mennä.
        T. Jari Matikainen


    • Anonyymi

      Ai ne meni jo? Seuraavaksi tulee sit Salmen hautajaiset. Villi veikkaus et viimeistään lokakuussa. Tervetuloa!

    • Anonyymi

      Alemmuuden tunnetta kokevilla on taipumus kehuskella netissä.
      Netti on oiva paikka hakea sitä paremmuuden tunnetta.

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣 ja sit on teitä nillittäjiä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        🤣🤣🤣 ja sit on teitä nillittäjiä

        Kovin odotettu odotettu vastaus! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin odotettu odotettu vastaus! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Hyvä hyvä että tykkäät🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä hyvä että tykkäät🤣🤣

        Pistit vielä huonommaksi! Epätoivoisen väkinäistä yrittämistä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pistit vielä huonommaksi! Epätoivoisen väkinäistä yrittämistä! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Et itse ole kyllä mikään järjen riemuvoitto🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kovin odotettu odotettu vastaus! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Odotitko odotitko kauankin nenä kiinni luurissa 🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Odotitko odotitko kauankin nenä kiinni luurissa 🤣🤣🤣🤣

        Ei ole samat huvit kuin sulla! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole samat huvit kuin sulla! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Saatko jtn kiksejä kun vastailet toisille ja samalla varmaan räplää ittees. On sulla huvit🤣🤣
        K. A


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saatko jtn kiksejä kun vastailet toisille ja samalla varmaan räplää ittees. On sulla huvit🤣🤣
        K. A

        Itsestäsi tuossa kerrot! Jatka vaan huvejasi! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        Sulla on ala-arvoisia juttuja. Hakeudu ala-arvoisiin keskusteluihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulla on ala-arvoisia juttuja. Hakeudu ala-arvoisiin keskusteluihin.

        Palliton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsi tuossa kerrot! Jatka vaan huvejasi! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Palliton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsestäsi tuossa kerrot! Jatka vaan huvejasi! 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

        Oletko olevasi hauskakin uuvatti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palliton

        Etsi juttujasi vastaava sivusto. Ala-arvoiset jutut ei kuulu tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi juttujasi vastaava sivusto. Ala-arvoiset jutut ei kuulu tänne.

        Buahahaa palliton


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etsi juttujasi vastaava sivusto. Ala-arvoiset jutut ei kuulu tänne.

        Voi kyynel meneekö pikkasella tunteisiin🤣


    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2625
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1148
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1054
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1011
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      923
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      896
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      832
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      37
      799
    Aihe