Juhannuksena

Anonyymi-ap

Silloin vaadin, että jätätte minut rauhaan.

19

147

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Veikkaan että olet kuitenkin palstalla.

      • Anonyymi

        En ainakaan yhtä paljon kuin normaalisti. Juon sitä paitsi alkoholia silloin.


      • Anonyymi

        Meinaatko sinä urputtaa trollimiehelle koko juhannuksen ja hakea siitä euforiaa? Taidat olla hieman syyntakeeton


    • Anonyymi

      Lopeta floodaaminen niin saat olla rauhassa.

      • Anonyymi

        Lopetan sillä ehdolla, että hyväksyt tulevan seurusteluni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan sillä ehdolla, että hyväksyt tulevan seurusteluni.

        Vain tyhmä ätmi kyselee hyväksyntää tällaisella palstalla yhtään mihinkään. -sivusta


      • Anonyymi

        Vai ei kiinnosta 😂 Aamusta iltaan itket täällä milloin mistäkin sanotusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lopetan sillä ehdolla, että hyväksyt tulevan seurusteluni.

        Miten sä tuohon keltään lupaa tarvit muuta kun tiedon siltä jonka kanssa haluat seurustella että hänkin haluaa seurustella sinun kanssasi


      • Anonyymi

        Mitä se sinua liikuttaa mitä tämä nettigubbe floodaa, kärsitkö jostain jumaluusharhasta tai muusta luuloharhasta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai ei kiinnosta 😂 Aamusta iltaan itket täällä milloin mistäkin sanotusta.

        Eikä se sullakaa öisin kovaa koulukiusaajaa larppaava tunnu menevän tätä ätmiä paremmin🤭


    • Anonyymi

      Kuinka voit tuota vaatia jos et itse osaa jättää rauhaan kun toinen niin pyytää

      • Anonyymi

        Osaanpa.


    • Anonyymi

      Juuri näin trollimies- postasin tästä juuri meemin jota joku muiden rajoja ylittävä harhainen hullu voi tarkastella laittomasti, että yhhyy taas minua syytellään

      • Anonyymi

        Minä olen sairas penikka ja minua ei saa arvostella täällä netissä edes joku random sillä minä olen herkkä katsomaan omaa pahuutta peilistä, tämä on jo virallinen asia nyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen sairas penikka ja minua ei saa arvostella täällä netissä edes joku random sillä minä olen herkkä katsomaan omaa pahuutta peilistä, tämä on jo virallinen asia nyt

        Onneksi tätä ei tällaiset neropatet päätä miten asia on oikeasti, mutta siis tämän jampan sairaudentunteen puute


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi tätä ei tällaiset neropatet päätä miten asia on oikeasti, mutta siis tämän jampan sairaudentunteen puute

        Täysi ristiriitaisuus kaikessa, esim itse stalkkaa muita ja kun arvaukset omista tuherruksista osuu liian lähelle ulistaan että minua vakoillaan. Voi v*ttu mitä paskaa. Tai itse kirjoittelee mitä sattuu ja yliherkistelee teatraalisesti mitä joku muu kirjoittaa. Joku raja se persuudellakin


    • Anonyymi

      Off topic- jos olet ulissut tyhjästä pitkin kyliä niin älä vaan korjaa asiaa, ettei turhaan vaikuta että sinulla on selkäranka odottavat vielä liikaa

      • Anonyymi

        Tai joku voi odottaa kärrynsä edessä ylväästi että ihmiset kerääntyvät ympärille kuuntelemaan samat panettelut🤔


    • Ei jätetä. Teet juhannustaiat niin kuin pitää. Pyörit alasti viljapellossa, keräät tarvittavat kukat kasvistoon ja raportoit edistymisestä täällä. Nih.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe