Vuosi edennyt jo puoleenväliin eli miten on töitä saatu?

Anonyymi-ap

Uutenavuotena lupaillaan jopa hakea työtä aktiivimmin, mutta se totuus olisi hyvä nyt kertoa.
Epäilen työttömien hakevan työtä oikeasti, koska ovat edelleenkin työttömiä kun työherkku ei kelpaa.

14

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uutenavuotena lupaillaan jopa antaa työtä aktiivimmin työttömille, mutta se totuus olisi hyvä nyt kertoa.
      Epäilen työnantajien tarjoavan työtä oikeasti

      • Anonyymi

        Komppaan.

        Avoimia työpaikkoja oli äsken koko maassa yhteensä 12 114, kun työttömiä on EU-Suomessa puoli miljoonaa.

        https://paikat.te-palvelut.fi/tpt/

        Orpon hallitus lupasi 100 000 uutta työpaikkaa, mutta vielä enemmän on tullut uusia työttömiä.


    • Anonyymi

      Apinoita haluavat, en kelpaa kun olen ihminen. Ihminen ei alistu paskaduuniin.

    • Anonyymi

      En pääse mihinkään työhön, koska olen loisinut koko elämäni tekemättä mitään.
      Olen pahoillani, anteeksi ja kiitos.

      TE erityisasiantuntija

      • Anonyymi

        Minä taas Olen ammatti konna . Eikä minua normi työt oikein jaksa kiinnostaa. Ja kun niistä ei tienaa rahaa ja aika ei niiden parissa tahdo oikein kulua . Kun puuttuu se jännitys. Hidasta ja tappavaa puurtamista päivästä toiseen olisi normi työ. En minä tätä hommaa tee pelkästään rahan takia. Kun minusta on vaan niin mukavaa kun poliisi autojen sireenit huutaa ja valot vilkkuu. Aina sillon tällöin joutuu kiinni.On oikeuden käynnit tuomarit ja syyttäjät sitten tulee tuomio ja korvaus vaateet joista ei muuten kannata välittää .. Vankila joka on tottuneelle tuttu paikka on niin kuin koti jossa voi rauhoittua ja rentoutua näkee kavereita voi harrastaa opiskella ym..Minua lähinnä naurattaa sinun kaltaisten kirjoittelut joista paistaa että rottamaisuus on pienen sielusi tila . Olet arka piilo valittaja ja kyttääjä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas Olen ammatti konna . Eikä minua normi työt oikein jaksa kiinnostaa. Ja kun niistä ei tienaa rahaa ja aika ei niiden parissa tahdo oikein kulua . Kun puuttuu se jännitys. Hidasta ja tappavaa puurtamista päivästä toiseen olisi normi työ. En minä tätä hommaa tee pelkästään rahan takia. Kun minusta on vaan niin mukavaa kun poliisi autojen sireenit huutaa ja valot vilkkuu. Aina sillon tällöin joutuu kiinni.On oikeuden käynnit tuomarit ja syyttäjät sitten tulee tuomio ja korvaus vaateet joista ei muuten kannata välittää .. Vankila joka on tottuneelle tuttu paikka on niin kuin koti jossa voi rauhoittua ja rentoutua näkee kavereita voi harrastaa opiskella ym..Minua lähinnä naurattaa sinun kaltaisten kirjoittelut joista paistaa että rottamaisuus on pienen sielusi tila . Olet arka piilo valittaja ja kyttääjä

        Vaikutat siltä, että tykkäät nostella saippuaa suihkuhuoneen lattialta...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikutat siltä, että tykkäät nostella saippuaa suihkuhuoneen lattialta...

        Nykyään ei yleisesti käytetä enään pala saippuaa. Se on niitä menneiden aikojen juttuja ne.... itse hieman vaikutat sellaiselta joka ei oikein elä tässä päivässä .Taidat olla lisäksi olla niitä huumorin tajuttomia jotka ei myöskään ymmärrä kunnon kikkeli jekkujen päälle


    • Anonyymi

      Pitäsikö suojatyöllistetyn Kokoomuslaisen hakea niitä oikeita töitä!!

    • Anonyymi

      Ei ole nykyään kuin röitä, ei siis mitään tekemistä norminduunien kanssa.

    • Anonyymi

      Oletteko todellakin lopettaneet itsenne kehittämisen ja makoilette työnantajien yhteydenottoa odotellen???

      • Anonyymi

        Missä matu, siellä ongelma.


      • Anonyymi

        Kyllähän sitä opiskellaan heti kun maksat opinnot!! Mikäli et tätä tee niin mitä täällä vingut!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän sitä opiskellaan heti kun maksat opinnot!! Mikäli et tätä tee niin mitä täällä vingut!!!

        Juu eikä siitä opiskelusta välttämättä mitään hyötyä työllistymisen kannalta...


      • Anonyymi

        Mä olen opiskellut eri ammatteja, tehnyt eri alojen töitä, jopa pätkätöitäkin ja ollut palkkatuetuissa työpaikoissa. Enkä omasta halusta aikoinaan päätynyt työttömäksi vaan kohdalle tuli laittomat potkut, jotka vein liittoon ja voitin, monen vuoden vääntämisen jälkeen. Työkkäriin aikoinaan ilmoitin, ett olen kiinnostunut koulutuksiin pääsystä, eipä tullut yhtään ilmoitusta vaan piti itse kaivella tietoa ja hain omin nokin. Ainoastaan työkkäristä tuli pakko osallistua jonninjoutavaan ammattitaidonkartoitusjuttuun, jossa ei todellakaan mitään ammattitaitoa kartoitettu, oli ajan hukkaan ja pelkkää kiusantekoa työkkärin puolelta. Nykyään olen liian vanha töihin ja voi olla etten enää edes ole työkykyinen, riippuu miten jalat alkaa pelittämään leikkauksen jäljiltä eli joo, nyt makoilen vähän niinkuin olosuhteiden pakosta ja yritän siinä sivussa saada liikkumista paremmaksi.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      574
      3814
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2719
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2114
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1917
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1835
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1770
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1729
    Aihe