Juhannus maalla, kiinnostaako?

Anonyymi-ap

Kuinkas moni palstalainen on suuntaamassa juhannukseksi Punkalaitumelle? Punkalitumella on nimittän luvassa Yli-Kirran talonpoikaismuseolla jo perinteeksi muodostunut savusauna. Jokirannassa poltetaan kokko ja tarjolla on makkaraa sekä erilaisia pelejä lapsille ja vähän vanhemmillekin esim. mölkkyä, tikanheittoa ja pelastusrenkaan heittoa. Alueelta löytyy janoisille myös olutteltta 'vink vink'. Sen lisäksi paikkakunnalla avaa ovensa uusi ravintola, jossa luvassa avajaistarjouksia..

Eli monikos on tännepäin nyt suuntaamassa?

16

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En ole suuntaamassa yhtään minnekään.
      Tuollaisissa joukkotapahtumissa tulis orpo olo, kun en ole tottunut
      ihmisten keskuudessa olemaan.

    • Töissä yövuorossa, eli teen tiliä. Sitten sunnuntai-iltana vielä kunnon rykäys ylitöitä päälle, niin saa heinäkuussa sitten kunnon palkan...

      Pitäsköhän sanoo palkanlaskijalle, että laittavat kahdelle tilille, niin ei tuu pankista ilmoitusta, että tili ylitetty? 🤔

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta maaseutu. Mä viihdyn kaupungissa. Täällä on nyt ihanan rauhallista. Ollut selvästi normaalia rauhallisempaa jo koko alkuviikon.

    • Juu ei, kotona kuten yleensäkin. Käyn kyllä vanhemmillani, pesen meitin mattoja heillä painepesurilla. Ja samalla äitinkin mattoja. Taitaa ne isänikin olla. 😂

      Maalla asun ja maalla käyn kylässäki. Mä koen maaseudun kodikseni luonnon liepeillä ja luonnossa. Kaupungit ei oo mua varten ollenkaan. Pikavisiitti riittää. En tekis sitäkään, jos maalla olis palveluja kuten ennen oli.

    • Lähden kyllä kotoa pois juhannuksen viettoon, mutten maalle. Tänä vuonna juhannus vietetään täysin aikuisten kesken eli saatetaan lähteä jonnekin "juhannustansseihin", mitä nyt sitten keksitäänkään. Tai sitten ollaan ihan vain kotosalla grillaamassa ja puhumassa höpöjä 😄

      • Ai... No sitten palsta odotteleekin kuumeisena krapularaportteja, minne jäi korkkareista korot, miksi sukkikset on kateissa ja kuka tyhjensi tilin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Ai... No sitten palsta odotteleekin kuumeisena krapularaportteja, minne jäi korkkareista korot, miksi sukkikset on kateissa ja kuka tyhjensi tilin 😂

        Höpöhöpö, me ollaan aina sivistyneesti. Aina 😇 Olen kaikki nämä +40 elinvuottani elänyt kadottamatta yhtäkään kenkää iltariennoissa. Ei ole näköjään Tuhkimogeeniä siis 😅

        Niin tili on jo muutenkin tyhjä, ettei sieltä paljon tyhjennettävää enää ole 😁


      • Aletheias kirjoitti:

        Höpöhöpö, me ollaan aina sivistyneesti. Aina 😇 Olen kaikki nämä 40 elinvuottani elänyt kadottamatta yhtäkään kenkää iltariennoissa. Ei ole näköjään Tuhkimogeeniä siis 😅

        Niin tili on jo muutenkin tyhjä, ettei sieltä paljon tyhjennettävää enää ole 😁

        oeihäsiinä kenkiä oltukaan kadottamassa, vain korot niistä eli normipäivä 😂
        Sivistyneesti? 🤣 Mäkin uskon joulupukkiin 😁

        Kieltämättä, tilin saldoa kun katsoo, niin lähinnä naurattaa kun miettii, että oivoi jos joku netirosmo kaappaisi tunnukset. Se varmaan suuttuisi ja soittaisi perään, että you do something, now! 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        oeihäsiinä kenkiä oltukaan kadottamassa, vain korot niistä eli normipäivä 😂
        Sivistyneesti? 🤣 Mäkin uskon joulupukkiin 😁

        Kieltämättä, tilin saldoa kun katsoo, niin lähinnä naurattaa kun miettii, että oivoi jos joku netirosmo kaappaisi tunnukset. Se varmaan suuttuisi ja soittaisi perään, että you do something, now! 😂

        Ai niin, pelkät korot! No ne nyt on helppo kadottaa missä ja milloin vaan 🤣
        Ja siis, en muista koska olisin ollut edes huppelissa viimeksi juhannuksena. Ehkä joskus vuonna 2007? 🤔 Olen viime vuodet ollut juhannuksen joko muksun kanssa tai sitten autolla jossain ystävien luona kylässä, niin juhannus ei ole sitten nuoruusvuosien ollut mulle biletysjuhla.

        Jep ei kauheasti kannata meikäläisen tilejä hakkeroida 😂 Tässä kun on maksellut taas esim. pojan ulkomaan turnauksen, uudet pelivarusteet, uuden puvun kesän juhliin (hitto, että miesten pukujen koot on muuten vaikeita!!) yms niin ei tarvitse miettiä, mitä lomarahoillaan tekee 😄 Onhan se toki kiva, että edes joku tässä taloudessa elää elämänsä parasta aikaa ilman rahahuolia 😁

        Jestas, mitä kello jo on.. Pakko mennä unille, kun aamulla herätys ja sitten juhannusreissuun.

        Nautinnollista juhannusta sinne ja rapsutuksia kisuille! 😻


      • Aletheias kirjoitti:

        Ai niin, pelkät korot! No ne nyt on helppo kadottaa missä ja milloin vaan 🤣
        Ja siis, en muista koska olisin ollut edes huppelissa viimeksi juhannuksena. Ehkä joskus vuonna 2007? 🤔 Olen viime vuodet ollut juhannuksen joko muksun kanssa tai sitten autolla jossain ystävien luona kylässä, niin juhannus ei ole sitten nuoruusvuosien ollut mulle biletysjuhla.

        Jep ei kauheasti kannata meikäläisen tilejä hakkeroida 😂 Tässä kun on maksellut taas esim. pojan ulkomaan turnauksen, uudet pelivarusteet, uuden puvun kesän juhliin (hitto, että miesten pukujen koot on muuten vaikeita!!) yms niin ei tarvitse miettiä, mitä lomarahoillaan tekee 😄 Onhan se toki kiva, että edes joku tässä taloudessa elää elämänsä parasta aikaa ilman rahahuolia 😁

        Jestas, mitä kello jo on.. Pakko mennä unille, kun aamulla herätys ja sitten juhannusreissuun.

        Nautinnollista juhannusta sinne ja rapsutuksia kisuille! 😻

        Juuri noin! Kun korkkareista katoaa korot, puhutaankin jo lenkkareista, aika kätevää ja vauhti sen kuin kiihtyy 😂
        Mä taas en muista koska viimeksi olisin ollut juhannuksen täysin selvinpäin, ehkä 2007? 😂Tai no oli niitä siinä useampikin rimpsussa noin 2005-2010 tms., lapsilla on kumma vaikutus. Tosin ei tässä isommin ole jusseina biletettyä tultua, mutta on kiva lutkuttaa jokunen olut tms. tai vaikka tuplana saman tien.

        Niin, monasti teineille koittaa jonkinlainen hetki elämässä, jolloin elää taloudellisesti elämänsä parasta aikaa. Ennen kuin koittaa se kova arki, oma asunto, omat tulot ja menot, itte pitää siivota ja pyykätä, OMG! 😱😂

        Juupelis, kiitos samoin, vaikka se jussi jo menikin 😉


      • randombypasser kirjoitti:

        Juuri noin! Kun korkkareista katoaa korot, puhutaankin jo lenkkareista, aika kätevää ja vauhti sen kuin kiihtyy 😂
        Mä taas en muista koska viimeksi olisin ollut juhannuksen täysin selvinpäin, ehkä 2007? 😂Tai no oli niitä siinä useampikin rimpsussa noin 2005-2010 tms., lapsilla on kumma vaikutus. Tosin ei tässä isommin ole jusseina biletettyä tultua, mutta on kiva lutkuttaa jokunen olut tms. tai vaikka tuplana saman tien.

        Niin, monasti teineille koittaa jonkinlainen hetki elämässä, jolloin elää taloudellisesti elämänsä parasta aikaa. Ennen kuin koittaa se kova arki, oma asunto, omat tulot ja menot, itte pitää siivota ja pyykätä, OMG! 😱😂

        Juupelis, kiitos samoin, vaikka se jussi jo menikin 😉

        Lenkkareissa on huristeltu juhannukset ja kesälomareissut. Kauhean käyttökelpoiset kengät ja pysyi vielä jalassakin, vaikka tänä juhannuksena tuli käyttäytyä jopa kahdella eri terassilla 😁 Hillitysti tosin, mutta säät oli niin upeat, että kelpasi nautiskella terassitunnelmasta veden äärellä hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen 🌞

        Lapsellani on hankintalistallaan muutama n 500 000€ urheiluauto, että joko joutuu lapsi löytämään jonkun todella tuottoisan uran itselleen tai sitten kohtuulliatamaan unelmiaan, mutta luulen, että ennemmin tai myöhemmin se kova arki alkaa lapsellekin valjeta 😁 Nauttikoon kuitenkin nyt vielä huolettomasta nuoruudesta ja kesästä 🤗


      • UUSI
        Aletheias kirjoitti:

        Lenkkareissa on huristeltu juhannukset ja kesälomareissut. Kauhean käyttökelpoiset kengät ja pysyi vielä jalassakin, vaikka tänä juhannuksena tuli käyttäytyä jopa kahdella eri terassilla 😁 Hillitysti tosin, mutta säät oli niin upeat, että kelpasi nautiskella terassitunnelmasta veden äärellä hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen 🌞

        Lapsellani on hankintalistallaan muutama n 500 000€ urheiluauto, että joko joutuu lapsi löytämään jonkun todella tuottoisan uran itselleen tai sitten kohtuulliatamaan unelmiaan, mutta luulen, että ennemmin tai myöhemmin se kova arki alkaa lapsellekin valjeta 😁 Nauttikoon kuitenkin nyt vielä huolettomasta nuoruudesta ja kesästä 🤗

        On ne lenkkarit kätskyt ja nykyisin ihan salonkikelpoinenkin asuste, ellei ne sitten satu olemaan ne puhki kävellyt 20v + ikiritsat mökkilaiturilta 😂
        Sinä ja terassi - Hillitysti? No uskoohan toiset joulupukkiinkin...

        Mä ehkä suosittelisin teinille ennemmin jokusta 500.000€ sijoitusasuntoa tavoitteeksi, mutta mitäpä minä mistään tietäisin. Pääasia että on unelmia, ehkä tavoitteitakin siinä mielessä, vaikka sitten vähän hupsumpiakin unelmia, kyllä aikuisena ehtii olla liiankin järkevä ja kyyninen.

        Siis teinillesi kiistatta helpoin tie puolen miljoonan urheiluautoihin on etsiä joku rikas leskirouva ja uida sen liiveihin. Mikäs sen mukavampaa, kun miniä voisi olla isoäitisi... Annatko teinisi numeron, niin annan vähän vinkkejä miten saada ne urheiluautot nopeammin kuin hitaammin 😂


      • UUSI
        randombypasser kirjoitti:

        On ne lenkkarit kätskyt ja nykyisin ihan salonkikelpoinenkin asuste, ellei ne sitten satu olemaan ne puhki kävellyt 20v ikiritsat mökkilaiturilta 😂
        Sinä ja terassi - Hillitysti? No uskoohan toiset joulupukkiinkin...

        Mä ehkä suosittelisin teinille ennemmin jokusta 500.000€ sijoitusasuntoa tavoitteeksi, mutta mitäpä minä mistään tietäisin. Pääasia että on unelmia, ehkä tavoitteitakin siinä mielessä, vaikka sitten vähän hupsumpiakin unelmia, kyllä aikuisena ehtii olla liiankin järkevä ja kyyninen.

        Siis teinillesi kiistatta helpoin tie puolen miljoonan urheiluautoihin on etsiä joku rikas leskirouva ja uida sen liiveihin. Mikäs sen mukavampaa, kun miniä voisi olla isoäitisi... Annatko teinisi numeron, niin annan vähän vinkkejä miten saada ne urheiluautot nopeammin kuin hitaammin 😂

        Minähän olen kaikilta osin hyvin hillitty tapaus 😑 Jopa tylsä, sanoisin 😁

        Juu teinillä on vielä aika korkealentoiset unelmat, mutta eiköhän se todellisuus valkene iän myötä ja toisaalta onhan sitä tosiaan ihmisellä unelmia oltava 😊 Teini on kiinnostunut nopeista autoista ja ihastelee aina, kun vastaan tulee jokin tehokkaampi menopeli.

        Mä luulen, että pidän sun vinkit kaukana mun teinistä 🤣 Ai kamala, kauhistuttaa jo ajatus.. 😬


    • Kiinnostaa. Tosin olen jo mökillä katselemassa heinäpeltoja, niin en taida vaivautua siirtymään toiselle maalle. Ja täälläkin on olutta tarjolla, erittäin runsaasti 😂

    • Anonyymi

      Itse ajattelin kyllä olla kotonani Punkalaitumella, enkä lähde mihinkän rientoihin ihmisarkuudestani, sekä negatiivisesta suhtautumiseni alkoholia kohtaan. Sen sijaan ajattelin kyyhöttää neljän seinän sisällä ja chattailen tällä palstalla teidän kanssanne ja katsella Netflix -sarjoja! Juhlikoot muut, kun minä märehdin kohtaloani täällä norsunluutornissani!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      2939
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      265
      2255
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      194
      1804
    4. 79
      1371
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      73
      1236
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1179
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      328
      1107
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1016
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      182
      936
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      878
    Aihe