Kuinkas moni palstalainen on suuntaamassa juhannukseksi Punkalaitumelle? Punkalitumella on nimittän luvassa Yli-Kirran talonpoikaismuseolla jo perinteeksi muodostunut savusauna. Jokirannassa poltetaan kokko ja tarjolla on makkaraa sekä erilaisia pelejä lapsille ja vähän vanhemmillekin esim. mölkkyä, tikanheittoa ja pelastusrenkaan heittoa. Alueelta löytyy janoisille myös olutteltta 'vink vink'. Sen lisäksi paikkakunnalla avaa ovensa uusi ravintola, jossa luvassa avajaistarjouksia..
Eli monikos on tännepäin nyt suuntaamassa?
Juhannus maalla, kiinnostaako?
35
499
Vastaukset
- Anonyymi
En ole suuntaamassa yhtään minnekään.
Tuollaisissa joukkotapahtumissa tulis orpo olo, kun en ole tottunut
ihmisten keskuudessa olemaan. Töissä yövuorossa, eli teen tiliä. Sitten sunnuntai-iltana vielä kunnon rykäys ylitöitä päälle, niin saa heinäkuussa sitten kunnon palkan...
Pitäsköhän sanoo palkanlaskijalle, että laittavat kahdelle tilille, niin ei tuu pankista ilmoitusta, että tili ylitetty? 🤔- Anonyymi
"laittavat kahdelle tilille, niin ei tuu pankista ilmoitusta, että tili ylitetty? "
Haha, toi oli hauska 😂 Anonyymi kirjoitti:
"laittavat kahdelle tilille, niin ei tuu pankista ilmoitusta, että tili ylitetty? "
Haha, toi oli hauska 😂No hyvä ilmoittaa, ettei rahat pufsu laitojen yli. 😃
- Anonyymi
Ei kiinnosta maaseutu. Mä viihdyn kaupungissa. Täällä on nyt ihanan rauhallista. Ollut selvästi normaalia rauhallisempaa jo koko alkuviikon.
Juu ei, kotona kuten yleensäkin. Käyn kyllä vanhemmillani, pesen meitin mattoja heillä painepesurilla. Ja samalla äitinkin mattoja. Taitaa ne isänikin olla. 😂
Maalla asun ja maalla käyn kylässäki. Mä koen maaseudun kodikseni luonnon liepeillä ja luonnossa. Kaupungit ei oo mua varten ollenkaan. Pikavisiitti riittää. En tekis sitäkään, jos maalla olis palveluja kuten ennen oli.Kesäinen maaseutu. Kuva yhdeltä auto ajelulta meillä päin tänä kesänä.
https://aijaa.com/dqBfc6
Lähden kyllä kotoa pois juhannuksen viettoon, mutten maalle. Tänä vuonna juhannus vietetään täysin aikuisten kesken eli saatetaan lähteä jonnekin "juhannustansseihin", mitä nyt sitten keksitäänkään. Tai sitten ollaan ihan vain kotosalla grillaamassa ja puhumassa höpöjä 😄
Ai... No sitten palsta odotteleekin kuumeisena krapularaportteja, minne jäi korkkareista korot, miksi sukkikset on kateissa ja kuka tyhjensi tilin 😂
randombypasser kirjoitti:
Ai... No sitten palsta odotteleekin kuumeisena krapularaportteja, minne jäi korkkareista korot, miksi sukkikset on kateissa ja kuka tyhjensi tilin 😂
Höpöhöpö, me ollaan aina sivistyneesti. Aina 😇 Olen kaikki nämä +40 elinvuottani elänyt kadottamatta yhtäkään kenkää iltariennoissa. Ei ole näköjään Tuhkimogeeniä siis 😅
Niin tili on jo muutenkin tyhjä, ettei sieltä paljon tyhjennettävää enää ole 😁Aletheias kirjoitti:
Höpöhöpö, me ollaan aina sivistyneesti. Aina 😇 Olen kaikki nämä 40 elinvuottani elänyt kadottamatta yhtäkään kenkää iltariennoissa. Ei ole näköjään Tuhkimogeeniä siis 😅
Niin tili on jo muutenkin tyhjä, ettei sieltä paljon tyhjennettävää enää ole 😁oeihäsiinä kenkiä oltukaan kadottamassa, vain korot niistä eli normipäivä 😂
Sivistyneesti? 🤣 Mäkin uskon joulupukkiin 😁
Kieltämättä, tilin saldoa kun katsoo, niin lähinnä naurattaa kun miettii, että oivoi jos joku netirosmo kaappaisi tunnukset. Se varmaan suuttuisi ja soittaisi perään, että you do something, now! 😂randombypasser kirjoitti:
oeihäsiinä kenkiä oltukaan kadottamassa, vain korot niistä eli normipäivä 😂
Sivistyneesti? 🤣 Mäkin uskon joulupukkiin 😁
Kieltämättä, tilin saldoa kun katsoo, niin lähinnä naurattaa kun miettii, että oivoi jos joku netirosmo kaappaisi tunnukset. Se varmaan suuttuisi ja soittaisi perään, että you do something, now! 😂Ai niin, pelkät korot! No ne nyt on helppo kadottaa missä ja milloin vaan 🤣
Ja siis, en muista koska olisin ollut edes huppelissa viimeksi juhannuksena. Ehkä joskus vuonna 2007? 🤔 Olen viime vuodet ollut juhannuksen joko muksun kanssa tai sitten autolla jossain ystävien luona kylässä, niin juhannus ei ole sitten nuoruusvuosien ollut mulle biletysjuhla.
Jep ei kauheasti kannata meikäläisen tilejä hakkeroida 😂 Tässä kun on maksellut taas esim. pojan ulkomaan turnauksen, uudet pelivarusteet, uuden puvun kesän juhliin (hitto, että miesten pukujen koot on muuten vaikeita!!) yms niin ei tarvitse miettiä, mitä lomarahoillaan tekee 😄 Onhan se toki kiva, että edes joku tässä taloudessa elää elämänsä parasta aikaa ilman rahahuolia 😁
Jestas, mitä kello jo on.. Pakko mennä unille, kun aamulla herätys ja sitten juhannusreissuun.
Nautinnollista juhannusta sinne ja rapsutuksia kisuille! 😻Aletheias kirjoitti:
Ai niin, pelkät korot! No ne nyt on helppo kadottaa missä ja milloin vaan 🤣
Ja siis, en muista koska olisin ollut edes huppelissa viimeksi juhannuksena. Ehkä joskus vuonna 2007? 🤔 Olen viime vuodet ollut juhannuksen joko muksun kanssa tai sitten autolla jossain ystävien luona kylässä, niin juhannus ei ole sitten nuoruusvuosien ollut mulle biletysjuhla.
Jep ei kauheasti kannata meikäläisen tilejä hakkeroida 😂 Tässä kun on maksellut taas esim. pojan ulkomaan turnauksen, uudet pelivarusteet, uuden puvun kesän juhliin (hitto, että miesten pukujen koot on muuten vaikeita!!) yms niin ei tarvitse miettiä, mitä lomarahoillaan tekee 😄 Onhan se toki kiva, että edes joku tässä taloudessa elää elämänsä parasta aikaa ilman rahahuolia 😁
Jestas, mitä kello jo on.. Pakko mennä unille, kun aamulla herätys ja sitten juhannusreissuun.
Nautinnollista juhannusta sinne ja rapsutuksia kisuille! 😻Juuri noin! Kun korkkareista katoaa korot, puhutaankin jo lenkkareista, aika kätevää ja vauhti sen kuin kiihtyy 😂
Mä taas en muista koska viimeksi olisin ollut juhannuksen täysin selvinpäin, ehkä 2007? 😂Tai no oli niitä siinä useampikin rimpsussa noin 2005-2010 tms., lapsilla on kumma vaikutus. Tosin ei tässä isommin ole jusseina biletettyä tultua, mutta on kiva lutkuttaa jokunen olut tms. tai vaikka tuplana saman tien.
Niin, monasti teineille koittaa jonkinlainen hetki elämässä, jolloin elää taloudellisesti elämänsä parasta aikaa. Ennen kuin koittaa se kova arki, oma asunto, omat tulot ja menot, itte pitää siivota ja pyykätä, OMG! 😱😂
Juupelis, kiitos samoin, vaikka se jussi jo menikin 😉randombypasser kirjoitti:
Juuri noin! Kun korkkareista katoaa korot, puhutaankin jo lenkkareista, aika kätevää ja vauhti sen kuin kiihtyy 😂
Mä taas en muista koska viimeksi olisin ollut juhannuksen täysin selvinpäin, ehkä 2007? 😂Tai no oli niitä siinä useampikin rimpsussa noin 2005-2010 tms., lapsilla on kumma vaikutus. Tosin ei tässä isommin ole jusseina biletettyä tultua, mutta on kiva lutkuttaa jokunen olut tms. tai vaikka tuplana saman tien.
Niin, monasti teineille koittaa jonkinlainen hetki elämässä, jolloin elää taloudellisesti elämänsä parasta aikaa. Ennen kuin koittaa se kova arki, oma asunto, omat tulot ja menot, itte pitää siivota ja pyykätä, OMG! 😱😂
Juupelis, kiitos samoin, vaikka se jussi jo menikin 😉Lenkkareissa on huristeltu juhannukset ja kesälomareissut. Kauhean käyttökelpoiset kengät ja pysyi vielä jalassakin, vaikka tänä juhannuksena tuli käyttäytyä jopa kahdella eri terassilla 😁 Hillitysti tosin, mutta säät oli niin upeat, että kelpasi nautiskella terassitunnelmasta veden äärellä hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen 🌞
Lapsellani on hankintalistallaan muutama n 500 000€ urheiluauto, että joko joutuu lapsi löytämään jonkun todella tuottoisan uran itselleen tai sitten kohtuulliatamaan unelmiaan, mutta luulen, että ennemmin tai myöhemmin se kova arki alkaa lapsellekin valjeta 😁 Nauttikoon kuitenkin nyt vielä huolettomasta nuoruudesta ja kesästä 🤗Aletheias kirjoitti:
Lenkkareissa on huristeltu juhannukset ja kesälomareissut. Kauhean käyttökelpoiset kengät ja pysyi vielä jalassakin, vaikka tänä juhannuksena tuli käyttäytyä jopa kahdella eri terassilla 😁 Hillitysti tosin, mutta säät oli niin upeat, että kelpasi nautiskella terassitunnelmasta veden äärellä hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen 🌞
Lapsellani on hankintalistallaan muutama n 500 000€ urheiluauto, että joko joutuu lapsi löytämään jonkun todella tuottoisan uran itselleen tai sitten kohtuulliatamaan unelmiaan, mutta luulen, että ennemmin tai myöhemmin se kova arki alkaa lapsellekin valjeta 😁 Nauttikoon kuitenkin nyt vielä huolettomasta nuoruudesta ja kesästä 🤗On ne lenkkarit kätskyt ja nykyisin ihan salonkikelpoinenkin asuste, ellei ne sitten satu olemaan ne puhki kävellyt 20v + ikiritsat mökkilaiturilta 😂
Sinä ja terassi - Hillitysti? No uskoohan toiset joulupukkiinkin...
Mä ehkä suosittelisin teinille ennemmin jokusta 500.000€ sijoitusasuntoa tavoitteeksi, mutta mitäpä minä mistään tietäisin. Pääasia että on unelmia, ehkä tavoitteitakin siinä mielessä, vaikka sitten vähän hupsumpiakin unelmia, kyllä aikuisena ehtii olla liiankin järkevä ja kyyninen.
Siis teinillesi kiistatta helpoin tie puolen miljoonan urheiluautoihin on etsiä joku rikas leskirouva ja uida sen liiveihin. Mikäs sen mukavampaa, kun miniä voisi olla isoäitisi... Annatko teinisi numeron, niin annan vähän vinkkejä miten saada ne urheiluautot nopeammin kuin hitaammin 😂randombypasser kirjoitti:
On ne lenkkarit kätskyt ja nykyisin ihan salonkikelpoinenkin asuste, ellei ne sitten satu olemaan ne puhki kävellyt 20v ikiritsat mökkilaiturilta 😂
Sinä ja terassi - Hillitysti? No uskoohan toiset joulupukkiinkin...
Mä ehkä suosittelisin teinille ennemmin jokusta 500.000€ sijoitusasuntoa tavoitteeksi, mutta mitäpä minä mistään tietäisin. Pääasia että on unelmia, ehkä tavoitteitakin siinä mielessä, vaikka sitten vähän hupsumpiakin unelmia, kyllä aikuisena ehtii olla liiankin järkevä ja kyyninen.
Siis teinillesi kiistatta helpoin tie puolen miljoonan urheiluautoihin on etsiä joku rikas leskirouva ja uida sen liiveihin. Mikäs sen mukavampaa, kun miniä voisi olla isoäitisi... Annatko teinisi numeron, niin annan vähän vinkkejä miten saada ne urheiluautot nopeammin kuin hitaammin 😂Minähän olen kaikilta osin hyvin hillitty tapaus 😑 Jopa tylsä, sanoisin 😁
Juu teinillä on vielä aika korkealentoiset unelmat, mutta eiköhän se todellisuus valkene iän myötä ja toisaalta onhan sitä tosiaan ihmisellä unelmia oltava 😊 Teini on kiinnostunut nopeista autoista ja ihastelee aina, kun vastaan tulee jokin tehokkaampi menopeli.
Mä luulen, että pidän sun vinkit kaukana mun teinistä 🤣 Ai kamala, kauhistuttaa jo ajatus.. 😬Aletheias kirjoitti:
Minähän olen kaikilta osin hyvin hillitty tapaus 😑 Jopa tylsä, sanoisin 😁
Juu teinillä on vielä aika korkealentoiset unelmat, mutta eiköhän se todellisuus valkene iän myötä ja toisaalta onhan sitä tosiaan ihmisellä unelmia oltava 😊 Teini on kiinnostunut nopeista autoista ja ihastelee aina, kun vastaan tulee jokin tehokkaampi menopeli.
Mä luulen, että pidän sun vinkit kaukana mun teinistä 🤣 Ai kamala, kauhistuttaa jo ajatus.. 😬No todellakin, juuri sen kuvan sinusta onkin saanut. Not. 😂
Teinilläsi on hyvä maku. Itse olin kiinnostunut nopeista naisista ja kauniista autoista, fiksuilla adjektiivit vaihtavat paikkaansa, Liekö sitten teinilläsi kasvatuksen ansiota 🤔😂
Älä nyt, ei olisi ensimmäinen lapsukainen jonka pelott... opetan maan tavoille. Kaikki kummimuksunikin ovat elossa ja täyspäisten kirjoissa, joista jälkimmäinen on erittäin hämmästyttävää, vaikka parhaani tein 😁randombypasser kirjoitti:
No todellakin, juuri sen kuvan sinusta onkin saanut. Not. 😂
Teinilläsi on hyvä maku. Itse olin kiinnostunut nopeista naisista ja kauniista autoista, fiksuilla adjektiivit vaihtavat paikkaansa, Liekö sitten teinilläsi kasvatuksen ansiota 🤔😂
Älä nyt, ei olisi ensimmäinen lapsukainen jonka pelott... opetan maan tavoille. Kaikki kummimuksunikin ovat elossa ja täyspäisten kirjoissa, joista jälkimmäinen on erittäin hämmästyttävää, vaikka parhaani tein 😁En tiedä, mistä oot saanut päähäsi, että olisin jotenkin villimpikin tapaus 🤔 Tänäänkin päivän villein hetki oli tenniskentällä, kun yritin syöksyä keski-ikäisten jäsenten kanssa pallon perässä. Se se vasta villiä oli 😂
Teinilläni on KALLIS maku 😬 Vaikka pystyn kyllä ymmärtämään nopeiden ja upeiden autojen viehätyksen. Onhan se upea tunne, kun alla on tehokas menopeli, kunhan pysyy maalaisjärki päässä. Hankkisin itsekin paljon tehokkaamman ja useamman auton, jos siihen olisi varaa, mutta ihan hyvin sitä on pärjännyt tuollaisella keskinkertaisellakin autolla 😊
Nopeat naiset on kyllä sekin ihan hyvä kiinnostuksen kohde. Mahdatko vain pysyä perässä? 😅
Ovat siis täyspäisiä sinusta huolimatta 🤣 Ei vaan, uskon, että olet ollut hyvänä varoittavan esimerkkinä 😁 Minunkin kummilapset ovat upeita tapauksia minusta huolimatta 😅Aletheias kirjoitti:
En tiedä, mistä oot saanut päähäsi, että olisin jotenkin villimpikin tapaus 🤔 Tänäänkin päivän villein hetki oli tenniskentällä, kun yritin syöksyä keski-ikäisten jäsenten kanssa pallon perässä. Se se vasta villiä oli 😂
Teinilläni on KALLIS maku 😬 Vaikka pystyn kyllä ymmärtämään nopeiden ja upeiden autojen viehätyksen. Onhan se upea tunne, kun alla on tehokas menopeli, kunhan pysyy maalaisjärki päässä. Hankkisin itsekin paljon tehokkaamman ja useamman auton, jos siihen olisi varaa, mutta ihan hyvin sitä on pärjännyt tuollaisella keskinkertaisellakin autolla 😊
Nopeat naiset on kyllä sekin ihan hyvä kiinnostuksen kohde. Mahdatko vain pysyä perässä? 😅
Ovat siis täyspäisiä sinusta huolimatta 🤣 Ei vaan, uskon, että olet ollut hyvänä varoittavan esimerkkinä 😁 Minunkin kummilapset ovat upeita tapauksia minusta huolimatta 😅No sun jutut on sellaisia, että ei niitä voi väärin tulkita, sata lasissa kesällä ja talvella sitten vain 80, mutta jäillä. Soon villiä, on se 😂
Mä luulen, että miltei kaikilla teineillä on kallis maku, ainakin kaverustoa kuunneltuani. Tai no on, jos perheellä on varaa vastata "huutoon".
Pakko sanoa, että olisihan se kiva, jos alla olisi "tehokas kone", saa jokainen tulkita miten haluaa 🤭😂
Nopeat naiset on aikamoinen haaste nykyään, nuorempana vielä jotenkin pysyi mukana, mutta kyllä tässä iässä tarvitsee keskittyä rollaattorimummojen saalistamiseen jos mielii saada saalista 😂
No eikö kummiolioiden tehtävä ole opettaa, että älä tee kuten minä teen, vaan tee sama potenssiin kaksi., vähintään? Mutta on ne jotenkin kummasti silti hengissä pysyneet, kovia kakaroita 🥳😂randombypasser kirjoitti:
No sun jutut on sellaisia, että ei niitä voi väärin tulkita, sata lasissa kesällä ja talvella sitten vain 80, mutta jäillä. Soon villiä, on se 😂
Mä luulen, että miltei kaikilla teineillä on kallis maku, ainakin kaverustoa kuunneltuani. Tai no on, jos perheellä on varaa vastata "huutoon".
Pakko sanoa, että olisihan se kiva, jos alla olisi "tehokas kone", saa jokainen tulkita miten haluaa 🤭😂
Nopeat naiset on aikamoinen haaste nykyään, nuorempana vielä jotenkin pysyi mukana, mutta kyllä tässä iässä tarvitsee keskittyä rollaattorimummojen saalistamiseen jos mielii saada saalista 😂
No eikö kummiolioiden tehtävä ole opettaa, että älä tee kuten minä teen, vaan tee sama potenssiin kaksi., vähintään? Mutta on ne jotenkin kummasti silti hengissä pysyneet, kovia kakaroita 🥳😂Sä vain tulkitset mun jutut jonkun villeysfiltterin läpi 😁 Nytkin olen koko viikonlopun pyörinyt kotosalla futista seuraillen. Mitä nyt kaupoilla käynyt. Kallista tämä kotoilukin 😄
Teinit tulee kalliiksi, katsoopa sitä mistä näkökulmasta tahansa. Oma teini on muutoin aika maltillinen rahankäyttäjä, ei kinua mitään Vuittonin vöitä tms mutta harrastuksiin menee sitten senkin edestä enkä siitä ole valmis tinkimään. No olisi sitä huonompiakin kohteita 😊
Ei mitään rollaattoreita vielä, sehän oot hädintuskin miehen iässä! Tehokasta konetta vaan alle tai päälle tai miten nyt ikinä sen haluaakaan ajatella, niin pysyy vauhtia päällä 😂 Vaikka ei sillä, onhan rauhallisemmassa menossakin puolensa 🤗
Kummien tehtävä on juurikin toimia varoittavana esimerkkinä 😄 Onneksi nuorempi sukupolvi on selkeästi ottanut opikseen ja kaikki fiksuja nuoria 🥰Aletheias kirjoitti:
Sä vain tulkitset mun jutut jonkun villeysfiltterin läpi 😁 Nytkin olen koko viikonlopun pyörinyt kotosalla futista seuraillen. Mitä nyt kaupoilla käynyt. Kallista tämä kotoilukin 😄
Teinit tulee kalliiksi, katsoopa sitä mistä näkökulmasta tahansa. Oma teini on muutoin aika maltillinen rahankäyttäjä, ei kinua mitään Vuittonin vöitä tms mutta harrastuksiin menee sitten senkin edestä enkä siitä ole valmis tinkimään. No olisi sitä huonompiakin kohteita 😊
Ei mitään rollaattoreita vielä, sehän oot hädintuskin miehen iässä! Tehokasta konetta vaan alle tai päälle tai miten nyt ikinä sen haluaakaan ajatella, niin pysyy vauhtia päällä 😂 Vaikka ei sillä, onhan rauhallisemmassa menossakin puolensa 🤗
Kummien tehtävä on juurikin toimia varoittavana esimerkkinä 😄 Onneksi nuorempi sukupolvi on selkeästi ottanut opikseen ja kaikki fiksuja nuoria 🥰Tai sitten voi olla, että hiukan väritän juttuja, piruilun yrityksenä, joka luonnollisestikaan ei toimi, mutta kiva on silti yrittää 😂
Futiksen osalta kyllä vähän närästää kisojen venyttäminen, vaikka riittävät lepopäivät ovatkin isojen pelien väleissä tarpeen. No kohta se piina on taas ohi ja sitten alkaa seuraavien kisojen odottelun. Selvästi häiriintynyttä, mutta ihminen on 😁
Lapsiin ja etenkin harrastuksiinsa käytetty raha on kyllä melko varmasti parhaiten käytettyä rahaa. Rinnalla tai ainakin hyvänä kakkosena on lasten vanhempien ajoittaiseen rentoutumiseen käytetty raha, jaksavat sitten taas pitkät pätkät palvella jälkikasvuaan, seuraavaa aikuisten lomaansa suunnitellessa. Toki teinien kohdalla sitä lomaa saa jo hiukan helpommin.
Rollaattorimummoissa on se hyvä, että ne ei ehdi alta karkuun 😂 Ja lisäksi niissä on aina se hieno mahdollisuus, että ne on varakkaita, voi sitten odotella messevää perintöä 😁
Jos asia on noin, niin sitten olen kyllä ollut esimerkillinen kummiukko. Muilta osin kummisuoritus on ollut ehkä juuri ja juuri välttävä, mutta tuossa yhdessä osiossa olen kyennyt kyllä antamaan kaikkeni ja monta kertaa 😂randombypasser kirjoitti:
Tai sitten voi olla, että hiukan väritän juttuja, piruilun yrityksenä, joka luonnollisestikaan ei toimi, mutta kiva on silti yrittää 😂
Futiksen osalta kyllä vähän närästää kisojen venyttäminen, vaikka riittävät lepopäivät ovatkin isojen pelien väleissä tarpeen. No kohta se piina on taas ohi ja sitten alkaa seuraavien kisojen odottelun. Selvästi häiriintynyttä, mutta ihminen on 😁
Lapsiin ja etenkin harrastuksiinsa käytetty raha on kyllä melko varmasti parhaiten käytettyä rahaa. Rinnalla tai ainakin hyvänä kakkosena on lasten vanhempien ajoittaiseen rentoutumiseen käytetty raha, jaksavat sitten taas pitkät pätkät palvella jälkikasvuaan, seuraavaa aikuisten lomaansa suunnitellessa. Toki teinien kohdalla sitä lomaa saa jo hiukan helpommin.
Rollaattorimummoissa on se hyvä, että ne ei ehdi alta karkuun 😂 Ja lisäksi niissä on aina se hieno mahdollisuus, että ne on varakkaita, voi sitten odotella messevää perintöä 😁
Jos asia on noin, niin sitten olen kyllä ollut esimerkillinen kummiukko. Muilta osin kummisuoritus on ollut ehkä juuri ja juuri välttävä, mutta tuossa yhdessä osiossa olen kyennyt kyllä antamaan kaikkeni ja monta kertaa 😂Tietenkin värität, vähän kuten kykyjäsi nurmikkopainijana 😂
Mulle tekee ihan hyvää välipäivät pelien välissä. Sitä kun tempautuu niin herkästi mukaan pelin tunnelmaan, että alan jännittämään vähän liikaa vaikka oikeasti mulla ei ole edes niin väliä, kuka voittaa 😁
Olet oikeassa, että harrastuksiin käytetty raha ei todellakaan ole hukkaan heitettyä. Mieluusti maksan siitä, että lapsi saa harrastaa mieleistään lajia, jonka parista on saanut paljon kavereita upeista kokemuksista puhumattakaan. Ja energia kohdistuu fiksuihin asioihin, kun ole aikaa pyöriä tekemässä mitään epämääräisyyksiä. Omat lomat ei muuta olekaan kuin epämääräisyyksiä 😅
Rollaattorimummoissa on kyllä paljon hyviä puolia, mutta älä aliarvioi mummojen suunnittelukykyä. Moni on saattanut jättä perintönsä vaikka Espanjasta tuotujen koirien kuntouttamiseen 😁
Hienoa, minäkin yritän olla esimerkillinen kummitäti. Jollei muuten, niin varoittavalla tavalla 😄Aletheias kirjoitti:
Tietenkin värität, vähän kuten kykyjäsi nurmikkopainijana 😂
Mulle tekee ihan hyvää välipäivät pelien välissä. Sitä kun tempautuu niin herkästi mukaan pelin tunnelmaan, että alan jännittämään vähän liikaa vaikka oikeasti mulla ei ole edes niin väliä, kuka voittaa 😁
Olet oikeassa, että harrastuksiin käytetty raha ei todellakaan ole hukkaan heitettyä. Mieluusti maksan siitä, että lapsi saa harrastaa mieleistään lajia, jonka parista on saanut paljon kavereita upeista kokemuksista puhumattakaan. Ja energia kohdistuu fiksuihin asioihin, kun ole aikaa pyöriä tekemässä mitään epämääräisyyksiä. Omat lomat ei muuta olekaan kuin epämääräisyyksiä 😅
Rollaattorimummoissa on kyllä paljon hyviä puolia, mutta älä aliarvioi mummojen suunnittelukykyä. Moni on saattanut jättä perintönsä vaikka Espanjasta tuotujen koirien kuntouttamiseen 😁
Hienoa, minäkin yritän olla esimerkillinen kummitäti. Jollei muuten, niin varoittavalla tavalla 😄Niissä jutuissa ei ole mitään värikynää ollutkaan! Ainoa väri on sinun polviesi ja kyynärpäittesi viherrys, punoittavien poskien lisäksi 😂
Mä olen ehkä kattellu liian monet kisat, ei niin herkästi syty näille enää, kattellu on seesteisempää töllöttämistä. Vanhojen miesten hommia 😂
No sun lomien epämääräisyys (Missä on toinen korkkari? Kuka vei hameen? Misä mää oon?) ei yllätä enää ketään 😁
Nainenhan on ovela pentele jo noin kaksivuotiaasta alkaen. Miehillä tyypillisesti menee vähintään 50 vuotta sen sisäistämiseen, yleensä selvästi enemmänkin, mutta harvempi siitä silti pahoillaan on 😁
No sinäpä sen sanoit! Mähän en ole muuta yrittänytkään, kuin olla varoittava esimerkki, se selitää kaiken kummiudestani! Ja peeveli, on se käänteisesimerkin näyttäminen pahuksen hyvin toiminutkin, pelkkiä enkeleitä tullut, vähänkö sapettaa 😂randombypasser kirjoitti:
Niissä jutuissa ei ole mitään värikynää ollutkaan! Ainoa väri on sinun polviesi ja kyynärpäittesi viherrys, punoittavien poskien lisäksi 😂
Mä olen ehkä kattellu liian monet kisat, ei niin herkästi syty näille enää, kattellu on seesteisempää töllöttämistä. Vanhojen miesten hommia 😂
No sun lomien epämääräisyys (Missä on toinen korkkari? Kuka vei hameen? Misä mää oon?) ei yllätä enää ketään 😁
Nainenhan on ovela pentele jo noin kaksivuotiaasta alkaen. Miehillä tyypillisesti menee vähintään 50 vuotta sen sisäistämiseen, yleensä selvästi enemmänkin, mutta harvempi siitä silti pahoillaan on 😁
No sinäpä sen sanoit! Mähän en ole muuta yrittänytkään, kuin olla varoittava esimerkki, se selitää kaiken kummiudestani! Ja peeveli, on se käänteisesimerkin näyttäminen pahuksen hyvin toiminutkin, pelkkiä enkeleitä tullut, vähänkö sapettaa 😂Ainoa mikä vihertää on sun takamus, kun pyllähdät hämmästyksestä nurmikolle 😂
No kyllä tässä vähän meinaa täpinöissä olla, vaikka ikää on enemmän kuin riittävästi 😁 Tänäänkin Yamalin maali 🤩 Mieletön suoritus..
Sä höpäjät ihan omiasi! Koskaan ei ole korkkarit kadonneet vaan niillä on aina hipsuteltu kiltisti kotiin asti. Joskus ehkä korkkarit kainalossa paljain jaloin, mutta mukavuus tulee ensin 😅
Sä oot ihailtavaa hyvin sisäistänyt naisen kyvyt 😂 Ehkä se siis vie noin 50 vuotta, kunnes mies alkaa keskimäärin ymmärtää naista 🤔 Niin hyvin kuin nyt ylipäätään voi 😁
Ainakun yhdessä asiassa olet kuitenkin ollut esimerkillinen kummi, kissa-isänä olemisessa nääs 🤗- Anonyymi
Aletheias kirjoitti:
Lenkkareissa on huristeltu juhannukset ja kesälomareissut. Kauhean käyttökelpoiset kengät ja pysyi vielä jalassakin, vaikka tänä juhannuksena tuli käyttäytyä jopa kahdella eri terassilla 😁 Hillitysti tosin, mutta säät oli niin upeat, että kelpasi nautiskella terassitunnelmasta veden äärellä hyvässä seurassa hyvää musiikkia kuunnellen 🌞
Lapsellani on hankintalistallaan muutama n 500 000€ urheiluauto, että joko joutuu lapsi löytämään jonkun todella tuottoisan uran itselleen tai sitten kohtuulliatamaan unelmiaan, mutta luulen, että ennemmin tai myöhemmin se kova arki alkaa lapsellekin valjeta 😁 Nauttikoon kuitenkin nyt vielä huolettomasta nuoruudesta ja kesästä 🤗Omille lapsilleni valkeni rahahuolet jo varhain 🙄 ei ollut mitään ihmeitä toiveissa.
Anonyymi kirjoitti:
Omille lapsilleni valkeni rahahuolet jo varhain 🙄 ei ollut mitään ihmeitä toiveissa.
Ikävä kuulla. Lasten ei pitäisi joutua murehtimaan raha-asioista, mutta toisaalta elämän mielekkyys ei ole rahasta kiinni, vaikka tietysti riittävä toimeentulo helpottaa elämää. Usein asioita myös osaa arvostaa enemmän, kun kaikkea ei ole tarjoiltu kultalautaselta.
Aletheias kirjoitti:
Ainoa mikä vihertää on sun takamus, kun pyllähdät hämmästyksestä nurmikolle 😂
No kyllä tässä vähän meinaa täpinöissä olla, vaikka ikää on enemmän kuin riittävästi 😁 Tänäänkin Yamalin maali 🤩 Mieletön suoritus..
Sä höpäjät ihan omiasi! Koskaan ei ole korkkarit kadonneet vaan niillä on aina hipsuteltu kiltisti kotiin asti. Joskus ehkä korkkarit kainalossa paljain jaloin, mutta mukavuus tulee ensin 😅
Sä oot ihailtavaa hyvin sisäistänyt naisen kyvyt 😂 Ehkä se siis vie noin 50 vuotta, kunnes mies alkaa keskimäärin ymmärtää naista 🤔 Niin hyvin kuin nyt ylipäätään voi 😁
Ainakun yhdessä asiassa olet kuitenkin ollut esimerkillinen kummi, kissa-isänä olemisessa nääs 🤗Ei viherrä, laitan nimittäin maastohousut jalkaan 😝
No joo, noista kyllä syttyy, hieno vetoja, maaleja, torjuntoja, loistavia yksilösuorituksia liukuhihnalta. Siinä kyllä eilen veti juniori seniorit yhdellä laakilla ojennukseen, ei ole pelimiehen henkkareita tuijottaminen 😁
No korkkarit niin, mutta entäs se hame? 😂
Sisäistänyt ja sisäistänyt... Mutta ainakin havainnut macchiavellillaisen salaseuran ympärilläni 😁🤫
50 vuottahan ei riitä naisen ymmärtämiseen, mutta useat miehet oppivat siihen mennessä esittämään, että ymmärtäisivät. Eikä se väärin ole sekään 😂
Noo, sekin varmasti riippuu siitä, keneltä kysyy. Joten älä kysy kissoilta 😂randombypasser kirjoitti:
Ei viherrä, laitan nimittäin maastohousut jalkaan 😝
No joo, noista kyllä syttyy, hieno vetoja, maaleja, torjuntoja, loistavia yksilösuorituksia liukuhihnalta. Siinä kyllä eilen veti juniori seniorit yhdellä laakilla ojennukseen, ei ole pelimiehen henkkareita tuijottaminen 😁
No korkkarit niin, mutta entäs se hame? 😂
Sisäistänyt ja sisäistänyt... Mutta ainakin havainnut macchiavellillaisen salaseuran ympärilläni 😁🤫
50 vuottahan ei riitä naisen ymmärtämiseen, mutta useat miehet oppivat siihen mennessä esittämään, että ymmärtäisivät. Eikä se väärin ole sekään 😂
Noo, sekin varmasti riippuu siitä, keneltä kysyy. Joten älä kysy kissoilta 😂Kyllä muuten vihertää 😁
Olen tässä oppinut vuosien varrella ymmärtämään hirman peliä ja tuollaiset upeat suoritukset kyllä sykähdyttää. En edelleenkään "tiedä mistään mitään", mutta jotain sentään on tarttunut 😊
Hameethan on aina pysyneet päällä paitsi silloin, kun ne eivät ole pysyneet. Kuten vaikkapa uimaan mennessä lämpimänä kesäyönä 😄 Tuota ehkä on vähän ikävä nuoruudesta. Silloin mentiin uimaan vaikka keskellä yötä, vaikkei olisi ollut uimapukua tai pyyhettä mukana. Ihan vain, koska kesä ja teki mieli 🤗
On parempi kai esittää ymmärtävänsä kuin todistaa, ettei ymmärrä yhtään 😂 Mutta älä huoli, ei me naisetkaan aina ymmärretä itsejämme 😁
Ehdottomasti kysyn kissoilta, nehän tietää kaiken parhaiten 🤣Aletheias kirjoitti:
Kyllä muuten vihertää 😁
Olen tässä oppinut vuosien varrella ymmärtämään hirman peliä ja tuollaiset upeat suoritukset kyllä sykähdyttää. En edelleenkään "tiedä mistään mitään", mutta jotain sentään on tarttunut 😊
Hameethan on aina pysyneet päällä paitsi silloin, kun ne eivät ole pysyneet. Kuten vaikkapa uimaan mennessä lämpimänä kesäyönä 😄 Tuota ehkä on vähän ikävä nuoruudesta. Silloin mentiin uimaan vaikka keskellä yötä, vaikkei olisi ollut uimapukua tai pyyhettä mukana. Ihan vain, koska kesä ja teki mieli 🤗
On parempi kai esittää ymmärtävänsä kuin todistaa, ettei ymmärrä yhtään 😂 Mutta älä huoli, ei me naisetkaan aina ymmärretä itsejämme 😁
Ehdottomasti kysyn kissoilta, nehän tietää kaiken parhaiten 🤣Ainoa mikä vihertää, on sun naama kateudesta, kun mulla on ne bemarim avaimet kourassani 😁
No en tiedä ymmärränkö minäkään pelistä paljoa, mutta aina noi sankariteot, pienemmätkin, elähdyttää. Sen verran kuitenkin tullut palloa potkittua, että on tuntuma siihen mikä on helppoa ja mikä sitten ei. Ja hyppäisinkö ite jossain höntsäpallottelussa johonkin saksipotkuun? Juu ei, se olis varma nolaus, kolaus ja rullatuolia alle 😂
Tyylikäs kierto suoran vastauksen sijaan, "paitsi silloin, kun ne eivät ole pysyneet" 😂
Niinpä, nuoruudessa teki asioita... Vapaammin, voisi kai sanoa estottomamminkin. Juurikin noita naku-uinteja spontaanisti helteisenä kesäyönä ja muuta.
Me miehet kyllä tiedetään, että naisetkaan ei ymmärrä naisia, mutta naiset on paljon parempia esittämään että ymmärtävät aina ja kaiken naisista.
Nyt voit kysyä kissoilta, teippasin suut jesarilla 😁
Kiinnostaa. Tosin olen jo mökillä katselemassa heinäpeltoja, niin en taida vaivautua siirtymään toiselle maalle. Ja täälläkin on olutta tarjolla, erittäin runsaasti 😂
- Anonyymi
Itse ajattelin kyllä olla kotonani Punkalaitumella, enkä lähde mihinkän rientoihin ihmisarkuudestani, sekä negatiivisesta suhtautumiseni alkoholia kohtaan. Sen sijaan ajattelin kyyhöttää neljän seinän sisällä ja chattailen tällä palstalla teidän kanssanne ja katsella Netflix -sarjoja! Juhlikoot muut, kun minä märehdin kohtaloani täällä norsunluutornissani!
- Anonyymi
Ei kiinnosta, reiippuu montako miljoonaa maksar jos menee
- Anonyymi
ja pitää olla varmuus jotta ei ole eläimiä...
- Anonyymi
jhyttysen tai muurahaisen jos näet niin tonnien laskua vuokranantajalle awkunnwirrqin...
- Anonyymi
muurahaispesän jos löydädät niin miloonia olet velkaa jos hyrtrynen tai muurahainen maksaa tonnin noin normisummana jos näåkee koercvaukswena.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2823369BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62385Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2532164- 682049
- 721708
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3421342MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251117- 651069
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231036Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola166993