Riittääkö jokaiselle

Anonyymi-ap

Palstanaiselle oma kaulatatuoitu jännämies?

42

274

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan se nyt selvää ettei niitä ihan joka kulmalla notku. Mutta osalla niistä voi olla naista joka sormelle tosin...

      • Anonyymi

        Tee vesiväreillä feikkitatska kaulaan ja lähde naisiin:))


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee vesiväreillä feikkitatska kaulaan ja lähde naisiin:))

        Jos et tiennyt, niin feikkaamisella harvoin pääsee kovinkaan pitkälle. Ei se pelkkä tatska kaulassa susta mitään kovista tee. Ei todellakaan. Sun pitäis vielä osata esittää sitä kovaa jätkää uskottavasti, niin että mimmein pikkupöksyt kostuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tee vesiväreillä feikkitatska kaulaan ja lähde naisiin:))

        Temussa on tatuja halvalla. 😜


      • EivorCreed kirjoitti:

        Temussa on tatuja halvalla. 😜

        No sinne ei kannata rahojaan tuhlata 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        No sinne ei kannata rahojaan tuhlata 😅

        Olen mä tilannu marsuille kusialusia ja ne on toiminnu hyvin, kuten heinäpussitkin. Ja ihan oli laatua hintaan nähden. 😄

        En tiiä mitä ihmiset tilailee, kun valittaa ettei vastaa tuotekuvausta.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olen mä tilannu marsuille kusialusia ja ne on toiminnu hyvin, kuten heinäpussitkin. Ja ihan oli laatua hintaan nähden. 😄

        En tiiä mitä ihmiset tilailee, kun valittaa ettei vastaa tuotekuvausta.

        No varmasti jotain ilta-asuja?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos et tiennyt, niin feikkaamisella harvoin pääsee kovinkaan pitkälle. Ei se pelkkä tatska kaulassa susta mitään kovista tee. Ei todellakaan. Sun pitäis vielä osata esittää sitä kovaa jätkää uskottavasti, niin että mimmein pikkupöksyt kostuu.

        Jani käyttää hennavärejä tatskoihin :)

        T. Netta


      • mustasusi kirjoitti:

        No varmasti jotain ilta-asuja?

        Aijaa, no en tiiä. Tilasin pari t-paitaa, hupparua ja farkutkin sieltä nyt kun äsken pyykkejä laittelin honasin Temusta! Mutta nekin on just sitä mitä oletinkin ja ihan istuvat ja kivat. Samoin akuruuvi ja migreenimyssy. 🤣

        Ehkä se on periaate vaan joillain, ettei kiinakauppoja tueta? Kun puhuu pahaa niistä, niin boikotointi alkaa?

        🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani käyttää hennavärejä tatskoihin :)

        T. Netta

        Voi lol. No miksipä ei toisaalta. 😄


      • EivorCreed kirjoitti:

        Aijaa, no en tiiä. Tilasin pari t-paitaa, hupparua ja farkutkin sieltä nyt kun äsken pyykkejä laittelin honasin Temusta! Mutta nekin on just sitä mitä oletinkin ja ihan istuvat ja kivat. Samoin akuruuvi ja migreenimyssy. 🤣

        Ehkä se on periaate vaan joillain, ettei kiinakauppoja tueta? Kun puhuu pahaa niistä, niin boikotointi alkaa?

        🤷🏼‍♂️

        Musta tulee kohta asiakas, jos vielä kehut enemmän. 😅


      • mustasusi kirjoitti:

        Musta tulee kohta asiakas, jos vielä kehut enemmän. 😅

        Heh, ostele kuin miljonääri, Temu slogan. Harmi vaan, kun nekin tulee kalliiksi jos tavis duunari alkaa ostelemaan kuin miljonääri. 😄

        Kyllä mä jatkossakin sieltä ostan, jos jotain ostettavaa eteen tulee, tarvetta siis. Voihan olla, että Uiguurit on orjina ja syyllistyn ihmiskaupan tuentaan. 🙄

        No mutta se on kiinalaisten vika, ei mun. 😇😂


      • EivorCreed kirjoitti:

        Heh, ostele kuin miljonääri, Temu slogan. Harmi vaan, kun nekin tulee kalliiksi jos tavis duunari alkaa ostelemaan kuin miljonääri. 😄

        Kyllä mä jatkossakin sieltä ostan, jos jotain ostettavaa eteen tulee, tarvetta siis. Voihan olla, että Uiguurit on orjina ja syyllistyn ihmiskaupan tuentaan. 🙄

        No mutta se on kiinalaisten vika, ei mun. 😇😂

        Mus lähinnä kiinnostaa vaan se että ne on laatua. Etrei osta myrkkyjä taikka romua...


      • mustasusi kirjoitti:

        Mus lähinnä kiinnostaa vaan se että ne on laatua. Etrei osta myrkkyjä taikka romua...

        No laatu ja laatu. Eihän ne mitään kamelin karvaa ole, mutta arkirytkyinä menee. 🙂


      • EivorCreed kirjoitti:

        No laatu ja laatu. Eihän ne mitään kamelin karvaa ole, mutta arkirytkyinä menee. 🙂

        Ja pesukoneessa myrkytkin aikanaan liukenee, myrkkyä on ilmassa, ruoassa, kaikkialla. Mutta vaatteissa sitä saa pesemällä vähennettyä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja pesukoneessa myrkytkin aikanaan liukenee, myrkkyä on ilmassa, ruoassa, kaikkialla. Mutta vaatteissa sitä saa pesemällä vähennettyä.

        Joo. Formaldehydiä on vaatteissa usein. Sen haistaa ja on vesiliukoista. Mutta sitten on paljon muoveja jotka voi sisältää mitä vaan...


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja pesukoneessa myrkytkin aikanaan liukenee, myrkkyä on ilmassa, ruoassa, kaikkialla. Mutta vaatteissa sitä saa pesemällä vähennettyä.

        Eiköhän se pelätyin myrkky ole formaldehydi? Syöpäriskin takia.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eiköhän se pelätyin myrkky ole formaldehydi? Syöpäriskin takia.

        Ja atsoväritkin mitä EU:n ulkopuolella vielä saa käyttää aiheuttaa enempikin vaaraa sille vaatteen värjääjälle, kun sille käyttäjälle. Ja sekin on maan sisäinen päätös vaarantaa ihmiset töissään.

        EU:ssa atsovärit on käsittääkseni kummiskin jo kielletty. Sheinin vaatteista on ollu myrkkyjuttua kyllä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ja atsoväritkin mitä EU:n ulkopuolella vielä saa käyttää aiheuttaa enempikin vaaraa sille vaatteen värjääjälle, kun sille käyttäjälle. Ja sekin on maan sisäinen päätös vaarantaa ihmiset töissään.

        EU:ssa atsovärit on käsittääkseni kummiskin jo kielletty. Sheinin vaatteista on ollu myrkkyjuttua kyllä.

        Made in EU, silloin pitäisi voida luottaa myrkyttömyyteen, muuten takeita ei ole kiinan tai muunkaan maan räteissä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Eiköhän se pelätyin myrkky ole formaldehydi? Syöpäriskin takia.

        No sehän on. Onneksi sen huomaa siitä pistävästä hajusta.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Made in EU, silloin pitäisi voida luottaa myrkyttömyyteen, muuten takeita ei ole kiinan tai muunkaan maan räteissä.

        Näinpä... On hyvä olla tietoinen.


      • mustasusi kirjoitti:

        Joo. Formaldehydiä on vaatteissa usein. Sen haistaa ja on vesiliukoista. Mutta sitten on paljon muoveja jotka voi sisältää mitä vaan...

        Totta, formaldehydi haisee kitkerälle, pistävälle. Mä pesen aina ennen käyttöä kaikki uudet tekstiilit 60 asteessa pari tuntia, olipa suositus mitä vaan. Lopuksi kylmä huuhtelu.

        Vielä en oo havainnut ulkoisia oireita tai sisäisiäkään.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Totta, formaldehydi haisee kitkerälle, pistävälle. Mä pesen aina ennen käyttöä kaikki uudet tekstiilit 60 asteessa pari tuntia, olipa suositus mitä vaan. Lopuksi kylmä huuhtelu.

        Vielä en oo havainnut ulkoisia oireita tai sisäisiäkään.

        Sen pitäisi riittää kyllä. Vesiliukoista ainetta.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Totta, formaldehydi haisee kitkerälle, pistävälle. Mä pesen aina ennen käyttöä kaikki uudet tekstiilit 60 asteessa pari tuntia, olipa suositus mitä vaan. Lopuksi kylmä huuhtelu.

        Vielä en oo havainnut ulkoisia oireita tai sisäisiäkään.

        Mulla on kemian laborantin tutkinto, niin sillä näistä tiedän jotakin. 😊


      • EivorCreed kirjoitti:

        Made in EU, silloin pitäisi voida luottaa myrkyttömyyteen, muuten takeita ei ole kiinan tai muunkaan maan räteissä.

        Te ette usko, mutta vielä 70-luvulla tehtiin tosi paljon vaatteita suomessa.


      • JeroP kirjoitti:

        Te ette usko, mutta vielä 70-luvulla tehtiin tosi paljon vaatteita suomessa.

        Kyllä se on helppo uskoa. Onhan täällä ollut vaikka mitä tehtaita.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mulla on kemian laborantin tutkinto, niin sillä näistä tiedän jotakin. 😊

        Noni, oot sitten hyvin perillä. 😃👍

        Varmasti mielenkiintoinen työ? Miksi mulle tuli Hulk mieleen, se vihreä? 😂


      • JeroP kirjoitti:

        Te ette usko, mutta vielä 70-luvulla tehtiin tosi paljon vaatteita suomessa.

        Juu, Orimattilassakin oli kuuluisa Virke voimissaan vielä 90-luvullakin.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Noni, oot sitten hyvin perillä. 😃👍

        Varmasti mielenkiintoinen työ? Miksi mulle tuli Hulk mieleen, se vihreä? 😂

        En tee työkseni sitä alaa kuitenkaan. Olen ihan muissa hommissa ollut jo kauan. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        En tee työkseni sitä alaa kuitenkaan. Olen ihan muissa hommissa ollut jo kauan. 😄

        Niin sä olet kaupassa vartijana. voit ihan hyvin sen kertoa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Jos et tiennyt, niin feikkaamisella harvoin pääsee kovinkaan pitkälle. Ei se pelkkä tatska kaulassa susta mitään kovista tee. Ei todellakaan. Sun pitäis vielä osata esittää sitä kovaa jätkää uskottavasti, niin että mimmein pikkupöksyt kostuu.

        Jaa sä lässyttelet täälläkin. Sunhan piti olla vanhempiesi luona.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Musta tulee kohta asiakas, jos vielä kehut enemmän. 😅

        Netta ❤️❤️❤️❤️🍆💦💦💦 uuh💦💦💦


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulla on kemian laborantin tutkinto, niin sillä näistä tiedän jotakin. 😊

        Mikset tee koulutustasi vastaavia hommia, vaan trollaat netissä yötä päivää?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä se on helppo uskoa. Onhan täällä ollut vaikka mitä tehtaita.

        Ja monia eri nikkejäkin🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa sä lässyttelet täälläkin. Sunhan piti olla vanhempiesi luona.

        No mitäs se estää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikset tee koulutustasi vastaavia hommia, vaan trollaat netissä yötä päivää?

        Koska teen ihan muita hommia.


      • mustasusi kirjoitti:

        En tee työkseni sitä alaa kuitenkaan. Olen ihan muissa hommissa ollut jo kauan. 😄

        Okei, mutta voisin ajatella työn kyllä olevan mielenkiintoista kuka ikinä sitä työkseen tekee. 😛

        En minäkään tee mitään mihin olen koulutettu, mutta työni kyllä sivuaa koulutuksen tehtäviä. Olen oikeastaan ylipätevä nykyiseen työhöni. 😄


    • Ei kiitos, saat pitää hyvänäz.

      • Anonyymi

        Entä jos nosse ottaa kaulatatskan?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos nosse ottaa kaulatatskan?

        Ihan se ja sama.


    • Anonyymi

      Mä annan sen itselleni korvamerkityn mielelläni jollekin toiselle, jota tuollainen kiinnostaa. Vaikka sitten sulle, ole hyvä!

    • Anonyymi

      Tuskin niitä on loppujen lopuksi vähän jos niittä ois paljon joka toinen hesas vastaan kävelevä mies ois tatuoitu kaulaan asti

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe