Minä olin äidin sylissä kun isä tuli kotiin. Syntyi kalabaliikki.
Vastaukset 23
- Anonyymi
Niin go-go-isäsi on ollut aina hullun mustasukkainen.
- Anonyymi
Mei9lläkin on sellainen tabooperhe. Isä lupasi halkaista minut ja äidin moottorisahalla
- Anonyymi
Joku soitteli banjoa eilen Kuorasjärven mökillä.Haitari onkin jäänässä alakynteen kun syväjoki on Alavuden katsotuin elokuva
- Anonyymi
Isisi varmaan luuli, että tota noin .... olitte tutkineen napanöyhtää
- Anonyymi
Sitähän siellä äideillä onkin
- Anonyymi
Usein, kun isä sammuneena kuorssaa, äiti tuleen minun viereeni nukkumaan. Olen sentään jo 19 vanha
- Anonyymi
Ihana tilanne silla! Äitisi on tietenkin 37?
- Anonyymi
Meillä myös noin action. Isi suuttui, raahasi äitskän makuuhuoneeseen ovi lukkoon. Kuulin siellä äitskän huudon "Siellä ei sun lisäksi muut käy!" Sitten 10 minsan päästä tulivat hikisen hengestyneenä pesulle molemmat. Asiasta ei puhuttu, mutta sain olla äitskän sylissä monta kertaa liikkumassa ... niin sillai.
- Anonyymi
Isis oli mustis. Näki miten onnellinen ja tyydytetty mutsis oli.
- Anonyymi
Puhuitteko te Hilkka Myllymäen murhasuvusta?
- Anonyymi
Teittekö te sittenkin jotakin tuhmaa?
- Anonyymi
Minäkin olen ollut useasti äitisi sylissä. Ei ollenkaan hullumpi paikka rentoutua
- Anonyymi
Naapurin Osmo?
- Anonyymi
Ei mitään kovin uutta. Etenkin nämä nykyajan yh-äidit, kun eivät ehdi hakea äijää kapakasta, alkavat vonkaa 15 vee pojiltaan. Hyvä kaverini 4 vuotta sitten kertoi salaisuutensa, että on äitinsä kanssa nukkunut jo ½ vuotta ja naivat melkoisesti. Kaverini piti sitä melko hyvänä järjestelynä, kun äitinsä oli luvannut ettei raahaa äijää kotiin kapakoista.
- Anonyymi
Eikö tuo ole sitten aivan normaalia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö tuo ole sitten aivan normaalia?
On! Noinhan kaikki kunnon vanhurskaat perheet elää.
- Anonyymi
Kain tai Aapeli kumpi nyt eloon jäikään on meidän kaikkein isä ja äitinsä äitimme-.
- Anonyymi
Sama juttu,että minäkin olen ollut äitisi sylissä ja teki kyllä hiton hyvää , valitettavasti vaan alkoi hirveä kutina kun ei tullut käytettyä kumia 🤬no omaa tyhmyyttä vaikkakin paras syli aikoihin 😉
- Anonyymi
Sinun äitisi antaa hyvät kyydit sylissään. Minä tiedän kun viikonvaihteessa olin mukana.
- Anonyymi
Isi on mustis
- Anonyymi
Oliko teillä alaston missionäär menossa?
- Anonyymi
No ei aivan. Äidillä oli vaippa ja mulla kortsu.
- Anonyymi
Pitääkö äitisi sinua vielä sylissään syvällä kahden ollessanne?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231182
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71557
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398