Haluan kuolla

Anonyymi-ap

kaikii menee päin paskaa ympäri vuoden ja siten tuntuu että haluan kuolla. Mikä tapa on nopein, oisko helpoin imeä paristo vai lyönkö itteäni veitsellä.

9

190

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älä tee sitä vielä! 😢 Kaikki kyllä järjestyy. En tiedä kuka olet, mutta haluan sanoa että välitän sinusta 💖
      Ajattele kesäpäivänä laulavia lintuja. Ajattele kukkia, jotka puskevat maasta kevättalven lumen sulettua. 🌸Ajattele kaikkia kauniita asioita, joista luovut, jos teet sen. Sinulla on upea elämä edessä, etkä saa lopettaa sitä nyt. Nyt voit tuntua, että olet aivan pohjalla, mutta lupaan, että nouset sieltä pian. Elämästäsi tulee vielä mahtavaa. Sinnittele ❤️‍🩹

    • Anonyymi

      Mutta mitkä asiat menee " päin paskaa ", ja miksi ne mahtavat mennä ?
      Voisiko sitä selvittää, voisi olla alku johonkin parempaan.

    • Anonyymi

      Jaks enää neuvoo. Tai yks vielä on Ilmottaudu Pelastusarmeijahan.
      ...Ensin pelastettiin suutari Andersson...

    • Anonyymi

      Ei taida olla varmaa ja nopeaa tapaa en ainakaan vielä ole itse keksinyt mosta vaihtoehtoa omalla kohdalla

      Terveisin 50 vuotias mies.

      • Anonyymi

        Varma tapa on se, että elää niin kauan kuin elää. Tämä maallinen vaellus loppuu jokaisen kohdalla joskus.
        Jos se tapahtuisi nopeasti/pian, jäisi paljon näkemättä ja kokematta.
        T. Itsekin jo yli 50 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varma tapa on se, että elää niin kauan kuin elää. Tämä maallinen vaellus loppuu jokaisen kohdalla joskus.
        Jos se tapahtuisi nopeasti/pian, jäisi paljon näkemättä ja kokematta.
        T. Itsekin jo yli 50 v.

        Mutta miten sitä vitutusta, masennusta ja yksinäisyyttä kestää jos elämää on edessä vielä pahimmillaan kymmeniä vuosia? Itse olen "vasta" 35-vuotias. On tuntunut jo pidemmän aikaa siltä että en jaksa enää päivääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta miten sitä vitutusta, masennusta ja yksinäisyyttä kestää jos elämää on edessä vielä pahimmillaan kymmeniä vuosia? Itse olen "vasta" 35-vuotias. On tuntunut jo pidemmän aikaa siltä että en jaksa enää päivääkään.

        Itse ainakaan en usko että tulisin enää kokemaan mitään sellaista miksi en voisi kuolla jo vaikka tänään.

        T. 35-vuotias


    • Anonyymi

      Elämä on elämistä varten! Elämästä teet itse sellaisen kuin haluat. Silti ja joka tapauksessa elämään kuuluu työ, työ, työ. Siitä saa ne hyvät eväät elämälle. Luja työ tuo hyvinvointia!

    • Hei,

      Itsetuhoisista ajatuksista kannattaisi keskustella ammattilaisen kanssa.

      Lisäksi on olemassa monia matalan kynnyksen auttavia tahoja, joista voi saada tukea elämän eri kriisitilanteissa. Alla tiedoksi tahoja joihin voi olla yhteydessä anonyymisti ja maksutta:

      - Tukinet.net - Tukipisteesi netissä https://tukinet.net/

      Tukinetistä saa itselleen tukihenkilön, jonka kanssa voi keskustella kahden kesken mistä tahansa hankalasta elämäntilanteesta tai mielessä olevasta huolesta. Tukihenkilö löytyy esimerkiksi Mieli Tukisuhteesta. https://tukinet.net/teemat/mieli-tukisuhde/tukisuhteet/

      Lisäksi ma-ke klo 15-19 ja to klo 15-21 on aikuisten kahdenkeskinen MIELI Kriisichat, jossa voi jutella päivystäjän kanssa mistä tahansa mielessä olevasta huolesta tai hankalasta elämäntilanteesta.

      Tukinetissä on llisäksi monenlaisia ryhmächattejä ja keskusteluryhmiä, joista voi saada vertaistukea sekä ammattilaisten neuvoja.

      Tukinetin kaikki palvelut saa käyttöönsä rekisteröitymällä palveluun anonyymisti. Osaa palveluista voi käyttää ilmankin rekisteröitymistä.

      Keskusteluapua kriisissä on mahdollista saada matalalla kynnyksellä myös seuraavilta tahoilta:

      - MIELI Kriisipuhelin

      Jos soittaminen tuntuu omimmalta vaihtoehdolta, niin Kriisipuhelin päivystää24/7 numerossa 09 2525 0111.

      - Kriisikeskukset

      Ympäri Suomea toimii myös kriisikeskuksia, joihin voi mennä keskustelemaan paikan päälle. Myös etävastaanotto on mahdollista osassa paikoista. Kriisikeskusten yhteystiedot löytyvät mm. MIELI Suomen Mielenterveys ry:n nettisivuilta: https://mieli.fi/tukea-ja-apua/keskusteluapua-kriisivastaanotoilla/

      Akuutissa tilanteessa kannattaa olla yhteydessä oman alueen psykiatriseen päivystykseen tai soittaa 112.

      Ystävällisin terveisin
      MIELI Kriisikeskus Helsinki/Kata

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3306
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1513
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      121
      899
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe