Juutualla näky olevan väkeä.

Anonyymi-ap

Oliskohan Lappalaiset alkaneet myymään kalastuslupia turisteille Juutualla?
Aattelin vaan,koska eikö se Juutua hotellin ranta ole siinä Juutua rannassa myös....

12

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tenon lupia😄

    • Anonyymi

      Mene ja kysy

    • Anonyymi

      Lappalaiset ei saa myydä lupia saamelaisten jokeen. Vissi to. Son Leeon joki.

      • Anonyymi

        Jos Lappalaiset omista rannan niin eihän Hevva Lejon kalastusoikeudet Hotelli Juutuan rantaa koske.

        Hevva Lejon kalastusoikeudet syntymäperusteella on siinä Sajoksen rannassa jossa oli KERROSTALO aikoinaan jonka Inarin kunta omisti yhdenvertaisuuslain mukaan kaikilla jotka ollaan synnytty Inarin kunnassa ennen Hevva Lejoa on oikeus kalastaa Hevva Lejon luvalla Juutualla!

        Minua kyllä Hevva Lejo ala syrjimään vaikka en kalastakkaan, mutta OIKEUDET KYLLÄ KUULUU MINULLE MYÖS ja minä en ole kieltänyt ketään kalastamasta jotka synytyneet Inarin ja Utsjoen kunniassa!
        Minä olen sentään PETSAMON suomalaisia PYYNTIVERISIÄ NAISIA ja ymmärrä kyllä, että kalastus kuuluu myös muiden perinteiseen sekä kulttuuriin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Lappalaiset omista rannan niin eihän Hevva Lejon kalastusoikeudet Hotelli Juutuan rantaa koske.

        Hevva Lejon kalastusoikeudet syntymäperusteella on siinä Sajoksen rannassa jossa oli KERROSTALO aikoinaan jonka Inarin kunta omisti yhdenvertaisuuslain mukaan kaikilla jotka ollaan synnytty Inarin kunnassa ennen Hevva Lejoa on oikeus kalastaa Hevva Lejon luvalla Juutualla!

        Minua kyllä Hevva Lejo ala syrjimään vaikka en kalastakkaan, mutta OIKEUDET KYLLÄ KUULUU MINULLE MYÖS ja minä en ole kieltänyt ketään kalastamasta jotka synytyneet Inarin ja Utsjoen kunniassa!
        Minä olen sentään PETSAMON suomalaisia PYYNTIVERISIÄ NAISIA ja ymmärrä kyllä, että kalastus kuuluu myös muiden perinteiseen sekä kulttuuriin.

        Lappalaisilla ei välttämättä ole samoja oikeuksia, koska näitä oikeuksia ei jaella kaikille!

        Joku RAJA sentään pitää laittaa näihin kalastusoikeuksiin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lappalaisilla ei välttämättä ole samoja oikeuksia, koska näitä oikeuksia ei jaella kaikille!

        Joku RAJA sentään pitää laittaa näihin kalastusoikeuksiin!

        Hevva Lejo on turha pullistella minulle, koska minä kyllä hänelle sanon : Saatanan LÄSKIPÄÄ NYT LOPPU SE MINUN JATKUVA SYRJIMEN ja ALKAA KUNNIOITTAMINEN!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevva Lejo on turha pullistella minulle, koska minä kyllä hänelle sanon : Saatanan LÄSKIPÄÄ NYT LOPPU SE MINUN JATKUVA SYRJIMEN ja ALKAA KUNNIOITTAMINEN!!!

        Hevva Lejo ei tykkääkään muusta niin paljon, kuin tapella minun kanssa!

        Ei pysty lyömään eikä panemaan edes paksuksi ja pullaa jos HXXXALLE tarjoaa niin minä sanon hänelle : Mitäpä jos PIKKU PULLUKKA SYÖ ITSE VAAN PULLANA, koska pulla päivässä pitää posket pyöreänä mutta sinulla menee näköjään LEETA PÄIVÄSSÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hevva Lejo ei tykkääkään muusta niin paljon, kuin tapella minun kanssa!

        Ei pysty lyömään eikä panemaan edes paksuksi ja pullaa jos HXXXALLE tarjoaa niin minä sanon hänelle : Mitäpä jos PIKKU PULLUKKA SYÖ ITSE VAAN PULLANA, koska pulla päivässä pitää posket pyöreänä mutta sinulla menee näköjään LEETA PÄIVÄSSÄ!

        Se ei ole mikään kunnianloukkaus Hevva Lejoa kohtaan jos exänä häntä pikkusen nimittelen, koska tuo on normaalia keskustelua hänen kanssa!

        Hevva Lejo tietää mitää sanon kuitenkin ja lähen kävelemään, koska minä sanon : Minä saan kalani kaupasta ja en ole eläessäni sinun pyytämää kalaa edes syönyt!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se ei ole mikään kunnianloukkaus Hevva Lejoa kohtaan jos exänä häntä pikkusen nimittelen, koska tuo on normaalia keskustelua hänen kanssa!

        Hevva Lejo tietää mitää sanon kuitenkin ja lähen kävelemään, koska minä sanon : Minä saan kalani kaupasta ja en ole eläessäni sinun pyytämää kalaa edes syönyt!

        Olen keskittynyt nyt lukemaan hakemaan faktaa tuohon kunnianloukkaus asiaan.

        Voin samalla hoitaa vähän muitakin asioista, koska näin hienon mahdollisuuden saan!


    • Anonyymi

      Kalastus oikeus päättyy metrin päähän rannasta.

    • Anonyymi

      Mä ostan Norjan lohta.

    • Anonyymi

      Tämä on poliisi asia. Kyllä Leevo omistaa joen myös puolet Inarinnjärvestä ja Tsiuttajoen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe