Menee kyllä maku tästä EM-potkupallosta

Ei ole eka tapahtuma eikä vikakaan näissä kisoissa, mutta juuri hetki hetki sitten ottelussa Kroatia-Italia Italian hyökkääjä (Raspadori) kompuroi omiin jalkoihinsa palloa haltuun ottaessaan ja kaatui leuka/poski edellä kroaatin lonkkaan/reiteen. Mitä tekee tuomari? Viheltää vaparin. Kymmennen vuotta sitten tuomari ei olisi edes kahdesti katsonut italiaanoa kohti, vaan peli olisi jatkunut.
Nyt ne ei enää uskalla olla viheltämättä mitä tahansa kärpäsen tuhnua kentällä, kun pelkäävät että joku pillipiipari kattelee VARista että aijai, saattoi mennä vihkoon ja kantelevat sitten ottelun jälkeen erotuomaripomolle että kattoos nyt tätä, aika paha eikö, vaikkei kaveri edes koskenut, mutta varpaat kyllä osoitti toisen sääreen, eikä olisi ehkä pitänyt harkita viheltämisen puntarointia? Anna sille dumarille keltainen, kun minä olen VAR-tarkkailija, jumalasta seuraava.

Ei siinä, kaikesta kaatujat ovat futiksen ikikirous, mutta nyt noi dumaritkin on samanlaisia, eivät enää uskalla itse tuomita oikein mitään, pois lukien pari kokenutta kaveria joita VAR ei voisi vähempää kiinnostaa.

87

512

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jalis on aika pa.ka laji...🙄

      Ennemmin katson jäkistä...

      • No en mä tiedä, kyllä futista kattoo, mutta toi VAR-sekoilu on vienyt dumareilta munat viimeisen parin-kolmen vuoden aikana ja näissä kisoissa se näkyy todella isosti. Aika monta sellaista vihellystä mitkä olisi vielä joku vuosi takaperin viitattu kintaalla ohi, kymmennen vuotta sitten dumari olisi saattanut vielä jopa nauraa päälle. Ja nyt ei uskalleta antaa pelin jatkua, vaan vihelletään heti kun ylipäänsä joku koskettaa toista.

        Toisaalta änärin pleijareissa taas on voinut ihan surutta vedellä poikittaista kaverin huulille tai takoa koukkua pitkin ukkoa ja dumarit vaan levittelee käsiään, niin ei sekään ihan terve linjaus ole.


      • randombypasser kirjoitti:

        No en mä tiedä, kyllä futista kattoo, mutta toi VAR-sekoilu on vienyt dumareilta munat viimeisen parin-kolmen vuoden aikana ja näissä kisoissa se näkyy todella isosti. Aika monta sellaista vihellystä mitkä olisi vielä joku vuosi takaperin viitattu kintaalla ohi, kymmennen vuotta sitten dumari olisi saattanut vielä jopa nauraa päälle. Ja nyt ei uskalleta antaa pelin jatkua, vaan vihelletään heti kun ylipäänsä joku koskettaa toista.

        Toisaalta änärin pleijareissa taas on voinut ihan surutta vedellä poikittaista kaverin huulille tai takoa koukkua pitkin ukkoa ja dumarit vaan levittelee käsiään, niin ei sekään ihan terve linjaus ole.

        No jaliksessa on aina ollut filmailua...

        Ja jotenkin tylsä seurata... tosin äsken vilkaisin jonkun minuutin, niin Kroatia sai pilkun, epäonnistui ja kohta teki maalin. 😄

        Mutta en mä jaksa nyt jalista töllätä...

        Ehkä loppupelejä sit... jokos siellä on turnee nissä vaiheessa? Onks Hollanti messissä?


      • Disseisback kirjoitti:

        No jaliksessa on aina ollut filmailua...

        Ja jotenkin tylsä seurata... tosin äsken vilkaisin jonkun minuutin, niin Kroatia sai pilkun, epäonnistui ja kohta teki maalin. 😄

        Mutta en mä jaksa nyt jalista töllätä...

        Ehkä loppupelejä sit... jokos siellä on turnee nissä vaiheessa? Onks Hollanti messissä?

        No on niitä aina ollut lätkässäkin, dumarin näkemisestä kaatuvia jne., toki futis on ollut monin verroin pahempi teatterilava, ehkä siksi että lätkällä on sellainen äijä-sädekehä mikä futiksesta katosi joskus 80-luvulla viimeistään.

        Futiksen ja lätkän ero peleinä on oikeastaan siinä, että ensimmäinen perustuu taktikoinnille ja jälkimäinen enemmän vauhdille. Ehkä.

        Loppupelit alkaa... Olikohan nyt ensi viikon alussa? Hollanti on vahvoilla, joskin paskalla pelillä, mutta jos ottavat tukkaan Itävallalta huomenna, niin pääsevät jatkoon säälipisteillä. Mutta kyllä ne jatkossa hyvin todennäköisesti ovat, tosin se peli on niin syvältä, ettei sitä jaksa kattoa. Tai no mikä mä olen sanomaan, kaksi niitten peliä jo kattonut 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No on niitä aina ollut lätkässäkin, dumarin näkemisestä kaatuvia jne., toki futis on ollut monin verroin pahempi teatterilava, ehkä siksi että lätkällä on sellainen äijä-sädekehä mikä futiksesta katosi joskus 80-luvulla viimeistään.

        Futiksen ja lätkän ero peleinä on oikeastaan siinä, että ensimmäinen perustuu taktikoinnille ja jälkimäinen enemmän vauhdille. Ehkä.

        Loppupelit alkaa... Olikohan nyt ensi viikon alussa? Hollanti on vahvoilla, joskin paskalla pelillä, mutta jos ottavat tukkaan Itävallalta huomenna, niin pääsevät jatkoon säälipisteillä. Mutta kyllä ne jatkossa hyvin todennäköisesti ovat, tosin se peli on niin syvältä, ettei sitä jaksa kattoa. Tai no mikä mä olen sanomaan, kaksi niitten peliä jo kattonut 😂

        No jäkis on viihdyttävämpää kyllä...

        Hollanti on usein pelannut hyökkäysvoittoista iloista peliä, ei just mitään taktista soopaa, vaan täysillä päätyyn...siksi siitä tykkään. 😬


      • randombypasser kirjoitti:

        No en mä tiedä, kyllä futista kattoo, mutta toi VAR-sekoilu on vienyt dumareilta munat viimeisen parin-kolmen vuoden aikana ja näissä kisoissa se näkyy todella isosti. Aika monta sellaista vihellystä mitkä olisi vielä joku vuosi takaperin viitattu kintaalla ohi, kymmennen vuotta sitten dumari olisi saattanut vielä jopa nauraa päälle. Ja nyt ei uskalleta antaa pelin jatkua, vaan vihelletään heti kun ylipäänsä joku koskettaa toista.

        Toisaalta änärin pleijareissa taas on voinut ihan surutta vedellä poikittaista kaverin huulille tai takoa koukkua pitkin ukkoa ja dumarit vaan levittelee käsiään, niin ei sekään ihan terve linjaus ole.

        Mä katson vaan niitä miehiä...

        Moi vaan Randomi😘


      • Disseisback kirjoitti:

        No jäkis on viihdyttävämpää kyllä...

        Hollanti on usein pelannut hyökkäysvoittoista iloista peliä, ei just mitään taktista soopaa, vaan täysillä päätyyn...siksi siitä tykkään. 😬

        Minä fanitan Didier Deschampsia. Käytössä on maailman paras pelaajamateriaali ja sitten sitä kuitenkin peluutetaan kuin lähdettäisiin altavastaajana ja tehdään joku maali vastahyökkäyksistä jos tehdään. Jos joudutaan tappiolle, niin sitten on vielä plan B ja C olemassa.

        Hollannin paras osasto on niiden topparit.


      • scrg kirjoitti:

        Minä fanitan Didier Deschampsia. Käytössä on maailman paras pelaajamateriaali ja sitten sitä kuitenkin peluutetaan kuin lähdettäisiin altavastaajana ja tehdään joku maali vastahyökkäyksistä jos tehdään. Jos joudutaan tappiolle, niin sitten on vielä plan B ja C olemassa.

        Hollannin paras osasto on niiden topparit.

        Mä en seuraa siis jalista kuin korkeintaan näissä maaotteluissa... olympialaisten jaliksetkin taitaa jäädä väliin...

        Muistan Robbenin ja Sneijderin, sekä jonkun Gullitin ja Van Bastenin... oli niitä muitakin, mutta maalinteko niillä on ollut se ykkösjuttu aina...

        Puolustelu vähän niin ja näin...

        Hirveästi en ole pettynyt ikinä Hollannin pelejä katsoessa, jos ei sitten joku takavuosien Espanja tullut vastaan. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä en seuraa siis jalista kuin korkeintaan näissä maaotteluissa... olympialaisten jaliksetkin taitaa jäädä väliin...

        Muistan Robbenin ja Sneijderin, sekä jonkun Gullitin ja Van Bastenin... oli niitä muitakin, mutta maalinteko niillä on ollut se ykkösjuttu aina...

        Puolustelu vähän niin ja näin...

        Hirveästi en ole pettynyt ikinä Hollannin pelejä katsoessa, jos ei sitten joku takavuosien Espanja tullut vastaan. 😃

        Hollannin valmentajana on Gullitin, Van Bastenin ja Rijkaarfin aikalainen Ronald Koeman. Hyökkäyspäässä on nytkin ihan suht päteviä pelaajia mutta ei ketään sellaista ajan supertähteä.

        Espanjakin on nyt vähän erilainen. Ei ole toisaalta mitään Xavi + Iniesta -moottoria jolla pelattaisiin lyhytsyötöillä pallo vastustajan rankkarialueelle.


      • scrg kirjoitti:

        Hollannin valmentajana on Gullitin, Van Bastenin ja Rijkaarfin aikalainen Ronald Koeman. Hyökkäyspäässä on nytkin ihan suht päteviä pelaajia mutta ei ketään sellaista ajan supertähteä.

        Espanjakin on nyt vähän erilainen. Ei ole toisaalta mitään Xavi Iniesta -moottoria jolla pelattaisiin lyhytsyötöillä pallo vastustajan rankkarialueelle.

        Espanjan joukkue on varsin "nimetön". Real Madrid, Barcelona ja Atletico ovat vuodesta toiseen maailman parhaiden seurajoukkueiden joukossa, mutta niissä pelaa tällä hetkellä varsin vähän espanjalaisia pelaajia keskeisissä rooleissa.


      • scrg kirjoitti:

        Espanjan joukkue on varsin "nimetön". Real Madrid, Barcelona ja Atletico ovat vuodesta toiseen maailman parhaiden seurajoukkueiden joukossa, mutta niissä pelaa tällä hetkellä varsin vähän espanjalaisia pelaajia keskeisissä rooleissa.

        Espanja pelas kuten Suomikin lätkää....Prosenttityyliin...


      • Disseisback kirjoitti:

        Espanja pelas kuten Suomikin lätkää....Prosenttityyliin...

        Tylsää siis...🙄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tylsää siis...🙄

        Onneksi ei ole pakko katsoa, jos ei kiinnosta. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ne joiden mielestä jalkapallo on tylsä peli, eivät oikein ymmärrä jalkapalloa. Ehkä he tuijottelevat vain palloa, eivätkä osaa katsella niihin paikkoihin, joissa se peli oikeasti on koko ajan käynnissä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onneksi ei ole pakko katsoa, jos ei kiinnosta. Itse olen aina ollut sitä mieltä, että ne joiden mielestä jalkapallo on tylsä peli, eivät oikein ymmärrä jalkapalloa. Ehkä he tuijottelevat vain palloa, eivätkä osaa katsella niihin paikkoihin, joissa se peli oikeasti on koko ajan käynnissä.

        Siis kyllä mä ymmärrän jsliksen lsinalsisuuksia....

        Kova laji ja typit tekee paljon pikkujuttuja pienessä tilassa jne...mutta katsojana....

        En mä jaksa kiinnostuu golffistakaan tai curlingista....

        Nukun katsomaan...😄

        Itse pelaajdna voidin innostuu....

        Säbäkin on hanurista katsoo.... vaikka itse tykkään pelaa....
        Ssmoin joku pesis...


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siis kyllä mä ymmärrän jsliksen lsinalsisuuksia....

        Kova laji ja typit tekee paljon pikkujuttuja pienessä tilassa jne...mutta katsojana....

        En mä jaksa kiinnostuu golffistakaan tai curlingista....

        Nukun katsomaan...😄

        Itse pelaajdna voidin innostuu....

        Säbäkin on hanurista katsoo.... vaikka itse tykkään pelaa....
        Ssmoin joku pesis...

        En minäkään. Katson vain mielenkiintoisia lajeja, kuten jalkapalloa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minäkään. Katson vain mielenkiintoisia lajeja, kuten jalkapalloa.

        Kuka tykkää mistäkin. 😃


      • scrg kirjoitti:

        Minä fanitan Didier Deschampsia. Käytössä on maailman paras pelaajamateriaali ja sitten sitä kuitenkin peluutetaan kuin lähdettäisiin altavastaajana ja tehdään joku maali vastahyökkäyksistä jos tehdään. Jos joudutaan tappiolle, niin sitten on vielä plan B ja C olemassa.

        Hollannin paras osasto on niiden topparit.

        Ranska sössi hyvän johtonsa joten ei tuo Descamps nyt tämänpäiväisen perusteella ihan vakuuttanut. Tai sitten ei vaan halunnut Sveitsin kanssa samalle puolelle kaaviota vaan hoitaa mieluummin Portugalin ja Saksan tai Espanjan.


      • scrg kirjoitti:

        Ranska sössi hyvän johtonsa joten ei tuo Descamps nyt tämänpäiväisen perusteella ihan vakuuttanut. Tai sitten ei vaan halunnut Sveitsin kanssa samalle puolelle kaaviota vaan hoitaa mieluummin Portugalin ja Saksan tai Espanjan.

        Ei vaikuta kovin fiksullle skenaariolle taktikoida boin. 🤔


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Kuka tykkää mistäkin. 😃

        Jep. Jalkapallossa pitää osata katsoa muutakin kuin sitä palloa ja "pikkujuttuja pienessä tilassa". Hyvin usein ne oikeasti tärkeät asiat tapahtuvat siellä suuressa tilassa ja kaukana pallosta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Jalkapallossa pitää osata katsoa muutakin kuin sitä palloa ja "pikkujuttuja pienessä tilassa". Hyvin usein ne oikeasti tärkeät asiat tapahtuvat siellä suuressa tilassa ja kaukana pallosta.

        Shakissakin pitää tietää miten mitäkin teet..mutta kiinnostaa yhtä psljon....

        Sanoin tietäväni "jutuja jalkapallosta"....mutta onnneksi ne eivät vielä ole tarttuneet jäkikseen...

        Siyä "vielä" pelataan korkeimmallakin tasolla jopa...


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei vaikuta kovin fiksullle skenaariolle taktikoida boin. 🤔

        Hollanti otti turpiin Itävallalta. Itävallan merkittävin hahmo ei ole kentällä, vaan valmentaja Rangnick, joka on saanut maajoukkueen pelaamaan, kuten jotkut seurajoukkueetkin (hänen mallillaan) ärhäkkää prässäystä.


      • Disseisback kirjoitti:

        No jäkis on viihdyttävämpää kyllä...

        Hollanti on usein pelannut hyökkäysvoittoista iloista peliä, ei just mitään taktista soopaa, vaan täysillä päätyyn...siksi siitä tykkään. 😬

        ojos katsoo Liigan matseja, niin jää pääosin viihdearvo niin minimiin, että mieluummin kattoo toiselta kanavalta vaikka Tokmannin mainoksia 😂

        Menneiden aikojen Hollanti pelasikin todella hyvää futista, mutta sitten asiat muuttuivat ja nyt pelataan pallonhallintapeliä tavalla joka ei toimi. Ei Hollannille. Eikä oikein kenellekään enää. Ja lopputulos on... Ulos. Melkein. Hirveen näköstä peliä, tänään Itävalta juoksi Hollannin yli Hollannin vanhalla omalla pelillä. Peiliin kattomisen paikka.

        Ainoa mikä alkusarjassa pelasti Hollannin hyvin todennäköisesti jatkoon, on Weghorstin munkkimaali Puolaa vastaan ottelun lopussa, muuten maitojuna olisi hyvin lähellä. Siinäkin pelissä Puola oli aloitteellisempi, vain taitotaso jäi toiseksi Hollannille. Niin ja se tuuri, olkoonkin että Weghorst on ihan laatupelaaja.

        No se tästä vuodatuksesta 😂


      • scrg kirjoitti:

        Hollanti otti turpiin Itävallalta. Itävallan merkittävin hahmo ei ole kentällä, vaan valmentaja Rangnick, joka on saanut maajoukkueen pelaamaan, kuten jotkut seurajoukkueetkin (hänen mallillaan) ärhäkkää prässäystä.

        Jalis ei oo nun juttu.....mä nukahdan ajatukseenkin...

        Ilmeisesti pa.ka sakki Hollsnnills...voi mebestyäkin kollektiivisesti.😁


      • randombypasser kirjoitti:

        ojos katsoo Liigan matseja, niin jää pääosin viihdearvo niin minimiin, että mieluummin kattoo toiselta kanavalta vaikka Tokmannin mainoksia 😂

        Menneiden aikojen Hollanti pelasikin todella hyvää futista, mutta sitten asiat muuttuivat ja nyt pelataan pallonhallintapeliä tavalla joka ei toimi. Ei Hollannille. Eikä oikein kenellekään enää. Ja lopputulos on... Ulos. Melkein. Hirveen näköstä peliä, tänään Itävalta juoksi Hollannin yli Hollannin vanhalla omalla pelillä. Peiliin kattomisen paikka.

        Ainoa mikä alkusarjassa pelasti Hollannin hyvin todennäköisesti jatkoon, on Weghorstin munkkimaali Puolaa vastaan ottelun lopussa, muuten maitojuna olisi hyvin lähellä. Siinäkin pelissä Puola oli aloitteellisempi, vain taitotaso jäi toiseksi Hollannille. Niin ja se tuuri, olkoonkin että Weghorst on ihan laatupelaaja.

        No se tästä vuodatuksesta 😂

        Hyvä, hyvä.... mä voin skipata paskat pelit ja hypätä sit ehkä kuvioihin, kun on oikeesti psnista. 😁

        Jos on jäkiksessäkin mm-tasolla shsibaa, niin jslikseßa varsinkin.

        Herättäkää kun on jotkut puokivälierät. 😃


      • randombypasser kirjoitti:

        ojos katsoo Liigan matseja, niin jää pääosin viihdearvo niin minimiin, että mieluummin kattoo toiselta kanavalta vaikka Tokmannin mainoksia 😂

        Menneiden aikojen Hollanti pelasikin todella hyvää futista, mutta sitten asiat muuttuivat ja nyt pelataan pallonhallintapeliä tavalla joka ei toimi. Ei Hollannille. Eikä oikein kenellekään enää. Ja lopputulos on... Ulos. Melkein. Hirveen näköstä peliä, tänään Itävalta juoksi Hollannin yli Hollannin vanhalla omalla pelillä. Peiliin kattomisen paikka.

        Ainoa mikä alkusarjassa pelasti Hollannin hyvin todennäköisesti jatkoon, on Weghorstin munkkimaali Puolaa vastaan ottelun lopussa, muuten maitojuna olisi hyvin lähellä. Siinäkin pelissä Puola oli aloitteellisempi, vain taitotaso jäi toiseksi Hollannille. Niin ja se tuuri, olkoonkin että Weghorst on ihan laatupelaaja.

        No se tästä vuodatuksesta 😂

        Weghorstille on paikka kentällä silloin kun suunnitelma on pettänyt. Hämmästyttävän tuloksellinen ainakin arvokisoissa mutta ei mitään saumaa minkään tosi hyvän seurajoukkueen avaukseen. Ja käyhän se siellä myös kiintiövalkoisena, että tulee erilaiset väestöryhmät ja etnisyydet näkyviksi.


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        Mä katson vaan niitä miehiä...

        Moi vaan Randomi😘

        Ooooh, Keisarinna! 😮😌

        Juuri kun kaikki luulee, että se on kadonnut julkisuudesta kuin prinsessa Catherine ja alkaa julmettu spekulointi, niin kas, sieltä Hän astuu etradille vilkuttamaan keisarillisesti, kuin ei mitään 😇

        Ymmärrän näkökulmasi. Katsonhan itsekin mieluummin naisten EM/MM futisturnauksia 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        Ooooh, Keisarinna! 😮😌

        Juuri kun kaikki luulee, että se on kadonnut julkisuudesta kuin prinsessa Catherine ja alkaa julmettu spekulointi, niin kas, sieltä Hän astuu etradille vilkuttamaan keisarillisesti, kuin ei mitään 😇

        Ymmärrän näkökulmasi. Katsonhan itsekin mieluummin naisten EM/MM futisturnauksia 😁

        Sulavasti tänne tulee miesten logiikan arvolllisia keisarinnoja suitsait. 😁

        Äijähän on magnéetti. 😆


      • Disseisback kirjoitti:

        Sulavasti tänne tulee miesten logiikan arvolllisia keisarinnoja suitsait. 😁

        Äijähän on magnéetti. 😆

        No tokko sentään, taisin vain onnistua lohkaisemaan sopivan aloituksen 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No tokko sentään, taisin vain onnistua lohkaisemaan sopivan aloituksen 😁

        Sielyä ne sun missujat tänne tulee perässä. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Hyvä, hyvä.... mä voin skipata paskat pelit ja hypätä sit ehkä kuvioihin, kun on oikeesti psnista. 😁

        Jos on jäkiksessäkin mm-tasolla shsibaa, niin jslikseßa varsinkin.

        Herättäkää kun on jotkut puokivälierät. 😃

        No tuntuu, että viime vuosina mitä pidemmälle pelit ovat edenneet, sitä vähemmän joukkueet ottavat riskejä, siis huomattavasti vähemmän kuin joskus aiempina vuosina ja sitten se peli on sitä keskialueen shakkia. Mutta ehkä toi nyt on vain tommonen pessimistinen mielikuva, kun katon mä ne matsit mitä ehdin kuitenkin 😂

        Joo, kyllä lätkässäkin tulee niitä "ei oteta mitään riskejä" pelejä ja kumpikin joukkue pelaa samanlaista peliä, niin kiekkohan ei keskiympyrästä mihinkään liiku, koska jos liikkuisi, minne vain, se olisi riski. Joten kukaan ei tuomarin lisäksi koske kiekkoon 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        No tuntuu, että viime vuosina mitä pidemmälle pelit ovat edenneet, sitä vähemmän joukkueet ottavat riskejä, siis huomattavasti vähemmän kuin joskus aiempina vuosina ja sitten se peli on sitä keskialueen shakkia. Mutta ehkä toi nyt on vain tommonen pessimistinen mielikuva, kun katon mä ne matsit mitä ehdin kuitenkin 😂

        Joo, kyllä lätkässäkin tulee niitä "ei oteta mitään riskejä" pelejä ja kumpikin joukkue pelaa samanlaista peliä, niin kiekkohan ei keskiympyrästä mihinkään liiku, koska jos liikkuisi, minne vain, se olisi riski. Joten kukaan ei tuomarin lisäksi koske kiekkoon 😂

        Noh, Jalosen prosenttikiekko koki keväällä viimeistään inflaation. 😃

        Saa nähdä jatkossa kuin käy. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Sielyä ne sun missujat tänne tulee perässä. 😁

        No ei Keisarinna, se on tuttuja Ikävän puolelta, oikein loistava huumorintaju ja ihanan lakonisia kommentteja.


      • scrg kirjoitti:

        Weghorstille on paikka kentällä silloin kun suunnitelma on pettänyt. Hämmästyttävän tuloksellinen ainakin arvokisoissa mutta ei mitään saumaa minkään tosi hyvän seurajoukkueen avaukseen. Ja käyhän se siellä myös kiintiövalkoisena, että tulee erilaiset väestöryhmät ja etnisyydet näkyviksi.

        No Weghorst tosiaann tuntuu kuuluvaan luokkaan supersub, vaikkei ehkä ihan yhtä tykki kuin Giggs tai Morientes aikanaan olivat. Ja osaa toi Wegs pelata myös pirun kovaa, jos tarvitaan panssarivaunua peliin. Ihan kelpo äijä.


      • randombypasser kirjoitti:

        No ei Keisarinna, se on tuttuja Ikävän puolelta, oikein loistava huumorintaju ja ihanan lakonisia kommentteja.

        Ai hän on ikävön puolelta?

        Meneekös dieĺläkin jo niin huonosti, että tänne lipsuu?


      • Disseisback kirjoitti:

        Noh, Jalosen prosenttikiekko koki keväällä viimeistään inflaation. 😃

        Saa nähdä jatkossa kuin käy. 😁

        Pendo on katsomaton kortti, vähän kryptinenkin jäbä, niin kiva nähdä millaista kattausta sieltä tarjotaan seuraaviin turnauksiin. En yhtään diggaa Pendosta, mutta toivon kyllä että pärjäisi, jo maajoukkueen vuoksi, mutta äijän ittensäkin, on sen verran saanut kuraa, vaikkakin toki ihan ansaitusti.

        Futiksessa on sama kuin Jalosen prossapelissä, ollaan murroksessa. Aiempi pallonhallintapeli ei enää toimi, vaan rohkeammin pelaavat ovat ottaneet valtikan. Lähinnä kyse on siitä, että datagurut ovat laskeneet prosentit uusiksi ja huomasivat, että pallonhallintapeli ei ole tuottavin pelitapa. Nyt eletään murrosta ja luultavasti parin vuoden päästä voittavat joukkueet pelaavat hyvin erinäköistä peliä.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ai hän on ikävön puolelta?

        Meneekös dieĺläkin jo niin huonosti, että tänne lipsuu?

        No mä aikanaan houkuttelin tällekin puolelle kyläilemään, Ikävällä kun ne jutut on pääosin... ikäviä. Sinkuissa on kuitenkin toisinaan varsin pirtsakka meininkin 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Pendo on katsomaton kortti, vähän kryptinenkin jäbä, niin kiva nähdä millaista kattausta sieltä tarjotaan seuraaviin turnauksiin. En yhtään diggaa Pendosta, mutta toivon kyllä että pärjäisi, jo maajoukkueen vuoksi, mutta äijän ittensäkin, on sen verran saanut kuraa, vaikkakin toki ihan ansaitusti.

        Futiksessa on sama kuin Jalosen prossapelissä, ollaan murroksessa. Aiempi pallonhallintapeli ei enää toimi, vaan rohkeammin pelaavat ovat ottaneet valtikan. Lähinnä kyse on siitä, että datagurut ovat laskeneet prosentit uusiksi ja huomasivat, että pallonhallintapeli ei ole tuottavin pelitapa. Nyt eletään murrosta ja luultavasti parin vuoden päästä voittavat joukkueet pelaavat hyvin erinäköistä peliä.

        Saa nähfä...Pennosopit seuraaajsi. 😁


      • randombypasser kirjoitti:

        No mä aikanaan houkuttelin tällekin puolelle kyläilemään, Ikävällä kun ne jutut on pääosin... ikäviä. Sinkuissa on kuitenkin toisinaan varsin pirtsakka meininkin 😂

        Kiva caan. 😁

        Kyllä tänne sopii. 😃


      • Disseisback kirjoitti:

        Saa nähfä...Pennosopit seuraaajsi. 😁

        Juupelis, pianhan se nähdään miten lähtee kiekko liikkumaan. On vaan aika isot saappaat mitkä täyttää, niin ei kauhean hyvä lähtökohta.


      • randombypasser kirjoitti:

        Juupelis, pianhan se nähdään miten lähtee kiekko liikkumaan. On vaan aika isot saappaat mitkä täyttää, niin ei kauhean hyvä lähtökohta.

        Kunhan ei kävis Marjamäet? 🤔


      • randombypasser kirjoitti:

        Ooooh, Keisarinna! 😮😌

        Juuri kun kaikki luulee, että se on kadonnut julkisuudesta kuin prinsessa Catherine ja alkaa julmettu spekulointi, niin kas, sieltä Hän astuu etradille vilkuttamaan keisarillisesti, kuin ei mitään 😇

        Ymmärrän näkökulmasi. Katsonhan itsekin mieluummin naisten EM/MM futisturnauksia 😁

        Se on kato "surprise" 😜 Pitää elämässä olla vähän jännitystä. Tulin lomailee kotikonnuille tänään. Nyt onkin aikaa trollailla täällä. Eilen aloitin jo lahjakkaasti. Teki mieli ärsyttää ihmisiä. Hyi mua.


      • Disseisback kirjoitti:

        Sulavasti tänne tulee miesten logiikan arvolllisia keisarinnoja suitsait. 😁

        Äijähän on magnéetti. 😆

        On se kuule aikamoinen magneetti 😜 Tai no jos totta puhutaan, niin tulin kattoo et onko se vielä hengissä ja parkkeerasin ekaan ketjuun mitä bongasin.


      • Disseisback kirjoitti:

        Ai hän on ikävön puolelta?

        Meneekös dieĺläkin jo niin huonosti, että tänne lipsuu?

        No mä oon oikeestaan ollut koko suolelta tauolla. Mutta totta turiset et siellä kyllä huonosti menee 😂


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        No mä oon oikeestaan ollut koko suolelta tauolla. Mutta totta turiset et siellä kyllä huonosti menee 😂

        Joo, aikamoista menoa taitaa olla koko tämän sivuston alueella... outoa sakkia ja trolleja...


      • EmpressOfTheLight kirjoitti:

        On se kuule aikamoinen magneetti 😜 Tai no jos totta puhutaan, niin tulin kattoo et onko se vielä hengissä ja parkkeerasin ekaan ketjuun mitä bongasin.

        Rane pitää luovia taukoja välillä. 😁


      • UUSI
        scrg kirjoitti:

        Hollannin valmentajana on Gullitin, Van Bastenin ja Rijkaarfin aikalainen Ronald Koeman. Hyökkäyspäässä on nytkin ihan suht päteviä pelaajia mutta ei ketään sellaista ajan supertähteä.

        Espanjakin on nyt vähän erilainen. Ei ole toisaalta mitään Xavi Iniesta -moottoria jolla pelattaisiin lyhytsyötöillä pallo vastustajan rankkarialueelle.

        Hollanti kahdeksan joukkoon ja tie on melko sileä finaaliin saakka.


      • UUSI
        scrg kirjoitti:

        Hollanti kahdeksan joukkoon ja tie on melko sileä finaaliin saakka.

        Oho... kohta joutuu katsomaan jo kisoja. 😄


      • UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Oho... kohta joutuu katsomaan jo kisoja. 😄

        Btw... Ronaldolle jaxuhali...kun ihan itku pääs...😄


      • UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Btw... Ronaldolle jaxuhali...kun ihan itku pääs...😄

        Oletko huomannut pientä ristiriitaisuutta että joskus olet vaatimassa pois jonkinlaisesta "toksisesta maskuliinisuudesta" ja toisaalta sitten tuollainen suhtautuminen. En minäkään erityisemmin Ronaldon jatkuvasta itkemisestä pidä, mutta toisaalta hän johtaa joukkuetta sillä esimerkillään että aina pyritään paremmaksi. Yksi epäonnistunut rankkari (jossa paljon myös veskarin hyvyyttä) mutta sitten pilkkukisassa taas erittäin varma suoritus.

        Mutta jääkiekkoilijat ei itke. Ne vaan saa hulluja raivokohtauksia kuin uhmaikäiset kakarat.


      • UUSI
        scrg kirjoitti:

        Oletko huomannut pientä ristiriitaisuutta että joskus olet vaatimassa pois jonkinlaisesta "toksisesta maskuliinisuudesta" ja toisaalta sitten tuollainen suhtautuminen. En minäkään erityisemmin Ronaldon jatkuvasta itkemisestä pidä, mutta toisaalta hän johtaa joukkuetta sillä esimerkillään että aina pyritään paremmaksi. Yksi epäonnistunut rankkari (jossa paljon myös veskarin hyvyyttä) mutta sitten pilkkukisassa taas erittäin varma suoritus.

        Mutta jääkiekkoilijat ei itke. Ne vaan saa hulluja raivokohtauksia kuin uhmaikäiset kakarat.

        Mä dissaan Ronsldoa sen sopparista johonkin lähi-idän jengiin...

        Se tyyppi ois oikeasti saanut ihan ns. länsimaalaisilta porukoilta fyffee sen mitä itse ja 3 sukupolvea tarvitsisi...

        Verrataampas tätä Ronsldia vaikka Stanley-cup voittajaan Barkoviin... Barkov olisi voinut hinnoitella itsensä kalliimmaksi, kuin mitä oli... mutta varmaan mietti, että vähemmällä saa parempia pelurrita joukkueeseensa, kohti mestaruutta.

        Barkov tietää, ettei mestaruudet ja gloriat ole vain hänestä kiinni...tuskin itkisi, jos ei saisi maalia jossain rankkareissa, vaikka on aika pätevä niissäkin. 🙂


      • UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Mä dissaan Ronsldoa sen sopparista johonkin lähi-idän jengiin...

        Se tyyppi ois oikeasti saanut ihan ns. länsimaalaisilta porukoilta fyffee sen mitä itse ja 3 sukupolvea tarvitsisi...

        Verrataampas tätä Ronsldia vaikka Stanley-cup voittajaan Barkoviin... Barkov olisi voinut hinnoitella itsensä kalliimmaksi, kuin mitä oli... mutta varmaan mietti, että vähemmällä saa parempia pelurrita joukkueeseensa, kohti mestaruutta.

        Barkov tietää, ettei mestaruudet ja gloriat ole vain hänestä kiinni...tuskin itkisi, jos ei saisi maalia jossain rankkareissa, vaikka on aika pätevä niissäkin. 🙂

        Rodalfo luulee, että hän on Portugali....

        Barkov tietää, ettei hän ole yksin Florida tai Suomi...


      • UUSI
        Disseisback kirjoitti:

        Rodalfo luulee, että hän on Portugali....

        Barkov tietää, ettei hän ole yksin Florida tai Suomi...

        Minusta Saudeihin siirtymisen kritisointi on lähinnä tekopyhää, koska monien eurooppalaisjoukkueiden taustalla on ihan samanlaista epätervettä rahaa. USA:n palloilusarjat palkkakattoineen ovat liigavetoisia, joten ei niitä voi verrata.

        Luulen että Ronakdo on hyvin tietoinen, että hän ei ole edes maajoukkueen tärkein pelaaja mutta kuitenkin hyvä palanen mm. laittamaan ne pilkut sisään. En usko että Ronaldo itkee itseään, vaan sitä että hukkasi mahdollisuuden varmistaa voitto siinä ottelussa joka johtaa mahdollisuuteen voittaa toinen Euroopan mestaruus. Voi olla että kahdeksan vuotta sitten oli "väärin" voitettu Ronaldon mielestä, koska hän joutui jättämään finaalin kesken heti alussa.


      • UUSI
        scrg kirjoitti:

        Minusta Saudeihin siirtymisen kritisointi on lähinnä tekopyhää, koska monien eurooppalaisjoukkueiden taustalla on ihan samanlaista epätervettä rahaa. USA:n palloilusarjat palkkakattoineen ovat liigavetoisia, joten ei niitä voi verrata.

        Luulen että Ronakdo on hyvin tietoinen, että hän ei ole edes maajoukkueen tärkein pelaaja mutta kuitenkin hyvä palanen mm. laittamaan ne pilkut sisään. En usko että Ronaldo itkee itseään, vaan sitä että hukkasi mahdollisuuden varmistaa voitto siinä ottelussa joka johtaa mahdollisuuteen voittaa toinen Euroopan mestaruus. Voi olla että kahdeksan vuotta sitten oli "väärin" voitettu Ronaldon mielestä, koska hän joutui jättämään finaalin kesken heti alussa.

        Mä näfn Ronsldon jalkapallon Pulkkisena...edellytyksfnä, että "pulun" ei tartte miettiä maajoukkuetta fnää...tuskin Ronalfonkaan enää....


    • Anonyymi

      Makuasioita. Omasta mielestäni var on erinomainen lisä. Aiemmin on ollut valtavasti väärin tuomittuja tilanteita ja huomiomatta jääneitä ilmiselvyyksiä. Jumalan käsi -maaleja ei enää vain hiljaa hyväksytä.

      • Samaa mieltä. Kun ne saa kuvasta syöttöhetken kiinni niin paitsioista ei tehdä maaleja ja maaleja ei hylätä väärin paitsioina. Tulkinnanvaraa tulee sitten siitä onko paitsioasemassa oleva pelaaja vaikuttanut peliin. Pelaajan kannalta varmin ratkaisu tietenkin on tulla pois paitsiosta.


      • VAR on periaatteessa hyvä, mutta sen käyttö on johtanut siihen, että kenttätuomarit odottavat videotuomarin kommenttia jo siihenkin voivat kenties aivastaa vai pitääkö odottaa puoliajalle. Se käyttöohjeistus kaipaisi tarkennusta, kun alkuun se oli ihan selkeä ja hyvin suppea, vain maalitilanteet katsotaan. Nyt katsotaan herkästi maalin tapauksessa edelliset viisi minuuttia, että sattuiko jollekin tapahtumaan virhe jonka perusteella maali voidaan hylätä.

        Tämä noin kärjistettynä, mutta efekti on näkynyt erityisen hyvin näissä kisoissa. Muutoin VAR on oikein loistava juttu, mutta kuten kaikessa tekniikassa, se tekniikka juuri niin hyvä tai huono kuin sen käyttäjät ovat. Ja nyt ne eivät ole kovin hyviä ne käyttäjät.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        VAR on periaatteessa hyvä, mutta sen käyttö on johtanut siihen, että kenttätuomarit odottavat videotuomarin kommenttia jo siihenkin voivat kenties aivastaa vai pitääkö odottaa puoliajalle. Se käyttöohjeistus kaipaisi tarkennusta, kun alkuun se oli ihan selkeä ja hyvin suppea, vain maalitilanteet katsotaan. Nyt katsotaan herkästi maalin tapauksessa edelliset viisi minuuttia, että sattuiko jollekin tapahtumaan virhe jonka perusteella maali voidaan hylätä.

        Tämä noin kärjistettynä, mutta efekti on näkynyt erityisen hyvin näissä kisoissa. Muutoin VAR on oikein loistava juttu, mutta kuten kaikessa tekniikassa, se tekniikka juuri niin hyvä tai huono kuin sen käyttäjät ovat. Ja nyt ne eivät ole kovin hyviä ne käyttäjät.

        Katselemme selvästi tyystin eri pelejä, sillä minä en ole nähnyt mitään merkkiä tuollaisesta. Päinvastoin tuo tekniikka on tuomareiden päätösten tukena. Valioliigassa tuon kanssa on pelleiltykin, mutta näissä peleissä homma on toiminut oikein mallikkaasti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        VAR on periaatteessa hyvä, mutta sen käyttö on johtanut siihen, että kenttätuomarit odottavat videotuomarin kommenttia jo siihenkin voivat kenties aivastaa vai pitääkö odottaa puoliajalle. Se käyttöohjeistus kaipaisi tarkennusta, kun alkuun se oli ihan selkeä ja hyvin suppea, vain maalitilanteet katsotaan. Nyt katsotaan herkästi maalin tapauksessa edelliset viisi minuuttia, että sattuiko jollekin tapahtumaan virhe jonka perusteella maali voidaan hylätä.

        Tämä noin kärjistettynä, mutta efekti on näkynyt erityisen hyvin näissä kisoissa. Muutoin VAR on oikein loistava juttu, mutta kuten kaikessa tekniikassa, se tekniikka juuri niin hyvä tai huono kuin sen käyttäjät ovat. Ja nyt ne eivät ole kovin hyviä ne käyttäjät.

        Jokainen hylätty maali tähän mennessä on ollut ihan oikein tuomittu ja pääosin tuomio on tullut ripeästi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katselemme selvästi tyystin eri pelejä, sillä minä en ole nähnyt mitään merkkiä tuollaisesta. Päinvastoin tuo tekniikka on tuomareiden päätösten tukena. Valioliigassa tuon kanssa on pelleiltykin, mutta näissä peleissä homma on toiminut oikein mallikkaasti.

        Onhan sitä näkynyt näissä peleissä monestikin. Peli on jo jatkunut, joskus kymmenne sekuntiakin kun yhtäkkiä korvassa kuuluu käsky painua ruudulle, kun ehkä oli jotain tai sitten ei. Ja kuitenkin ohjeistus on se, että kun päätuomari sanoo, että homma on näin, niin se on siinä. Mutta ei olekaan, jos VAR-veijari kilauttaa kymmenen sekuntia myöhemmin kaverille. Ja tätä on nähty näissä kisoissa aika monta kertaa tähän mennessä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen hylätty maali tähän mennessä on ollut ihan oikein tuomittu ja pääosin tuomio on tullut ripeästi.

        En sanonutkaan, että tuomiot ovat vääriä, vaan että tapa antaa niitä tuomioita ei ole riittävän hyvä. Yksin pallon anturit, vihdoin, on VARia paremmin toimiva ratkaisu.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Onhan sitä näkynyt näissä peleissä monestikin. Peli on jo jatkunut, joskus kymmenne sekuntiakin kun yhtäkkiä korvassa kuuluu käsky painua ruudulle, kun ehkä oli jotain tai sitten ei. Ja kuitenkin ohjeistus on se, että kun päätuomari sanoo, että homma on näin, niin se on siinä. Mutta ei olekaan, jos VAR-veijari kilauttaa kymmenen sekuntia myöhemmin kaverille. Ja tätä on nähty näissä kisoissa aika monta kertaa tähän mennessä.

        Ja juuri tuo on hyvä. Parikin selkeään rankkaria olisi jäänyt viheltämättä ilman tuota. Ehdottoman positiivinen muutos. Jos tuomari ei itse näe, on syytäkin olla olemassa toinen taho, joka pyytää tarkistamaan, 👍👍👍


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        En sanonutkaan, että tuomiot ovat vääriä, vaan että tapa antaa niitä tuomioita ei ole riittävän hyvä. Yksin pallon anturit, vihdoin, on VARia paremmin toimiva ratkaisu.

        Tietysti anturit ovat myös hyvä lisä, mutta niin myös var on ollut. Se on tuonut mukanaan lähinnä vain positiivista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja juuri tuo on hyvä. Parikin selkeään rankkaria olisi jäänyt viheltämättä ilman tuota. Ehdottoman positiivinen muutos. Jos tuomari ei itse näe, on syytäkin olla olemassa toinen taho, joka pyytää tarkistamaan, 👍👍👍

        Eihän se ole hyvä, kun toimitaan vastoin ohjeistuksia. Ei vielä sittenkään, vaikka lopullinen ratkaisu olisi "oikeampi", koska juuri tuon kaltainen toiminta on totaalisen epäloogista ja kukaan ei enää tiedä, mitkä ne säännöt lopulta ovatkaan.

        Ja jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kaikkein paras olisi, että aivan kaikki tuomiot tekisi VAR-tuomari, koska muuten tilanne on täysin päätön. 90% pelistä vihelletään tuomarien silmien ja 10% sikatarkkojen videoiden ja anturien perusteella. Mikä logiikka?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eihän se ole hyvä, kun toimitaan vastoin ohjeistuksia. Ei vielä sittenkään, vaikka lopullinen ratkaisu olisi "oikeampi", koska juuri tuon kaltainen toiminta on totaalisen epäloogista ja kukaan ei enää tiedä, mitkä ne säännöt lopulta ovatkaan.

        Ja jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kaikkein paras olisi, että aivan kaikki tuomiot tekisi VAR-tuomari, koska muuten tilanne on täysin päätön. 90% pelistä vihelletään tuomarien silmien ja 10% sikatarkkojen videoiden ja anturien perusteella. Mikä logiikka?

        Ei näissä kisoissa ole kertaakaan toimittu vastoin ohjeistuksia, vaan täysin ohjeistuksen mukaan. Tekniikka on näissä kisoissa toiminut likipitäen täydellisesti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Eihän se ole hyvä, kun toimitaan vastoin ohjeistuksia. Ei vielä sittenkään, vaikka lopullinen ratkaisu olisi "oikeampi", koska juuri tuon kaltainen toiminta on totaalisen epäloogista ja kukaan ei enää tiedä, mitkä ne säännöt lopulta ovatkaan.

        Ja jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kaikkein paras olisi, että aivan kaikki tuomiot tekisi VAR-tuomari, koska muuten tilanne on täysin päätön. 90% pelistä vihelletään tuomarien silmien ja 10% sikatarkkojen videoiden ja anturien perusteella. Mikä logiikka?

        "Ja jos tuolle sinun linjallesi lähdetään, niin kaikkein paras olisi, että aivan kaikki tuomiot tekisi VAR-tuomari, koska muuten tilanne on täysin päätön. 90% pelistä vihelletään tuomarien silmien ja 10% sikatarkkojen videoiden ja anturien perusteella. Mikä logiikka?"

        Minähän en ole sanonut mitään tuon kaltaistakaan, joten en lähde siis myöskään kommentoimaan kummallisia johtopäätöksiäsi,


    • Anonyymi

      Tuomari oli enemmän Italian puolella. Modricia ei olisi kannattanut ottaa vaihtoon. Hänen läsnäolonsa, kokemuksensa ja ikänsä olisi rauhoittanut koko joukkuetta, ehkä ratkaisevasti. Olen aina ihmetellyt miksi juuri maalintekijä otetaan vaihtoon vaikka oma joukkue johtaa vain yhdellä maalilla.

      • No yleensäkin maalintekijät yleensä ovat hyökkäyspään pelaajia. Ja toiseksi nykyisen viiden vaihdon aikana suurin osa hyökkäyksen ja keskikentän pelaajista, joilta eniten nopeutta ja jalkoja edellytetään, ehditään vaihtaa tuoreisiin voimiin. Edelliset yhdistämällä saadaan lopputulema että maalin tehnyt otetaan vaihtoon. Poikkeuksena joku Messi tai Mbappe, jolla on lupa luistaa puolustustyöstä ja säästellä itseään.


      • No eihän siinä muuta logiikka ollut kuin että otettiin 80 minuuttia juossut vanha ukko pois ja tuoreet jalat tilalle. Ja ne pari viimeistä vaihto olivat selkeästi puolustavamman roolin pelaajia, niin ymmärrän kyllä miksi, vaikka on mahdollista, että olisi ollut parempi juoksuttaa pappaa loppuun asti.


    • Anonyymi

      Onko Suvelan kalifaatilla oma joukkue kisoissa?

      • Anonyymi

        Rande on siinä joukkueessa sieppari.


      • Aasian Cup pelataan seuraavan kerran 2027, ehkä sitten.


    • Heippa!🙃 Olen itse hurahtanut jalkapallon ihmeelliseen maailmaan🙈🥳 Katselin Ronaldon menoa ja Mietin että mitä vieläkö tuo ”vanha”jarru pelaa🤣 Taitaa kyllä olla mua nuorempi mutta.. vanha mikä vanha.🤭

      • Ronaldo on kauden saanut "levätä" Saudi-Arabiassaz, joten tulee luultavasti kisoihin tuoreempana ja kuntohuipussa toisin kuin moni muu. Kun ikää tulee, niin vielä huolellisemmin täytyy pitää kunnostaan huolta. Mutta se tuskin on tuon jantterin ongelma ollut ikinä. Vaikuttaa melkoiselta perfektionistiltä.


      • Anonyymi

        Onko komea?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko komea?

        Ei oo kyllä oikein ikinä ollut omaan makuun.


      • scrg kirjoitti:

        Ronaldo on kauden saanut "levätä" Saudi-Arabiassaz, joten tulee luultavasti kisoihin tuoreempana ja kuntohuipussa toisin kuin moni muu. Kun ikää tulee, niin vielä huolellisemmin täytyy pitää kunnostaan huolta. Mutta se tuskin on tuon jantterin ongelma ollut ikinä. Vaikuttaa melkoiselta perfektionistiltä.

        Vaikuttaa kyllä ikäisekseen hyväkuntoiselta.. mietin vaan että mikä on hänen kasvojensa kireyden salaisuus🤔 Tiistai pähkinä onkohan niitä leikelty?🙈


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Vaikuttaa kyllä ikäisekseen hyväkuntoiselta.. mietin vaan että mikä on hänen kasvojensa kireyden salaisuus🤔 Tiistai pähkinä onkohan niitä leikelty?🙈

        Varmasti ainakin säännölliset kosmetologikäynnit. Yllättävän paljon noilla ei kirurgisilla menetelmillä saadaan aikaiseksi, kun niitä tehdään säännöllisesti.


      • Holá! Siis onhan futis kivaa katsottavaa, useimmiten, täysin riippumatta ymmärtääkö siitä mitään hienouksia vaiko vain sen, että palloa pitäisi saada maaliin enemmän kuin kaveri saa 😁

        On se Rolle aika kova kundi vielä noin eläkeiässäkin, vaikka toki fysiikka ei ole enää entisensä. Ja yhtä vähän se auttaa omaa puolustustaan kuin aina ennenkin, mutta sillä säästyy sitten energiaa hyökkäillä jos saumat tulee.

        No siis Rollehan on 39 ja naiset on aina 25, niin on se sua vanhempi 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Holá! Siis onhan futis kivaa katsottavaa, useimmiten, täysin riippumatta ymmärtääkö siitä mitään hienouksia vaiko vain sen, että palloa pitäisi saada maaliin enemmän kuin kaveri saa 😁

        On se Rolle aika kova kundi vielä noin eläkeiässäkin, vaikka toki fysiikka ei ole enää entisensä. Ja yhtä vähän se auttaa omaa puolustustaan kuin aina ennenkin, mutta sillä säästyy sitten energiaa hyökkäillä jos saumat tulee.

        No siis Rollehan on 39 ja naiset on aina 25, niin on se sua vanhempi 😂

        Kyllähän siinä on mitä ihmeellisempiä filmaamis kohtauksia…🤔

        Parikymppisenä kävin kyllä HJK matsissa kaverin kanssa lähinnä siksi että siinä pystyi tsiikailla hyvin pelaajien peput, tietenkin arvostellen.🤭🙈

        No niin just noin ainainen 25vuotias. Mun äitini on nykyään vaan 60v. Vaikka lähenee jo 65. Lakkasin siis miettimästä ikää🙃


    • Anonyymi

      Jalat heitetään linkkuun, kun toinen vähän koskettaa. Teatteria. Miksi eivät katso nauhalta hidastuksia?

      • Usein ei tarvitse edes koskettaa, riittää kun viuhahtaa läheltä ohi, niin jotenkin maagisesti ilmavirta kiskaisee kaverilta jalat alta tms. 😂


    • Anonyymi

      Eihän var:ia oikeastaan koskaan käytetä tavallisissa vapaapotkutilanteissa. Se on tekniikka, jota käytetään käytännössä lähinnä vain maalien tarkistamiseen, rangaistuspotkujen varmistamiseen ja tilanteissa, joissa kortti voi olla paikallaan. Vapaapotkun täytyy olla jotenkin hyvin erikoinen tilanne, jos pelkkä vapaapotku lähdetään nauhalta tarkistamaan. Lähinnä kuulostaa siis tyhjänpäiväiseltä russutukselta oikein hyvää ja näissä kisoissa hyvin toiminutta systeemiä vastaan ... uudistusvastarintaa ilmassa. 🙂

      • Mutta miksi meillä on kenttätuomarit, kun on VAR? Miksi luottaa pätkääkään ihmiseen, kun tarjolla olisi konenäkö, jonka on likimain mahdoton antaa väärää tuomiota? Löytyykö siihen ideoita?


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Mutta miksi meillä on kenttätuomarit, kun on VAR? Miksi luottaa pätkääkään ihmiseen, kun tarjolla olisi konenäkö, jonka on likimain mahdoton antaa väärää tuomiota? Löytyykö siihen ideoita?

        Koska tuomari aina tekee loppullisen päätöksen. Var on vain tuomarin apuväline. Sehän nnyt on nähty vaikka kuinka usein, että kenttätuomarin silmiin ei usein ole luottamista. Näissäkin kisoissa se on nähty jo monta kertaa.


    • Anonyymi

      Jalkapallossa on syöpä ja se on kaatuilu/filmaaminen.Ihmettelen miksi tuohon pelleilyyn ei puututa kovalla kädellä.Joskus meno on kuin speden sketseissä kun kaadutaan pikku hipasusta ja pyöritään minuutin verran kentän pinnassa jalkaa pidellen

      • Tämä on asia, johon VARia nimenomaan tulisi käyttää! Siinä kun kaikki pillittäjät ja omiin jalkoihinsa kompuroivat saisivat korttia viiden minuutin välein, löytyisi yhtäkkiä kummasti tasapainoaisti ja toimivat jalat alle 😂


    • Anonyymi

      Itseäni nyppii paaaaaaljopn enemmän se ajanpeluun määrä, joka jalkapallossa edelleen sallitaan. Toki osa (mutta vain pieni osa) noista tulee siitä nurmella makoilusta. Nuo kuitenkin yleensä tuomarit ihan hyvin ottavat lisäajassa huomioon. Sen sijaan mua kuitenkin eniten vituttaa se, että joka hiivatin potkua ja heittoa hidastellaan ihan loputtomiin ja se sallitaan. Tuohon pitäisi puuttua.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      36
      3259
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1975
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      193
      1571
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1453
    5. 80
      1105
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1084
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      258
      949
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      879
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      103
      826
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      67
      778
    Aihe