Mitä mieltä aforismeista

Ja ajatelmista? Minusta ne on oivaltavia, tykkään näistä. 😛👍

https://aijaa.com/XweaRV

Tämäkin on täysin totta, olkoonkin että se joitain ärsyttääkin.

10

141

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Hienoa päästää mukaan kuvakavalkaadiin 😊, tuntomerkit täsmäävät taas kerran ja ovat lähes kohdallaankin. Pidin siitä veneen alta heränneestä tyypistä kyllä enemmän mutta kyllähän tämä mun universaali naamatauluni tässäkin esimerkistä käy 😁.
        Aistin myös lievää sarkasmia tämän päivän ulostuloissa, lienee lipsahtanut vahingossa mukaan 🙂.


      • E-Lukka kirjoitti:

        Hienoa päästää mukaan kuvakavalkaadiin 😊, tuntomerkit täsmäävät taas kerran ja ovat lähes kohdallaankin. Pidin siitä veneen alta heränneestä tyypistä kyllä enemmän mutta kyllähän tämä mun universaali naamatauluni tässäkin esimerkistä käy 😁.
        Aistin myös lievää sarkasmia tämän päivän ulostuloissa, lienee lipsahtanut vahingossa mukaan 🙂.

        Jostain syystä pidän sinusta ja havaitsin jotain samaa esimerkki kuvassani. 😜

        Sarkasmi, elämän kutkuttavin mauste, osaa ilahduttaa ja osaa ärsyttää.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Jostain syystä pidän sinusta ja havaitsin jotain samaa esimerkki kuvassani. 😜

        Sarkasmi, elämän kutkuttavin mauste, osaa ilahduttaa ja osaa ärsyttää.

        Mihin muuten ne kaikki ärsyttävät tyypit ovat kadonneet? Pusulinjasta ollaan näköjään siirrytty näköjään taisteluvalmiuteen haarniskan kera, kaikki olisi kunnossa pientä taistoa varten 😉


      • E-Lukka kirjoitti:

        Mihin muuten ne kaikki ärsyttävät tyypit ovat kadonneet? Pusulinjasta ollaan näköjään siirrytty näköjään taisteluvalmiuteen haarniskan kera, kaikki olisi kunnossa pientä taistoa varten 😉

        Ehkä ne on löytäneet jotain sisältöä elämään? 😜🤷🏼‍♂️

        Juu, ajattelin olla vähän realistisempi kuvieni kanssa. Aina valmiina puolustautumaan, mutta edes tämän vuoden naamalla pienin parannuksin näköjään. Ja myös pitkät hiukset sopii mulle, vaikka muuten niitä inhoankin niitten työläyden takia. Olen niin patalaiska huoltamaan ulkonäkööni muulla kuin peseytymisellä. 😂

        Pitkät hiuksetkin vaatii työtä, jotta ne pysyy nättinä ja eloisina.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ehkä ne on löytäneet jotain sisältöä elämään? 😜🤷🏼‍♂️

        Juu, ajattelin olla vähän realistisempi kuvieni kanssa. Aina valmiina puolustautumaan, mutta edes tämän vuoden naamalla pienin parannuksin näköjään. Ja myös pitkät hiukset sopii mulle, vaikka muuten niitä inhoankin niitten työläyden takia. Olen niin patalaiska huoltamaan ulkonäkööni muulla kuin peseytymisellä. 😂

        Pitkät hiuksetkin vaatii työtä, jotta ne pysyy nättinä ja eloisina.

        Tylsiä tyyppejä ,😑 eivätkö he ymmärrä että heidän tuottamansa ärsytyksen ilo tuottaa iloa juuri heille joita he itse kuvittelevat ärsyttävänsä, yritystä peliin nyt hei 😜.

        Yhtä laiska taidan olla itsekin, päästän itseni jonkun verran karvaturriksi aina välillä. Pitkälettiaikoina paras tapa hoidattaa kutrit kuntoon aamusella oli kun työnsi kahdeksankympin vauhdista pärstänsä ulos auton ikkunasta ja antoi tuulen riepotella, toimi myös hyvänä herättäjänä 😂. Volyymia hiuksiin nopeasti ja helposti.


    • Anonyymi

      Mekko korviin ja ropsi pyIIyyn on lempparini. :)

      Iaskin..väärin

      • Autsista! Kuulostaa keljulle, mutta mikäs siinä jos olet innokas mekkoinesi pyllistelemään.


    • Nasevat aforismit on ihan jees...

      Toksisten ihmisten mykkäkouluhan on kyllä kuin köyhää leivällä heittäisi. 😄

    • Aforismeissa on ripaus ironiaa. Siksi ne ovat niin nasevia.

      - "If you lie down with dogs, you wake up with fleas"
      - "Imitation is the sincerest form of flattery"
      - "Don't judge a book by its cover"

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe