Nainen, oletko rentoa seuraa?

Monet miehet etsivät parinhakuilmoituksissa rentoa seuraa.

Mitä se mielestäsi tarkoittaa ja oletko itse sellainen?

52

687

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätä pitäisi kysyä miehiltä. Ei naiset etsi rentoa seuraa.

    • Mistä sitä nainen voi tietää millainen se
      rento seura on mitä miehet tarkoittaa.

      Eiköhä tota pitäis miehen selventää.

      • Vastaisitko itse ilmoitukseen, jossa etsitään rentoa seuraa?

        Jos vastaisit, miksi olet mielestäsi rento?

        Jos taas et, niin miksi et?


    • Anonyymi

      Eikös niissä ne naiset kaikki ole rentoa eli hetken seuraa eli maksullisia naisia

    • No varmaan miehenäkin voinen vastata?

      Minusta rento seura treffeillä ja yleensäkin on sellaista, minkä kanssa kaikenlainen keskustelu sujuu, ilman että on mitään erityisiä jännitteitä ilmassa .

      Vaikka jonkun Tinderin tms. kautta sopii treffit, ei ne pidä mikään työpaikkahaastattelu olla, vaan kepeä tapaaminen ja hetki kohdata ihminen. Jos ei ole rento ihminen, siitä tulee jäykkä kokemus.

      • Anonyymi

        Et voi!

        T. Rento nainen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et voi!

        T. Rento nainen

        Myöhäistä..😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et voi!

        T. Rento nainen

        Tosi rento….😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosi rento….😁

        Rautakangen rento? 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Rautakangen rento? 😄

        Hahhhah on tainnut nainen nielaista heinäseipään 😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hahhhah on tainnut nainen nielaista heinäseipään 😂

        Mulla löytyis maalta tappeikin seipääseen, niin ei höskyis. 😃


      • Anonyymi

        Olen naisena samaa mieltä. Minäkin pidän rennoista miehistä. Tapaamisen kuuluisi olla rentoa.


    • Kyllä, ehdottomasti. Olen niin rentoa seuraa, että kaveri saattaa nukahtaa kesken kaiken. Tosin, voin myös itse nukahtaa liian rennon kaverin seurassa (totuus elävästä elämästä). 😂😂😂

    • Anonyymi

      Nutturani on kireällä yleensä joten en. Itsensä asiallisella työllä elättävä nainen ei voi rentoilla. Enkä haluaisikaan. Kun 100k vuodessa.

      • Anonyymi

        Olet tosiaan kireä, etkä ole vielä ymmärtänyt elämää. Työn vastapainoksi pitää opetella rentoutumaan ja irrottautua arjesta.


    • Olen ja en ole, se riippuu ihan vastapuolestakin. Jos mun on hyvä olla, niin olen rentoa ja hyväntuulista seuraa. Jos taas mun on huono olla tyypin kanssa, mä en ole rentoa enkä hyvää seuraa.

      Mistäpä tietää mitä se kellekin tarkoittaa, miehille (osalle) varmaan samaa kuin heti reppu auki joka suunnasta. Ilman tuota ei oo rento.

    • Anonyymi

      Rehellisesti sanoen en tiedä mitä tuolla tarkoitetaan. Ihmisillä on niin kovin erilaisia käsityksiä siitä mitä "rento" tarkoittaa. Toisille se on sellaista jatkuvaa vitsailua pelleilyä, toisille biletystä. Joillekin taas rentous on sellaista, että mistään ei saa sanoa, eikä mainita ja ihan mitä tahansa sikailuakin on katsottava sormien läpi. Itselleni taas rentous on sitä, ettei tarvitse pingottaa ja esittää, vaan saa olla miten tahtoo. Tuossa mielessä, miten itse rentouden käsitän, olen hyvin rentoa seuraa. Sen sijaan vitsailija tai bilettäjä en ole, enkä tosiaan jaksa katsella mitään typerää sikailua. Mä olen tosiaan kuullut, seurasta riippuen, sekä olevani hyvin rentoa seuraa, että olevani hitonmoinen tiukkapipo. Ja ihan varnasti jotkut määrittävät rentouden vielä jollain muillakin tavoilla.

      • Anonyymi

        Ja siis likipitäen kaikki ihmiset haluavat rentoa seuraa, mutta rentouden määritelmä vaihtelee.


      • Joo. Sitten on rento pukeutuminen. Tosi tarkkaan pitää katsoa mitä ylleen pukee, jos haluaa näyttää rennolta. Ei sitä nyt miten vaan voi olla tai näyttää jäykältä tai turhapurolta tai molemmilta.


      • Anonyymi
        scrg kirjoitti:

        Joo. Sitten on rento pukeutuminen. Tosi tarkkaan pitää katsoa mitä ylleen pukee, jos haluaa näyttää rennolta. Ei sitä nyt miten vaan voi olla tai näyttää jäykältä tai turhapurolta tai molemmilta.

        Kyllä, rento pukeutuminen on myös hyvin vaikeaa. Ensiksi pitäisi oikeastaan tietää (ja tuntea) ketä varten pukeutuu "rennosti", jotta se tulkitaan oikein rennoksi pukeutumiseksi. 😁


      • Hyvää pohdintaa.


      • Hyvää pohdintaa.


    • Anonyymi

      Pidän itseäni melko rentona seurana. Olen kuullutkin niin mainittavan.
      Yritän aina huomioida seuralaisen, kyselen häneltä ja olen kohtelias.
      Jos seura itselleni on tuttua niin saatan olla hyvinkin hulvaton , sellainen läpändeeraaja-tyyppi.

      Yleensä ihmiset on viihtyneet, mutta saattaa olla hyvin yksipuolinen oma näkemykseni asiaan. Liekkö sitten että nauraa mun kanssa vai mulle- >ei sen nyt niin väliä.

    • Anonyymi

      Kyllä. Töiden jälkeen retkotan sohvan selkänojan yli mahallaan sohvan taustaa vasten kädet lattiaa kohti roikkuen.

      • Anonyymi

        Kuin suuri kissa


    • Anonyymi

      Who are you is getting old too

    • Anonyymi

      Kyllä. Al dente.

    • Anonyymi

      Kyllä kun välimatkaa miesolioon on 600 km. Silloin.

    • Anonyymi

      Varmaan haluavat, että nainen on joku löysäperäinen juoppo.

      • Tuon ymmärrän aika hyvin. Naisista yleensä on vaikea päätellä mistä ne tykkäävät vai tykkäävätkö yleensäkään mistään. Mutta jos on joku, josta näkee että lempijuoma on alkoholi, niin on ainakin jotain mistä voi aloittaa.


    • Anonyymi

      Niin miehet, kertokaapa mitä se ”rento” tarkoittaa?

    • Rento seura tietenkin tarkoittaa, että ei etsi mitään vakavaa, eli pelkkää seksiä.

      Minä olen hyvinkin rentoa seuraa, mutta en ihan tuolla tavalla.

      • Anonyymi

        Ohi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ohi!

        No en minäkään halua miehen kanssa pelkkää sitä.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        No en minäkään halua miehen kanssa pelkkää sitä.

        Sinun pitäisi etsiä naisia kun mies olet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi etsiä naisia kun mies olet.

        Jaa, tietääkseni oon ollut nainen elämäni alusta asti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi etsiä naisia kun mies olet.

        Sitäpaitsi voisinhan naisena etsiä naisiakin ja varmaan etsisinkin, jos en olisi hetero.


      • Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

        Sitäpaitsi voisinhan naisena etsiä naisiakin ja varmaan etsisinkin, jos en olisi hetero.

        Olen minäkin hetero ja etsin vain naista ja rakastan naisia


    • Anonyymi

      Vain lomalla. Arkena nuttura vedetään pinneillä päähän kiinni niin, että päänahka soi ja silmät muuttuvat viiruiksi.

    • Anonyymi

      Kun mies etsii rentoa seuraa, hän etsii naista, jonka seurassa hän tuntee olonsa hyväksi. Vastaus riippuu pitkälti kysyjästä.

      Luultavasti olen ollut rentoa seuraa mm. silloin, kun joku sanoo, että minun kanssani on helppo jutella. Mitä se luonnehdinta sitten kenellekin pitää sisällään.

    • Anonyymi

      Kaikki ei voi aina olla rentoa! Ottakaas nyt kerrankin ryhtiä!!

    • Anonyymi

      Jospa nyt ihan ekaksi etsisit sitä rentoa seuraa itsestäsi? Onnistuisiko?

    • Apu-lehden kolumnin mukaan rento seura voi tarkoittaa ainakin näitä kolmea asiaa:

      1. Nainen hyväksyy miehen päihteiden käytön

      2. "Toive siitä, että asiat etenisivät omalla painollaan. Nimittäin mikäli mies deittailee suurin piirtein omanikäisiään naisia, deittailussa alkaa ilmeisesti olla paineen tuntua. Jos yli 35-vuotias nainen haluaa lapsia, hänellä on kiire. Kiire on rentouden vastakohta"

      3. Mies haluaa seksiä ilman sitoumuksia, mutta se ei ole sama asia kuin yhden illan jutut.

      Itse jos laittaisin Tinderiin etsiväni rentoa seuraa, niin se ehkä merkitisisi eniten, ettei ole kiire parisuhteeseen. Toiseksi toivoisin myös, ettei nainen olisi kovin ehdoton. Jos on kasvissyöjä, niin on ok, jos mies on sekasyöjä. Jos tykkää meikata, niin ihmisten ilmoille voi myös tulla meikittä. Jos treenaa kovasti, niin joskus sen treenin. Jos on järjestyksen ihminen, ei menisi suunniltaan, jos joskus vaihdetaankin se siivous vaikka yhteiseen elokuvahetkeen.

      • Anonyymi

        "Itse jos laittaisin Tinderiin etsiväni rentoa seuraa, niin se ehkä merkitisisi eniten, ettei ole kiire parisuhteeseen."

        Tämäkin on aina sellainen, josta jää miettimään, että mitä sillä tarkoitetaan. Itse en ole ikinä käynyt sellaista ksekustelua, jossa olisi sovittu, että ollaan parisuhteessa tmv. Itselleni tuo on jotenkin vain täysin käsittämätön ajatus, että siitä pitäisi erikseen keskustella, eikä minulla kyllä (onneksi) ole koskaan tullut eteen ongelmaa, että tuosta olisi oltu eri aaltopituudella.


      • Anonyymi

        Miksi rentouttava siivoushetki pitäisi vaihtaa elokuvahetkeen? Mieluusti toisinpäin kiitos, se on rentoa.


    • Anonyymi

      Rento tarkoittaa velttoa.

    • Anonyymi

      Rento tuossa yhteydessä tarkoittaa, ettei mies halua sitoutua, ei etsi vakavaa suhdetta, vain seksiä.

      En vastaisi ilmoitukseen.

      • Anonyymi

        Joo. Ei palloa jalkaan, eikä vaatimuksia. En minäkään vastaisi. Tuo on juuri niin jännää.. Yksi väärä / väärin ymmärretty sana karkoittaa kaikki naiset. Sitten ihmetellään, kun kukaan ei ota yhteyttä.


    • Anonyymi

      Rento = laiska.

      En ole sellainen enkä halua sellaisia ihmisiä lähelleni.

      🦄

    • Anonyymi

      Rento seura= hymyilee ja nauraa huonoille jutuille, pienessä hiprakassa, seksiä irtoaa helposti, ei etsi mitään vakavaa suhdetta, viihdyttäjä.

      Jättäisin väliin.

      xLiner

    • Anonyymi

      Rento eli ei vaatimuksia tai standardeja. Voi piereskellä, röyhtäillä ja kaivaa nenäänsä ruokapöydässä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe