Mitä mieltä olette hiljaisesta miehestä?

Anonyymi-ap

No siis otsikossa jo tulikin se olennainen. Eli mitä mieltä olette miehestä, joka ei juuri puhua pukahda. Mielelläni kyllä kuuntelen toisen juttua ja aina väliin kommentoin, mutta en ole mikään suulas kaveri. Ei johdu siitä etteikö olisi omia ajatuksia, mutta en vain koe tarvetta kommunikointiin samalla tavalla kuin muut keskimäärin.

128

681

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mielummin hiljainen kuin jatkuva tyhjänkälättäjä. Hiljaisuudessakin on tietenkin eroja ja tarvittessa pitää osata avata suunsa ja pystyä myös puhumaan. Umpimykkäkin yksilö on täysin mahdotonta seuraa pidemmän päälle.

    • Anonyymi

      Minunkin mielestä hiljainen on parempi vaihtoehto kuin turhaan höpöttelevä. En mä kaipaa "viihdyttäjää", joka olis koko ajan äänessä. Mä viihdyn hiljaisuudessa toisen ja liiallinen puhetulva alkais piankin rasittaa.

      Tosta edellä kerrotusta huolimatta koen välttämättömäksi, että osa silti tarvittaessa puhua ja sanoa. Sekin on tosi ärsyttävää, jos toinen ei osaa sanoa mihinkään mielipidettään, eikä kykene mistään puhumaan. Yksi asia, johon itselläni meni eksässäni välillä totaalisesti hermo oli, kun hän ei oikein koskaan kyennyt ilmaisemaan kuuleensa, kun sanoin hänelle jotain. Hitto kun pelkkää "joo" tai "okei" olis riittäny, mutta edes siihen ei usein kyennyt. Sitten jouduin aina kymmeneen kertaan kyselemään, että kuuliko hän ja lopulta molemmilla meni hermo. Hänellä siihen, että mä kyselin ja mulla siihen, kun en saanut vastausta. 😂

      • Anonyymi

        Aluksi se oli kylmä mut viikkojen jälkeen lämpes ja haisi ja selvis kun talkkari tuli tarkastamaan hajun lähdettä ja mies vietiin sinulta pois hiljane kaveri mut nyt vihottelet talkkarille kun se vei elämäsi miehen pois


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi se oli kylmä mut viikkojen jälkeen lämpes ja haisi ja selvis kun talkkari tuli tarkastamaan hajun lähdettä ja mies vietiin sinulta pois hiljane kaveri mut nyt vihottelet talkkarille kun se vei elämäsi miehen pois

        Vai tuollaisia kokemuksia sinulla on. Pitäiskö tuohon ottaa osaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi se oli kylmä mut viikkojen jälkeen lämpes ja haisi ja selvis kun talkkari tuli tarkastamaan hajun lähdettä ja mies vietiin sinulta pois hiljane kaveri mut nyt vihottelet talkkarille kun se vei elämäsi miehen pois

        Minun eksäni oli erittäin hyvältä tuoksuva mies, joka piti todella hyvää huolta hygieniastaan. Lisäksi mä asun omakotitalossa, että ei ole talkkareita olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aluksi se oli kylmä mut viikkojen jälkeen lämpes ja haisi ja selvis kun talkkari tuli tarkastamaan hajun lähdettä ja mies vietiin sinulta pois hiljane kaveri mut nyt vihottelet talkkarille kun se vei elämäsi miehen pois

        hyvää mustaa huumoria.. hah.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun eksäni oli erittäin hyvältä tuoksuva mies, joka piti todella hyvää huolta hygieniastaan. Lisäksi mä asun omakotitalossa, että ei ole talkkareita olemassa.

        Mut joku huomasi kalman hajun ja sitten tajusit ettei se oo puhunut puoleen vuoteen mut hyvä pussaan se oli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut joku huomasi kalman hajun ja sitten tajusit ettei se oo puhunut puoleen vuoteen mut hyvä pussaan se oli

        Hän ei ollut hyvä pussaamaan. Hän ei oikein tykkää siitä puuhasta. Enkä sanonut, etteikö hän olisi ollenkaan puhunut.

        Oletko sä tappanut eksäsi ja sitten asunut sen ruumiin kanssa, vai mikä toi sun kokemuksesi on. Varsinainen Norman Bates?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää mustaa huumoria.. hah.

        Toivottavasti tämän keskustelun aloittaja huomaa sen et vitsiä pukkaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän ei ollut hyvä pussaamaan. Hän ei oikein tykkää siitä puuhasta. Enkä sanonut, etteikö hän olisi ollenkaan puhunut.

        Oletko sä tappanut eksäsi ja sitten asunut sen ruumiin kanssa, vai mikä toi sun kokemuksesi on. Varsinainen Norman Bates?

        Älä ole tosikko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä ole tosikko

        Ikävä kyllä mulla on ilmeisesti vielä mustempi huumorintaju kuin sinulla. 🤣


      • Anonyymi

        Hyvä luulin ettet ymmärtänyt huumoriani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut joku huomasi kalman hajun ja sitten tajusit ettei se oo puhunut puoleen vuoteen mut hyvä pussaan se oli

        Vai kävitkö sä kenties ryöstämässä sen tyttöystäväsi haudastaan? Se voisi selittää tuon kokemuksesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai kävitkö sä kenties ryöstämässä sen tyttöystäväsi haudastaan? Se voisi selittää tuon kokemuksesi.

        Mutta nyt täytyy mennä iltapalalle valmistui juuri moikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä luulin ettet ymmärtänyt huumoriani

        En vain pidä sitä erityisen huvittavana tai hyvänä huumorina. Sun huumorisi tuppaa olemaan yksinkertaisesti vain ilkeää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta nyt täytyy mennä iltapalalle valmistui juuri moikka

        Jep. Ethän sä ikinä tee mitään muuta kuin syöt iltapalaa ja tupakoit. Ainakin sä aina poistut syömään tai tupakalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En vain pidä sitä erityisen huvittavana tai hyvänä huumorina. Sun huumorisi tuppaa olemaan yksinkertaisesti vain ilkeää.

        Jep. Väliksen huumori on sellaista, jossa nauretaan muille ja muiden kustannuksella, ei koskaan yhdessä muiden kanssa. Hän on hyvin ilkeä yksilö. Sellainen tyypillinen kiusaaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Ethän sä ikinä tee mitään muuta kuin syöt iltapalaa ja tupakoit. Ainakin sä aina poistut syömään tai tupakalle.

        On hän kerran poistunut kun telkkarista tuli jotain väkivaltaviihdettä. Predator tai joku...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hän kerran poistunut kun telkkarista tuli jotain väkivaltaviihdettä. Predator tai joku...

        Eiköhän siihenkin liittynyt myös jotain syömistä.


    • Olisi aika vaikeaa rakentaa parisuhdetta miehen kanssa, joka ei kommunikoi. Kun vastavuoroisuus puuttuu, jää yhteys liian pinnalliseksi.
      Pidän miehestä, joka kykenee sanoittamaan tunteitaan ja ilmaisemaan mielipiteitään.

      • Anonyymi

        Entä jos se kommunikoi viittoma kielellä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Entä jos se kommunikoi viittoma kielellä

        Silti, osaako se sanoittaa tunteitaan? Itse en osaa viittomakieltä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Silti, osaako se sanoittaa tunteitaan? Itse en osaa viittomakieltä.

        Ehkä se viittoo tunteella ja tempperamentillä ja tulisilla eleillä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se viittoo tunteella ja tempperamentillä ja tulisilla eleillä

        Enkä silti ymmärtäisi mitä se mies yrittää sanoa. En osaa kommunikoida viittomakielellä.


    • Anonyymi

      Mun mielestä on ihan järkevää. Tykkään introverteista miehistä, mutta jos aloitan keskustelun, pitää pystyä vastaamaan.

    • Tää oli taas naisille kysymys, mutta pakko mun on vastata. Mun entinen pomo, ei oikeen puhunu mitään, oli sellanen kyrmyniska, enemmänkin murisi vaan. ei aina ees tervehtiny ja joskus vaan ruttas työmääräyksen mun käteen.

    • Niin sellainen minäkin olen. En vaan keksi mitään sellaista sanottavaa, minkä voisin olettaa olevan naisesta kiinnostavaa. En halua tehdä itsestäni tyhmää. Mutta kai sekin tyhmältä näyttää kun ei sano mitään...

      • No ei me naisetkaan mitään älykkäitä juttuja aina puhuta tai edes kaivata, arkisia aivan.


      • EivorCreed kirjoitti:

        No ei me naisetkaan mitään älykkäitä juttuja aina puhuta tai edes kaivata, arkisia aivan.

        Niin no en mä ajatellut että pitäisi jostain ydinfysiikasta alkaa luentoa pitämään. Se tuskin sais hottista muijaa yhtään kuumaksi. Tarkoitin lähinnä, ettei keksi mitään alkeellisintakaan vitsiä millä luoda se rento ilmapiiri ja mukava olo toiselle. Sellaisestahan ne naiset tykkää. Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja. Minä tekisin silläkin vain itsestäni pellen.


      • EivorCreed kirjoitti:

        No ei me naisetkaan mitään älykkäitä juttuja aina puhuta tai edes kaivata, arkisia aivan.

        Mä en itseasiassa edes osaa puhua mitään älykästä, ihan tavanomaisia asioita, helppoja ja yksinkertaisia.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Mä en itseasiassa edes osaa puhua mitään älykästä, ihan tavanomaisia asioita, helppoja ja yksinkertaisia.

        Mulle taas sellaset arkisista asoista höpöttelyt käy äkkiä tylsäksi. Sillä tavalla ei varmasti synny kipinää kenenkään kanssa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin no en mä ajatellut että pitäisi jostain ydinfysiikasta alkaa luentoa pitämään. Se tuskin sais hottista muijaa yhtään kuumaksi. Tarkoitin lähinnä, ettei keksi mitään alkeellisintakaan vitsiä millä luoda se rento ilmapiiri ja mukava olo toiselle. Sellaisestahan ne naiset tykkää. Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja. Minä tekisin silläkin vain itsestäni pellen.

        Ehkä sä vaan oletat ettei onnistu?


      • mustasusi kirjoitti:

        Mulle taas sellaset arkisista asoista höpöttelyt käy äkkiä tylsäksi. Sillä tavalla ei varmasti synny kipinää kenenkään kanssa.

        Nimenomaan, olenhan sanonut että minuun aina kyllästytään. 😂


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mulle taas sellaset arkisista asoista höpöttelyt käy äkkiä tylsäksi. Sillä tavalla ei varmasti synny kipinää kenenkään kanssa.

        Nimenomaan sellaisistahan sitä pitääkin jutella. Hitto, että menee hermo sellaisiin miehiin, jotka yrittävät olla jotenkin "viihdyttäviä". Jos mä kaipaan viihdytystä, niin menen teatterini tai johonkin standup koomikon keikalle. Vaikka nyt treffeillä haluan ehdottomasti jutella arkisista asioista.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no en mä ajatellut että pitäisi jostain ydinfysiikasta alkaa luentoa pitämään. Se tuskin sais hottista muijaa yhtään kuumaksi. Tarkoitin lähinnä, ettei keksi mitään alkeellisintakaan vitsiä millä luoda se rento ilmapiiri ja mukava olo toiselle. Sellaisestahan ne naiset tykkää. Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja. Minä tekisin silläkin vain itsestäni pellen.

        "Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja."

        Kuvailit juuri ällöttävintä mahdollista miestyyppiä.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Ehkä sä vaan oletat ettei onnistu?

        Toki oletan myös... Mutta kun en naisia näe yleensä muualla kuin töissä, eikä sielläkään pääse kellekään oikeasti juttelemaan niin en sitte tiedä mikä on totuus.


      • EivorCreed kirjoitti:

        Nimenomaan, olenhan sanonut että minuun aina kyllästytään. 😂

        Olethan täällä nähnyt etten osaa mielenkiintoisia puhua. En osaa irl yhtään paremmin tai enempää. Ne on noi yli 115 äo:n tyypit eri maailmasta ko minä. 😃👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan sellaisistahan sitä pitääkin jutella. Hitto, että menee hermo sellaisiin miehiin, jotka yrittävät olla jotenkin "viihdyttäviä". Jos mä kaipaan viihdytystä, niin menen teatterini tai johonkin standup koomikon keikalle. Vaikka nyt treffeillä haluan ehdottomasti jutella arkisista asioista.

        Kummasti niillä viihdyttäjätyypeilläkin on aina laatumuijat kainalossaan. Ja minulla ei.


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja."

        Kuvailit juuri ällöttävintä mahdollista miestyyppiä.

        No ne niitä naisia kuitenkin itselleen kaatavat. Olen nähnyt.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kummasti niillä viihdyttäjätyypeilläkin on aina laatumuijat kainalossaan. Ja minulla ei.

        Vaan ei kaikkia laatumuijia. Naisiakin on niin mahdottoman monenlaisia ja on ihan hiivatin rasittavaa aina kuunnella miten miehet ovat siitä aivan totaalisen pihalla. Itseäni sinussa lähinnä rasittaa juurikin tuo, miten heittelet naisista aivan täysin päin persettä meneviä yleistyksiä. En jaksaisi kunnelle tuollaista yhtään IRL.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin no en mä ajatellut että pitäisi jostain ydinfysiikasta alkaa luentoa pitämään. Se tuskin sais hottista muijaa yhtään kuumaksi. Tarkoitin lähinnä, ettei keksi mitään alkeellisintakaan vitsiä millä luoda se rento ilmapiiri ja mukava olo toiselle. Sellaisestahan ne naiset tykkää. Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja. Minä tekisin silläkin vain itsestäni pellen.

        Ja sitten kyllästyt, kun nainen puhuu vain tavallisia arkisia asioita... Etkö ite tajua, kuinka koomista tuo on.?


      • EivorCreed kirjoitti:

        Olethan täällä nähnyt etten osaa mielenkiintoisia puhua. En osaa irl yhtään paremmin tai enempää. Ne on noi yli 115 äo:n tyypit eri maailmasta ko minä. 😃👍

        Mitä sä nyt höpötät? Onhan sulla ollut monet analyysit ihmisten käyttäytymisestä yms. En ole sun nähnyt mistään maitopurkin hakemisesta kaupasta puhuvan. 😄


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No ne niitä naisia kuitenkin itselleen kaatavat. Olen nähnyt.

        Ei pidä paikkaansa. Kaikilla heillä ei ole "laatumuijaa" ja kaikki "laatumuijat" eivät heistä piittaa. Sille ei tietenkään mitään mahda, jos sinä satut tykkäämään juuri sellaisesta aistyypistä, joka sitten puolestaan tykkää tuollaisista miehistä. Sen ongelman juurisyyt ovat muualla kuin naisissa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Mitä sä nyt höpötät? Onhan sulla ollut monet analyysit ihmisten käyttäytymisestä yms. En ole sun nähnyt mistään maitopurkin hakemisesta kaupasta puhuvan. 😄

        No mulle ne on arkisia puheita, ei mitään ruudin keksimistä. Helppoa ja nopeaa. 🙂👍

        Maitopurkin haku on lähinnä toteamus. 😊Lähen kauppaan, maidot vähissä ja muukin sapuska tarvii täydennystä, moikka! Ja starttaan auton ja wroom sinne läks.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitä sä nyt höpötät? Onhan sulla ollut monet analyysit ihmisten käyttäytymisestä yms. En ole sun nähnyt mistään maitopurkin hakemisesta kaupasta puhuvan. 😄

        Niinhän sinäkin osaat. Sä osaat kyllä olla hyvää ja milenkiintoista keskusteluseuraa, kun haluat. Mä olen nähnyt sulta paljon mielenkiintoista keskustelua ja pohdintaa. Sun suurin ongelmasi on se, että sinä ihan liian usein oletat naisten olevan jokin täysin yhdenmukainen muodoton massa.


      • EivorCreed kirjoitti:

        No mulle ne on arkisia puheita, ei mitään ruudin keksimistä. Helppoa ja nopeaa. 🙂👍

        Maitopurkin haku on lähinnä toteamus. 😊Lähen kauppaan, maidot vähissä ja muukin sapuska tarvii täydennystä, moikka! Ja starttaan auton ja wroom sinne läks.

        Niin ja kysynhän mä aina lähteissäni, että tartteeko/ haluaako joku kaupasta jotain. Voin samalla ostaa nekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaan ei kaikkia laatumuijia. Naisiakin on niin mahdottoman monenlaisia ja on ihan hiivatin rasittavaa aina kuunnella miten miehet ovat siitä aivan totaalisen pihalla. Itseäni sinussa lähinnä rasittaa juurikin tuo, miten heittelet naisista aivan täysin päin persettä meneviä yleistyksiä. En jaksaisi kunnelle tuollaista yhtään IRL.

        No joo... Siinä se tietysti näkee, etten ymmärrä naisista yhtään mitään. Sen takia yksin olenki aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sitten kyllästyt, kun nainen puhuu vain tavallisia arkisia asioita... Etkö ite tajua, kuinka koomista tuo on.?

        Ei mulle ole aikoihin naiset puhuneet mitään... Paitsi töissä. Taas lähti yksi mukava työkaveri pois, joka jutteli vähän enemmänkin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa. Kaikilla heillä ei ole "laatumuijaa" ja kaikki "laatumuijat" eivät heistä piittaa. Sille ei tietenkään mitään mahda, jos sinä satut tykkäämään juuri sellaisesta aistyypistä, joka sitten puolestaan tykkää tuollaisista miehistä. Sen ongelman juurisyyt ovat muualla kuin naisissa.

        Aistyyppi? Mikä se on... Ne nyt sattuu olemaan ulkoisesti päteviä. Joita itsekin haluaisin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän sinäkin osaat. Sä osaat kyllä olla hyvää ja milenkiintoista keskusteluseuraa, kun haluat. Mä olen nähnyt sulta paljon mielenkiintoista keskustelua ja pohdintaa. Sun suurin ongelmasi on se, että sinä ihan liian usein oletat naisten olevan jokin täysin yhdenmukainen muodoton massa.

        Niin voi olla... Se johtuu ihan siitä, että olen niin paljon omissa oloissani ja naiset jäävät hyvin etäisiksi minulle.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No joo... Siinä se tietysti näkee, etten ymmärrä naisista yhtään mitään. Sen takia yksin olenki aina.

        Ei naisissa ole yhtään mitään sen kummempaa ymmärrettävää. Tuo oletus on yksi suurimmista ongelmista, joka monilla miehillä on. Naisissa ei massana ole yhtään mitään ymmärrettävää, eikä epäselvää. Naisia on ihan kaikenlaisia ja heistä osa on sinulle(kin) sellaisia, joita osaat lukea kuin avointa kirjaa. Itse en nykään enää IRL jaksa alkaa keskustelemaan sellaisten miesten kanssa, jotka kuvittelevat naisissa olevan mitään sen ihmeempää ymmärrettävää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aistyyppi? Mikä se on... Ne nyt sattuu olemaan ulkoisesti päteviä. Joita itsekin haluaisin.

        naistyyppi ... Lähinnä vaikuttaa olevan ihna muuta sorttia oleva luokittelu kuin ulkoinen. Niitä ulkoisesti päteviäkin kun on täysin tavallisia yksilöitä. Ehkä sulle on jokin kaipaus sellaista vähän hankalaa prinsessatyyppiä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisissa ole yhtään mitään sen kummempaa ymmärrettävää. Tuo oletus on yksi suurimmista ongelmista, joka monilla miehillä on. Naisissa ei massana ole yhtään mitään ymmärrettävää, eikä epäselvää. Naisia on ihan kaikenlaisia ja heistä osa on sinulle(kin) sellaisia, joita osaat lukea kuin avointa kirjaa. Itse en nykään enää IRL jaksa alkaa keskustelemaan sellaisten miesten kanssa, jotka kuvittelevat naisissa olevan mitään sen ihmeempää ymmärrettävää.

        Jos voisin, niin aloittaisin tämän elämäni ihan täysin alusta. Tässä on menny niin moni asia päin veetä suoraan sanottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei naisissa ole yhtään mitään sen kummempaa ymmärrettävää. Tuo oletus on yksi suurimmista ongelmista, joka monilla miehillä on. Naisissa ei massana ole yhtään mitään ymmärrettävää, eikä epäselvää. Naisia on ihan kaikenlaisia ja heistä osa on sinulle(kin) sellaisia, joita osaat lukea kuin avointa kirjaa. Itse en nykään enää IRL jaksa alkaa keskustelemaan sellaisten miesten kanssa, jotka kuvittelevat naisissa olevan mitään sen ihmeempää ymmärrettävää.

        Juuri noin. Itse olen todennut jo teini-ikäisenä, että en jaksa keskustella yhdellekään miehelle, joka ei osaa puhua mulle kuin ihmiselle, vaan yrittää puhua mulle kuin jollekin kuvitteelliselle "naiselle". Saatanallisen rasittavaa keskustelua sellainen ja teennäistä,


      • mustasusi kirjoitti:

        Jos voisin, niin aloittaisin tämän elämäni ihan täysin alusta. Tässä on menny niin moni asia päin veetä suoraan sanottuna.

        No ainakin noi oletukset, mist ano/anotkin sulle kirjoitteli on menny päin veetä. Peukutin kommenttejaan, koska niissä on asiaa mitä kannattaa ehkä miettiä, kun se on ihan totta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        naistyyppi ... Lähinnä vaikuttaa olevan ihna muuta sorttia oleva luokittelu kuin ulkoinen. Niitä ulkoisesti päteviäkin kun on täysin tavallisia yksilöitä. Ehkä sulle on jokin kaipaus sellaista vähän hankalaa prinsessatyyppiä kohtaan.

        Minulla on kallismaku mitä naisiin tulee.... Ehkä ne hankalat prinssessat olis jo opittava unohtaa heti, kun ne eivät minusta ole ikinä kiinnostuneita kuitenkaan. En tiedä sitten kehen muuhun sitä ihastuu... Muihin kuin niihin joilla on jo joku karvapää olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri noin. Itse olen todennut jo teini-ikäisenä, että en jaksa keskustella yhdellekään miehelle, joka ei osaa puhua mulle kuin ihmiselle, vaan yrittää puhua mulle kuin jollekin kuvitteelliselle "naiselle". Saatanallisen rasittavaa keskustelua sellainen ja teennäistä,

        Silti joku mies on sinutkin saanut kiinnostumaan? Millainen hän on sitten ollut?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on kallismaku mitä naisiin tulee.... Ehkä ne hankalat prinssessat olis jo opittava unohtaa heti, kun ne eivät minusta ole ikinä kiinnostuneita kuitenkaan. En tiedä sitten kehen muuhun sitä ihastuu... Muihin kuin niihin joilla on jo joku karvapää olemassa.

        niin ohan janin vaikea ihastua netan jälkeen kehenkään kun jani mietii missä vois jutella jonkun teinitytön kaa seuraavaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan janin vaikea ihastua netan jälkeen kehenkään kun jani mietii missä vois jutella jonkun teinitytön kaa seuraavaksi

        Kyllä, odotan vain milloin taas simmut kohtaa jonkun ihanan keijukaisen kanssa jonkun hyllyn takana ja rakkaus leimahtaa uudelleen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        niin ohan janin vaikea ihastua netan jälkeen kehenkään kun jani mietii missä vois jutella jonkun teinitytön kaa seuraavaksi

        Olen tosin huomannut, että nuoret välttää mua kuin ruttoa tänä päivänä. Juuri tällä käytyjen juttujen jälkeen sitä on alkanut esiintyä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä, odotan vain milloin taas simmut kohtaa jonkun ihanan keijukaisen kanssa jonkun hyllyn takana ja rakkaus leimahtaa uudelleen.

        niin että oikein vehje alkaa kovettuu ja runkkailet yksinäsi siellä vartijan kopissa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Olen tosin huomannut, että nuoret välttää mua kuin ruttoa tänä päivänä. Juuri tällä käytyjen juttujen jälkeen sitä on alkanut esiintyä.

        ihan hirveetä, Miten teinit kohtelee sua . heidän pitäis päästä janin kaa sänkyyn


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minulla on kallismaku mitä naisiin tulee.... Ehkä ne hankalat prinssessat olis jo opittava unohtaa heti, kun ne eivät minusta ole ikinä kiinnostuneita kuitenkaan. En tiedä sitten kehen muuhun sitä ihastuu... Muihin kuin niihin joilla on jo joku karvapää olemassa.

        Tuo nyt ei liity kalliiseen mitenkään. Mullakin on ihan hiivatin kallis makun, kun olen jotain hankkimassa, mutta en ole lainkaan tuota naistyyppiä, jota sä kaipailet. Sun kannattaa miettiä, että mikä niissä hankalissa naisissa sua kiehtoo. Haluatko sä sitten ehkä kuitenkin lopulta varmistaa sillä sen. että et vain vahingossakaan voi saada sitä naista, josta kiinnostut? Ehkä se on sun suojamuurisi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Silti joku mies on sinutkin saanut kiinnostumaan? Millainen hän on sitten ollut?

        Useampikin. Kaikki sellaisia, jotka puhuvat mulle kuin ihmiselle. Kaikenlaista tuikitavallista, yrittämättä viihdyttää tai mitään muutakaan vastaavaa. Ei tässä maailmassa kovin montaa aihetta ole, josta en voi jutella.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ihan hirveetä, Miten teinit kohtelee sua . heidän pitäis päästä janin kaa sänkyyn

        Sinä olet yksi syypää tähän kaikkeen paskaan mitä kohtaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo nyt ei liity kalliiseen mitenkään. Mullakin on ihan hiivatin kallis makun, kun olen jotain hankkimassa, mutta en ole lainkaan tuota naistyyppiä, jota sä kaipailet. Sun kannattaa miettiä, että mikä niissä hankalissa naisissa sua kiehtoo. Haluatko sä sitten ehkä kuitenkin lopulta varmistaa sillä sen. että et vain vahingossakaan voi saada sitä naista, josta kiinnostut? Ehkä se on sun suojamuurisi.

        Aika jänniä nuo tällaset vaihtoehdot, jossa käännetään koko asia ympäri, että en muka haluais oikeasti sellaista sitten... Minä nyt satuin oikeasti rakastumaan sellaiseen ihmiseen ja rakastumiselle ei ihminen mahda mitään... Hänenlaisiin olen ennenkin ihastunut, eikä siinä ole mitään tuollaista taustalla, että kiinnostunpa nyt tästä ihmisestä jota en varmasti voi saada itselleni...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Useampikin. Kaikki sellaisia, jotka puhuvat mulle kuin ihmiselle. Kaikenlaista tuikitavallista, yrittämättä viihdyttää tai mitään muutakaan vastaavaa. Ei tässä maailmassa kovin montaa aihetta ole, josta en voi jutella.

        Ok. Ja he tuoksuvat hyvälle ja ovat sivistyneen näköisiä siistejä miehiä. Kuin Dresmannin mainoksesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Aika jänniä nuo tällaset vaihtoehdot, jossa käännetään koko asia ympäri, että en muka haluais oikeasti sellaista sitten... Minä nyt satuin oikeasti rakastumaan sellaiseen ihmiseen ja rakastumiselle ei ihminen mahda mitään... Hänenlaisiin olen ennenkin ihastunut, eikä siinä ole mitään tuollaista taustalla, että kiinnostunpa nyt tästä ihmisestä jota en varmasti voi saada itselleni...

        Enhän mä sanonut, ettäkö et haluaisi. Ei tuota noin kannata lukea. Arvelussani oli kyse suojamekanismista. Ehkä sä tiedostamattasi pelkäät sitä miten kovaa sinuun voisi sattua, jos sattuisitkin saamaan jotain mitä oikeasti haluat. Ja tuo tosiaan on vain arvelu. Vain sinä itse voit tietää mikä se todellisuus on, mutta ei se ainakaan kalliuteen liity. Kyllä vähemmän prisessatkin osaavat rahaa kuluttaa, jos on mitä kuluttaa.

        Kyllä näille asioille voi tehdä paljonkin, mutta se vaatii, että opit ensiksi ymmärtämään itse itseäsi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet yksi syypää tähän kaikkeen paskaan mitä kohtaan.

        älä kuule mua syytä että et näe enää Netan somekuvia. Ihan ite olet yksipuolisesti ollut rakastunut nettaan. mulla ei ole siihen osuutta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Sinä olet yksi syypää tähän kaikkeen paskaan mitä kohtaan.

        Ja miksi se on mun vika ettei netta halua sua elämäänsä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ok. Ja he tuoksuvat hyvälle ja ovat sivistyneen näköisiä siistejä miehiä. Kuin Dresmannin mainoksesta.

        Millaisia miehiä Dresmannin mainoksissa on? Jotain pukupellejä vai? Jos noin, niin juu eivät todellakaan. Mä tykkään nörteistä, farkuissa, huppareissa ja flanelipaidoissa, jalassaan virttyneet lenkkarit. Se tosin on totta, että miehen pitää tuoksua hyvältä. 🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enhän mä sanonut, ettäkö et haluaisi. Ei tuota noin kannata lukea. Arvelussani oli kyse suojamekanismista. Ehkä sä tiedostamattasi pelkäät sitä miten kovaa sinuun voisi sattua, jos sattuisitkin saamaan jotain mitä oikeasti haluat. Ja tuo tosiaan on vain arvelu. Vain sinä itse voit tietää mikä se todellisuus on, mutta ei se ainakaan kalliuteen liity. Kyllä vähemmän prisessatkin osaavat rahaa kuluttaa, jos on mitä kuluttaa.

        Kyllä näille asioille voi tehdä paljonkin, mutta se vaatii, että opit ensiksi ymmärtämään itse itseäsi.

        Kyllä muhun on sattunut aika helvetisti tässä monta kertaa jo tämän kyseisen ihastumisen kohdalla, että eipä siinä mikään suojamekanismi auttanut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        älä kuule mua syytä että et näe enää Netan somekuvia. Ihan ite olet yksipuolisesti ollut rakastunut nettaan. mulla ei ole siihen osuutta

        entäs jos näenkin? Ja onhan mulla paljon vanhoja kuvia tallessa. Vaan miksi minä varattua naista katselisin?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä muhun on sattunut aika helvetisti tässä monta kertaa jo tämän kyseisen ihastumisen kohdalla, että eipä siinä mikään suojamekanismi auttanut.

        Siinäpä se. Jos jo pelkkä ihastuminen sattuu sinuun noin paljon, niin se että saisit ja menettäisit olisi kai jo tappavaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi se on mun vika ettei netta halua sua elämäänsä.

        Se miten olet minua täällä haukkunut ja muuta. Kyllä näitä lukee sellaisetkin jotka tunnistaa mut tuolla kylillä ja on muodostanut kuvan minusta sun haukkumisten perusteella.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Kyllä muhun on sattunut aika helvetisti tässä monta kertaa jo tämän kyseisen ihastumisen kohdalla, että eipä siinä mikään suojamekanismi auttanut.

        Jani haluaa selvästi puhua nyt loppuillan netasta


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        entäs jos näenkin? Ja onhan mulla paljon vanhoja kuvia tallessa. Vaan miksi minä varattua naista katselisin?

        eihän se sua ole aikasemminkaan estänyt. Jos ne kuvat tekee sut onnelliseksi niin katso toki niitä kuvia. en vaan ymmärrä mitä saavutat sillä


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se miten olet minua täällä haukkunut ja muuta. Kyllä näitä lukee sellaisetkin jotka tunnistaa mut tuolla kylillä ja on muodostanut kuvan minusta sun haukkumisten perusteella.

        Luuletko sä, että tuo sekoboltsi kykenee tuntemaan tunnontuskia. Lakkaa ruokkimasta tuota käytöstä. Hän käyttäytyy erittäin huonosti, mutta sussa itsessäsi on myös paljon syytä siihen, että tuo jauhaminen vain jatkuu ja jatkuu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja miksi se on mun vika ettei netta halua sua elämäänsä.

        Se on sun vika, että koko kaupunki vihaa mua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Se on sun vika, että koko kaupunki vihaa mua.

        aha. että nyt syytät mua. mitä vittua sä sitten keroit netasta asioita. kun sä olet vaan niin tyhmä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se. Jos jo pelkkä ihastuminen sattuu sinuun noin paljon, niin se että saisit ja menettäisit olisi kai jo tappavaa.

        Todennäköisesti. Olen kärsiny avioeron vuosia sitten ja siitä selviytyminen vei 7 vuotta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jani haluaa selvästi puhua nyt loppuillan netasta

        Voit rauhoittua nyt netan kaveri. En aio puhua hänestä sanallakaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko sä, että tuo sekoboltsi kykenee tuntemaan tunnontuskia. Lakkaa ruokkimasta tuota käytöstä. Hän käyttäytyy erittäin huonosti, mutta sussa itsessäsi on myös paljon syytä siihen, että tuo jauhaminen vain jatkuu ja jatkuu.

        Minä olisin jutellu kirsinkin kanssa mieluummin, mutta tää ketju taas täyttyy kaikesta paskasta vaikka en kommentoisi mihinkään. Ihan selvästi mut vaan yritetään täätä savustaa pihalle jonkun paskan toimesta.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Todennäköisesti. Olen kärsiny avioeron vuosia sitten ja siitä selviytyminen vei 7 vuotta.

        eli vielä 4 vuotta niin oot päästänyt netasta irti


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Voit rauhoittua nyt netan kaveri. En aio puhua hänestä sanallakaan.

        Mä en ole Netan kaveri ja en asu jyväskylässä


      • Anonyymi kirjoitti:

        eli vielä 4 vuotta niin oot päästänyt netasta irti

        Mitäs se sulle kuuluu, vaikka en pääsis ikinä irti mistään?!


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olisin jutellu kirsinkin kanssa mieluummin, mutta tää ketju taas täyttyy kaikesta paskasta vaikka en kommentoisi mihinkään. Ihan selvästi mut vaan yritetään täätä savustaa pihalle jonkun paskan toimesta.

        No eiköhän se kirsi osaa kirjoittaa jos haluaa. Hänhän meni jo nukkuu kuten sanoi


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Mitäs se sulle kuuluu, vaikka en pääsis ikinä irti mistään?!

        ei kuulu mutta näkyy


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän se kirsi osaa kirjoittaa jos haluaa. Hänhän meni jo nukkuu kuten sanoi

        Niin kai eikä toivotellu hyvää yötäkää... tämmöstä paskaa tää täällä nykyään teidän takia on.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä olisin jutellu kirsinkin kanssa mieluummin, mutta tää ketju taas täyttyy kaikesta paskasta vaikka en kommentoisi mihinkään. Ihan selvästi mut vaan yritetään täätä savustaa pihalle jonkun paskan toimesta.

        Älä sitten kirjoita tuolle. Tämän on moni täällä sanonut sulle jo moneen kertaan. Älä ruoki trollia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kuulu mutta näkyy

        Entä sitten. ei ole sinun murhe.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kai eikä toivotellu hyvää yötäkää... tämmöstä paskaa tää täällä nykyään teidän takia on.

        ei kuule ole mun vika jos kirsi ei toivottanut sulle hyvää yötä. hauku kirsi taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        ei kuule ole mun vika jos kirsi ei toivottanut sulle hyvää yötä. hauku kirsi taas

        Hänellä on varmaan joku magee laatujätkä jonka kanssa kierii rantahietikolla. No se on mun elmää taa sekin. Pettymyksiä pettymysten perään vaan.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Niin kai eikä toivotellu hyvää yötäkää... tämmöstä paskaa tää täällä nykyään teidän takia on.

        Kenen "teidän"? Oletatko sä oikeasti, että noita sekoboltseja on useampi? Jospa minäkin siis jätän sut taas jauhamaan noita juttujasi tuon kanssa. Sä kun vaikutat aina niin innokkaalta juttelemaan hänen kanssaan. Pitäkää hauskaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kenen "teidän"? Oletatko sä oikeasti, että noita sekoboltseja on useampi? Jospa minäkin siis jätän sut taas jauhamaan noita juttujasi tuon kanssa. Sä kun vaikutat aina niin innokkaalta juttelemaan hänen kanssaan. Pitäkää hauskaa.

        Minä häivyn täältä nyt. Hyvää yötä. En tiedä tulenko enää takas.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Hänellä on varmaan joku magee laatujätkä jonka kanssa kierii rantahietikolla. No se on mun elmää taa sekin. Pettymyksiä pettymysten perään vaan.

        niin kirsi on nytkin panemassa jonkun fiksun miehen kanssa


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Minä häivyn täältä nyt. Hyvää yötä. En tiedä tulenko enää takas.

        et sä mihinkää mene


      • Anonyymi kirjoitti:

        et sä mihinkää mene

        Täällä ei ole mulle enää mitään...


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Täällä ei ole mulle enää mitään...

        taaskaan. miten nettiriippuvainen pystyy noin vain unohtaa netin ja oman elämänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Mies osaa olla itsevarma ja heittää jotain kivoja lepertelyitä ja treffikutsuja."

        Kuvailit juuri ällöttävintä mahdollista miestyyppiä.

        Ihan samaa ajattelin 😂

        xLiner


    • Kumpikin ääripää suck tai se, että saa suunsa auki vain silloin, kun on jotain valittamista ilman, että on edes mitään valitettavaa. Ai vittu mä sanon, äääääärrrrgggghh!!!! 🤬🤬🤬🤬🤬🤬👿

      • 🤔 vetää kyllä miehen hiljaiseksi, nelkyt heppaa alakynnessä 🙂


    • Anonyymi

      Ihan hyvä! Hiljaisuus on viisautta!

      • Anonyymi

        Älykkäintä ootellessa.


    • Anonyymi

      Typerät ovat suuna päänä, eivät ehdi havainnoida mitään. Vaikeneminen on kultaa.

    • Anonyymi

      Osaat kuitenkin edes jotain tukiäännähdyksiä?

      • Anonyymi

        Ap tässä. Osaan kyllä keskustella ja mielelläni keskustelen monenlaisista aiheista, mutta kaipaan sitten sitä omaa aikaa vähän enemmän kuin muut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ap tässä. Osaan kyllä keskustella ja mielelläni keskustelen monenlaisista aiheista, mutta kaipaan sitten sitä omaa aikaa vähän enemmän kuin muut.

        Sivusta kysyn, että ketkä muut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kysyn, että ketkä muut?

        Keskimääräiset miehet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keskimääräiset miehet.

        Taidat sitten olla likipitäen erakko. Yksi sana vuodessa?


    • Jos käännän vastaavan naiseksi, niin ei kiitos...

      Menee siihen, että mä puhun ja toinen kuuntelee hyneksien...

      Sen pitäis etsii joku muu tapsus....

      • Anonyymi

        Eli äläköivä mekastava harakka olis hyvä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eli äläköivä mekastava harakka olis hyvä?

        Jos antaa suunvuoron...😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Jos antaa suunvuoron...😃

        No niistä kun ei just ikinä tiedä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        No niistä kun ei just ikinä tiedä :D

        Tietää... pitää niidenkin happea vetää välillä. 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli äläköivä mekastava harakka olis hyvä?

        Eihän tuossa varsinaisesti ole mitään uutta. Hyvin iso osa miehistä tykkään kälättävistä ja kalkattavista naisista. Mitä äänekkäämpi ja mielellään hankalampi nainen, niin sitä enemmän se sytyttää. Kääntöpuolena sitten se, että yleensä myös tuo kälättäminen ja kalkattaminen, sekä hankaluus, ovat ne asiat joihin mies myös siinä naisessa tympääntyy. 🙂🙂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa varsinaisesti ole mitään uutta. Hyvin iso osa miehistä tykkään kälättävistä ja kalkattavista naisista. Mitä äänekkäämpi ja mielellään hankalampi nainen, niin sitä enemmän se sytyttää. Kääntöpuolena sitten se, että yleensä myös tuo kälättäminen ja kalkattaminen, sekä hankaluus, ovat ne asiat joihin mies myös siinä naisessa tympääntyy. 🙂🙂

        Kukaan ei ole kälkättävälle ja pälpättävälle ehkä sanonut mitään, mitä sietäisi miettiä....😃


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Tietää... pitää niidenkin happea vetää välillä. 😃

        😂😄😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuossa varsinaisesti ole mitään uutta. Hyvin iso osa miehistä tykkään kälättävistä ja kalkattavista naisista. Mitä äänekkäämpi ja mielellään hankalampi nainen, niin sitä enemmän se sytyttää. Kääntöpuolena sitten se, että yleensä myös tuo kälättäminen ja kalkattaminen, sekä hankaluus, ovat ne asiat joihin mies myös siinä naisessa tympääntyy. 🙂🙂

        Miksui hankalampi sytyttää jos saa kysyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        😂😄😄

        Mutta pitää sisäistää edes jotain kälkätyksestä ja sania väliin jotain siihen liittyvää..😃


    • Anonyymi

      Äläköinti kiellettävä!

    • Anonyymi

      Suut kiinni kaikilta!

      • Anonyymi

        Rauhoitupas nyt…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhoitupas nyt…

        En!


    • Prinsessasi

      Samaa mieltä kuin moni muukin, että mielummin hiljainen kuin yltiöpuhelias. Töissäkin, on melko raskas sellainen työkaveri, joka vain puhuu ja puhuu jatkuvasti, kun saa asiansa sanottua niin alkaa samalla sekunnilla selittää toisesta aiheesta ja tätä jatkuu ja jatkuu. Ei keskity työhönsä, kun kertoilee jatkuvasti jotain ja samalla häiritsee toisen keskittymistä. No se siitä.
      Itse olen hiljaisempi tapaus, siis juttelen kyllä ihan normaalisti ja kuuntelen mitä toisella on sanottavaa, välillä en oikein jaksa tai välitä keskustella, mutta vastailen kyllä yleensä jotain. Vihaan smalltalkia. Oon vähän sellainen, että puhun jos mulla on asiaa. Mikään suupaltti en ole alkuunkaan.

    • Anonyymi

      Tulee mieleen the quiet man, joka ratsasti auringonlaskuun pölyn noustessa ratsunsa kavioista.

    • Anonyymi

      Keskimäärin ainakin suomalaiset ihmiset ovat mielestäni aika hiljaisia. Ainakin verrattuna niihin jotka paapattavat ja esiintyvät ja draamailevat kaiken aikaa... Johtuuko sitten siitä etteivät muut saa suunvuoroa?

      Mykkää örähtelijää/hymähtelijää en jaksaisi sen enempää kuin jatkuvaa ääntä pitävää. Ja jos haluaa olla täysin hiljaa omissa ajatuksissaan, silloin kannattaa järjestää itselleen ihan omaa aikaa yksinään.

      xLiner

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe