Hunnutetut suomalaiset naiset

Anonyymi-ap

Mitä tunteita sinussa herää, kun näet hunnutetun kantasuomalaisen naisen?

7

600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KIVI ON OTTANUT OMANSA MYLLYYN

• Anonyymi

Onhan niitä hölmöjä. Tämä näkyy selvimmin.

• Anonyymi

Onko sulla koskaan todellakaan mitään asiaa?

• Anonyymi

Tulee mieleen matkijalintu. Ei ole omaa elämää, niin pitää mennä harmaan massan mukana, joka kokoontuu yhteen vain uskontoperusteisesti?

Kuten todettu on, että jos ympärileikkaus olisi todella niin tärkeä, kun annetaan ymmärtää, antaisi Jumala lasten syntyä ympärileikattuina. Mutta tämä kumoaa koko asian - silloinhan siitä ei tiedettäisi, eikä koko esinahka asiaa olisi keksitty, koska sitä ei jo alkuaankaan ollut, ja luultaisi, että se on luonnollista.

Sama juttu: jos huntu olisi niin tärkeä kun annetaan ymmärtää, Jumala antaisi ihmisten syntyä hunnutettuina. Ovathan he! Ihmisillä on hiukset, Jumalan heille asettamat! Mutta ei, ku ei riitä! Ihminen on Jumalaa viisaampi?

Jo Sinenmaa kirjoitti:
      "Lain tarkoitus ei voi olla siinä, että ihminen puetaan henkiseen haarniskaan, jottei hän kohtaisi todellisuutta, eikä hänen tarvitsisi kokea elämää. Tai että ihmiseltä peitetään kaikki vähänkin vaarallinen, jottei hänen tarvitse itse olla varuillaan.
      Voisiko olla niin, että lainsäätäjät pitävät ihmisiä lapsina, joiden silmiltä ja korvilta pitää peittää kaikki erilainen, jotta lapsi kasvaisi pullossa? Näin on jo.

Se tiedetään mitä käy kun ympäristöstä poistetaan kaikki virikkeet. Ei ilmeisesti oppi mennyt perille, mitä elävälle olennolle tapahtuu, kun hänellä ei ole mitään erilaisuutta, siis kun ihmisellä ei ole mitään vaaraa varottavana, kun ihmisen korviin tulee ainoastaan yhdenlaista propagandaa!
      Lopulta syntyy myös lapsia, joilla ei ole omaa vastustuskykyä. Poliitikoiden mukaan muslimeilla ei siis ole omaa vastustuskykyä erilaisuutta kohtaan jonka takia heille on sallittava erityiskohtelu?

Islamistit usein puolustavat naisten pakottamista säkkipukuihin sillä, että niinhän länsimaalaisetkin miehet pakottavat naiset riisuutumaan ja vähäpukeisiksi miehisen himon takia!
      Tuollaisessa vertailussa ei ole mitään järkeä, eikä siinä ole totuutta, henkistä arvoa.
      Islamistit vertaavat oman uskontonsa sääntöä maalliseen käytäntöön. Kristinuskonto ei vaadi naisia sen paremmin minihameisiin kuin säkkipukuihinkaan. Kristinuskonto on päässyt eroon miehisen himon hillitsemisestä sellaisella, että miehen himoitsevilta silmiltä peitetään kauneutta.

Kristinusko edellyttää yksilön hillitsevän itse itseään, joka on päinvastainen käytäntö kuin islamin tapa peittää naiset, joka kuitenkin jättää miehet edelleen himoitsemaan naista. Islam ei siis ole kiinnostunut yksilön henkisestä kehityksestä, vaan vain pinnallisesta peittelystä, joka jättää miehet himoitsemisen tilaan, ja joka suorastaan vaatii miehiä himoitsemaan naisia... On älytöntä, jos lailla turvataan uskonnon tapasäännöt, mutta laki ei ota mitään kantaa uskonnon totuusarvoihin.

Totuuden tulee olla sellainen, että ihminen voi (voisi kuvitella elävänsä) elää taivaassakin sen mukaista elämää. Olisi taivaan pilkkaamista väittää, että taivaassa naiset ovat alapäästään silvottuja ja säkkiin puettuja, jotta miehet taivaassa voisivat paremmin hillitä himojaan.

Aito uskonto ei pakota toista ihmistä johonkin muottiin vain siksi, että uskonnonharjoittaja välttyisi itse itsensä kehittämiseltä... Ei ole oikein paeta omia pelkojaan muiden ihmisten rajoittamiseen."

Ihminen ei tarvitse vapautta vielä silloin,
      kun hän käyttää sitä sortaakseen muita. (Canth)

• Anonyymi

Lisään vielä, meinaatteko, että olen nyt sitä mieltä, että tuota pitää sitten noudattaa? En sano niin, mutta pyydän, tunnustakaa se, mitä minua pyydettiin unessa tunnustamaan, kun annettiin minun käsiini ilmassa leijunut krusifiksi, jossa oli hopean värinen Jeesus. Minulle annettiin se, ja annoin sen muille sanoen: "Jeesuksen risti, ruumis ja veri", ja he antoivat suukon siihen, ja muutama laittoi Jeesuksen huulille peukullaan vesipisaran.

Viikkoa ennenkun Hamas hyökkäsi Israeliin, näin unen, jossa kastoin Jeesuksen ja muutamia esirukoilijoita Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen.
        Jos minä olen se Pohjolan Valo, josta on ennustettu, en voi pyytää anteeksi sitä, koska se olisi jotakuinkin, että "anteeksi, että Jumala on väärässä".

Jos joku islamilainen väittää, ettei Jumala voisi saada häntä ihmettelemään (sillä onhan koraanissa kaikki?), hän ylentää itsensä Jumalan yläpuolelle.

• Anonyymi

Aloittajan kysymykseen voin vastata vain, en ymmärrä, miksi noin tapahtuu, mutta ei minun tarvitsekaan ymmärtää. Asia ei onneksi minulle kuulu.

• Anonyymi

Nainen, joka on käynyt rippikoulun ja nai muslimin ja vetää idiootti kaavun päälleen on yksinkertaisesti Suomen petturi. Ulos Suomesta tai käänny kristityksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      129
      3497
    2. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      85
      1825
    3. Olen tosi outo....

Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap
      Ikävä
      15
      1591
    4. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      54
      1342
    5. VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia

Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu
      Maailman menoa
      90
      1184
    6. Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.

Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat
      Haapavesi
      107
      1151
    7. Nainen olet valoni pimeässä

valaiset tietäni tietämättäsi ❤️
      Ikävä
      68
      1069
    8. Mitä toivot

Tulevilta päiviltä?
      Ikävä
      65
      954
    9. Hommaatko kinkkua jouluksi?

Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k
      Sinkut
      80
      905
    10. Oli pakko saada sut suuttumaan

Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä
      Ikävä
      20
      887
    Aihe