Hunnutetut suomalaiset naiset

Anonyymi-ap

Mitä tunteita sinussa herää, kun näet hunnutetun kantasuomalaisen naisen?

34

1143

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

KIVI ON OTTANUT OMANSA MYLLYYN

• Anonyymi

J.Sipilän puheenvuoro osiossa Uusi Suomi lehdessä hyvä kirjoitus, kannattaa lukea

(Alla olevalla hakusanalla löytyy kirjoitus netistä)
        Islamilainen kupla Suomessa ja Helsingin seudulla 2050

"Pew Research Centerin (www.pewresearch.org: Europe´s Growing Muslim Population, 29.11.2017) kaksi muuta skenaariota ovat nolla- ja korkea skenaario. Nollan (zero migration scenario) mukaan muslimeita olisi vuonna 2050 Suomessa noin 220 000. Korkean (high migration scenario) mukaan heitä olisi täällä tuolloin noin 990 000."

Sipilä esittelee itsensä blogissaan näin:
        "Olen valtiotieteilijä ja toiminut maahanmuuttotyössä koulutusalalla 1990-luvun alusta lähtien. Työssäni olen kohdannut noin 3 500 eri puolilta maailmaa eri syistä Suomeen muuttanutta ja ohjannut heitä heidän opiskeluperiodinsa ajan. Näistä ihmisistä ehkä puolet on ollut muslimeja."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

J.Sipilän puheenvuoro osiossa Uusi Suomi lehdessä hyvä kirjoitus, kannattaa lukea

"Pew Research Centerin (www.pewresearch.org: Europe´s Growing Muslim Population, 29.11.2017) kaksi muuta skenaariota ovat nolla- ja korkea skenaario. Nollan (zero migration scenario) mukaan muslimeita olisi vuonna 2050 Suomessa noin 220 000. Korkean (high migration scenario) mukaan heitä olisi täällä tuolloin noin 990 000."

"Olen valtiotieteilijä ja toiminut maahanmuuttotyössä koulutusalalla 1990-luvun alusta lähtien. Työssäni olen kohdannut noin 3 500 eri puolilta maailmaa eri syistä Suomeen muuttanutta ja ohjannut heitä heidän opiskeluperiodinsa ajan. Näistä ihmisistä ehkä puolet on ollut muslimeja."

SAKSASTA SAATAVAT JOUTUA LÄHTEMÄÄN miljoona syyrialaista siellä puuhastelevat omaa tapastaan pahuutta omaasa luonteenpiirrettä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nämä tutkijat leipääntyvät ja menetävät lopuksi järkesä
        - joilla siihen on vielä taipumusta

Selvä kokemus ja tieto riitää sanomaan ja päätelemään
        - mitä ovat
        - ja mihin pyrkivät suomeakin täyttäessään
        - se on karu totuus tästä näitten JUKETSISTA SAALISTUKSINEEN

• Anonyymi

Onhan niitä hölmöjä. Tämä näkyy selvimmin.

• Anonyymi

Onko sulla koskaan todellakaan mitään asiaa?

• Anonyymi

Tulee mieleen matkijalintu. Ei ole omaa elämää, niin pitää mennä harmaan massan mukana, joka kokoontuu yhteen vain uskontoperusteisesti?

Kuten todettu on, että jos ympärileikkaus olisi todella niin tärkeä, kun annetaan ymmärtää, antaisi Jumala lasten syntyä ympärileikattuina. Mutta tämä kumoaa koko asian - silloinhan siitä ei tiedettäisi, eikä koko esinahka asiaa olisi keksitty, koska sitä ei jo alkuaankaan ollut, ja luultaisi, että se on luonnollista.

Sama juttu: jos huntu olisi niin tärkeä kun annetaan ymmärtää, Jumala antaisi ihmisten syntyä hunnutettuina. Ovathan he! Ihmisillä on hiukset, Jumalan heille asettamat! Mutta ei, ku ei riitä! Ihminen on Jumalaa viisaampi?

Jo Sinenmaa kirjoitti:
      "Lain tarkoitus ei voi olla siinä, että ihminen puetaan henkiseen haarniskaan, jottei hän kohtaisi todellisuutta, eikä hänen tarvitsisi kokea elämää. Tai että ihmiseltä peitetään kaikki vähänkin vaarallinen, jottei hänen tarvitse itse olla varuillaan.
      Voisiko olla niin, että lainsäätäjät pitävät ihmisiä lapsina, joiden silmiltä ja korvilta pitää peittää kaikki erilainen, jotta lapsi kasvaisi pullossa? Näin on jo.

Se tiedetään mitä käy kun ympäristöstä poistetaan kaikki virikkeet. Ei ilmeisesti oppi mennyt perille, mitä elävälle olennolle tapahtuu, kun hänellä ei ole mitään erilaisuutta, siis kun ihmisellä ei ole mitään vaaraa varottavana, kun ihmisen korviin tulee ainoastaan yhdenlaista propagandaa!
      Lopulta syntyy myös lapsia, joilla ei ole omaa vastustuskykyä. Poliitikoiden mukaan muslimeilla ei siis ole omaa vastustuskykyä erilaisuutta kohtaan jonka takia heille on sallittava erityiskohtelu?

Islamistit usein puolustavat naisten pakottamista säkkipukuihin sillä, että niinhän länsimaalaisetkin miehet pakottavat naiset riisuutumaan ja vähäpukeisiksi miehisen himon takia!
      Tuollaisessa vertailussa ei ole mitään järkeä, eikä siinä ole totuutta, henkistä arvoa.
      Islamistit vertaavat oman uskontonsa sääntöä maalliseen käytäntöön. Kristinuskonto ei vaadi naisia sen paremmin minihameisiin kuin säkkipukuihinkaan. Kristinuskonto on päässyt eroon miehisen himon hillitsemisestä sellaisella, että miehen himoitsevilta silmiltä peitetään kauneutta.

Kristinusko edellyttää yksilön hillitsevän itse itseään, joka on päinvastainen käytäntö kuin islamin tapa peittää naiset, joka kuitenkin jättää miehet edelleen himoitsemaan naista. Islam ei siis ole kiinnostunut yksilön henkisestä kehityksestä, vaan vain pinnallisesta peittelystä, joka jättää miehet himoitsemisen tilaan, ja joka suorastaan vaatii miehiä himoitsemaan naisia... On älytöntä, jos lailla turvataan uskonnon tapasäännöt, mutta laki ei ota mitään kantaa uskonnon totuusarvoihin.

Totuuden tulee olla sellainen, että ihminen voi (voisi kuvitella elävänsä) elää taivaassakin sen mukaista elämää. Olisi taivaan pilkkaamista väittää, että taivaassa naiset ovat alapäästään silvottuja ja säkkiin puettuja, jotta miehet taivaassa voisivat paremmin hillitä himojaan.

Aito uskonto ei pakota toista ihmistä johonkin muottiin vain siksi, että uskonnonharjoittaja välttyisi itse itsensä kehittämiseltä... Ei ole oikein paeta omia pelkojaan muiden ihmisten rajoittamiseen."

Ihminen ei tarvitse vapautta vielä silloin,
      kun hän käyttää sitä sortaakseen muita. (Canth)

• Anonyymi

Lisään vielä, meinaatteko, että olen nyt sitä mieltä, että tuota pitää sitten noudattaa? En sano niin, mutta pyydän, tunnustakaa se, mitä minua pyydettiin unessa tunnustamaan, kun annettiin minun käsiini ilmassa leijunut krusifiksi, jossa oli hopean värinen Jeesus. Minulle annettiin se, ja annoin sen muille sanoen: "Jeesuksen risti, ruumis ja veri", ja he antoivat suukon siihen, ja muutama laittoi Jeesuksen huulille peukullaan vesipisaran.

Viikkoa ennenkun Hamas hyökkäsi Israeliin, näin unen, jossa kastoin Jeesuksen ja muutamia esirukoilijoita Isän, Pojan, ja Pyhän Hengen nimeen.
        Jos minä olen se Pohjolan Valo, josta on ennustettu, en voi pyytää anteeksi sitä, koska se olisi jotakuinkin, että "anteeksi, että Jumala on väärässä".

Jos joku islamilainen väittää, ettei Jumala voisi saada häntä ihmettelemään (sillä onhan koraanissa kaikki?), hän ylentää itsensä Jumalan yläpuolelle.

• Anonyymi

Aloittajan kysymykseen voin vastata vain, en ymmärrä, miksi noin tapahtuu, mutta ei minun tarvitsekaan ymmärtää. Asia ei onneksi minulle kuulu.

• Anonyymi
        UUSI

Jokaisella on Suomessa oikeus mennä naimisiin kenen kanssa haluaa, ja kääntyä mihin uskontoon haluaa? Sitten kun tämä ihannemies vaikka irakista vie lapset sinne "lomalle" eikä suostu heitä palauttamaan Suomeen, niin sitten rikastetun vaimon ei pitäisi mennä ulisemaan Suomen viranomaisille, ja vaatia ulkoministeriön virkamiehiä "tekemään jotain" se ei enää kannata?

• Anonyymi

Nainen, joka on käynyt rippikoulun ja nai muslimin ja vetää idiootti kaavun päälleen on yksinkertaisesti Suomen petturi. Ulos Suomesta tai käänny kristityksi.

• Anonyymi

Vaikka meillä on uskonnonvapaus niin on käsittämätöntä että suomalainen nainen alistuu miehen omaisuudeksi? Näitä on sattunut että sitten on mies vienyt lapset kotimaahansa, ja kaapumuija on sitten mennyt poliisille itkemään? On sitten tuhlattu turhaan veronmaksajien rahoja, lapset ovat näissä maissa miehen omaisuutta, naisella ei ole oikeuksia? Suomessa nainen on myös vastuussa teoistaan, vai onko?

• Anonyymi

Hitsi. Et tainnu tietää, mut Suomessa on uskonnonvapaus, joten älä syytä paikkaa joka palaa, vaan sitä joka sytytti.

• Anonyymi

Näkyy heti typeryys. Ei missään nimessä näitä uskontoja kannata harrastaa.

• Anonyymi

Ota selvää sen luonteesta. On niitä, jotka kaipaa huomiota, ja pukeutuu uskonnon tavalla tunteakseen olevansa enemmän.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomalainen nainen, joka pitää rättiä on joko 1. Höynäytetty typerys 2. Noita tai saatananpalvoja. Joka tapauksessa petturi.

• Anonyymi

Vähän sitä ja tota, muttei mitään varmaa. Puhut kuin keskiajan noitatuomari.

• Anonyymi

Pettureita. Eräskin suomalainen vaikutti sisäisesti kuolleelta, puhui monotonisesti, ei mitään ilon tunteita. Ilmeisesti oli sisäistänyt islamin oikeaoppisesti - islamhan on kuoleman kultti.

• Anonyymi

Et pysty todistamaan väitettäsi, ja toisekseen, jos se todella tapahtui, et tiedä hänen luonteestaan mitään.

• Anonyymi

Tulee mieleen että, typerä lehmä. Pitäisi potkia ulos Suomesta. Noilla ei ole mitään oikeutta olla maassamme. Yök.

• Anonyymi

Ilmaisuus eläjät on sairautta kaikki, joille syöttäruuhet laitetaan eteen.

• Anonyymi

Ennemmin potkisit itsesi. Mielipiteesi ei eroa kivikauden tai muiden tänä päivänä elävien mielipiteestä.

• ❤️👍

• Anonyymi

Mitäs olemattomuudella olisi merkitystä, kiven ympärillä aatoksensa tylsyttäen

RITUAALEIN ELÄMÄNSÄ TUHOTEN

• Anonyymi

Siis kaikki rituaalit tänne jääpi ja maahan kuopataan, onko siis tyhjyys elämää..

UTELIAISUUDEN UHMA
        https://www.youtube.com/watch?v=5FQKDUsGg5o

TÄMÄ! Itse olen tuhottoman utelias maailmaa kohtaan ja aina kun kysyn jotain, niin vastaus on "googleta"... Kukaan ei jaksa kun kyselen mikä on higgsin bosoni tai kaksipiirijarru, mut kun kiinnostaa... Kaikki... Paitsi ihmiset... Tai no nekin, mutta ei persoonina, vaan biologisina kokonaisuuksina... 👀

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siis kaikki rituaalit tänne jääpi ja maahan kuopataan, onko siis tyhjyys elämää..

UTELIAISUUDEN UHMA
        https://www.youtube.com/watch?v=5FQKDUsGg5o

TÄMÄ! Itse olen tuhottoman utelias maailmaa kohtaan ja aina kun kysyn jotain, niin vastaus on "googleta"... Kukaan ei jaksa kun kyselen mikä on higgsin bosoni tai kaksipiirijarru, mut kun kiinnostaa... Kaikki... Paitsi ihmiset... Tai no nekin, mutta ei persoonina, vaan biologisina kokonaisuuksina... 👀

Jeesus häivä ELIKKÄ USKON HÄIVÄ ELÄÄ MEISSÄ IKUISUUTTAAN

KAIKKI MUU JÄÄ JÄLKEEMME ELÄMÄN LASTUINA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesus häivä ELIKKÄ USKON HÄIVÄ ELÄÄ MEISSÄ IKUISUUTTAAN

KAIKKI MUU JÄÄ JÄLKEEMME ELÄMÄN LASTUINA

Elämä on KAIKEN TODELLISUUTTA LYHDYN VALON SAATELEMANA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elämä on KAIKEN TODELLISUUTTA LYHDYN VALON SAATELEMANA

On kirjoitettu ANTAA KUOLLEITEN HAUDATA KUOLLEENSA

SII MITÄ ONKAAN SITTEN ELÄMÄ

SE ON TAIVAAN LUOMUSTA

• Anonyymi

Näitten meno on kaiken normaalin tuhoamiset ja sitten tavallaan peittää kaiken pimeyteensä ja kaapuisuuteen ???

• Anonyymi

Arvelen hänen vaihtaneen uskontoa saadakseen enemmän huomiota, ja päästäkseen piireihin, joita suomalaisten keskuudessa ei yleensä ole.
      Toinen arvio on se, että omasta luonteestaan se kivikautinen tuskin mitään tietää.

• Anonyymi

Sääliä , siinä menee aviomiehen nyrkkeilypussi

• Anonyymi

Kantasuomalainen nainen, joka pitää rättiä on joko täysin höynäytetty tai saatananpalvoja.

• Anonyymi
      UUSI

Suostu si tossunalle toivottavasti on edes jokseenkin elämä jota voi elää

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      295
      2591
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      48
      2511
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      122
      1696
    4. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1370
    5. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1360
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1225
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      142
      1193
    8. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1069
    9. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1050
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70
      1000
    Aihe