Millaista haluaisit kokeilla

Anonyymi-ap

Millaista seksiä haluaisit kokeilla

89

1392

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Erillistä tässä tapauksessa

      • Anonyymi

        Mitä haluat? Olen kaikkeen valmis


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat? Olen kaikkeen valmis

        Sehän olisi jo kovaa heittäymistä se


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat? Olen kaikkeen valmis

        Hellästi ja Sinua katsella... Ja räjähtää yhdessä ihanaan pimpiisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä haluat? Olen kaikkeen valmis

        Rakas


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakas

        Rakkani vain Sinulle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellästi ja Sinua katsella... Ja räjähtää yhdessä ihanaan pimpiisi

        Laita mies dynamiittipötkö hanuriisi, voin auttaa laukaisussa.


    • Anonyymi

      Saisimko kokea seksittömyyttä. Kiitos🙏

    • Anonyymi

      Ihan tavallista. Erään miehen kanssa. Kokeilla haluaisin.

      • Anonyymi

        Samaa naisen kanssa. Perusjuttuja. m>n


    • Anonyymi

      Olen jo jonkun verran kokeillut aikaisemmin, mutta sellaista jota hän haluaisi. Ihan tavallista luulisin.

    • Ei tuu mitään mieleen. Haluton. 🙄

      • Anonyymi

        👍😁


    • Anonyymi

      Pitäs kait haluta että joku rykis ja räkis mun mulkkua. Oon varmaan jotenkin epänormaali kun sellanen ei innosta.

    • Se kuuluisa pimeässä ja peiton alla olisi kokemus.

    • Anonyymi

      Hellää ja Rakastavaisten välistä ihanaa antautumista toisilleen m>n

      • Anonyymi

        Huh huh, noin just.


      • Anonyymi

        välistä?!?!?!? No nyt Perikselle ilmoitus!!!


    • Jotenkin nykyään hehkutetaan tuosta miesten g pisteestä.. niin sen hakua olisi sitten seuraavana vuorossa.


      • Anonyymi

        Kaikkee sä ja haluat!! Mulle riittäis näin vanhempana valtiomiehenä piiiiiiiitkä ja huolellinen sun g-pisteen etsintä, ensin perinteiseen tyyliin ( kieli+sormet) ja sitte vapaa ( lelut messiin....) eli toihan ois sitte yhdistelmä!!
        Ja huomenta vaan kultamuru!!💋💋💋
        Meinas jo tulla ikävä......
        Arvannet kuka!


      • Gattino kirjoitti:

        😂😂🤣
        Pohjalaisten metsässä ollaan etsitty g-pistettä useamman miehen voimin.
        https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008182967.html

        Instrumentit on sitä kokoluokkaa, että pitäisi jo jotain löytyä.

        Hahaa🤣🤭


      • Ymmärrän👍🏼 itse olen myös exit only tyttö. Jos ei oikee reikä kelpaa niin minä ja myös se toinen voi yhtähyvin olla ilman perk…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hahaa🤣🤭

        Huomenta kultamuru!! Ylläpito hävitti kai sun vastauksen, alkusanat nökyy sun rekin alla mut siihen jää!!! Köyhää taas sorretaan, prkl!!!🤒🤒 mun tuurilla olisit kuitenkin vastannu että haluut ehdottomasti tulla tehdä mun haaveista totta, kielikivaa, lelubileet jiiänee......
        Ja illalla jäi viestaamatta kun aattelin että oot jo petissä eli vituiks män!!
        Boomerin elämä on joskus kova, mut eipä ole uutta, ei.....ja kuumakin meinaa olla, lämpö hyvästä mut rajansa kaikella kun joutuu töissä olemaan, vähempikin riittäis!!
        Poistun taas hetkeks sitä kieli/leluasiaa pohtimaan, kuinka kivaa se voisikaan olla!!!!!😍💋💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta kultamuru!! Ylläpito hävitti kai sun vastauksen, alkusanat nökyy sun rekin alla mut siihen jää!!! Köyhää taas sorretaan, prkl!!!🤒🤒 mun tuurilla olisit kuitenkin vastannu että haluut ehdottomasti tulla tehdä mun haaveista totta, kielikivaa, lelubileet jiiänee......
        Ja illalla jäi viestaamatta kun aattelin että oot jo petissä eli vituiks män!!
        Boomerin elämä on joskus kova, mut eipä ole uutta, ei.....ja kuumakin meinaa olla, lämpö hyvästä mut rajansa kaikella kun joutuu töissä olemaan, vähempikin riittäis!!
        Poistun taas hetkeks sitä kieli/leluasiaa pohtimaan, kuinka kivaa se voisikaan olla!!!!!😍💋💋💋

        Juu lelukivaa.. vihjasin että laitetaan sulle anustappi🤭 Niin ja hyvää huomenta!! 😁💋

        Kyllä mä taas vaihtelevasti valvon ja palstailen.. ei vaan viime aikoina ole ollut niin puhtia.. Omassa elämässä paljon pohdittavaa.. Ja myöskin hyvin surullisia tapahtumia. Jotain on tietänyt koko ajan odottavansa ja niinhän siinä loppujen lopuksi kävi.

        Hyvä elämänohje ihan jokaiselle. Elä sellaista elämää kuin haluat. Elämä on loppujen lopuksi liian lyhyt.


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu lelukivaa.. vihjasin että laitetaan sulle anustappi🤭 Niin ja hyvää huomenta!! 😁💋

        Kyllä mä taas vaihtelevasti valvon ja palstailen.. ei vaan viime aikoina ole ollut niin puhtia.. Omassa elämässä paljon pohdittavaa.. Ja myöskin hyvin surullisia tapahtumia. Jotain on tietänyt koko ajan odottavansa ja niinhän siinä loppujen lopuksi kävi.

        Hyvä elämänohje ihan jokaiselle. Elä sellaista elämää kuin haluat. Elämä on loppujen lopuksi liian lyhyt.

        Vai mun ryppyreikää haluat venyttää!! No ei kai siinä mitään, niin näkin sun...🥳🥸eli taas löytyi yhteisiä harrasteita ja mielihaluj!!🤣🤣onkin ollu vähä tylsää kun et ole ollu linjoilla....perhanan kutale!!💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai mun ryppyreikää haluat venyttää!! No ei kai siinä mitään, niin näkin sun...🥳🥸eli taas löytyi yhteisiä harrasteita ja mielihaluj!!🤣🤣onkin ollu vähä tylsää kun et ole ollu linjoilla....perhanan kutale!!💋💋

        Hei toi olis kyllä aivan uus aluevaltaus.. niinku omaan ja jonkun toisen🤣🙈🤣 Itse Ketale on myös pitänyt hiljaiseloa… voit viihdyttää muita naisoletettuja jos en ole linjoilla..🤗 Toki ei niiltä muilta taida lähteä ihan tämänkaltaista juttua🙈😂 hyvä niin👌🏻


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei toi olis kyllä aivan uus aluevaltaus.. niinku omaan ja jonkun toisen🤣🙈🤣 Itse Ketale on myös pitänyt hiljaiseloa… voit viihdyttää muita naisoletettuja jos en ole linjoilla..🤗 Toki ei niiltä muilta taida lähteä ihan tämänkaltaista juttua🙈😂 hyvä niin👌🏻

        Niinpä, onpahan jotain uutta! Mä oon ootellu sua linjoille, aika harvan kanssa pääsee levelille, näin luontevasti ja helposti!! Olen oikein vaikuttunut ja hämmentynyt!!🥰🥰💋💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, onpahan jotain uutta! Mä oon ootellu sua linjoille, aika harvan kanssa pääsee levelille, näin luontevasti ja helposti!! Olen oikein vaikuttunut ja hämmentynyt!!🥰🥰💋💋💋

        No se on se huono huumori mikä yhdistää😉😂🤣 Hyvää yötä tai aamuja… Täytyy kömpiä nukkumaan😴🥱 oli muuten ihan liian kuuma päivä..🥵


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hei toi olis kyllä aivan uus aluevaltaus.. niinku omaan ja jonkun toisen🤣🙈🤣 Itse Ketale on myös pitänyt hiljaiseloa… voit viihdyttää muita naisoletettuja jos en ole linjoilla..🤗 Toki ei niiltä muilta taida lähteä ihan tämänkaltaista juttua🙈😂 hyvä niin👌🏻

        Kuulehan kultamuru, boomeri käy nyt tutumaan, jos vaikka susta unta näkisin!!
        Sehän tarkoittaa sitä että käy sänkyyn nukkumaan ja herää teltassa!!🤣💋💋💋💋
        Öitä, kutale!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan kultamuru, boomeri käy nyt tutumaan, jos vaikka susta unta näkisin!!
        Sehän tarkoittaa sitä että käy sänkyyn nukkumaan ja herää teltassa!!🤣💋💋💋💋
        Öitä, kutale!

        Hähää, olit linjoilla niinku samantien🤪 Ai kylläpä sun teltan tangolla on pituutta… varmasti upea teltta🤭 öitä💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hähää, olit linjoilla niinku samantien🤪 Ai kylläpä sun teltan tangolla on pituutta… varmasti upea teltta🤭 öitä💋

        Helou! No jaa, sais se salko pitempikin olla, mut tällä on pärjättävä...onneks mä oon leikkisä luonne ja aktiivinen lingvistiikan harjoittelija!!!🤣🤣
        Alkaa tosiaan lämmöt riittämään, varsinkin ku pitää töissäkin käydä. Se on sitte eri tarina jos voi vaikka nurtsileikit ottaa, polvet vihreenä.....😍💋💋💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Hähää, olit linjoilla niinku samantien🤪 Ai kylläpä sun teltan tangolla on pituutta… varmasti upea teltta🤭 öitä💋

        Sunnuntaiaamua, kutale!! Mites hurisee?? Mä oon töissä...💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sunnuntaiaamua, kutale!! Mites hurisee?? Mä oon töissä...💋💋

        Senkin Ketale !! 💋💋 Oon ollut kipeä tässä nyt pari päivää… Sukulaiset autellut koiran ulkoilutuksessa, lasten hoidossa, oon siis vaan nukkunut koko eilisen päivän.. nyt ehkä hitusen parempi olo. Eiks se niin oo että kunnon duunari aloittaa aina lomansa kipeänä?😅🙈 Halkohommissa? Vai ihan oikeassa leipätyössä?…


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Senkin Ketale !! 💋💋 Oon ollut kipeä tässä nyt pari päivää… Sukulaiset autellut koiran ulkoilutuksessa, lasten hoidossa, oon siis vaan nukkunut koko eilisen päivän.. nyt ehkä hitusen parempi olo. Eiks se niin oo että kunnon duunari aloittaa aina lomansa kipeänä?😅🙈 Halkohommissa? Vai ihan oikeassa leipätyössä?…

        Leipätyössä!😔 jäikkö nyt lomalle?
        Höntti, oisit laittanu viestin "boomeri apuuva" ni mä olisin tullu hellimään ja paapomaan sua!!🤣😍
        Sulla kun on tou jälkikasvu just sen ikäistä että ne kantaa kaikki pöpöt kotio sun iloksi...
        Hjooh, mä oisin voinu tulla pesemään ja viilentämään sua, mittailemaan lämpöjä, rentouttamaan, nukuttamaan......😇😇
        Koetahan ny ottaa iisisti että selviit siellä!!💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Leipätyössä!😔 jäikkö nyt lomalle?
        Höntti, oisit laittanu viestin "boomeri apuuva" ni mä olisin tullu hellimään ja paapomaan sua!!🤣😍
        Sulla kun on tou jälkikasvu just sen ikäistä että ne kantaa kaikki pöpöt kotio sun iloksi...
        Hjooh, mä oisin voinu tulla pesemään ja viilentämään sua, mittailemaan lämpöjä, rentouttamaan, nukuttamaan......😇😇
        Koetahan ny ottaa iisisti että selviit siellä!!💋💋

        Juu, jäin.. Yritetään..😅 vähän kyllä tekis mieli laittas kämppää, alkaa olemaan ihan pommin jäljiltä.. koiralla karvanlähtö🙈 leluja sielä täällä.. Kai sitä pitää tänään vielä levätä..


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu, jäin.. Yritetään..😅 vähän kyllä tekis mieli laittas kämppää, alkaa olemaan ihan pommin jäljiltä.. koiralla karvanlähtö🙈 leluja sielä täällä.. Kai sitä pitää tänään vielä levätä..

        Ota ny iisisti, saat ittes kuntoon! Vaikka kyllä mä ton siivousinnonkin tunnistan, joskus vati täyttyy....oliko kuumetta?


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Juu, jäin.. Yritetään..😅 vähän kyllä tekis mieli laittas kämppää, alkaa olemaan ihan pommin jäljiltä.. koiralla karvanlähtö🙈 leluja sielä täällä.. Kai sitä pitää tänään vielä levätä..

        Vieläkö kultamuruseni oot kuulolla, ed. viesti unohtu leimata (pusut...) mut mä olin asialla.
        Muista juoda tarpeeks (en tarkota lonkeroa🤣😋) ja pötkötä...mulla tänää aika pitkä päivä, shit happends!!💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö kultamuruseni oot kuulolla, ed. viesti unohtu leimata (pusut...) mut mä olin asialla.
        Muista juoda tarpeeks (en tarkota lonkeroa🤣😋) ja pötkötä...mulla tänää aika pitkä päivä, shit happends!!💋💋

        Olisin kyllä tunnistanut ilman pusipusi🤭 siis lämpöä, 37 näin päivällä ja eilen illalla 37.3.. jos tulis kova kuume niin helpommin lähtis koko tauti.. Onko normaali työviikko huomenna sitten edessäpäin? Yritä sinäkin ottaa nyt rennosti!!


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Olisin kyllä tunnistanut ilman pusipusi🤭 siis lämpöä, 37 näin päivällä ja eilen illalla 37.3.. jos tulis kova kuume niin helpommin lähtis koko tauti.. Onko normaali työviikko huomenna sitten edessäpäin? Yritä sinäkin ottaa nyt rennosti!!

        Ehkä ke ja pe vapaata, ans kattoo ny! Mä otan nytkin rennosti...🤣🤣💋💋


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä ke ja pe vapaata, ans kattoo ny! Mä otan nytkin rennosti...🤣🤣💋💋

        Ei töissä voi ottaa rennosti, vai voiko🤔🙈 Hyvä jos saat vapaasi🙏


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei töissä voi ottaa rennosti, vai voiko🤔🙈 Hyvä jos saat vapaasi🙏

        Mä voin, kun oon itse itseni pomo!!🤣
        Täytyyhän sitä tietty vöhä "käyttäytyä" mutta kummiskin...joko riiviöt tekee susta hakkelusta???
        Yks hyvä puoli iässä, kakarat on isompia ja omillaan!!🤣🤣
        Ei ne vapaat varmoja ole, mut toivotaan...😎
        Mitä ohjelmassa illalla?? Termiitit jo sun riesana??💋💋


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        Ei töissä voi ottaa rennosti, vai voiko🤔🙈 Hyvä jos saat vapaasi🙏

        Oli aamulla tylsää, raapustelin...


    • Mansikoita tekee mieli. Jos söisi mansikoita puolison kanssa samasta kulhosta, sillai sylikkäin.

      Se kai on jo seksiä.

    • Ryhmäsuklaakakunsyöntiä kukin yksin omassa keittiössään.
      Kyseessä on erittäin harvinainen ryhmäseksuaalisuuden muoto ja vaadimme (tai siis minä vaadin, sillä en ole tietoinen keitä muista tähän ryhmään kuuluu ja tapahtuuko ryhmäsyönti edes samaan aikaan) erityisoikeuksia, omaa kirjainta siihen litaniaan ja varsinkin valtiontukea niiden suklaakakkujen hankintaan.

    • Anonyymi

      Hyvää seksiä voisi kokeilla aina uudestaan.

      xLiner

    • Anonyymi

      Jaahas, näköjään minun kokeilunhaluni ei sovi palstalle moderaattorin mielestä. Eikä kyse ollut mistään alistavasta tai muuten ikävästä jutusta. Enkä käyttänyt törkyistä kieltäkään. Ja kun katsoo millaista ala-arvoista naisvihaa koko palsta on täynnä.

      No, ei voi mitään.

      Kelpaisikohan arvon moderaattorille se, että haluaisin olla lähekkäin. Silleen tosi lähekkäin, tiätsä.

    • Kolmen kimppaa kahden persikkapyllyn kanssa. ❤️

      • Anonyymi

        Mutta jaksaisiko sitä kumpaakin tyydyttää, kun yhdessäkin on jo tekemistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jaksaisiko sitä kumpaakin tyydyttää, kun yhdessäkin on jo tekemistä.

        Helposti, kun yleensä se yksi väsyy ennen mua.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Helposti, kun yleensä se yksi väsyy ennen mua.

        Ilman sarvia ja hampaita totean, että tuo kuulostaa melko pahalta. Nainenhan voi saada orgasmeja peräjälkeen, eikä siihen väsy. Toivottavasti sä et siis puhu jostain tylsäjärkisestä rynkytyksestä, joka siis kyllä kieltämättä saa paikat kuivumaan tylsyydellään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilman sarvia ja hampaita totean, että tuo kuulostaa melko pahalta. Nainenhan voi saada orgasmeja peräjälkeen, eikä siihen väsy. Toivottavasti sä et siis puhu jostain tylsäjärkisestä rynkytyksestä, joka siis kyllä kieltämättä saa paikat kuivumaan tylsyydellään.

        En puhu sellaisesta, ja kyllä tiedän tuon, koska nainen usein sai mun kanssa monet orkut peräjälkeen. Sillon ku muinoin vielä seksiä oli elämässä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Helposti, kun yleensä se yksi väsyy ennen mua.

        kuulostais hyvältä, kun munkin yhdellä on aina päänsärky ja väsymys.... niiin toinen sit jaksais


      • Anonyymi

        Juuri niin kunnon pano. Olet panomies.


    • Anonyymi

      Jaa-a. Enpä nyt kyllä keksi mitä seksiä tässä olisi vielä tarpeen kokeilla. Enköhän mä jo varsin hyvin tiedä mistä tykkään. En saa päähän mitään sellaista, jota haluaisin, mutta joka olisi vielä kokeilematta.

    • Sellaista ihan tyydyttävää vaan. 😁

    • Anonyymi

      Sellaista, josta hän tykkää. Mun fetissi on naisen nautinnon näkeminen.

    • Anonyymi

      niin minu n miel34swt5änin 4i paljoqa järk4ä kuvailla jo6t aqin nqis6t3n pyllyjä.

    • Anonyymi

      Nautinnollista, kiihkeää, herkkää rakastelua, pääosin hellää, mutta ehkä hieman saa olla ronskiakin… kipeää ei saa tehdä eikä alistaa, mutta sellaista pientä kivaa… esim. pyllylle läpsäistä vähän ja hellästi vetäistä tukasta… se olisi ihan kiihottavaakin.

    • no jos yli neljän minuutin kestoista vaihteeksi sen normi kolmen minuutin sijaan, laitetaan rima heti kerralla kunnolla korkealle 😁 eikä suotta esitetä vaatimatonta 💪

    • Multa on niin paljon mielenkiintoista vielä täysin kokematta, mutta mainittakoon niistä nyt auton takapenkki ja hiekkaranta (mieluiten auringonlaskun aikaan). Tai no miksei samantien laivan hyttikin.

      • Anonyymi

        Aktiivinen loma tulossa?
        Hiekkaranta on kyllä luonnollista luonnossa, kun vain muistaa levittää pyyhkeen alle. Se ei ole kivaa jos on joka vako hiekkaa täynnä:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aktiivinen loma tulossa?
        Hiekkaranta on kyllä luonnollista luonnossa, kun vain muistaa levittää pyyhkeen alle. Se ei ole kivaa jos on joka vako hiekkaa täynnä:)

        AV

        "Aktiivinen loma tulossa?"

        Ei valitettavasti, kun ei tällä hetkellä ole seksipartneriakaan. Mutta toivon että joskus tulevaisuudessa saisi nuo toteuttaa, sitten kun toivon mukaan vielä joskus on uusi seksipartneri.


    • Anonyymi

      Rakkaudellista. Haluaisin vielä joskus rakastua seksuaalisesti aktiiviseen ja oikeasti himokkaaseen naiseen.

      yst.terv.
      Haaveileva mies

    • Anonyymi

      Sellaista, missä naiset hyvittävät kiltile ja hyvälle miehelle kaikki kokematta jääneet teinirakkauden kokemukset. Samalla on suotavaa myös korvata elinikäinen kärsimys siitä, että sairastaa vielä aikuisiälllä poikuutta.

    • Anonyymi

      Menee liian graafiseksi tälle palstalle, mutta siihen liittyy dominoiva nainen ja strapon.

      • 😍😍😍


      • Anonyymi
        Haaveilija39 kirjoitti:

        😍😍😍

        Tykkäisitkö sellaisesta?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkäisitkö sellaisesta?

        Olishan se nyt ihan unelma olla dominana.🎭


    • Anonyymi

      kirjoiytus m3e4ni vähän pieleen... olin sanomassa kun tietokonwen psessoei... intwlin ju6tt6u joka hallinnoi lämpöjuttu eop2w3lillqqqan

    • Anonyymi

      Avaruusseksiä haluaisin kokeilla.

    • Anonyymi

      Nostaa miehen jalat niskat taakse ja panna sitä dildolla.

    • Anonyymi

      Tavallista, erilaisempaa, hellempää, kovempaa, eli hyvin pitkälti kaikenlaista. Sellaista mistä hän ja molemmat pitää. Hänen kanssaan siis mielellään, kiitos. Muilla naisilla ei ole niin väliä. - joku

    • Anonyymi

      Hanki pahvi oikea elämä!

    • Anonyymi

      Leenan kanssa takaapäin! Leenalla on leveä perä!

    • Anonyymi

      No en ainakaan homoseksiä.

    • Anonyymi

      Kaikki on jo kokeiltu😁

    • Anonyymi

      Semmoista 40v sitten J:n kanssa - että

    • Anonyymi

      En tiedä millaista seksi olisi ollut, sitä teki hetken mieli.
      Tapasin terassilla naisen, joka astui pöytääni varmoin elein. Kysyi saako istua seuraan ja kun häntä katsoi, en keksinyt mitään kiellettävää.

      Juteltiin 1.5 tuntia, mukavaa aikaa. Hän tunsi tarvitsevansa suihkun ja uudet vaatteet, en jäänyt häntä takaisin odottamaan.

      Nyt vähän harmittaa, tuollaisia naisia tapaa harvoin.
      Ehkä on parempi että tutustuttiin vain pintapuolisesti...

      AV

      • Anonyymi

        Iho, siihen voi tulla riippuvuus, my God.
        Tekisi kyllä hyvää...Naiset ovat ihania,

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Iho, siihen voi tulla riippuvuus, my God.
        Tekisi kyllä hyvää...Naiset ovat ihania,

        AV

        Kiitos vain naiselle joka keskusteli kanssani, ihana nainen, kerta kaikkiaan.

        AV


    • Anonyymi

      kokeile vaikka ravustamistakin voit laittaa johonkin kivikkoon, ostat rapueosavo-rapumerran että tuleeko sisälle niitä ötököitä syöttinä sär4ki tasilli vaaikka

    • Anonyymi

      Seksihelle sekoittaa pään. Kesällä voi haaveilla kaikenlaista. Entä, jos vihreys aatteena olisikin niin suosittua että vihersiirtymä lisäisi liikevoittoa? Entä jos kukaan ei enää haluaisikaan yhtään lisää tasoa tähän maailmaan? Down-shiftaus oli joskus suosittua ja siinä suunta onkin alaspäin. Sanomalehdetkin voisivat vähentää värikuvien määrää. Tulisi säästöä ja luontokin säästyisi. Kuntosalien saunat sammutettaisiin sähkön säästämiseksi.

      Eikun päinvastoin. Ensin pitäisi olla shampanjaa ja suklaata ja sitten vasta keskustelua seksistä.

      • Mä en oo kuntosalilla saunaa nähny. Ainakin järjettömältä tuntuu, eiks lämmöt saa jo niistä laitteista.

        Joo downsiftaus on hyvä. Vähemmän töitä ja kulutusta, samalla vois opiskella ja kehittää itseään.


      • Anonyymi
        UUSI
        JeroP kirjoitti:

        Mä en oo kuntosalilla saunaa nähny. Ainakin järjettömältä tuntuu, eiks lämmöt saa jo niistä laitteista.

        Joo downsiftaus on hyvä. Vähemmän töitä ja kulutusta, samalla vois opiskella ja kehittää itseään.

        Mun käyttämällä kuntosalilla on kyllä sauna, mutten koskaan käytä sitä, käyn ainoastaan suihkussa treenin jälkeen. Kotona kun on mahdollisuus saunoa koska vaan, sillä mulla on rivarikämpässäni oma sauna.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton


      • UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun käyttämällä kuntosalilla on kyllä sauna, mutten koskaan käytä sitä, käyn ainoastaan suihkussa treenin jälkeen. Kotona kun on mahdollisuus saunoa koska vaan, sillä mulla on rivarikämpässäni oma sauna.

        Kirjautumaton palstalutka Kirjautumaton

        Mullakin oli sauna sillon kun rivarissa asuin, mutta se ei toiminu kunnolla. Ihme veto oli koko ajan, vaikka venttiilissä oli se nuppi, mikä laitetaan kun saunotaan. Valitin siitä vuokranantajalle vai mikä asumisoikeusyhdistys se oli. Mutta en mä saanu kun uudet kiuaskivet, se mitään auttanut. Nyt aattelin parempi ilman saunaa, kun huonolla saunalla. Että pelkästään uutenavuotena, jouluna, pääsiäisenä ja juhannuksena käyn. Joskus työpaikalla on joku sauna vuokrattu.


    • Anonyymi

      En minkäänlaista. Hyvin pärjännyt ilman jo monen vuoden ajan.

    • Anonyymi

      Nooh katsotaan ensin mitä hän haluaa...

    • Pari asiaa tulee mieleen.

      1. Seksiä nuoren litteävatsaisen naisen kanssa

      2. Olisi mukava joskus päästä ns. liukkaille.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe