Mitä haluaisit sanoa

Anonyymi-ap

Mitä haluaisit sanoa jollekin entiselle tai nykyiselle tai epäsäännölliselle palstalaiselle? Jotain mitä on jäänyt jostain syystä sanomatta tai jotain millä haluaisit täydentää jotain mitä joskus sanoit tai jotain mikä on jäänyt kaivelemaan.

Toiveissa on positiivinen ja rakentava ketju, vaikka se suomalaiseen tyyliin heikosti istuukin. Aiheet sen sijaan ei ole rajattua.

Itse sanoisin K:lle, että toivottavasti kaikki on hyvin ja voimat on alkaneet elpyä. Kiitos oikeastaan siitä mitä oli joskus, ilman sitä kokemusta tuskin olisin nyt onnellisessa parisuhteessa.

28

410

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eräälle kauan sitten: olet ainutlaatuinen.

      • Anonyymi

        Veit sanat suustani.


    • Oon sanonutkin joskus kyl mut
      ne on piiloutuneet jonnekin...


      Mä oon täällä vieläkin sua varten ...
      Ihan mitä vaan tarviit,
      ihan millon vaan,
      muista tää..

    • Hmm, enköhän minä ole sanonut kaiken mitä sanottavaa on ollut. Luulen että joo. Ei mua ole jääny kaivelemaan mikään. Pyrin olemaan aito itteni, sanomaan sanottavani ja sitten vaan life goes on.

      • Anonyymi

        Sano Topille jotain.


      • Anonyymi

        Viisas voopotin:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sano Topille jotain.

        Jotain. Sanottu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisas voopotin:)

        Juu, vaikka jotkut viisauttani myös epäilevät.


    • Anonyymi

      Jos mun kuittailuni äärioikeistolaisesta politiikasta joka tuli persujen äänestäjille täytenä yllätyksenä kaikista varoituksista huolimatta oli syynä Trollikan haihtumiseen palstalta, niin kamalan harmi! Tuu takas! Ei mua sovi niin tosissaan ottaa.. 😔

      xLiner

      • Anonyymi

        Ei se siitä johdu. Itse ei hirveästi kiinosta enää koko suoli24, koska oikeiston trollit pilaavat lähes kaikki ketjut.

        Lähteeköhän PS:n mielestä laskeva kannatus valtavaan nousuun, kun trollaa ja haukkuu vasemmistoa?

        Luulisin, että se pikemminkin kiihdyttää puolueen loppua, kuten on käynyt jo SMP:n ajoista asti.
        Ei populismillakaan loputtomiin. Ei ihmiset mitään tyhmiä ole.

        >simiti<


      • Eiköhän Trollikkaa ehkä moni muu asia täällä ketuttanut enempi, kuin sinun politikointi? 🤔

        Ehkä huomasi, että ei tarvitse tulla tänne kirjoittelemaan, että tulee p.ska mieli suotta vaan. Sen verran touhuileva tyyppi, niin varmaan aika menee paremminkin kuin täällä. 🙂


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Eiköhän Trollikkaa ehkä moni muu asia täällä ketuttanut enempi, kuin sinun politikointi? 🤔

        Ehkä huomasi, että ei tarvitse tulla tänne kirjoittelemaan, että tulee p.ska mieli suotta vaan. Sen verran touhuileva tyyppi, niin varmaan aika menee paremminkin kuin täällä. 🙂

        Nin... Toivotaan ettei ainakaan ole sattunut mitään ikävää. Trollikalla kun oli tapana laittaa sattumaan ja tapahtumaan.

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nin... Toivotaan ettei ainakaan ole sattunut mitään ikävää. Trollikalla kun oli tapana laittaa sattumaan ja tapahtumaan.

        xLiner

        Siellä se porskuttaa jossain täyttä häkää. 😁


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Siellä se porskuttaa jossain täyttä häkää. 😁

        Tai sitten se on kolauttanut halolla päähän Mimmin isukkia ja selvittelee nyt tekosiaan kuulusteluissa...

        xLiner


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se on kolauttanut halolla päähän Mimmin isukkia ja selvittelee nyt tekosiaan kuulusteluissa...

        xLiner

        Ei kait se ihan henkilöä vasten käy... 😄


      • Anonyymi
        Disseisback kirjoitti:

        Ei kait se ihan henkilöä vasten käy... 😄

        Jos se ukko on aloittanut, niin ihan varmasti Trollikka pitää puolensa 💪😄

        xLiner


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai sitten se on kolauttanut halolla päähän Mimmin isukkia ja selvittelee nyt tekosiaan kuulusteluissa...

        xLiner

        Kyllä Mimmin isukkia sietääkin kalauttaa 😄


    • Anonyymi

      Toljake-randelle pusipusi!

      T. Wursti-murri

    • Anonyymi

      Onnellisessa parisuhteessa ja selailee sinkut palstaa. No, kukin tavallaan!

    • Eipä mulla mitään ole jäänyt sanomatta ja sitä mitä en halua täällä sanoa, sanon sitten yksityisviestien kautta.

      Tänne ei varsinkaan rekisteröityneenä kannata mitään erikoisempaa laitella, kun kyttääjiä riittää.

      • Anonyymi

        Ja vastuuhan siirtyy kuuntelijalle joka tapauksessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja vastuuhan siirtyy kuuntelijalle joka tapauksessa.

        Kyllä. Sitä voi sitten esittää tarkentavia kysymyksiä, jos jotain ei snaijjaa. 😄


    • Anonyymi

      Sille yhdelle sanoisin HAWK TUAH!

      🦄

      • Anonyymi

        Kenelle? TikTokia tullut katseltua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kenelle? TikTokia tullut katseltua.

        Genio on varmaan juonut itsensä hengiltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Genio on varmaan juonut itsensä hengiltä.

        Toivottavasti.


      • Anonyymi

        Jaa, joku täällä matkii minua. ☺️

        Jollain on ollut minua ikävä! Kiitos! ✨😁✨ Minähän pidän huomiosta valtavasti.

        Pieleen tuo imitointi meni siinä, etten ikinä ilmaisisi lubrikaation lisäämisen tarvetta noin alatyylisesti.

        🦄


    • Anonyymi

      Olet ihmeellisen kaunis ihminen.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe