Työhaastattelu peruuttaminen

Anonyymi-ap

Minulle tuli kutsu työhaastatteluun jota nyt en ehkä kuitenkaan Katso minulle sopivaksi..
Työ on 200 kun etäisyydellä ja työn kuvaus ei ehkä kuitenkaan ole minun taustaan asopiva.

En viitsi tämän takia ajaa 400 km työhaastatteluun .onko sopivaa peruuttaa työhaastattelu ja hakemus paikkaan ..

Laitoin hakemukset tähän paikkaan kun työnhaku velvoitteen mukaan pitää hakea 4 paikkaa..

13

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Senkuin vain peruutat..ei sitä tarvi selitellä..

    • Anonyymi

      Sen kun vain peruutat
      ...

    • Anonyymi

      JOO, ÄLÄ MENE, OLET VAAN KOTONA, EI NE OTA KUITENKAA.
      ITSE MENIN JA OLI PUOLTA PITEMPI MATKA JA NE PERKELE OTTI JA SIINÄ MENI LÄHES KOLMEKYMMENTÄ VUOTTA.

      • Anonyymi

        Eivät ne työt kiinnosta ketään, vaikka herrat sanovatkin käyvänsä työssä.


    • Anonyymi

      Siellä on haastattelussa ainaski Kymmene henkilöä että tuskinpa sun lasnaololla on merkitystä ..peruuta hakemus ja hae itsellesi sopivampia paikkoja muualta

    • Anonyymi

      Ei voi velvoittamaan muuttamaan työn perässä ja työmatka on liian pitkä eli voit rauhassa peruuttaa kyseisen haastattelun.

      • Anonyymi

        KYLLÄ SE ON TOSI VITTUMOISTA SUOMESSA TYÖNTEKO. EI KUKAAN HALUA TÖIHIN.
        SANNA MARIN SANOI KORKEINTAAN 4 TUNTA PÄIVÄSSÄ JA 4 PÄIVÄNÄ.


    • Anonyymi

      MUSTALAISET SANOIVAT, ETTEVÄT HE VARASTA MITÄÄN, EIVÄTKÄ VALEHTELE.
      NIIN NE KAIKKI VALAKOSET USKOVAT.
      -
      KUITESKI TAVARAT SILLEEN HÄVIÄVÄT JA RAHAT VAKOSILTA..
      -
      FAKIIRI GRETA THUNBERG TAIKOO RAHAT ITELLEE, KUIN INDIALAINEN FAGIIRI.

    • Anonyymi

      hieno temppu hakea 200 km etäisyydellä olevaa työpaikkaa jonne ei haluaisi mennä . Nyt iski kauhea paniikki kun tuli inhottava työhaastattelukutsu, Aapuva. aapuva, Lähempänäkin suurella varmuudella olisi työpaikkoja joita hakea ns, pakkohakuna.
      Muutoinhan tosin ei hakisi töitä ollenkaan.Ellei olisi pakollista. Se työnhakeminen, Tässä tuli todistetuksi ja koeponnistuksi että työpaikkahaastattelukutsu voi napsahtaa vaikka pakkohakuna, Neuvo tässä. Hae vain työpaikkoja joita on tarjolla max. 50 km päässä kotoa. Se tarkoittaa mahdollisuutta löytää itsellensä työpaikka 7853 km2 alueelta.

      • Anonyymi

        Se on kun on nämä pakkohaut..pitää vain hakea töitä vaikka ei välttämättä tätä katso sopivaksi..


      • Anonyymi

        Ongelma on ettei täällä maaseudulla ole lähellä oikein työpaikkoja joihin edes lähettää pakolla tyohakemuksia..

        Ehkä laharin virkoja olisi tarjolla mutta ei ole koulutusta..


    • Anonyymi

      No, voithan sinä muuttaa työn perässä. Karenssi voi pamahtaa, jos perut. Parempi esittää haastattelussa idioottia.

    • Anonyymi

      Hyvä. Saat karenssin jonka olet ihan omalla pelleilylläsi aikaansaanut

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe