Pupuliinin ja Prinsessan oma ketju

Hei vaan🤗🐰

Saa muutkin kommentoida, mutta typerykset voi pysyä poissa. Jos tämän edes annetaan olla.

260

1473

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Antakaa ylläpito tämän olla, ei teillä ole perusteita tätä poistaa.

• Anonyymi

Etkö mies esim sinä itse näe tätä lastenomaista maailmaa vähän huolestuttavana

• Anonyymi

Näen sinun mielenterveytesi tilan huolestuttavana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näen sinun mielenterveytesi tilan huolestuttavana.

Aikuinen mies lässyttää pupuista netissä olipa loukkaavaa sanoa tästä

• Anonyymi

Autuaita ovat lapsenmieliset..
        Mut vähän viattomuutta aikuisessa ihmisessä Ei tee pahaa...

• Kivaa päivää teille. 😊

• Anonyymi

Ei ollu multa!!!

• Anonyymi

Älä sotke!!!

• Anonyymi

Susi, joku esiintyi tuossa minuna ja sen kommentti poistettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, mä sen huomasin, enkä uskonutkaan sen olevan sä, koska käytti nimeä.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Joo, mä sen huomasin, enkä uskonutkaan sen olevan sä, koska käytti nimeä.

Joo. Minä en tietäisi sinun nimeä edes.

• Kivaa iltaa Sudelle myös😊

• Prinsessasi kirjoitti:

Kivaa iltaa Sudelle myös😊

Kiitos sinulle. 😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Kiitos sinulle. 😊

Joo piti munkii sanoa mut unohtui ku tuli se matkija. Joten kivaa iltaa! 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo piti munkii sanoa mut unohtui ku tuli se matkija. Joten kivaa iltaa! 🐰

Kiitos molemmille 😊

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Susitrolliäijä pitää performanssiaan monina muinakin olioina. Nyt näyttää olevan menossa prinsessa🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi kirjoitti:

Susitrolliäijä pitää performanssiaan monina muinakin olioina. Nyt näyttää olevan menossa prinsessa🤣🤣🤣🤣

Voi helvetti... miten palsta olisikaan rauhallinen ja kiva paikka ilman näitä vammasia häiriköitä niin kuin sinä...

• Anonyymi

Hei ja iltaa 🤗🐰mitä kuuluu? Hassuu, katsoin aamuyöllä kelloa 5:30 ja ajattelin et heräsit kans ☺️ Jatkoin unia sitten

• Hyvää iltaa😇 nukuin päikkärit kun tulin töistä, en saanut nukuttua viimeyönä. 🙁 hihii kiva kun ajattelit minua🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää iltaa😇 nukuin päikkärit kun tulin töistä, en saanut nukuttua viimeyönä. 🙁 hihii kiva kun ajattelit minua🤭

Voi harmi kun et saanut, mut onneks nukuit päivällä sitten 🤗 Väsyttikö paljo töissä ku et saanu unta?

• Anonyymi

Lähde kuule ite! Prinsessa on ihanin nainen 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Voi harmi kun et saanut, mut onneks nukuit päivällä sitten 🤗 Väsyttikö paljo töissä ku et saanu unta?

Väsyttihän tottavie🥱 kuinka sinä nukuit?

• Anonyymi kirjoitti:

Ai että oikein ihanin?😳 tuli yhtäkkiä kuuma😮‍💨🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Väsyttihän tottavie🥱 kuinka sinä nukuit?

No ihan ok, mut on niin kuuma et vähä heräillen. Tietysti ku oot vieres ni on kuuma 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai että oikein ihanin?😳 tuli yhtäkkiä kuuma😮‍💨🤭

En ihmettele yhtään et ihanimmalla on kuuma kun hohkaa lämpöään 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

No ihan ok, mut on niin kuuma et vähä heräillen. Tietysti ku oot vieres ni on kuuma 🤭

Kuumuus oli yksi syy miksen saanut nukuttuu🥵 mullakin varmaan oli kuuma kun kuuma Pupu oli vieressä😮‍💨 huhhuh🤭

• Anonyymi kirjoitti:

En ihmettele yhtään et ihanimmalla on kuuma kun hohkaa lämpöään 🤗

Se taitaa johtua sinusta😉

• Anonyymi kirjoitti:

Katoin tuon Salkkarien päätösjakson. Aaro oli hirveen pelottavan näkönen kun se muisti palas😰🫣 pelkäsin sitä ruudun läpi melkee!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Katoin tuon Salkkarien päätösjakson. Aaro oli hirveen pelottavan näkönen kun se muisti palas😰🫣 pelkäsin sitä ruudun läpi melkee!

Jep! Se oli. Hyvin näytelty kyllä 😬

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se taitaa johtua sinusta😉

Hihih 🤭 tarviin isomman lumpeen lehden viilentelyysi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih 🤭 tarviin isomman lumpeen lehden viilentelyysi 🥰

Hihii auttaakohan se?🤭 se on kuitenkin Pupu joka sitä heiluttaa😮‍💨😍

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii auttaakohan se?🤭 se on kuitenkin Pupu joka sitä heiluttaa😮‍💨😍

Pupu punastuu ihan 🥵 jos mennäänkin telttaan vaikka nukkumaa oisko se viileempää😅

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu punastuu ihan 🥵 jos mennäänkin telttaan vaikka nukkumaa oisko se viileempää😅

Onhan siellä varmasti viileetä😊 pitää laittaa hyvät pehmusteet alle ettei ole muhkurainen ja kova maa allamme🏕 tyynyjä ja peittoja niin on pehmeää ja lämmintä😇 oi se olisi mukavaa telttailla Pupun kanssa🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onhan siellä varmasti viileetä😊 pitää laittaa hyvät pehmusteet alle ettei ole muhkurainen ja kova maa allamme🏕 tyynyjä ja peittoja niin on pehmeää ja lämmintä😇 oi se olisi mukavaa telttailla Pupun kanssa🤭

Ois mukavaa ja ihanan pehmyttä ois makoilla siellä Prinsessan kanssa 🥰 ehkä siellä voisi olla pientä evästäkin?

• Anonyymi kirjoitti:

Ois mukavaa ja ihanan pehmyttä ois makoilla siellä Prinsessan kanssa 🥰 ehkä siellä voisi olla pientä evästäkin?

Tottakai eväät pitää ottaa mukaan ja juotavaa😊 täytyy varmaan ottaa joku kylmälaukku, mitähän me otettais?😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tottakai eväät pitää ottaa mukaan ja juotavaa😊 täytyy varmaan ottaa joku kylmälaukku, mitähän me otettais?😇

Oisko jotain hyviä voileipiä ainakin? 😊 vesimeloonia vois olla kulhossa kans. Ja vadelmista tykkää Pupu 😋

• Anonyymi kirjoitti:

Oisko jotain hyviä voileipiä ainakin? 😊 vesimeloonia vois olla kulhossa kans. Ja vadelmista tykkää Pupu 😋

Joo voileipiä! sitten voisi olla mansikoita kans, Prinsessa tykkää niistä paljon🤗 kahvit termospulloon, otetaan vaikka sitä sinun lempilimpparia😋

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo voileipiä! sitten voisi olla mansikoita kans, Prinsessa tykkää niistä paljon🤗 kahvit termospulloon, otetaan vaikka sitä sinun lempilimpparia😋

Joo manskuja ehdottomasti! Kahvit tietty ja joo se limu kyl on hyvää. Haluaistko juoda pillistä sitä niin se olisi kuin piknik samalla? 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo manskuja ehdottomasti! Kahvit tietty ja joo se limu kyl on hyvää. Haluaistko juoda pillistä sitä niin se olisi kuin piknik samalla? 🥰

Joo se olis kiva😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo se olis kiva😇

Saisit vaa makoilla ja Pupu laittaisi aina mansikan suuhusi 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Saisit vaa makoilla ja Pupu laittaisi aina mansikan suuhusi 😇

Hih🥰🍓kyllä minä sinua hemmottelisin myös🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hih🥰🍓kyllä minä sinua hemmottelisin myös🤭

Kiitos 🥰 🤭 ihanaa olisi katella sieltä teltasta pimenevää iltaa ja tähtiäkin jos näkyisi 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos 🥰 🤭 ihanaa olisi katella sieltä teltasta pimenevää iltaa ja tähtiäkin jos näkyisi 😇

Niin olisi😍 missähän oltais, metsän lähistöllä, olisiko se joku ranta, puisto? 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin olisi😍 missähän oltais, metsän lähistöllä, olisiko se joku ranta, puisto? 😇

Jäin miettimään minkälainen ois hieno paikka ja mihin täällä vois mennä. Täällä noita kaikkia löytyy🤔 ehkä täällä veisin sinut sellaiseen maaseutumiljöösen joen rantaan 😇🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jäin miettimään minkälainen ois hieno paikka ja mihin täällä vois mennä. Täällä noita kaikkia löytyy🤔 ehkä täällä veisin sinut sellaiseen maaseutumiljöösen joen rantaan 😇🥰

Nonii predator haluaa telttailemaan. Siellä sitte raiskaat ja hakkaat?

• Anonyymi kirjoitti:

Oi se on varmasti kaunis paikka🤗🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Ei ole mikään predator. Ja tuohon en usko alkuunkaan, luotan häneen… vaistoan sen, ettei hän tekisi pahaa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oi se on varmasti kaunis paikka🤗🥰

Minkälaisen paikan sinä valkkaisit? 🥰

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No mitä hittoo!? En todellakaan😓😩

• Anonyymi kirjoitti:

Minkälaisen paikan sinä valkkaisit? 🥰

Juuri tuon tyylinen oli mullakin mielessä, siellä luonnonhelmassa😇

• Anonyymi kirjoitti:

No mitä hittoo!? En todellakaan😓😩

Tiedän että et. Et varmasti ole sellainen.😥

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei ole mikään predator. Ja tuohon en usko alkuunkaan, luotan häneen… vaistoan sen, ettei hän tekisi pahaa.

No en tekisi ja kiitos kun vaistoat sen ❤️ Pupu vartioisi sitkeäati läpi yön että saisit nukkua turvallisesti!

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tiedän että et. Et varmasti ole sellainen.😥

❤️❤️❤️

• Anonyymi kirjoitti:

No en tekisi ja kiitos kun vaistoat sen ❤️ Pupu vartioisi sitkeäati läpi yön että saisit nukkua turvallisesti!

Sinä loisit Prinsessalle turvallisen olon🥺 jos ulkoa kuuluisi jotain epämääräistä ääntä, pitäisin Pupusta vaan kiinni🥹🤝🏻

• No kirjoittele ihan vapaasti.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinä loisit Prinsessalle turvallisen olon🥺 jos ulkoa kuuluisi jotain epämääräistä ääntä, pitäisin Pupusta vaan kiinni🥹🤝🏻

❤️❤️ Pupu ajaisi kaikki pahat pois 🐇🐇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ja Pupulla ois myös kanssasi tosi hyvä ja turvallinen olo 🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No kirjoittele ihan vapaasti.

Eiks oo hassuu miten jotkut ei suostu uskoo et kaksi ihmistä kirjottelee toisilleen☺️ mut toisaalta ymmärtää sen, olen etuoikeutettu Pupu kun ihanimmalle saan puhua ❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Ihana kuulla🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Eiks oo hassuu miten jotkut ei suostu uskoo et kaksi ihmistä kirjottelee toisilleen☺️ mut toisaalta ymmärtää sen, olen etuoikeutettu Pupu kun ihanimmalle saan puhua ❤️

Voi sinua🥹 olet myös ihanin ikinä! ❤️
        Mutta tuo siis luulee, että täällä on yksi ja sama mies, joka kirjoittelee eri nimimerkeillä itselleen…😆

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt väsyttää niin että on alettava nukkumaan🥱 viereeni taas pääset, oletkin etuoikeutettu, sillä olet ainut joka viereeni saa tulla yöksi🥰 hyvää yötä ja kauniita unia sinulle kultainen🫂💤❤️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nyt väsyttää niin että on alettava nukkumaan🥱 viereeni taas pääset, oletkin etuoikeutettu, sillä olet ainut joka viereeni saa tulla yöksi🥰 hyvää yötä ja kauniita unia sinulle kultainen🫂💤❤️

Sinne loikkaan heti! ☺️🫂 Hyvää yötä ja kauniita unia kultainen Prinsessa, ihanaa olla etuoikeutettu 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hauskaa torstaita sinulle kultainen Prinsessa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hauskaa torstaita sinulle kultainen Prinsessa 🥰

Samoin sinulle kultainen Pupu! 🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos! 🤗 Kyl on lämmin vaa.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tykkäätkö sinä Prinsessa uimisesta? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäätkö sinä Prinsessa uimisesta? 😊

Tykkään kyllä😇 en ole tosin pitkään aikaan uinut, se on jotenkin jäänyt.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo 😊 minäkään en oo uinut pitkään aikaan.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mulla on uimisee pieni trauma kun olen lapsena meinannut hukkua, niin se vähän pelottaa mua.

• Anonyymi kirjoitti:

Mulla on uimisee pieni trauma kun olen lapsena meinannut hukkua, niin se vähän pelottaa mua.

Voi🥺 ymmärrän kyllä. Oon itsekin ollut vaarassa hukkua lapsena. Mulla taas on jotain pelkoja vesistöjä kohtaan, järvessä uiminen pelottaa. Siihen liittyy jotain sellasta, että kun on tummaa ja sameaa vettä, niin ahdistun siitä kun en näe sinne pinnan alle. En tiedä mistä tuollainen pelko on tullut. Eräässä tietämässäni paikassa on ihan kirkasta se vesi, näkee kaikki kasvit ja kalat, siellä on mukava uida kun näkee pohjaan.😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi🥺 ymmärrän kyllä. Oon itsekin ollut vaarassa hukkua lapsena. Mulla taas on jotain pelkoja vesistöjä kohtaan, järvessä uiminen pelottaa. Siihen liittyy jotain sellasta, että kun on tummaa ja sameaa vettä, niin ahdistun siitä kun en näe sinne pinnan alle. En tiedä mistä tuollainen pelko on tullut. Eräässä tietämässäni paikassa on ihan kirkasta se vesi, näkee kaikki kasvit ja kalat, siellä on mukava uida kun näkee pohjaan.😊

Ymmärrän. Kiva tuollainen paikka missä näkee pohjan ja kaikki, sellaisessa Pupukin tykkäisi polskia 🤗 en minäkää tykkää sellasista tummista vesistä oikee, ne on vähän pelottavia.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän. Kiva tuollainen paikka missä näkee pohjan ja kaikki, sellaisessa Pupukin tykkäisi polskia 🤗 en minäkää tykkää sellasista tummista vesistä oikee, ne on vähän pelottavia.

Mennään yhdessä polskimaan🤗🌊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mennään yhdessä polskimaan🤗🌊

Joo! 🤗 Onkohan Puput hyviä uimaan?

• Liitto aloituksen? typeryksillä ei ole asiaa tänne😡

• Prinsessasi kirjoitti:

Liitto aloituksen? typeryksillä ei ole asiaa tänne😡

Luitko*

• Anonyymi

Miksi sä noin sanoit? 😢

• Prinsessasi kirjoitti:

Hihii löysin tällaisen😍🥹
        https://youtu.be/ocVGM1dkByQ?si=-Nt0V8y7pG83cjvW

Kommenteissa sanotaan että tuo olis kaltoinkohtelua kun puput ei kuulemma tykkää vedestä…😞🤔 mutta tuo pupu ainakin näyttää ihan tyytyväiseltä ja toivottavasti ei ole mitenkään pakotettu veteen.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii löysin tällaisen😍🥹
        https://youtu.be/ocVGM1dkByQ?si=-Nt0V8y7pG83cjvW

Hauska, kiitos kun etsit tuollaisen 🥰🤗 minusta ainakin näyttää et pupu tykkää tuosta eikää oo stressaantunut 😊🐇

• Anonyymi kirjoitti:

Hauska, kiitos kun etsit tuollaisen 🥰🤗 minusta ainakin näyttää et pupu tykkää tuosta eikää oo stressaantunut 😊🐇

Joo😇 vesikin on ihanan kirkasta, tuolla minäkin polskuttaisin mielelläni☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😇 vesikin on ihanan kirkasta, tuolla minäkin polskuttaisin mielelläni☺️

Niin on kirkasta, ois mukavaa Prinsessan kanssa uiskennella tuolla 😊 Uskon et kanssasi olisi oikein turvallista uida eikä Pupulle mitään kävisi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Niin on kirkasta, ois mukavaa Prinsessan kanssa uiskennella tuolla 😊 Uskon et kanssasi olisi oikein turvallista uida eikä Pupulle mitään kävisi 🥰

Samoin🥰 sinunkin kanssa ei minulla olis huolen häivää🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Samoin🥰 sinunkin kanssa ei minulla olis huolen häivää🤗

Hihii, ei oiskaan 🤗 Oiskohan joku uimapatja tai vastaava kiva missä voitas lillua😇

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, ei oiskaan 🤗 Oiskohan joku uimapatja tai vastaava kiva missä voitas lillua😇

Joo joku sellainen olisi hauska☺️

• Anonyymi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ai nyt toi näky eritavalla, mulla tuli ensin joku sellanen leikkilinna tms. 😂 nyt näky pupu-uimapatja🤗

Haha joo 😂 no voidaa me leikkilinnakii hommata ☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hah joo😂🤭 jos molemmille tuollaiset niin saat tulla kyllä sinne mun omaan leikkimään🤭🤭

Mieluusti tulisin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Haha joo 😂 no voidaa me leikkilinnakii hommata ☺️

Jee😂

• Anonyymi kirjoitti:

Mieluusti tulisin 🥰

Saat toki tulla myös uimapatjallenikin kanssani🥰🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Se ois kyllä vielä mukavempaa kun se leikkilinna 🤭🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Jee😂

Mut sinne pitää sitten tietää tunnussana et pääsee sisään! 😇😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ja hih, en voi välttyä ajatukselta kestääkö sellainem virpoa ilman että se uppoaa 😂🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Mut sinne pitää sitten tietää tunnussana et pääsee sisään! 😇😅

Mikähän se sitten ois?🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Ja hih, en voi välttyä ajatukselta kestääkö sellainem virpoa ilman että se uppoaa 😂🤭

Kyllä se varmaan alkaa painua pohjaa kohti, kun siinä on päällekäin… hmm voihan siinä olla ensin vierekkäin ja virittäydytään tunnelmaan, mutta sitten sitä varmaan täytyy jatkaa mieluummin maan päällä🤔🤔

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kyllä se varmaan alkaa painua pohjaa kohti, kun siinä on päällekäin… hmm voihan siinä olla ensin vierekkäin ja virittäydytään tunnelmaan, mutta sitten sitä varmaan täytyy jatkaa mieluummin maan päällä🤔🤔

Totta, turvallisempaa maan pinnalla ja varmasti paljon mukavampaakin 😊 patjalla olisi ihana olla ihan lähekkäin ja halata ja pussata sinua 😘🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mikähän se sitten ois?🤭

Joku Puuilo-aiheinen ehkä? 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Joku Puuilo-aiheinen ehkä? 😊

Joo se voisi olla😁 olisko ”morjensta pöytään” hyvä?😂😂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo se voisi olla😁 olisko ”morjensta pöytään” hyvä?😂😂

Olisi! 😂

• Anonyymi

🤗🤗😘😘 sitten tuulettelisin sillä lumpeen lehdellä sinua ku oisit niin kuuma 🥵

• Anonyymi kirjoitti:

🤗🤗😘😘 sitten tuulettelisin sillä lumpeen lehdellä sinua ku oisit niin kuuma 🥵

Mulla on kuuma sinun takia kun olet siinä ihan vieressä, vielä halailet ja suukottelet niin arvaa läkähdynkö🥵😮‍💨😍

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mulla on kuuma sinun takia kun olet siinä ihan vieressä, vielä halailet ja suukottelet niin arvaa läkähdynkö🥵😮‍💨😍

Hihih, edellee tää on osuva siihenkin tilanteeseen
        https://youtu.be/0Ivvmkxghtw?si=ha-bA--H5FySLdXQ 🥰🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hihih, edellee tää on osuva siihenkin tilanteeseen
        https://youtu.be/0Ivvmkxghtw?si=ha-bA--H5FySLdXQ 🥰🥰

Hihii🤭 olikos se niin että vitsa alkaa elämään? no mulla alkaa kyllä viuhka elämään siinä myös😮‍💨💧🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii🤭 olikos se niin että vitsa alkaa elämään? no mulla alkaa kyllä viuhka elämään siinä myös😮‍💨💧🤭

Kyllähän siinä alkaisi vitsa elämään 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Pupu hyvää yötä❤️

Hyvää yötä Prinsessa ❤️ Tuun paikalleni jos sopii? 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä Prinsessa ❤️ Tuun paikalleni jos sopii? 🥰

Sopii ilman muuta🥰 käy vaan siihen🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sopii ilman muuta🥰 käy vaan siihen🤭

🐰💤💤🥰

• Anonyymi kirjoitti:

🐰💤💤🥰

🫂😘💤🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🫂😘💤🫶🏻

🫶🏼🥰🫂

• Anonyymi kirjoitti:

🐰💤💤🥰

Huomenta ja helteistä perjantaita🥵

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Huomenta ja helteistä perjantaita🥵

Kiitos samoin! On helteinen, huhuh 🥵

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos samoin! On helteinen, huhuh 🥵

Mitä puuhailet🐰? 🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mitä puuhailet🐰? 🤗

En oikee mitään tänään, kunhan vaa oon 😇 entä sä?

• Anonyymi kirjoitti:

En oikee mitään tänään, kunhan vaa oon 😇 entä sä?

Juu😇 minä oon töissä, pääsen tunnin päästä😮‍💨

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi eei, tsemppiä vielä tuntiin sinne! 🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Toivon ettei siellä oo liian kuuma ja muutenkin kaikki hyvin😊

• Anonyymi kirjoitti:

Voi eei, tsemppiä vielä tuntiin sinne! 🤗

Kiitos tsempistä🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Toivon ettei siellä oo liian kuuma ja muutenkin kaikki hyvin😊

Siellä tuo ilmastointi jakautuu ihan päin pyllyä. Toisessa päässä rakennusta on viileää, toinen pää on kuin sauna.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Siellä tuo ilmastointi jakautuu ihan päin pyllyä. Toisessa päässä rakennusta on viileää, toinen pää on kuin sauna.

Joo, onpa hölmöö et niin. Kummassa päässä sinä oot enempi?

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, onpa hölmöö et niin. Kummassa päässä sinä oot enempi?

Kummassakin päässä menen, edestakaisin niiden väliä 😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kummassakin päässä menen, edestakaisin niiden väliä 😇

Niin vähä veikkasinkii 😇 no hyvä et pääsee toisee päähän vilvottelee 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Niin vähä veikkasinkii 😇 no hyvä et pääsee toisee päähän vilvottelee 😊

Niimpä😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niimpä😊

Kuin meni työpäivä? 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Kuin meni työpäivä? 🐰

Ihan hyvin, kiitos kysymästä😇 onko sulla ollut hyvä päivä?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ihan hyvin, kiitos kysymästä😇 onko sulla ollut hyvä päivä?

No ei ehkä oikee. Vähän alakuloinen on ollut vointi.

• Anonyymi kirjoitti:

Aijaa😔 oon mäkin ollut alakuloinen… mutta olosuhteisiin nähden oon pärjännyt hienosti. Kuten sinäkin🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Onko joku syy miksi olet alakuloinen vai onko vain yleisesti sellainen tunne?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onko joku syy miksi olet alakuloinen vai onko vain yleisesti sellainen tunne?

Ei oo syytä, ihan yleisesti. Varmaan tää hellekii.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Aijaa😔 oon mäkin ollut alakuloinen… mutta olosuhteisiin nähden oon pärjännyt hienosti. Kuten sinäkin🥺

Kiitos ja hyvä kuulla et oot pärjännyt 🫶🏼🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Ei oo syytä, ihan yleisesti. Varmaan tää hellekii.

Joo. Ootko saanu yöllä nukuttuu, kun on ollu niin kuuma? sekin voi tuoda sellasta alakuloisuutta ja ärtymystäkin kun on liian väsynyt kaikkeen. 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja hyvä kuulla et oot pärjännyt 🫶🏼🫶🏼

Tarkoitan vain että vaikka on vaikeaa niin kaikesta selviää kyllä🫂

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Tarkoitan vain että vaikka on vaikeaa niin kaikesta selviää kyllä🫂

Joo, kiitos Prinsessa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo, kiitos Prinsessa 🥰

Hyvää yötä ja koitetaan saada unen päästä kiinni🤗, muakin valvottanut viimeaikoina. Viereeni on sinulla vapaa pääsy, jos tahdot🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä ja koitetaan saada unen päästä kiinni🤗, muakin valvottanut viimeaikoina. Viereeni on sinulla vapaa pääsy, jos tahdot🥰

Tahdon 🥺 hyvää yötä ja nuku hyvin, tuun sinne 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Tahdon 🥺 hyvää yötä ja nuku hyvin, tuun sinne 🥰

Tuu tuu🫂 hyvän yön halit ja pusutkin annan😘

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiitos🫂😚

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää huomenta Prinsessa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää huomenta Prinsessa 🥰

Päivää että pätkähti🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Päivää että pätkähti🤗

Hihii 😊 tänään on vähä viileämpi keli ainaki täällä, onko siellä? 😇🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Päivää että pätkähti🤗

Ja sain hyvät yöunet, tänää on parempi mieli. Kiitos kun huolehdit Pupuliinista 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii 😊 tänään on vähä viileämpi keli ainaki täällä, onko siellä? 😇🐰

Suloinen oot kun sanot hihii🤭 on ulkona vähän viileämpää nyt ja sateista, sisällä vaan on kuuma🥵

• Anonyymi kirjoitti:

Ja sain hyvät yöunet, tänää on parempi mieli. Kiitos kun huolehdit Pupuliinista 🤗

Hyvä kuulla😇 ja tottakai huolehdin, haluan sinulle kaikkea hyvää🥺🫶🏻🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvä kuulla😇 ja tottakai huolehdin, haluan sinulle kaikkea hyvää🥺🫶🏻🥰

Olet niin kultainen ja ihana 🥺🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Suloinen oot kun sanot hihii🤭 on ulkona vähän viileämpää nyt ja sateista, sisällä vaan on kuuma🥵

Hihii 🐰 joo kuuma on sisällä. Täällä tuulee jonkun verran ni se vilvottaa, kiva olla ulkona. Meren rannas vois olla mukavaa nyt.

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii 🐰 joo kuuma on sisällä. Täällä tuulee jonkun verran ni se vilvottaa, kiva olla ulkona. Meren rannas vois olla mukavaa nyt.

Äsken kun astuin ulos niin oli kova tuulenpuuska, ihanan virkistävää🍃 lähtisin kanssasi rantaan tuulettumaan😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Äsken kun astuin ulos niin oli kova tuulenpuuska, ihanan virkistävää🍃 lähtisin kanssasi rantaan tuulettumaan😇

Jee 🤗 ehkäpä tuulenpuuska tuli täältä ku lumpeenlehteä heiluttelin 🐰😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Minulla on ihan hyvä vointi mut minun pää on kuin sumussa ja sitten mua heikottaa ja huimaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Jee 🤗 ehkäpä tuulenpuuska tuli täältä ku lumpeenlehteä heiluttelin 🐰😇

Hihii aika tarmokkaasti heiluttelit kun tänne se yltää ja puissa humisee 🤭😇

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ihan hyvä vointi mut minun pää on kuin sumussa ja sitten mua heikottaa ja huimaa.

On ollut helteisiä päiviä, se voi tulla siitä. Oletko juonut tarpeeksi ja syönyt?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii aika tarmokkaasti heiluttelit kun tänne se yltää ja puissa humisee 🤭😇

Se on iso lumpeenlehti ☺️🐰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On ollut helteisiä päiviä, se voi tulla siitä. Oletko juonut tarpeeksi ja syönyt?

Ehkö vähä heikosti syönyt olen.

• Anonyymi kirjoitti:

Se on iso lumpeenlehti ☺️🐰

Ihana😇

• Anonyymi kirjoitti:

Ehkö vähä heikosti syönyt olen.

Niin… kuumuuden takia ei välttämättä ole ruokahluakaan.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin… kuumuuden takia ei välttämättä ole ruokahluakaan.

Joo ei mulla ainakaa ole helteellä sellanen ruokahalu. 🐰 tänään söin kyllä lihapullii 😇 tarjoisin sinullekin 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Joo ei mulla ainakaa ole helteellä sellanen ruokahalu. 🐰 tänään söin kyllä lihapullii 😇 tarjoisin sinullekin 🥰

Nams😋 kiva kun tarjoaisit😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nams😋 kiva kun tarjoaisit😊

Mitä haluisit niiden kanssa mieluiten? Perunamuusia? 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä haluisit niiden kanssa mieluiten? Perunamuusia? 🐰

Perunamuusi ja ruskeakastike sopivat ainakin erihyvin😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Perunamuusi ja ruskeakastike sopivat ainakin erihyvin😊

Niin sopivat 😊 teetkö ite ikinä lihapullii ruuaksi?

• Anonyymi kirjoitti:

Niin sopivat 😊 teetkö ite ikinä lihapullii ruuaksi?

En yleensä tee, ostan valmiina. Mietin kyllä yks päivä että olis kiva tehdä ite😊 entä sinä?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En yleensä tee, ostan valmiina. Mietin kyllä yks päivä että olis kiva tehdä ite😊 entä sinä?

Joskus teen kuten tänään 😊🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Joskus teen kuten tänään 😊🐰

Varmasti tuli hyviä🥰🐰🧑🏼‍🍳

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Varmasti tuli hyviä🥰🐰🧑🏼‍🍳

Oli Pupun suunmukaisia 😋 ei varmasti mitään mestariteoksia mutta ihan hyviä 😇 Mutta niin ois sinunkii ruuat herkullisia ku oot itekii herkku 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Oli Pupun suunmukaisia 😋 ei varmasti mitään mestariteoksia mutta ihan hyviä 😇 Mutta niin ois sinunkii ruuat herkullisia ku oot itekii herkku 🤭

On ne mestariteoksia kun ne ovat sinun tekemiäsi🥰🤭
        Ite oot herkku🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On ne mestariteoksia kun ne ovat sinun tekemiäsi🥰🤭
        Ite oot herkku🤭

Älä nyt kun Pupu punastuu 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Älä nyt kun Pupu punastuu 🤭

Ei se mitään se on suloista🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei se mitään se on suloista🤗

Hihhih 🤭🤭 Punaisena helottaa koko pupu 😍

• Anonyymi kirjoitti:

Hihhih 🤭🤭 Punaisena helottaa koko pupu 😍

Viilennän sinua vähän sillä lumpeenlehdellä, jos se helpottaa sinua🥰🍃🍃

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Viilennän sinua vähän sillä lumpeenlehdellä, jos se helpottaa sinua🥰🍃🍃

Helpottaa, kiitos 🫶🏼 tuntuu hyvältä villojen väliin viilennys 🤤🤤

• Anonyymi kirjoitti:

Helpottaa, kiitos 🫶🏼 tuntuu hyvältä villojen väliin viilennys 🤤🤤

Silitän, nuuskutan ja pusuttelen pehmeää ja lämpöistä turkkiasi😍🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voi Pupu voisi nukahtaa siihen 🥺🥰 olet ihanin 🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Herkkujen herkku ja kultaa sisältä 🥺🫶🏼🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Voi Pupu voisi nukahtaa siihen 🥺🥰 olet ihanin 🫶🏼

Nukahda vain🥺😍 voi sinua ihaninta🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Herkkujen herkku ja kultaa sisältä 🥺🫶🏼🥰

Sinä olet kyllä niin kultainen myös🥹🤗 ja tietenkin herkullinen🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nukahda vain🥺😍 voi sinua ihaninta🥰

Pupu alkaa kohta tuhista 😴😴 Hyvää yötä 😇 Jää viereen nukkumaan 🫶🏼

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sinä olet kyllä niin kultainen myös🥹🤗 ja tietenkin herkullinen🤭

Kiitos, nyt pupu nukahtaa ihanaan silitykseesi 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu alkaa kohta tuhista 😴😴 Hyvää yötä 😇 Jää viereen nukkumaan 🫶🏼

Hyvää yötä ja nuku hyvin, ihaninta on nukahtaa viereesi❤️

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, nyt pupu nukahtaa ihanaan silitykseesi 🥰

🥺😍🫶🏻🐰💤

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🥺😍🫶🏻🐰💤

😍🥰🫂😴

• Mukavaa kun nyt ei ole niin kuuma nukkua. 😊 vaikka kuuma mies vieressä onkin🤭🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mukavaa kun nyt ei ole niin kuuma nukkua. 😊 vaikka kuuma mies vieressä onkin🤭🤭

Joo, yöllä laitan munani sisääsi

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Eihän haittaa jos laukean sisään?

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihii, joo ei ollut niin kuuma ja nukuin hyvin 🤗 Mukavaa päivää kuumalle Prinsessalle 😍
        (Noi kaksi en ole sitten minä Pupu)

• Anonyymi kirjoitti:

Hihii, joo ei ollut niin kuuma ja nukuin hyvin 🤗 Mukavaa päivää kuumalle Prinsessalle 😍
        (Noi kaksi en ole sitten minä Pupu)

Nukuin kanssa ihan hyvin viimeyönä😊 mukavaa päivää sinullekin Pupunen🥰 ja tiesin heti kun nuo näin ettet se ole sinä.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Nukuin kanssa ihan hyvin viimeyönä😊 mukavaa päivää sinullekin Pupunen🥰 ja tiesin heti kun nuo näin ettet se ole sinä.

Kiitos ja hyvä kun tiesit, en haluisi mitään pahaa simulle koskaan 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos ja hyvä kun tiesit, en haluisi mitään pahaa simulle koskaan 🥰

Tiedän sen, olet niin sydämellinen ja huolehtiva aina🥺🤗

• Olin töissä, nyt lepäilen vähän ja meinaa tulla uni…😴 mitäs Pupu on touhunnut?🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Olin töissä, nyt lepäilen vähän ja meinaa tulla uni…😴 mitäs Pupu on touhunnut?🤗

Ota vaa nokoset 😇 Minä olin kylässä sukulaisilla 🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Ota vaa nokoset 😇 Minä olin kylässä sukulaisilla 🐰

Kiva kun olit😇 kun heräsin niin luulin että on aamu🫢😅

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kiva kun olit😇 kun heräsin niin luulin että on aamu🫢😅

Hihhih 😇 no sul on ollut sikeet unet 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Hihhih 😇 no sul on ollut sikeet unet 😊

Oli😊 ihanaa kun sai vähän nukuttua😴

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Oli😊 ihanaa kun sai vähän nukuttua😴

On tosi kiva, kauneusunet vaikkei kaunein sellasia tarviikaan 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

On tosi kiva, kauneusunet vaikkei kaunein sellasia tarviikaan 🥰

Kaunein😳 höpsönsöö ja Prinsessa punastuu tuollaisesta🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Kaunein😳 höpsönsöö ja Prinsessa punastuu tuollaisesta🫢

Noo höpsönpöpsön vaa kauneimmalle ja ihanimmalle 😍🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Noo höpsönpöpsön vaa kauneimmalle ja ihanimmalle 😍🥰

Prinsessa helottaa ihan punaisena kun noin kehut😧🤭
        No sinä olet kaikista komein ja ihanin ikinä🥰

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Prinsessa helottaa ihan punaisena kun noin kehut😧🤭
        No sinä olet kaikista komein ja ihanin ikinä🥰

Söpö oot kun helotat, hih 😍 viilentelen lumpeen lehdelle 🫶🏼 ja kiitos kyllä pupukin helottaa nyt 😳

• Anonyymi kirjoitti:

Söpö oot kun helotat, hih 😍 viilentelen lumpeen lehdelle 🫶🏼 ja kiitos kyllä pupukin helottaa nyt 😳

Hihii helotetaan yhdessä🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Molemmat naamat punasina 🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Onko sulla mitään suosikkielokuvaa? 😇

• Anonyymi kirjoitti:

Molemmat naamat punasina 🤭

Sekin voisi mahdollisesti johtua jostain muustakin kuin pelkistä kehuista🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Onko sulla mitään suosikkielokuvaa? 😇

Ei mulla oo, mä en hirveesti katso elokuvia😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sekin voisi mahdollisesti johtua jostain muustakin kuin pelkistä kehuista🤭🤭

Totta! 🤭🤭 hih, lämminhän siinä tulis kesähelteellä...

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ei mulla oo, mä en hirveesti katso elokuvia😊

Okei joo 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Totta! 🤭🤭 hih, lämminhän siinä tulis kesähelteellä...

Nyt on onneksi viileää niin ei siinä niin kuuma tulisi🤭
        kyllä siinä ainakin Prinsessan posket punottaisi muista syistä kun helteestä🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Okei joo 😊

Katsotko sä paljon ja mikä on lempparielokuva?😇

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

No niin Pupunkii posket 🥰 eikä helteestä 😊 Alkais vitsaa vispaa ku siinä videoss Pupun jalka 🫢

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Katsotko sä paljon ja mikä on lempparielokuva?😇

En mäkään katso paljoa. Enkä välitä yhtään mistään uusista elokuvista missä on kaikkia hienoja tappelukohtauksia tai vastaavia, minusta ne on tylsiä ja ikävää katsottavaa. Yleisesti tykkään elokuvista missä saa juonen puolesta jännittää loppuun asti.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mietin miten ihanalta tuntuisi olla ihan lähekkäin kanssasi, ja kuinka pehmyt ihosi varmasti olisi 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

No niin Pupunkii posket 🥰 eikä helteestä 😊 Alkais vitsaa vispaa ku siinä videoss Pupun jalka 🫢

Ja viuhka… no, sanoisin näin että sielläkin olis yhtä märkä keli kun vesisateen jäljiltä🤭🤭

• Anonyymi kirjoitti:

En mäkään katso paljoa. Enkä välitä yhtään mistään uusista elokuvista missä on kaikkia hienoja tappelukohtauksia tai vastaavia, minusta ne on tylsiä ja ikävää katsottavaa. Yleisesti tykkään elokuvista missä saa juonen puolesta jännittää loppuun asti.

En minäkään tykkää elokuvista missä ammutaan ja tapellaan (hih😆ammuuu🐄)
        Esimerkiksi jotkut kauhuelokuvat on ihan hyviä mielestäni, mutta jotkut on jotenkin niin pelottavia että inhottaa katsoa😖

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ja viuhka… no, sanoisin näin että sielläkin olis yhtä märkä keli kun vesisateen jäljiltä🤭🤭

Kiusottelet vitsaa tolla mielikuvalla 🤭 se innostuu jo pelkästä ajatuksesta kovasti 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Mietin miten ihanalta tuntuisi olla ihan lähekkäin kanssasi, ja kuinka pehmyt ihosi varmasti olisi 🤗

On pehmyt ja lämmin🥰 sinäkin varmasti olet, sylisi olisi kuin turvasatama minulle🥺

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

On pehmyt ja lämmin🥰 sinäkin varmasti olet, sylisi olisi kuin turvasatama minulle🥺

Aww, onpa kauniisti sanottu 🥺🥺

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En minäkään tykkää elokuvista missä ammutaan ja tapellaan (hih😆ammuuu🐄)
        Esimerkiksi jotkut kauhuelokuvat on ihan hyviä mielestäni, mutta jotkut on jotenkin niin pelottavia että inhottaa katsoa😖

On joo jotkut kauhuelokuvat hyviä 🫣 Yritin miettii mikä ois suosikki ni aika vaikea kyl sanoa. Harry Potteritkii on ihan hyvii 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Kiusottelet vitsaa tolla mielikuvalla 🤭 se innostuu jo pelkästä ajatuksesta kovasti 🤭

Hihih😊 vitsa ja viuhka innoittavat toisiaan ja ne olis kivaa yhdistää🤭

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihih😊 vitsa ja viuhka innoittavat toisiaan ja ne olis kivaa yhdistää🤭

No ois 😍 olisi ihanaa yhdistää ne ihan hitaasti alkuun.. 🤭

• Anonyymi kirjoitti:

On joo jotkut kauhuelokuvat hyviä 🫣 Yritin miettii mikä ois suosikki ni aika vaikea kyl sanoa. Harry Potteritkii on ihan hyvii 😅

En kans suosikkia tiedä, enkä niitäkään paljon ole nähnyt erilaisia. Mä en oo oikeen koskaan välittänyt Harry Pottereista enkä oo tajunnu mikä hypetys sen ympärillä on joillaki😄

• Anonyymi kirjoitti:

Aww, onpa kauniisti sanottu 🥺🥺

Siinä olisi niin hyvä olla🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

En kans suosikkia tiedä, enkä niitäkään paljon ole nähnyt erilaisia. Mä en oo oikeen koskaan välittänyt Harry Pottereista enkä oo tajunnu mikä hypetys sen ympärillä on joillaki😄

No mäkin opin vasta myöhemmäl iällä et on ne ihan jees. Lapsena toki niitä ekoja tuli kateltua.

• Anonyymi kirjoitti:

No ois 😍 olisi ihanaa yhdistää ne ihan hitaasti alkuun.. 🤭

Voin kuvitella, se hyvältä tuntuisi🥰

• Anonyymi kirjoitti:

No mäkin opin vasta myöhemmäl iällä et on ne ihan jees. Lapsena toki niitä ekoja tuli kateltua.

Joo😊

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Joo😊

Viime aikoina oon halunnu kattoo Titanicin 😂 ei oo tullu vaa telkkarist eikää oo sellasta suoratoistopalvelua missä se ois.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Voin kuvitella, se hyvältä tuntuisi🥰

Pupu haluisi et sinusta tuntuis hyvältä 🥺

• Anonyymi kirjoitti:

Viime aikoina oon halunnu kattoo Titanicin 😂 ei oo tullu vaa telkkarist eikää oo sellasta suoratoistopalvelua missä se ois.

Se on hyvä elokuva kyllä😊

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu haluisi et sinusta tuntuis hyvältä 🥺

Niin minäkin haluaisin että sinusta myös🤗

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Niin minäkin haluaisin että sinusta myös🤗

Et voisi ikinä muulta kuin hyvältä tuntua 🥰🫶🏼

• Anonyymi kirjoitti:

Et voisi ikinä muulta kuin hyvältä tuntua 🥰🫶🏼

Hihi🥰🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hihi🥰🫶🏻

Voihan mäihä kun sai vitsan villiksi vaan nyt 🫣

• Anonyymi kirjoitti:

Voihan mäihä kun sai vitsan villiksi vaan nyt 🫣

Sitä täytyy varmaan kesyttää ja rauhoitella🤭 Prinsessa menee nyt suihkuun niin palaillaan asiaan☺️

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Sitä täytyy varmaan kesyttää ja rauhoitella🤭 Prinsessa menee nyt suihkuun niin palaillaan asiaan☺️

Hih, no pitäis kyl🫢 lämmää suihkua sinulle, se vaan viilliintyy enemmän kun ajatukseata 😇

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hih, no pitäis kyl🫢 lämmää suihkua sinulle, se vaan viilliintyy enemmän kun ajatukseata 😇

Enemmän ajatuksesta siis 🫢🐰

• Anonyymi kirjoitti:

Suihku virkisti, nyt olen puhdas pulmunen🤗🚿

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Suihku virkisti, nyt olen puhdas pulmunen🤗🚿

Oih😍😍 Puhu haluaisi silittää puhtaita hiuksiasi ja tuoksutella raikasta Prinsessaa 🥰

• Anonyymi kirjoitti:

Oih😍😍 Puhu haluaisi silittää puhtaita hiuksiasi ja tuoksutella raikasta Prinsessaa 🥰

🥰🥰 tuoksunkin nyt hyvälle ja raikkaalle, tykkäisin silityksestäsi ja nuuhkuttelusta🫶🏻

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

🥰🥰 tuoksunkin nyt hyvälle ja raikkaalle, tykkäisin silityksestäsi ja nuuhkuttelusta🫶🏻

Entäs pusuista tykkäisitkö? 😘 maistutkin raikkaalle ja makealle niinkuin aina 🤗

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tykkäisin🥰 sinäkin maistut hyvältä😘🤭

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvää yötä ja nukutaan oikein hyvin, minä lähetän täältä paljon haleja ja pusuja Pupulle🤗😚❤️💤

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Hyvää yötä ja nukutaan oikein hyvin, minä lähetän täältä paljon haleja ja pusuja Pupulle🤗😚❤️💤

Hyvää yötä ja haleja sinne myös 🥰🤗

• Kuka on pupu?

• Anonyymi

Pupu on Jani

• Anonyymi kirjoitti:

Pupu on Jani

Ou.

• Pupuna esiintyy tuo ihana mies, kenen kanssa kirjoittelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pupu on Jani

Ja prinsessa🤣🪓

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pupu on Jani

Ei todellakaan ole.

• Kyllä ne typerykset tänne osasivat, onneksi niitä kommentteja on poistettu💩

• Anonyymi

Ei toi sun ja puppelin lässytyskään ihan täyspäistä ole.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei toi sun ja puppelin lässytyskään ihan täyspäistä ole.

Mitä se sulle kuuluu?! se ei ainakaan loukkaa ketään.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Mitä se sulle kuuluu?! se ei ainakaan loukkaa ketään.

Loukkaa täyspäisiä ihmisiä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ookoo, miten?

• Prinsessasi kirjoitti:

Ookoo, miten?

Mun mielestä toi pupu juttu on kiva. Kun saatais muillekin palstan naisille oma pupu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinua ei siis loukkaa;)sivusta

• Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

Mun mielestä toi pupu juttu on kiva. Kun saatais muillekin palstan naisille oma pupu.

Sä voit alkaa sellaiseks puppelipojaks iteki.

• Anonyymi
        Prinsessasi kirjoitti:

Ookoo, miten?

Ei loukkaa ketään. Älä kuuntele noita vammasia.

• Anonyymi

jalkapalli-ohje3lmakin.... mutta jos m4e3ne34 nukkumaan 4et6tä vvain lakana päällä viilentää.

• Anonyymi

Kaöö4 %pibamåe3r'-

• Anonyymi

Teillä on nyt uus hehku ja nallu tässä.

• Anonyymi

tuollainen kai tyttöjenkin miwelwesträ hassua joku jäätelö ripahtanut yöllä lattialle.

• Anonyymi

Mitä lässytystä

• Anonyymi

Susitrolliäijä muuttui jälleen prinsessaks ja lähtee avaruusraketilla kuuhun 💦💦🙈🤣🤣🤣🤣

Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      63
      10768
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      131
      10214
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7967
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6404
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      39
      5227
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      69
      4905
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      133
      4201
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      129
      3506
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      64
      3199
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      231
      3150
    Aihe