Hei vaanđ€đ°
Saa muutkin kommentoida, mutta typerykset voi pysyÀ poissa. Jos tÀmÀn edes annetaan olla.
Pupuliinin ja Prinsessan oma ketju
261
1413
Vastaukset
Antakaa yllÀpito tÀmÀn olla, ei teillÀ ole perusteita tÀtÀ poistaa.
- Anonyymi
Etkö mies esim sinÀ itse nÀe tÀtÀ lastenomaista maailmaa vÀhÀn huolestuttavana
- Anonyymi
NĂ€en sinun mielenterveytesi tilan huolestuttavana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
NĂ€en sinun mielenterveytesi tilan huolestuttavana.
Aikuinen mies lÀssyttÀÀ pupuista netissÀ olipa loukkaavaa sanoa tÀstÀ
- Anonyymi
Autuaita ovat lapsenmieliset..
Mut vÀhÀn viattomuutta aikuisessa ihmisessÀ Ei tee pahaa...
Kivaa pĂ€ivÀÀ teille. đ
- Anonyymi
Ei ollu multa!!!
- Anonyymi
ĂlĂ€ sotke!!!
- Anonyymi
Susi, joku esiintyi tuossa minuna ja sen kommentti poistettiin.
Anonyymi kirjoitti:
Joo, mÀ sen huomasin, enkÀ uskonutkaan sen olevan sÀ, koska kÀytti nimeÀ.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Joo, mÀ sen huomasin, enkÀ uskonutkaan sen olevan sÀ, koska kÀytti nimeÀ.
Joo. MinÀ en tietÀisi sinun nimeÀ edes.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Kiitos sinulle. đ
Joo piti munkii sanoa mut unohtui ku tuli se matkija. Joten kivaa iltaa! đ°
Anonyymi kirjoitti:
Joo piti munkii sanoa mut unohtui ku tuli se matkija. Joten kivaa iltaa! đ°
Kiitos molemmille đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
SusitrolliĂ€ijĂ€ pitÀÀ performanssiaan monina muinakin olioina. Nyt nĂ€yttÀÀ olevan menossa prinsessađ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Anonyymi kirjoitti:
SusitrolliĂ€ijĂ€ pitÀÀ performanssiaan monina muinakin olioina. Nyt nĂ€yttÀÀ olevan menossa prinsessađ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Voi helvetti... miten palsta olisikaan rauhallinen ja kiva paikka ilman nÀitÀ vammasia hÀiriköitÀ niin kuin sinÀ...
- Anonyymi
Hei ja iltaa đ€đ°mitĂ€ kuuluu? Hassuu, katsoin aamuyöllĂ€ kelloa 5:30 ja ajattelin et herĂ€sit kans âșïž Jatkoin unia sitten
HyvÀÀ iltaađ nukuin pĂ€ikkĂ€rit kun tulin töistĂ€, en saanut nukuttua viimeyönĂ€. đ hihii kiva kun ajattelit minuađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ iltaađ nukuin pĂ€ikkĂ€rit kun tulin töistĂ€, en saanut nukuttua viimeyönĂ€. đ hihii kiva kun ajattelit minuađ€
Voi harmi kun et saanut, mut onneks nukuit pĂ€ivĂ€llĂ€ sitten đ€ VĂ€syttikö paljo töissĂ€ ku et saanu unta?
- Anonyymi
LĂ€hde kuule ite! Prinsessa on ihanin nainen đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Voi harmi kun et saanut, mut onneks nukuit pĂ€ivĂ€llĂ€ sitten đ€ VĂ€syttikö paljo töissĂ€ ku et saanu unta?
VĂ€syttihĂ€n tottavieđ„± kuinka sinĂ€ nukuit?
Anonyymi kirjoitti:
Ai ettĂ€ oikein ihanin?đł tuli yhtĂ€kkiĂ€ kuumađźâđšđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
VĂ€syttihĂ€n tottavieđ„± kuinka sinĂ€ nukuit?
No ihan ok, mut on niin kuuma et vĂ€hĂ€ herĂ€illen. Tietysti ku oot vieres ni on kuuma đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai ettĂ€ oikein ihanin?đł tuli yhtĂ€kkiĂ€ kuumađźâđšđ€
En ihmettele yhtÀÀn et ihanimmalla on kuuma kun hohkaa lĂ€mpöÀÀn đ€
Anonyymi kirjoitti:
No ihan ok, mut on niin kuuma et vĂ€hĂ€ herĂ€illen. Tietysti ku oot vieres ni on kuuma đ€
Kuumuus oli yksi syy miksen saanut nukuttuuđ„” mullakin varmaan oli kuuma kun kuuma Pupu oli vieressĂ€đźâđš huhhuhđ€
Anonyymi kirjoitti:
En ihmettele yhtÀÀn et ihanimmalla on kuuma kun hohkaa lĂ€mpöÀÀn đ€
Se taitaa johtua sinustađ
Anonyymi kirjoitti:
Katoin tuon Salkkarien pÀÀtösjakson. Aaro oli hirveen pelottavan nĂ€könen kun se muisti palasđ°đ«Ł pelkĂ€sin sitĂ€ ruudun lĂ€pi melkee!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katoin tuon Salkkarien pÀÀtösjakson. Aaro oli hirveen pelottavan nĂ€könen kun se muisti palasđ°đ«Ł pelkĂ€sin sitĂ€ ruudun lĂ€pi melkee!
Jep! Se oli. Hyvin nĂ€ytelty kyllĂ€ đŹ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se taitaa johtua sinustađ
Hihih đ€ tarviin isomman lumpeen lehden viilentelyysi đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Hihih đ€ tarviin isomman lumpeen lehden viilentelyysi đ„°
Hihii auttaakohan se?đ€ se on kuitenkin Pupu joka sitĂ€ heiluttaađźâđšđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii auttaakohan se?đ€ se on kuitenkin Pupu joka sitĂ€ heiluttaađźâđšđ
Pupu punastuu ihan đ„” jos mennÀÀnkin telttaan vaikka nukkumaa oisko se viileempÀÀđ
Anonyymi kirjoitti:
Pupu punastuu ihan đ„” jos mennÀÀnkin telttaan vaikka nukkumaa oisko se viileempÀÀđ
Onhan siellĂ€ varmasti viileetĂ€đ pitÀÀ laittaa hyvĂ€t pehmusteet alle ettei ole muhkurainen ja kova maa allammeđ tyynyjĂ€ ja peittoja niin on pehmeÀÀ ja lĂ€mmintĂ€đ oi se olisi mukavaa telttailla Pupun kanssađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onhan siellĂ€ varmasti viileetĂ€đ pitÀÀ laittaa hyvĂ€t pehmusteet alle ettei ole muhkurainen ja kova maa allammeđ tyynyjĂ€ ja peittoja niin on pehmeÀÀ ja lĂ€mmintĂ€đ oi se olisi mukavaa telttailla Pupun kanssađ€
Ois mukavaa ja ihanan pehmyttĂ€ ois makoilla siellĂ€ Prinsessan kanssa đ„° ehkĂ€ siellĂ€ voisi olla pientĂ€ evĂ€stĂ€kin?
Anonyymi kirjoitti:
Ois mukavaa ja ihanan pehmyttĂ€ ois makoilla siellĂ€ Prinsessan kanssa đ„° ehkĂ€ siellĂ€ voisi olla pientĂ€ evĂ€stĂ€kin?
Tottakai evÀÀt pitÀÀ ottaa mukaan ja juotavaađ tĂ€ytyy varmaan ottaa joku kylmĂ€laukku, mitĂ€hĂ€n me otettais?đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tottakai evÀÀt pitÀÀ ottaa mukaan ja juotavaađ tĂ€ytyy varmaan ottaa joku kylmĂ€laukku, mitĂ€hĂ€n me otettais?đ
Oisko jotain hyviĂ€ voileipiĂ€ ainakin? đ vesimeloonia vois olla kulhossa kans. Ja vadelmista tykkÀÀ Pupu đ
Anonyymi kirjoitti:
Oisko jotain hyviĂ€ voileipiĂ€ ainakin? đ vesimeloonia vois olla kulhossa kans. Ja vadelmista tykkÀÀ Pupu đ
Joo voileipiĂ€! sitten voisi olla mansikoita kans, Prinsessa tykkÀÀ niistĂ€ paljonđ€ kahvit termospulloon, otetaan vaikka sitĂ€ sinun lempilimppariađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo voileipiĂ€! sitten voisi olla mansikoita kans, Prinsessa tykkÀÀ niistĂ€ paljonđ€ kahvit termospulloon, otetaan vaikka sitĂ€ sinun lempilimppariađ
Joo manskuja ehdottomasti! Kahvit tietty ja joo se limu kyl on hyvÀÀ. Haluaistko juoda pillistĂ€ sitĂ€ niin se olisi kuin piknik samalla? đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Joo manskuja ehdottomasti! Kahvit tietty ja joo se limu kyl on hyvÀÀ. Haluaistko juoda pillistĂ€ sitĂ€ niin se olisi kuin piknik samalla? đ„°
Joo se olis kivađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo se olis kivađ
Saisit vaa makoilla ja Pupu laittaisi aina mansikan suuhusi đ
Anonyymi kirjoitti:
Saisit vaa makoilla ja Pupu laittaisi aina mansikan suuhusi đ
Hihđ„°đkyllĂ€ minĂ€ sinua hemmottelisin myösđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihđ„°đkyllĂ€ minĂ€ sinua hemmottelisin myösđ€
Kiitos đ„° đ€ ihanaa olisi katella sieltĂ€ teltasta pimenevÀÀ iltaa ja tĂ€htiĂ€kin jos nĂ€kyisi đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos đ„° đ€ ihanaa olisi katella sieltĂ€ teltasta pimenevÀÀ iltaa ja tĂ€htiĂ€kin jos nĂ€kyisi đ
Niin olisiđ missĂ€hĂ€n oltais, metsĂ€n lĂ€histöllĂ€, olisiko se joku ranta, puisto? đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin olisiđ missĂ€hĂ€n oltais, metsĂ€n lĂ€histöllĂ€, olisiko se joku ranta, puisto? đ
JĂ€in miettimÀÀn minkĂ€lainen ois hieno paikka ja mihin tÀÀllĂ€ vois mennĂ€. TÀÀllĂ€ noita kaikkia löytyyđ€ ehkĂ€ tÀÀllĂ€ veisin sinut sellaiseen maaseutumiljöösen joen rantaan đđ„°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JĂ€in miettimÀÀn minkĂ€lainen ois hieno paikka ja mihin tÀÀllĂ€ vois mennĂ€. TÀÀllĂ€ noita kaikkia löytyyđ€ ehkĂ€ tÀÀllĂ€ veisin sinut sellaiseen maaseutumiljöösen joen rantaan đđ„°
Nonii predator haluaa telttailemaan. SiellÀ sitte raiskaat ja hakkaat?
Anonyymi kirjoitti:
Oi se on varmasti kaunis paikkađ€đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mikÀÀn predator. Ja tuohon en usko alkuunkaan, luotan hÀneen⊠vaistoan sen, ettei hÀn tekisi pahaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oi se on varmasti kaunis paikkađ€đ„°
MinkĂ€laisen paikan sinĂ€ valkkaisit? đ„°
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mitĂ€ hittoo!? En todellakaanđđ©
Anonyymi kirjoitti:
MinkĂ€laisen paikan sinĂ€ valkkaisit? đ„°
Juuri tuon tyylinen oli mullakin mielessĂ€, siellĂ€ luonnonhelmassađ
Anonyymi kirjoitti:
No mitĂ€ hittoo!? En todellakaanđđ©
TiedĂ€n ettĂ€ et. Et varmasti ole sellainen.đ„
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei ole mikÀÀn predator. Ja tuohon en usko alkuunkaan, luotan hÀneen⊠vaistoan sen, ettei hÀn tekisi pahaa.
No en tekisi ja kiitos kun vaistoat sen â€ïž Pupu vartioisi sitkeĂ€ati lĂ€pi yön ettĂ€ saisit nukkua turvallisesti!
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TiedĂ€n ettĂ€ et. Et varmasti ole sellainen.đ„
â€ïžâ€ïžâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
No en tekisi ja kiitos kun vaistoat sen â€ïž Pupu vartioisi sitkeĂ€ati lĂ€pi yön ettĂ€ saisit nukkua turvallisesti!
SinĂ€ loisit Prinsessalle turvallisen olonđ„ș jos ulkoa kuuluisi jotain epĂ€mÀÀrĂ€istĂ€ ÀÀntĂ€, pitĂ€isin Pupusta vaan kiinniđ„čđ€đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SinĂ€ loisit Prinsessalle turvallisen olonđ„ș jos ulkoa kuuluisi jotain epĂ€mÀÀrĂ€istĂ€ ÀÀntĂ€, pitĂ€isin Pupusta vaan kiinniđ„čđ€đ»
â€ïžâ€ïž Pupu ajaisi kaikki pahat pois đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja Pupulla ois myös kanssasi tosi hyvĂ€ ja turvallinen olo đ«¶đŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
No kirjoittele ihan vapaasti.
Eiks oo hassuu miten jotkut ei suostu uskoo et kaksi ihmistĂ€ kirjottelee toisilleenâșïž mut toisaalta ymmĂ€rtÀÀ sen, olen etuoikeutettu Pupu kun ihanimmalle saan puhua â€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Ihana kuullađ„°
Anonyymi kirjoitti:
Eiks oo hassuu miten jotkut ei suostu uskoo et kaksi ihmistĂ€ kirjottelee toisilleenâșïž mut toisaalta ymmĂ€rtÀÀ sen, olen etuoikeutettu Pupu kun ihanimmalle saan puhua â€ïž
Voi sinuađ„č olet myös ihanin ikinĂ€! â€ïž
Mutta tuo siis luulee, ettĂ€ tÀÀllĂ€ on yksi ja sama mies, joka kirjoittelee eri nimimerkeillĂ€ itselleenâŠđAnonyymi kirjoitti:
Nyt vĂ€syttÀÀ niin ettĂ€ on alettava nukkumaanđ„± viereeni taas pÀÀset, oletkin etuoikeutettu, sillĂ€ olet ainut joka viereeni saa tulla yöksiđ„° hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia sinulle kultainenđ«đ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nyt vĂ€syttÀÀ niin ettĂ€ on alettava nukkumaanđ„± viereeni taas pÀÀset, oletkin etuoikeutettu, sillĂ€ olet ainut joka viereeni saa tulla yöksiđ„° hyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia sinulle kultainenđ«đ€â€ïž
Sinne loikkaan heti! âșïžđ« HyvÀÀ yötĂ€ ja kauniita unia kultainen Prinsessa, ihanaa olla etuoikeutettu đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hauskaa torstaita sinulle kultainen Prinsessa đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Hauskaa torstaita sinulle kultainen Prinsessa đ„°
Samoin sinulle kultainen Pupu! đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitos! đ€ Kyl on lĂ€mmin vaa.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
TykkÀÀtkö sinĂ€ Prinsessa uimisesta? đ
Anonyymi kirjoitti:
TykkÀÀtkö sinĂ€ Prinsessa uimisesta? đ
TykkÀÀn kyllĂ€đ en ole tosin pitkÀÀn aikaan uinut, se on jotenkin jÀÀnyt.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo đ minĂ€kÀÀn en oo uinut pitkÀÀn aikaan.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla on uimisee pieni trauma kun olen lapsena meinannut hukkua, niin se vÀhÀn pelottaa mua.
Anonyymi kirjoitti:
Mulla on uimisee pieni trauma kun olen lapsena meinannut hukkua, niin se vÀhÀn pelottaa mua.
Voiđ„ș ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€. Oon itsekin ollut vaarassa hukkua lapsena. Mulla taas on jotain pelkoja vesistöjĂ€ kohtaan, jĂ€rvessĂ€ uiminen pelottaa. Siihen liittyy jotain sellasta, ettĂ€ kun on tummaa ja sameaa vettĂ€, niin ahdistun siitĂ€ kun en nĂ€e sinne pinnan alle. En tiedĂ€ mistĂ€ tuollainen pelko on tullut. ErÀÀssĂ€ tietĂ€mĂ€ssĂ€ni paikassa on ihan kirkasta se vesi, nĂ€kee kaikki kasvit ja kalat, siellĂ€ on mukava uida kun nĂ€kee pohjaan.đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voiđ„ș ymmĂ€rrĂ€n kyllĂ€. Oon itsekin ollut vaarassa hukkua lapsena. Mulla taas on jotain pelkoja vesistöjĂ€ kohtaan, jĂ€rvessĂ€ uiminen pelottaa. Siihen liittyy jotain sellasta, ettĂ€ kun on tummaa ja sameaa vettĂ€, niin ahdistun siitĂ€ kun en nĂ€e sinne pinnan alle. En tiedĂ€ mistĂ€ tuollainen pelko on tullut. ErÀÀssĂ€ tietĂ€mĂ€ssĂ€ni paikassa on ihan kirkasta se vesi, nĂ€kee kaikki kasvit ja kalat, siellĂ€ on mukava uida kun nĂ€kee pohjaan.đ
YmmĂ€rrĂ€n. Kiva tuollainen paikka missĂ€ nĂ€kee pohjan ja kaikki, sellaisessa Pupukin tykkĂ€isi polskia đ€ en minĂ€kÀÀ tykkÀÀ sellasista tummista vesistĂ€ oikee, ne on vĂ€hĂ€n pelottavia.
Anonyymi kirjoitti:
YmmĂ€rrĂ€n. Kiva tuollainen paikka missĂ€ nĂ€kee pohjan ja kaikki, sellaisessa Pupukin tykkĂ€isi polskia đ€ en minĂ€kÀÀ tykkÀÀ sellasista tummista vesistĂ€ oikee, ne on vĂ€hĂ€n pelottavia.
MennÀÀn yhdessĂ€ polskimaanđ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MennÀÀn yhdessĂ€ polskimaanđ€đ
Joo! đ€ Onkohan Puput hyviĂ€ uimaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika harmillista ettet hukkunut...
Anonyymi kirjoitti:
Liitto aloituksen? typeryksillĂ€ ei ole asiaa tĂ€nneđĄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sĂ€ noin sanoit? đą
Anonyymi kirjoitti:
Joo! đ€ Onkohan Puput hyviĂ€ uimaan?
Hihii löysin tĂ€llaisenđđ„č
https://youtu.be/ocVGM1dkByQ?si=-Nt0V8y7pG83cjvWPrinsessasi kirjoitti:
https://youtu.be/ocVGM1dkByQ?si=-Nt0V8y7pG83cjvWKommenteissa sanotaan ettĂ€ tuo olis kaltoinkohtelua kun puput ei kuulemma tykkÀÀ vedestĂ€âŠđđ€ mutta tuo pupu ainakin nĂ€yttÀÀ ihan tyytyvĂ€iseltĂ€ ja toivottavasti ei ole mitenkÀÀn pakotettu veteen.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
https://youtu.be/ocVGM1dkByQ?si=-Nt0V8y7pG83cjvWHauska, kiitos kun etsit tuollaisen đ„°đ€ minusta ainakin nĂ€yttÀÀ et pupu tykkÀÀ tuosta eikÀÀ oo stressaantunut đđ
Anonyymi kirjoitti:
Hauska, kiitos kun etsit tuollaisen đ„°đ€ minusta ainakin nĂ€yttÀÀ et pupu tykkÀÀ tuosta eikÀÀ oo stressaantunut đđ
Joođ vesikin on ihanan kirkasta, tuolla minĂ€kin polskuttaisin mielellĂ€niâșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ vesikin on ihanan kirkasta, tuolla minĂ€kin polskuttaisin mielellĂ€niâșïž
Niin on kirkasta, ois mukavaa Prinsessan kanssa uiskennella tuolla đ Uskon et kanssasi olisi oikein turvallista uida eikĂ€ Pupulle mitÀÀn kĂ€visi đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Niin on kirkasta, ois mukavaa Prinsessan kanssa uiskennella tuolla đ Uskon et kanssasi olisi oikein turvallista uida eikĂ€ Pupulle mitÀÀn kĂ€visi đ„°
Samoinđ„° sinunkin kanssa ei minulla olis huolen hĂ€ivÀÀđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Samoinđ„° sinunkin kanssa ei minulla olis huolen hĂ€ivÀÀđ€
Hihii, ei oiskaan đ€ Oiskohan joku uimapatja tai vastaava kiva missĂ€ voitas lilluađ
Anonyymi kirjoitti:
Hihii, ei oiskaan đ€ Oiskohan joku uimapatja tai vastaava kiva missĂ€ voitas lilluađ
Joo joku sellainen olisi hauskaâșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo joku sellainen olisi hauskaâșïž
Anonyymi kirjoitti:
Hah joođđ€ jos molemmille tuollaiset niin saat tulla kyllĂ€ sinne mun omaan leikkimÀÀnđ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Ai nyt toi nĂ€ky eritavalla, mulla tuli ensin joku sellanen leikkilinna tms. đ nyt nĂ€ky pupu-uimapatjađ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ai nyt toi nĂ€ky eritavalla, mulla tuli ensin joku sellanen leikkilinna tms. đ nyt nĂ€ky pupu-uimapatjađ€
Haha joo đ no voidaa me leikkilinnakii hommata âșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hah joođđ€ jos molemmille tuollaiset niin saat tulla kyllĂ€ sinne mun omaan leikkimÀÀnđ€đ€
Mieluusti tulisin đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Mieluusti tulisin đ„°
Saat toki tulla myös uimapatjallenikin kanssaniđ„°đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Se ois kyllĂ€ vielĂ€ mukavempaa kun se leikkilinna đ€đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Jeeđ
Mut sinne pitÀÀ sitten tietÀÀ tunnussana et pÀÀsee sisÀÀn! đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta kestÀÀkö sellainem virpoa ilman ettĂ€ se uppoaa đđ€
Anonyymi kirjoitti:
Mut sinne pitÀÀ sitten tietÀÀ tunnussana et pÀÀsee sisÀÀn! đđ
MikĂ€hĂ€n se sitten ois?đ€
Anonyymi kirjoitti:
Ja hih, en voi vĂ€lttyĂ€ ajatukselta kestÀÀkö sellainem virpoa ilman ettĂ€ se uppoaa đđ€
KyllĂ€ se varmaan alkaa painua pohjaa kohti, kun siinĂ€ on pÀÀllekĂ€in⊠hmm voihan siinĂ€ olla ensin vierekkĂ€in ja virittĂ€ydytÀÀn tunnelmaan, mutta sitten sitĂ€ varmaan tĂ€ytyy jatkaa mieluummin maan pÀÀllĂ€đ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
KyllĂ€ se varmaan alkaa painua pohjaa kohti, kun siinĂ€ on pÀÀllekĂ€in⊠hmm voihan siinĂ€ olla ensin vierekkĂ€in ja virittĂ€ydytÀÀn tunnelmaan, mutta sitten sitĂ€ varmaan tĂ€ytyy jatkaa mieluummin maan pÀÀllĂ€đ€đ€
Totta, turvallisempaa maan pinnalla ja varmasti paljon mukavampaakin đ patjalla olisi ihana olla ihan lĂ€hekkĂ€in ja halata ja pussata sinua đđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MikĂ€hĂ€n se sitten ois?đ€
Joku Puuilo-aiheinen ehkĂ€? đ
Anonyymi kirjoitti:
Joku Puuilo-aiheinen ehkĂ€? đ
Joo se voisi ollađ olisko âmorjensta pöytÀÀnâ hyvĂ€?đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joo se voisi ollađ olisko âmorjensta pöytÀÀnâ hyvĂ€?đđ
Olisi! đ
- Anonyymi
đ€đ€đđ sitten tuulettelisin sillĂ€ lumpeen lehdellĂ€ sinua ku oisit niin kuuma đ„”
Anonyymi kirjoitti:
đ€đ€đđ sitten tuulettelisin sillĂ€ lumpeen lehdellĂ€ sinua ku oisit niin kuuma đ„”
Mulla on kuuma sinun takia kun olet siinĂ€ ihan vieressĂ€, vielĂ€ halailet ja suukottelet niin arvaa lĂ€kĂ€hdynköđ„”đźâđšđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mulla on kuuma sinun takia kun olet siinĂ€ ihan vieressĂ€, vielĂ€ halailet ja suukottelet niin arvaa lĂ€kĂ€hdynköđ„”đźâđšđ
Hihih, edellee tÀÀ on osuva siihenkin tilanteeseen
https://youtu.be/0Ivvmkxghtw?si=ha-bA--H5FySLdXQ đ„°đ„° Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/0Ivvmkxghtw?si=ha-bA--H5FySLdXQ đ„°đ„°Hihiiđ€ olikos se niin ettĂ€ vitsa alkaa elĂ€mÀÀn? no mulla alkaa kyllĂ€ viuhka elĂ€mÀÀn siinĂ€ myösđźâđšđ§đ€
Anonyymi kirjoitti:
https://youtu.be/0Ivvmkxghtw?si=ha-bA--H5FySLdXQ đ„°đ„°Pupu hyvÀÀ yötĂ€â€ïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihiiđ€ olikos se niin ettĂ€ vitsa alkaa elĂ€mÀÀn? no mulla alkaa kyllĂ€ viuhka elĂ€mÀÀn siinĂ€ myösđźâđšđ§đ€
KyllĂ€hĂ€n siinĂ€ alkaisi vitsa elĂ€mÀÀn đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Pupu hyvÀÀ yötĂ€â€ïž
HyvÀÀ yötĂ€ Prinsessa â€ïž Tuun paikalleni jos sopii? đ„°
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ Prinsessa â€ïž Tuun paikalleni jos sopii? đ„°
Sopii ilman muutađ„° kĂ€y vaan siihenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sopii ilman muutađ„° kĂ€y vaan siihenđ€
đ°đ€đ€đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ«đđ€đ«¶đ»
đ«¶đŒđ„°đ«
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Huomenta ja helteistĂ€ perjantaitađ„”
Kiitos samoin! On helteinen, huhuh đ„”
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitĂ€ puuhailetđ°? đ€
En oikee mitÀÀn tĂ€nÀÀn, kunhan vaa oon đ entĂ€ sĂ€?
Anonyymi kirjoitti:
En oikee mitÀÀn tĂ€nÀÀn, kunhan vaa oon đ entĂ€ sĂ€?
Juuđ minĂ€ oon töissĂ€, pÀÀsen tunnin pÀÀstĂ€đźâđš
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi eei, tsemppiĂ€ vielĂ€ tuntiin sinne! đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Toivon ettei siellĂ€ oo liian kuuma ja muutenkin kaikki hyvinđ
Anonyymi kirjoitti:
Toivon ettei siellĂ€ oo liian kuuma ja muutenkin kaikki hyvinđ
SiellÀ tuo ilmastointi jakautuu ihan pÀin pyllyÀ. Toisessa pÀÀssÀ rakennusta on viileÀÀ, toinen pÀÀ on kuin sauna.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SiellÀ tuo ilmastointi jakautuu ihan pÀin pyllyÀ. Toisessa pÀÀssÀ rakennusta on viileÀÀ, toinen pÀÀ on kuin sauna.
Joo, onpa hölmöö et niin. Kummassa pÀÀssÀ sinÀ oot enempi?
Anonyymi kirjoitti:
Joo, onpa hölmöö et niin. Kummassa pÀÀssÀ sinÀ oot enempi?
Kummassakin pÀÀssĂ€ menen, edestakaisin niiden vĂ€liĂ€ đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kummassakin pÀÀssĂ€ menen, edestakaisin niiden vĂ€liĂ€ đ
Niin vĂ€hĂ€ veikkasinkii đ no hyvĂ€ et pÀÀsee toisee pÀÀhĂ€n vilvottelee đ
Anonyymi kirjoitti:
Niin vĂ€hĂ€ veikkasinkii đ no hyvĂ€ et pÀÀsee toisee pÀÀhĂ€n vilvottelee đ
NiimpĂ€đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
NiimpĂ€đ
Kuin meni työpĂ€ivĂ€? đ°
Anonyymi kirjoitti:
Kuin meni työpĂ€ivĂ€? đ°
Ihan hyvin, kiitos kysymĂ€stĂ€đ onko sulla ollut hyvĂ€ pĂ€ivĂ€?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ihan hyvin, kiitos kysymĂ€stĂ€đ onko sulla ollut hyvĂ€ pĂ€ivĂ€?
No ei ehkÀ oikee. VÀhÀn alakuloinen on ollut vointi.
Anonyymi kirjoitti:
Aijaađ oon mĂ€kin ollut alakuloinen⊠mutta olosuhteisiin nĂ€hden oon pĂ€rjĂ€nnyt hienosti. Kuten sinĂ€kinđ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Onko joku syy miksi olet alakuloinen vai onko vain yleisesti sellainen tunne?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onko joku syy miksi olet alakuloinen vai onko vain yleisesti sellainen tunne?
Ei oo syytÀ, ihan yleisesti. Varmaan tÀÀ hellekii.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Aijaađ oon mĂ€kin ollut alakuloinen⊠mutta olosuhteisiin nĂ€hden oon pĂ€rjĂ€nnyt hienosti. Kuten sinĂ€kinđ„ș
Kiitos ja hyvĂ€ kuulla et oot pĂ€rjĂ€nnyt đ«¶đŒđ«¶đŒ
Anonyymi kirjoitti:
Ei oo syytÀ, ihan yleisesti. Varmaan tÀÀ hellekii.
Joo. Ootko saanu yöllĂ€ nukuttuu, kun on ollu niin kuuma? sekin voi tuoda sellasta alakuloisuutta ja Ă€rtymystĂ€kin kun on liian vĂ€synyt kaikkeen. đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja hyvĂ€ kuulla et oot pĂ€rjĂ€nnyt đ«¶đŒđ«¶đŒ
Tarkoitan vain ettĂ€ vaikka on vaikeaa niin kaikesta selviÀÀ kyllĂ€đ«
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Tarkoitan vain ettĂ€ vaikka on vaikeaa niin kaikesta selviÀÀ kyllĂ€đ«
Joo, kiitos Prinsessa đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Joo, kiitos Prinsessa đ„°
HyvÀÀ yötĂ€ ja koitetaan saada unen pÀÀstĂ€ kiinniđ€, muakin valvottanut viimeaikoina. Viereeni on sinulla vapaa pÀÀsy, jos tahdotđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ ja koitetaan saada unen pÀÀstĂ€ kiinniđ€, muakin valvottanut viimeaikoina. Viereeni on sinulla vapaa pÀÀsy, jos tahdotđ„°
Tahdon đ„ș hyvÀÀ yötĂ€ ja nuku hyvin, tuun sinne đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Tahdon đ„ș hyvÀÀ yötĂ€ ja nuku hyvin, tuun sinne đ„°
Tuu tuuđ« hyvĂ€n yön halit ja pusutkin annanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiitosđ«đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta Prinsessa đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
PĂ€ivÀÀ ettĂ€ pĂ€tkĂ€htiđ€
Hihii đ tĂ€nÀÀn on vĂ€hĂ€ viileĂ€mpi keli ainaki tÀÀllĂ€, onko siellĂ€? đđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
PĂ€ivÀÀ ettĂ€ pĂ€tkĂ€htiđ€
Ja sain hyvĂ€t yöunet, tĂ€nÀÀ on parempi mieli. Kiitos kun huolehdit Pupuliinista đ€
Anonyymi kirjoitti:
Hihii đ tĂ€nÀÀn on vĂ€hĂ€ viileĂ€mpi keli ainaki tÀÀllĂ€, onko siellĂ€? đđ°
Suloinen oot kun sanot hihiiđ€ on ulkona vĂ€hĂ€n viileĂ€mpÀÀ nyt ja sateista, sisĂ€llĂ€ vaan on kuumađ„”
Anonyymi kirjoitti:
Ja sain hyvĂ€t yöunet, tĂ€nÀÀ on parempi mieli. Kiitos kun huolehdit Pupuliinista đ€
HyvĂ€ kuullađ ja tottakai huolehdin, haluan sinulle kaikkea hyvÀÀđ„șđ«¶đ»đ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvĂ€ kuullađ ja tottakai huolehdin, haluan sinulle kaikkea hyvÀÀđ„șđ«¶đ»đ„°
Olet niin kultainen ja ihana đ„șđ«¶đŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Suloinen oot kun sanot hihiiđ€ on ulkona vĂ€hĂ€n viileĂ€mpÀÀ nyt ja sateista, sisĂ€llĂ€ vaan on kuumađ„”
Hihii đ° joo kuuma on sisĂ€llĂ€. TÀÀllĂ€ tuulee jonkun verran ni se vilvottaa, kiva olla ulkona. Meren rannas vois olla mukavaa nyt.
Anonyymi kirjoitti:
Hihii đ° joo kuuma on sisĂ€llĂ€. TÀÀllĂ€ tuulee jonkun verran ni se vilvottaa, kiva olla ulkona. Meren rannas vois olla mukavaa nyt.
Ăsken kun astuin ulos niin oli kova tuulenpuuska, ihanan virkistĂ€vÀÀđ lĂ€htisin kanssasi rantaan tuulettumaanđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ăsken kun astuin ulos niin oli kova tuulenpuuska, ihanan virkistĂ€vÀÀđ lĂ€htisin kanssasi rantaan tuulettumaanđ
Jee đ€ ehkĂ€pĂ€ tuulenpuuska tuli tÀÀltĂ€ ku lumpeenlehteĂ€ heiluttelin đ°đ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Minulla on ihan hyvÀ vointi mut minun pÀÀ on kuin sumussa ja sitten mua heikottaa ja huimaa.
Anonyymi kirjoitti:
Jee đ€ ehkĂ€pĂ€ tuulenpuuska tuli tÀÀltĂ€ ku lumpeenlehteĂ€ heiluttelin đ°đ
Hihii aika tarmokkaasti heiluttelit kun tĂ€nne se yltÀÀ ja puissa humisee đ€đ
Anonyymi kirjoitti:
Minulla on ihan hyvÀ vointi mut minun pÀÀ on kuin sumussa ja sitten mua heikottaa ja huimaa.
On ollut helteisiÀ pÀiviÀ, se voi tulla siitÀ. Oletko juonut tarpeeksi ja syönyt?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii aika tarmokkaasti heiluttelit kun tĂ€nne se yltÀÀ ja puissa humisee đ€đ
Se on iso lumpeenlehti âșïžđ°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On ollut helteisiÀ pÀiviÀ, se voi tulla siitÀ. Oletko juonut tarpeeksi ja syönyt?
Ehkö vÀhÀ heikosti syönyt olen.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkö vÀhÀ heikosti syönyt olen.
Niin⊠kuumuuden takia ei vÀlttÀmÀttÀ ole ruokahluakaan.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin⊠kuumuuden takia ei vÀlttÀmÀttÀ ole ruokahluakaan.
Joo ei mulla ainakaa ole helteellĂ€ sellanen ruokahalu. đ° tĂ€nÀÀn söin kyllĂ€ lihapullii đ tarjoisin sinullekin đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Joo ei mulla ainakaa ole helteellĂ€ sellanen ruokahalu. đ° tĂ€nÀÀn söin kyllĂ€ lihapullii đ tarjoisin sinullekin đ„°
Namsđ kiva kun tarjoaisitđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Namsđ kiva kun tarjoaisitđ
MitĂ€ haluisit niiden kanssa mieluiten? Perunamuusia? đ°
Anonyymi kirjoitti:
MitĂ€ haluisit niiden kanssa mieluiten? Perunamuusia? đ°
Perunamuusi ja ruskeakastike sopivat ainakin erihyvinđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Perunamuusi ja ruskeakastike sopivat ainakin erihyvinđ
Niin sopivat đ teetkö ite ikinĂ€ lihapullii ruuaksi?
Anonyymi kirjoitti:
Niin sopivat đ teetkö ite ikinĂ€ lihapullii ruuaksi?
En yleensĂ€ tee, ostan valmiina. Mietin kyllĂ€ yks pĂ€ivĂ€ ettĂ€ olis kiva tehdĂ€ iteđ entĂ€ sinĂ€?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En yleensĂ€ tee, ostan valmiina. Mietin kyllĂ€ yks pĂ€ivĂ€ ettĂ€ olis kiva tehdĂ€ iteđ entĂ€ sinĂ€?
Joskus teen kuten tĂ€nÀÀn đđ°
Anonyymi kirjoitti:
Joskus teen kuten tĂ€nÀÀn đđ°
Varmasti tuli hyviĂ€đ„°đ°đ§đŒâđł
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Varmasti tuli hyviĂ€đ„°đ°đ§đŒâđł
Oli Pupun suunmukaisia đ ei varmasti mitÀÀn mestariteoksia mutta ihan hyviĂ€ đ Mutta niin ois sinunkii ruuat herkullisia ku oot itekii herkku đ€
Anonyymi kirjoitti:
Oli Pupun suunmukaisia đ ei varmasti mitÀÀn mestariteoksia mutta ihan hyviĂ€ đ Mutta niin ois sinunkii ruuat herkullisia ku oot itekii herkku đ€
On ne mestariteoksia kun ne ovat sinun tekemiĂ€siđ„°đ€
Ite oot herkkuđ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On ne mestariteoksia kun ne ovat sinun tekemiĂ€siđ„°đ€
Ite oot herkkuđ€ĂlĂ€ nyt kun Pupu punastuu đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei se mitÀÀn se on suloistađ€
Hihhih đ€đ€ Punaisena helottaa koko pupu đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihhih đ€đ€ Punaisena helottaa koko pupu đ
ViilennĂ€n sinua vĂ€hĂ€n sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€, jos se helpottaa sinuađ„°đđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
ViilennĂ€n sinua vĂ€hĂ€n sillĂ€ lumpeenlehdellĂ€, jos se helpottaa sinuađ„°đđ
Helpottaa, kiitos đ«¶đŒ tuntuu hyvĂ€ltĂ€ villojen vĂ€liin viilennys đ€€đ€€
Anonyymi kirjoitti:
Helpottaa, kiitos đ«¶đŒ tuntuu hyvĂ€ltĂ€ villojen vĂ€liin viilennys đ€€đ€€
SilitĂ€n, nuuskutan ja pusuttelen pehmeÀÀ ja lĂ€mpöistĂ€ turkkiasiđđ„°
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voi Pupu voisi nukahtaa siihen đ„șđ„° olet ihanin đ«¶đŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Herkkujen herkku ja kultaa sisĂ€ltĂ€ đ„șđ«¶đŒđ„°
Anonyymi kirjoitti:
Voi Pupu voisi nukahtaa siihen đ„șđ„° olet ihanin đ«¶đŒ
Nukahda vainđ„șđ voi sinua ihanintađ„°
Anonyymi kirjoitti:
Herkkujen herkku ja kultaa sisĂ€ltĂ€ đ„șđ«¶đŒđ„°
SinĂ€ olet kyllĂ€ niin kultainen myösđ„čđ€ ja tietenkin herkullinenđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nukahda vainđ„șđ voi sinua ihanintađ„°
Pupu alkaa kohta tuhista đŽđŽ HyvÀÀ yötĂ€ đ JÀÀ viereen nukkumaan đ«¶đŒ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SinĂ€ olet kyllĂ€ niin kultainen myösđ„čđ€ ja tietenkin herkullinenđ€
Kiitos, nyt pupu nukahtaa ihanaan silitykseesi đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Pupu alkaa kohta tuhista đŽđŽ HyvÀÀ yötĂ€ đ JÀÀ viereen nukkumaan đ«¶đŒ
HyvÀÀ yötĂ€ ja nuku hyvin, ihaninta on nukahtaa viereesiâ€ïž
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, nyt pupu nukahtaa ihanaan silitykseesi đ„°
đ„șđđ«¶đ»đ°đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ„șđđ«¶đ»đ°đ€
đđ„°đ«đŽ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mukavaa kun nyt ei ole niin kuuma nukkua. đ vaikka kuuma mies vieressĂ€ onkinđ€đ€
Joo, yöllÀ laitan munani sisÀÀsi
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Mukavaa kun nyt ei ole niin kuuma nukkua. đ vaikka kuuma mies vieressĂ€ onkinđ€đ€
EihÀn haittaa jos laukean sisÀÀn?
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihii, joo ei ollut niin kuuma ja nukuin hyvin đ€ Mukavaa pĂ€ivÀÀ kuumalle Prinsessalle đ
(Noi kaksi en ole sitten minÀ Pupu) Anonyymi kirjoitti:
Hihii, joo ei ollut niin kuuma ja nukuin hyvin đ€ Mukavaa pĂ€ivÀÀ kuumalle Prinsessalle đ
(Noi kaksi en ole sitten minĂ€ Pupu)Nukuin kanssa ihan hyvin viimeyönĂ€đ mukavaa pĂ€ivÀÀ sinullekin Pupunenđ„° ja tiesin heti kun nuo nĂ€in ettet se ole sinĂ€.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Nukuin kanssa ihan hyvin viimeyönĂ€đ mukavaa pĂ€ivÀÀ sinullekin Pupunenđ„° ja tiesin heti kun nuo nĂ€in ettet se ole sinĂ€.
Kiitos ja hyvĂ€ kun tiesit, en haluisi mitÀÀn pahaa simulle koskaan đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos ja hyvĂ€ kun tiesit, en haluisi mitÀÀn pahaa simulle koskaan đ„°
TiedĂ€n sen, olet niin sydĂ€mellinen ja huolehtiva ainađ„șđ€
Olin töissĂ€, nyt lepĂ€ilen vĂ€hĂ€n ja meinaa tulla uniâŠđŽ mitĂ€s Pupu on touhunnut?đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Olin töissĂ€, nyt lepĂ€ilen vĂ€hĂ€n ja meinaa tulla uniâŠđŽ mitĂ€s Pupu on touhunnut?đ€
Ota vaa nokoset đ MinĂ€ olin kylĂ€ssĂ€ sukulaisilla đ°
Anonyymi kirjoitti:
Ota vaa nokoset đ MinĂ€ olin kylĂ€ssĂ€ sukulaisilla đ°
Kiva kun olitđ kun herĂ€sin niin luulin ettĂ€ on aamuđ«ąđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kiva kun olitđ kun herĂ€sin niin luulin ettĂ€ on aamuđ«ąđ
Hihhih đ no sul on ollut sikeet unet đ
Anonyymi kirjoitti:
Hihhih đ no sul on ollut sikeet unet đ
Oliđ ihanaa kun sai vĂ€hĂ€n nukuttuađŽ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Oliđ ihanaa kun sai vĂ€hĂ€n nukuttuađŽ
On tosi kiva, kauneusunet vaikkei kaunein sellasia tarviikaan đ„°
Anonyymi kirjoitti:
On tosi kiva, kauneusunet vaikkei kaunein sellasia tarviikaan đ„°
Kauneinđł höpsönsöö ja Prinsessa punastuu tuollaisestađ«ą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Kauneinđł höpsönsöö ja Prinsessa punastuu tuollaisestađ«ą
Noo höpsönpöpsön vaa kauneimmalle ja ihanimmalle đđ„°
Anonyymi kirjoitti:
Noo höpsönpöpsön vaa kauneimmalle ja ihanimmalle đđ„°
Prinsessa helottaa ihan punaisena kun noin kehutđ§đ€
No sinĂ€ olet kaikista komein ja ihanin ikinĂ€đ„°- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Prinsessa helottaa ihan punaisena kun noin kehutđ§đ€
No sinĂ€ olet kaikista komein ja ihanin ikinĂ€đ„°Söpö oot kun helotat, hih đ viilentelen lumpeen lehdelle đ«¶đŒ ja kiitos kyllĂ€ pupukin helottaa nyt đł
Anonyymi kirjoitti:
Söpö oot kun helotat, hih đ viilentelen lumpeen lehdelle đ«¶đŒ ja kiitos kyllĂ€ pupukin helottaa nyt đł
Hihii helotetaan yhdessĂ€đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Molemmat naamat punasina đ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Onko sulla mitÀÀn suosikkielokuvaa? đ
Anonyymi kirjoitti:
Molemmat naamat punasina đ€
Sekin voisi mahdollisesti johtua jostain muustakin kuin pelkistĂ€ kehuistađ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
Onko sulla mitÀÀn suosikkielokuvaa? đ
Ei mulla oo, mĂ€ en hirveesti katso elokuviađ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Sekin voisi mahdollisesti johtua jostain muustakin kuin pelkistĂ€ kehuistađ€đ€
Totta! đ€đ€ hih, lĂ€mminhĂ€n siinĂ€ tulis kesĂ€helteellĂ€...
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ei mulla oo, mĂ€ en hirveesti katso elokuviađ
Okei joo đ
Anonyymi kirjoitti:
Totta! đ€đ€ hih, lĂ€mminhĂ€n siinĂ€ tulis kesĂ€helteellĂ€...
Nyt on onneksi viileÀÀ niin ei siinĂ€ niin kuuma tulisiđ€
kyllĂ€ siinĂ€ ainakin Prinsessan posket punottaisi muista syistĂ€ kun helteestĂ€đ€- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
kyllĂ€ siinĂ€ ainakin Prinsessan posket punottaisi muista syistĂ€ kun helteestĂ€đ€No niin Pupunkii posket đ„° eikĂ€ helteestĂ€ đ Alkais vitsaa vispaa ku siinĂ€ videoss Pupun jalka đ«ą
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Katsotko sĂ€ paljon ja mikĂ€ on lempparielokuva?đ
En mÀkÀÀn katso paljoa. EnkÀ vÀlitÀ yhtÀÀn mistÀÀn uusista elokuvista missÀ on kaikkia hienoja tappelukohtauksia tai vastaavia, minusta ne on tylsiÀ ja ikÀvÀÀ katsottavaa. Yleisesti tykkÀÀn elokuvista missÀ saa juonen puolesta jÀnnittÀÀ loppuun asti.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
kyllĂ€ siinĂ€ ainakin Prinsessan posket punottaisi muista syistĂ€ kun helteestĂ€đ€Mietin miten ihanalta tuntuisi olla ihan lĂ€hekkĂ€in kanssasi, ja kuinka pehmyt ihosi varmasti olisi đ€
Anonyymi kirjoitti:
No niin Pupunkii posket đ„° eikĂ€ helteestĂ€ đ Alkais vitsaa vispaa ku siinĂ€ videoss Pupun jalka đ«ą
Ja viuhka⊠no, sanoisin nĂ€in ettĂ€ siellĂ€kin olis yhtĂ€ mĂ€rkĂ€ keli kun vesisateen jĂ€ljiltĂ€đ€đ€
Anonyymi kirjoitti:
En mÀkÀÀn katso paljoa. EnkÀ vÀlitÀ yhtÀÀn mistÀÀn uusista elokuvista missÀ on kaikkia hienoja tappelukohtauksia tai vastaavia, minusta ne on tylsiÀ ja ikÀvÀÀ katsottavaa. Yleisesti tykkÀÀn elokuvista missÀ saa juonen puolesta jÀnnittÀÀ loppuun asti.
En minĂ€kÀÀn tykkÀÀ elokuvista missĂ€ ammutaan ja tapellaan (hihđammuuuđ)
Esimerkiksi jotkut kauhuelokuvat on ihan hyviĂ€ mielestĂ€ni, mutta jotkut on jotenkin niin pelottavia ettĂ€ inhottaa katsoađ- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ja viuhka⊠no, sanoisin nĂ€in ettĂ€ siellĂ€kin olis yhtĂ€ mĂ€rkĂ€ keli kun vesisateen jĂ€ljiltĂ€đ€đ€
Kiusottelet vitsaa tolla mielikuvalla đ€ se innostuu jo pelkĂ€stĂ€ ajatuksesta kovasti đ€
Anonyymi kirjoitti:
Mietin miten ihanalta tuntuisi olla ihan lĂ€hekkĂ€in kanssasi, ja kuinka pehmyt ihosi varmasti olisi đ€
On pehmyt ja lĂ€mminđ„° sinĂ€kin varmasti olet, sylisi olisi kuin turvasatama minulleđ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
On pehmyt ja lĂ€mminđ„° sinĂ€kin varmasti olet, sylisi olisi kuin turvasatama minulleđ„ș
Aww, onpa kauniisti sanottu đ„șđ„ș
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En minĂ€kÀÀn tykkÀÀ elokuvista missĂ€ ammutaan ja tapellaan (hihđammuuuđ)
Esimerkiksi jotkut kauhuelokuvat on ihan hyviĂ€ mielestĂ€ni, mutta jotkut on jotenkin niin pelottavia ettĂ€ inhottaa katsoađOn joo jotkut kauhuelokuvat hyviĂ€ 𫣠Yritin miettii mikĂ€ ois suosikki ni aika vaikea kyl sanoa. Harry Potteritkii on ihan hyvii đ
Anonyymi kirjoitti:
Kiusottelet vitsaa tolla mielikuvalla đ€ se innostuu jo pelkĂ€stĂ€ ajatuksesta kovasti đ€
Hihihđ vitsa ja viuhka innoittavat toisiaan ja ne olis kivaa yhdistÀÀđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihihđ vitsa ja viuhka innoittavat toisiaan ja ne olis kivaa yhdistÀÀđ€
No ois đ olisi ihanaa yhdistÀÀ ne ihan hitaasti alkuun.. đ€
Anonyymi kirjoitti:
On joo jotkut kauhuelokuvat hyviĂ€ 𫣠Yritin miettii mikĂ€ ois suosikki ni aika vaikea kyl sanoa. Harry Potteritkii on ihan hyvii đ
En kans suosikkia tiedĂ€, enkĂ€ niitĂ€kÀÀn paljon ole nĂ€hnyt erilaisia. MĂ€ en oo oikeen koskaan vĂ€littĂ€nyt Harry Pottereista enkĂ€ oo tajunnu mikĂ€ hypetys sen ympĂ€rillĂ€ on joillakiđ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
En kans suosikkia tiedĂ€, enkĂ€ niitĂ€kÀÀn paljon ole nĂ€hnyt erilaisia. MĂ€ en oo oikeen koskaan vĂ€littĂ€nyt Harry Pottereista enkĂ€ oo tajunnu mikĂ€ hypetys sen ympĂ€rillĂ€ on joillakiđ
No mÀkin opin vasta myöhemmÀl iÀllÀ et on ne ihan jees. Lapsena toki niitÀ ekoja tuli kateltua.
Anonyymi kirjoitti:
No ois đ olisi ihanaa yhdistÀÀ ne ihan hitaasti alkuun.. đ€
Voin kuvitella, se hyvĂ€ltĂ€ tuntuisiđ„°
Anonyymi kirjoitti:
No mÀkin opin vasta myöhemmÀl iÀllÀ et on ne ihan jees. Lapsena toki niitÀ ekoja tuli kateltua.
Joođ
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Joođ
Viime aikoina oon halunnu kattoo Titanicin đ ei oo tullu vaa telkkarist eikÀÀ oo sellasta suoratoistopalvelua missĂ€ se ois.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Voin kuvitella, se hyvĂ€ltĂ€ tuntuisiđ„°
Pupu haluisi et sinusta tuntuis hyvĂ€ltĂ€ đ„ș
Anonyymi kirjoitti:
Viime aikoina oon halunnu kattoo Titanicin đ ei oo tullu vaa telkkarist eikÀÀ oo sellasta suoratoistopalvelua missĂ€ se ois.
Se on hyvĂ€ elokuva kyllĂ€đ
Anonyymi kirjoitti:
Pupu haluisi et sinusta tuntuis hyvĂ€ltĂ€ đ„ș
Niin minĂ€kin haluaisin ettĂ€ sinusta myösđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Niin minĂ€kin haluaisin ettĂ€ sinusta myösđ€
Et voisi ikinĂ€ muulta kuin hyvĂ€ltĂ€ tuntua đ„°đ«¶đŒ
Anonyymi kirjoitti:
Et voisi ikinĂ€ muulta kuin hyvĂ€ltĂ€ tuntua đ„°đ«¶đŒ
Hihiđ„°đ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Hihiđ„°đ«¶đ»
Voihan mĂ€ihĂ€ kun sai vitsan villiksi vaan nyt đ«Ł
Anonyymi kirjoitti:
Voihan mĂ€ihĂ€ kun sai vitsan villiksi vaan nyt đ«Ł
SitĂ€ tĂ€ytyy varmaan kesyttÀÀ ja rauhoitellađ€ Prinsessa menee nyt suihkuun niin palaillaan asiaanâșïž
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
SitĂ€ tĂ€ytyy varmaan kesyttÀÀ ja rauhoitellađ€ Prinsessa menee nyt suihkuun niin palaillaan asiaanâșïž
Hih, no pitĂ€is kyl𫹠lĂ€mmÀÀ suihkua sinulle, se vaan viilliintyy enemmĂ€n kun ajatukseata đ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hih, no pitĂ€is kyl𫹠lĂ€mmÀÀ suihkua sinulle, se vaan viilliintyy enemmĂ€n kun ajatukseata đ
EnemmĂ€n ajatuksesta siis đ«ąđ°
Anonyymi kirjoitti:
Suihku virkisti, nyt olen puhdas pulmunenđ€đż
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Suihku virkisti, nyt olen puhdas pulmunenđ€đż
Oihđđ Puhu haluaisi silittÀÀ puhtaita hiuksiasi ja tuoksutella raikasta Prinsessaa đ„°
Anonyymi kirjoitti:
Oihđđ Puhu haluaisi silittÀÀ puhtaita hiuksiasi ja tuoksutella raikasta Prinsessaa đ„°
đ„°đ„° tuoksunkin nyt hyvĂ€lle ja raikkaalle, tykkĂ€isin silityksestĂ€si ja nuuhkuttelustađ«¶đ»
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
đ„°đ„° tuoksunkin nyt hyvĂ€lle ja raikkaalle, tykkĂ€isin silityksestĂ€si ja nuuhkuttelustađ«¶đ»
EntĂ€s pusuista tykkĂ€isitkö? đ maistutkin raikkaalle ja makealle niinkuin aina đ€
Anonyymi kirjoitti:
EntĂ€s pusuista tykkĂ€isitkö? đ maistutkin raikkaalle ja makealle niinkuin aina đ€
Tottakai tykkĂ€isinđ„° sinĂ€kin maistut hyvĂ€ltĂ€đđ€
Anonyymi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ ja nukutaan oikein hyvin, minĂ€ lĂ€hetĂ€n tÀÀltĂ€ paljon haleja ja pusuja Pupulleđ€đâ€ïžđ€
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
HyvÀÀ yötĂ€ ja nukutaan oikein hyvin, minĂ€ lĂ€hetĂ€n tÀÀltĂ€ paljon haleja ja pusuja Pupulleđ€đâ€ïžđ€
HyvÀÀ yötĂ€ ja haleja sinne myös đ„°đ€
Kuka on pupu?
- Anonyymi
Pupu on Jani
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupu on Jani
Ja prinsessađ€ŁđȘ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pupu on Jani
Ei todellakaan ole.
KyllĂ€ ne typerykset tĂ€nne osasivat, onneksi niitĂ€ kommentteja on poistettuđ©
- Anonyymi
Ei toi sun ja puppelin lÀssytyskÀÀn ihan tÀyspÀistÀ ole.
Anonyymi kirjoitti:
Ei toi sun ja puppelin lÀssytyskÀÀn ihan tÀyspÀistÀ ole.
MitÀ se sulle kuuluu?! se ei ainakaan loukkaa ketÀÀn.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
MitÀ se sulle kuuluu?! se ei ainakaan loukkaa ketÀÀn.
Loukkaa tÀyspÀisiÀ ihmisiÀ.
Prinsessasi kirjoitti:
Ookoo, miten?
Mun mielestÀ toi pupu juttu on kiva. Kun saatais muillekin palstan naisille oma pupu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Loukkaa tÀyspÀisiÀ ihmisiÀ.
Sinua ei siis loukkaa;)sivusta
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mun mielestÀ toi pupu juttu on kiva. Kun saatais muillekin palstan naisille oma pupu.
SĂ€ voit alkaa sellaiseks puppelipojaks iteki.
- Anonyymi
Prinsessasi kirjoitti:
Ookoo, miten?
Ei loukkaa ketÀÀn. ĂlĂ€ kuuntele noita vammasia.
- Anonyymi
jalkapalli-ohje3lmakin.... mutta jos m4e3ne34 nukkumaan 4et6tÀ vvain lakana pÀÀllÀ viilentÀÀ.
- Anonyymi
Kaöö4 %pibamÄe3r'-
- Anonyymi
TeillÀ on nyt uus hehku ja nallu tÀssÀ.
- Anonyymi
tuollainen kai tyttöjenkin miwelwestrÀ hassua joku jÀÀtelö ripahtanut yöllÀ lattialle.
- Anonyymi
MitÀ lÀssytystÀ
- Anonyymi
SusitrolliĂ€ijĂ€ muuttui jĂ€lleen prinsessaks ja lĂ€htee avaruusraketilla kuuhun đŠđŠđđ€Łđ€Łđ€Łđ€Ł
Ketjusta on poistettu 19 sÀÀntöjenvastaista viestiÀ.
Luetuimmat keskustelut
- 1006464
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
MitÀhÀn Darwin sanoisi nÀistÀ 4 suomalaisesta, jotka kÀvivÀt Haparandan puolella nÀyttÀmÀssÀ, kuinka Suomi auto kulkee t303873törniölÀiset kaaharit haaparannassa
isÀpapan autolla kaahatta 270 km/h metsÀÀn https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283250SitÀ saa mitÀ tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3761764- 331408
- 271340
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elÀmÀn
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli SyrjÀlÀ, 20, ehti asua ensi471013Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi vÀsynyt. Mut ikÀvÀ on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11976Perttu Sirviö laukoo tÀydestÀ tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiÀ "Pari mÀtÀÀ munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa kÀydÀ kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisÀltöpaljastuksia: https:11900- 42879