Nyt jos sä katkera hullu

Anonyymi-ap

et lopeta tätä kaikkea kiusantekoa niin otan yhteyttä poliisiin ja mulla on paljon todisteita!! Ja nyt ottasin hyvinkin tosissaan, sä maksat tästä vielä, ellet lopeta just tällä sekunnilla!! Enää en montaa päivää katsele tuota touhua!!

32

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sä maksat kaikki viedyt rahat ja vielä kivut, kärsimykset ja mun terveyden, jos ei sana kuulu niin poliisin sana kuuluu!!

      • Anonyymi

        Viikko aikaa katua tai mä lähetän kaikki jutut tutkintaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikko aikaa katua tai mä lähetän kaikki jutut tutkintaan!!

        Ja sen jälkeen sä joudut linnaan aika pitkäksi aikaan niiden muiden korvausten lisäksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen jälkeen sä joudut linnaan aika pitkäksi aikaan niiden muiden korvausten lisäksi.

        vielä voin harkita anteeksi antoa jos lopetat nyt justiinsa!!


      • Anonyymi

        Tuosa tapauksessa ei ainakaan mulle miks et ilmottan jo ajat si poliisille jos kerta sulta varasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viikko aikaa katua tai mä lähetän kaikki jutut tutkintaan!!

        Mitkä jutut? 🫣😅😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä jutut? 🫣😅😁

        Hymy hyytyy vielä.


    • Anonyymi

      Tää asunnon omistaja on muuten pankilla toimitusjohtajana että aika nopeaa setvii nää jutut kyllä ja haluaa auttaa!!

      • Anonyymi

        Kiusaaja nainen on hoivakodissa asukkaana ja nukkuu nyt . Sai kovan tällin päähän ja luuli olevansa miss märkä t-paita 2024. :)paita oli kyllä märkä kun pissapussi räjähti ..liukastui ja löi päänsä.


      • Anonyymi

        Ei se silti tarkoita et se mitään nopsaa selvii vaik on pankilla toimarina ni ei takaa et osaa yhtään mitään pankiskin kun on ne virkailijat jotka sen työn tekee toimarit taida monessakaan lafkassa tehdä muuta kun sitä konttorin penkkiä kuluttaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiusaaja nainen on hoivakodissa asukkaana ja nukkuu nyt . Sai kovan tällin päähän ja luuli olevansa miss märkä t-paita 2024. :)paita oli kyllä märkä kun pissapussi räjähti ..liukastui ja löi päänsä.

        Alempana se syyllinen oli M mies, onko se siis mies-nainen vai mikä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alempana se syyllinen oli M mies, onko se siis mies-nainen vai mikä?

        Mies se on. T. Ap


    • Anonyymi

      😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Sun nauru loppuu lyhyeen, ja nyt olen tosissani. Todisteet on varmat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nauru loppuu lyhyeen, ja nyt olen tosissani. Todisteet on varmat.

        No mitä sä sit vielä täälä ruikutat vie poliisille vai eikö ne ottankaa sua vakavasti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sun nauru loppuu lyhyeen, ja nyt olen tosissani. Todisteet on varmat.

        Olisit ottanut jo.. poliiseilla uhkailijoilla on usein itsellään vähän isompia ongelmii


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit ottanut jo.. poliiseilla uhkailijoilla on usein itsellään vähän isompia ongelmii

        Etkö tollo parempaa keksi


    • Anonyymi

      Kelle tämä on osoitettu, mistä voit tunnistaa itsesi, olet erehtynyt. Laita suora viesti, niin menee perille. Uhkailukin on laitonta, syylistytkö itse?

      • Anonyymi

        Tämän jälkeen tämä kaikki on pientä. Hän on varastanut multa monta tuhatta (ainakin yhden tonnin) rahaa ja sen lisäksi kiusaa hengiltä myrkkyttämällä minua. Hän kulkee siis kotonani laittamassa psuaineita ja muita myrkykyllisiä aineita mun ruokiin. Ja sen lisäksi vartalon ja hiustenpesuaineisiin sekoittelee silleen että ei meinaa hiuksetkaan enää lähteä puhtaaksi kun sekaan on sotkettu hoitoainetta mielin määrin. Joudun kantamaan nekin mukanani nykyään. Eikä tässäkään vielä kaikki ollut. Hän fantasioi siitä että minut jouduttaisiin katetroimaan, en voisi käydä vessassa enää normaalisti. Ja seuraa siis mua ihan kokojan kaikkialta jotta osaa sitten tulla tänne heti kun poistun kotoa.

        Hän on M mies P-Pohjanmaalta.


      • Anonyymi

        Luultavasti se ihte ihtelleen mesoaa mu laitetaan vähä lisää vettä myllyyn jos siittä tulis soljuvampaa on kai tuo mitä harrastaa eräänlainen uhkailun muoto mu jotakuta se kai enämpi yrittää kiristää tekemään niin kui itse tahtoo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti se ihte ihtelleen mesoaa mu laitetaan vähä lisää vettä myllyyn jos siittä tulis soljuvampaa on kai tuo mitä harrastaa eräänlainen uhkailun muoto mu jotakuta se kai enämpi yrittää kiristää tekemään niin kui itse tahtoo

        Se että sä laitat lisää vettä myllyyn tekee vaan sen että jäät paremmin nalkkiin ja ihan pian ja ihan itsekseen jo!! alkaa jo muutkin uskomaan!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän jälkeen tämä kaikki on pientä. Hän on varastanut multa monta tuhatta (ainakin yhden tonnin) rahaa ja sen lisäksi kiusaa hengiltä myrkkyttämällä minua. Hän kulkee siis kotonani laittamassa psuaineita ja muita myrkykyllisiä aineita mun ruokiin. Ja sen lisäksi vartalon ja hiustenpesuaineisiin sekoittelee silleen että ei meinaa hiuksetkaan enää lähteä puhtaaksi kun sekaan on sotkettu hoitoainetta mielin määrin. Joudun kantamaan nekin mukanani nykyään. Eikä tässäkään vielä kaikki ollut. Hän fantasioi siitä että minut jouduttaisiin katetroimaan, en voisi käydä vessassa enää normaalisti. Ja seuraa siis mua ihan kokojan kaikkialta jotta osaa sitten tulla tänne heti kun poistun kotoa.

        Hän on M mies P-Pohjanmaalta.

        Mistähän täältä p-p alueelta m on ? Ja millä tavalla on varastanut rahat ? Jotenkin hyvin hämmentävä juttu kyllä on tämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luultavasti se ihte ihtelleen mesoaa mu laitetaan vähä lisää vettä myllyyn jos siittä tulis soljuvampaa on kai tuo mitä harrastaa eräänlainen uhkailun muoto mu jotakuta se kai enämpi yrittää kiristää tekemään niin kui itse tahtoo

        Alkaa jo naapuritkin ihmetellä miksi vien tavaraa autoon kun lähden kävellen jonnekin joten seuraavat varmasti tarkemmalla silmällä kuka täällä kulkee ja millä asialla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Alkaa jo naapuritkin ihmetellä miksi vien tavaraa autoon kun lähden kävellen jonnekin joten seuraavat varmasti tarkemmalla silmällä kuka täällä kulkee ja millä asialla.

        Et sitten vaivautunut vastaamaan mistäpäin.
        Jos tuollaista on niin voisi kai enempikin kertoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et sitten vaivautunut vastaamaan mistäpäin.
        Jos tuollaista on niin voisi kai enempikin kertoa.

        Pieni K kaupunki


    • Anonyymi

      No otappa kuul poliisiin yhteyttä siittä onkin jo aikaa kun olen viimeks päässynä poliisin kanssa jutskaan silloi kun kulki hesas töisä ni keskimäärin kai kolmesti vuoteen sai jutskata poliisin kanssa ai jostai syystä

      • Anonyymi

        Ja ihan siskon mies jo osaa mun tietokoneen tutkia kauttaaltaan ja saa sun ip osotteen selville. . Mä hankin sulle lähestymiskiellon ihan varmasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ihan siskon mies jo osaa mun tietokoneen tutkia kauttaaltaan ja saa sun ip osotteen selville. . Mä hankin sulle lähestymiskiellon ihan varmasti.

        Vaikka tuskin sinä koska hän ei tietääkseni ole missään hesoissa ollut töissä, pienessä kaupungissa asunut koko ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka tuskin sinä koska hän ei tietääkseni ole missään hesoissa ollut töissä, pienessä kaupungissa asunut koko ikänsä.

        Mistäs tiedät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistäs tiedät

        No oikeaastaan en koska en luota mihinkään mitä sanoi. Paitsi siihen että oli koiria talossa ja ase sängyn alla kun ne omin silmin näin.


    • Anonyymi

      Piti erokin ottaa ku ei tältä kiusaamiselta varmaan ollut enää aikaa parisuhteelle. On nyt eronnut. Tai sitten tämäkin nainen viimein huomasi totuuden.

      • Anonyymi

        Sä vaan lämpimiksesi koitat maalailla jotain.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      117
      2595
    2. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      255
      1138
    3. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      86
      1094
    4. Taas kuoli kuortaneella

      Mitä tapahtui kuhinoilla kun auton alle jäi ja kuoli 66.
      Kuortane
      8
      1044
    5. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1001
    6. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      12
      930
    7. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      63
      913
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      28
      881
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      41
      822
    10. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      33
      782
    Aihe