Syistä ja seuraamuksista ei voida puhua

Anonyymi-ap

Ihan yllätyksenä tuli nyrkistä ja se on kaikkien miesten vika. Nainen ei saa itse valita suomessa puolisoaan ja monesti hänet pakkonaitetaan väkivaltaiselle miehelle? Miksi naiset eivät ota vastuuta omasta valinnnastaan, tarjolla oli varmasti sata hyvää miestä ja valitsivat sen paskan joka on väkivaltainen. Hyvänä miehenä ei jaksa kuunnella sitä naisten uikutusta, hei itse valitsit ja oli jännämies? Ei ole hyvien miesten ongelma jos suomessa naiset tekee paskoja valintoja?

6

303

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noinhan se on.

Kun naisen ensimmäiseksi mieheksi valikoituu vaikkapa väkivaltainen jännämies, niin kaikki miehet on naisten mielestä sellaisia vaikka nainen ei edes katso niihin kiltteihin ja kunnollisiin päin.

Tai sitten kun nainen on raskautunut jollekin jännämiehelle ja jännämies on lähtenyt lätkimään lapsen ollessa pieni, niin nämä kunnolliset kilttimiehet halutaan ikään kuin vastuuseen naisen omista valinnoista. Päivälehdissä yh-äidit valittavat kun eivät saa enää ketään, koska niitä kunnollisia kilttimiehiä ei kiinnosta yh-äidit.

• Anonyymi

Usein naisten suusta kuulee myös kuinka kaikki miehet haluavat vain seksiseuraa vaikka naiset itse menevät ulkonäkö edellä ja tavoittelevat jotain mallimiehiä, jotka sitten kelpuuttavat nämä naiset vain seksiin.

Ne kunnolliset ja tavallisen näköiset kilttimiehet ei naisia kiinnosta. Kuitenkin tämä voidaan muotoilla muotoon "kaikki miehet" mikä tarkoittaa naisten kielellä sitä, että naiset eivät saa niitä halumiaan miehiä parisuhteeseen.

• Anonyymi

Jännämies on henkilö joka ei pärjää yhteiskunnassa sen säännöillä. Yleensä päätyy vetämään jotkut naurettavat liivit päällensä ja luulevansa olevansa jossain ruokaketjun huipulla. Todellisuudessa vankilassa melkein jatkuvasti ja tuhoaa näin elämänsä ja ehkä monen muunkin siinä samalla.

• Anonyymi

Juu, eihän lyöminen tietenkään sen lyöjän vika ole.

• Anonyymi

Sama homma kun nainen on raskautunut väkivaltaiselle jännämiehelle ja jännämies on lähtenyt lätkimään ja nainen on jäänyt yksin pienten lasten kanssa.

Sitten naiset valittavat kun eivät löydä enää ketään eli naiset eivät ota vastuuta omista valinnoistaan.

• Anonyymi

Naiset on sellaisia jotka eivät järjellä ja logiikalla tee juuri mitään. He valitsevat kaikki tunteella. Jännämies voi saada pöksyt kastumaan ja nainen tykkää monesti olla huonosti kohdeltu ja vängätä jostain. Sitten tuleekin välillä selkään ja mies kohtelee muutenkin kuin paskaa. Silti siinä vaan roikutaan. Haaveillaan että mies muuttuisi hyväksi mutta jos näin kävisi nainen ei olisi miehen kanssa vaan hakisi taas jostain toisen sekopään. Nainen laittaa itse kapuloita omien rattaiden eteen ja ei se ei ole miesten vika. Töissä naiset asemasta riippumatta alistuvat miehille eivätkä hoida sitä omaa tehtäväänsä ja toinen vaihtoehto kun ovat niin paniikissa työnjohtajana on se etteivät pysty keskustelemaan mistään asiasta ilman että huutava raivoissaan koska ovat niin peloissaan että joku huomaa miten tuhnuja ovat. Naiset ovat yliempaattisia ja ovat sillä pilanneet esim kirkon. He ovat lähteneet myötäilemään kaikkia mikä ei herätä kenessäkään minkäänlaista kunnioitusta ja ihmiset eroaa kirkosta. Vihervasemmistoon kuuluminen kertoo että sinulla yleensä naisella ei ole oikeanlaista käsitystä maailman toiminnasta ja elämästä. On myös naismaisia miehiä jotka komppaavat naisia en tiedä miksi mutta ehkä se on heidän luusereiden ainoa tapaa saada joltain naiselta. Testosteroniarvot heillä tuskin on kunnossa. Ovat aina hinteliä seinähullun näköisiä tai sitten moniongelmaisia palleroita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      4
      2447
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1617
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1356
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      156
      1181
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1095
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      113
      1082
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1044
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1041
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      909
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      882
    Aihe