Sinkut palstalle tulee jatkuvasti uusia aloituksia

Anonyymi-ap

Joillekin palstoille hyvin harvoin. Miksi niin?

41

297

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Varmaan sen takia, kun muut palstat on paskottu pelkällä haukkumisella ja trollaamisella.
      Ei kukaan normaali sellaista jaksa.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Viihde on hyväksi, sanoi Annikki Lomax, kun pisati lomaksi.

      t. Reijo-Annikki .Lomax.

    • Anonyymi

      Me ollaan aktiivisia, siitä se johtuu.

    • Anonyymi

      Joku nostaa vanhoja aloituksia, niin se näyttää siltä.
      Viimeviikkoina on ollut vähän aiheita, joista kiinnostaisi keskustella ja on paljon muutakin tekemistä

    • Tänne palstalle on kerääntynyt joukko hyviä keskustelijoita. Puhutaan asiaa ja asian vierestä, keskustellaan, perustellaan, tarkastellaa monelta kantilta, sekä vaihdetaan mielipiteitä. Joskus olemme eri mieltä, toisinaan samaa mieltä, silti aina huomaavaisesti ja kohteliaasti. Se on tämän palstan idea. 😇

      • Anonyymi

        Ei muuta kun uusia mukavia aloituksia niin ikävät menevät yhä vain kauemmas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei muuta kun uusia mukavia aloituksia niin ikävät menevät yhä vain kauemmas.

        Hyvä niin. Ne vanhat ja ikävät ketjut hautautuvat uusien ketjujen alle, eikä niitä jää kukaan kaipaamaan.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Hyvä niin. Ne vanhat ja ikävät ketjut hautautuvat uusien ketjujen alle, eikä niitä jää kukaan kaipaamaan.

        Tosin niitä voi joku kommentoida ja ne tulevat sitten uudestaan esiin.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Hyvä niin. Ne vanhat ja ikävät ketjut hautautuvat uusien ketjujen alle, eikä niitä jää kukaan kaipaamaan.

        Vähän niin kuin galaksit etääntyvät maailmankaikkeuden laajetessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tosin niitä voi joku kommentoida ja ne tulevat sitten uudestaan esiin.

        Totta. Harmi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vähän niin kuin galaksit etääntyvät maailmankaikkeuden laajetessa.

        Kyllä. Kuin avaruusromut, ne syöksyvät mustaan aukkoon (ikuiseen pimeyteen).
        Poissa silmistä, poissa mielestä.


      • Anonyymi
        tosi.typy kirjoitti:

        Hyvä niin. Ne vanhat ja ikävät ketjut hautautuvat uusien ketjujen alle, eikä niitä jää kukaan kaipaamaan.

        Miks joku on väittänyt sun olevan oikeasti mies?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miks joku on väittänyt sun olevan oikeasti mies?

        On vaikea ymmärtää trollien motiiveja. Ehkä se haluaa kiusata, nolata, ilkeillä, huomiota, jne? EOS


    • Anonyymi

      Ikävä-palstalle tulee joka tunti uusia aloituksia kaivatuista henkilöistä.

    • Anonyymi

      Siellä, missä on vapaita naisia, sinne tunkeutuvat vonkaavat seuramiehet.

      • Anonyymi

        En hae niitä täältä.


    • EI tuo ikäväpalsta jää yhtään huonommaksi. Muilla sen sijaan ei ole juuri mitään aloituksia. Mutta ikävässä on kyllä paljon haukkumista ja sekoilua, ilman järjen häivääkään.

      • Tuossa olet ihan oikeassa. Ikävässä ei keslustella kuten täällä sinkuissa. Siellä on myös trolleja enemmän.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Tuossa olet ihan oikeassa. Ikävässä ei keslustella kuten täällä sinkuissa. Siellä on myös trolleja enemmän.

        Niin on. Välillä tuntuu että muuta olekaan, ja joku tai jotkut sielä syyttävät minuakin trollaamisesta. Ihan helvetin ärsyttäviä. Ja miksi just ikävä palstalla? Mikä siinä paikassa nyt on niin erityistä tämmöseen... Kai siellä stalkkaavat että ketäs nyt kaipaillaan ja sitten alkaa juorut levitä ympäri kyliä. Ihminen on kyllä susi toiselle.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin on. Välillä tuntuu että muuta olekaan, ja joku tai jotkut sielä syyttävät minuakin trollaamisesta. Ihan helvetin ärsyttäviä. Ja miksi just ikävä palstalla? Mikä siinä paikassa nyt on niin erityistä tämmöseen... Kai siellä stalkkaavat että ketäs nyt kaipaillaan ja sitten alkaa juorut levitä ympäri kyliä. Ihminen on kyllä susi toiselle.

        Toiset tulevat tänne palstoille vain kiusaamaan huvikseen. Viihdyttääkseen itseään.

        Ite eksyin ihan uteliaisuuttani samasta syystä tänne suomi 24 sivustolle.
        Eli työpaikallani muutama ihminen kävi kiusaamassa porukalla täällä, ja kiinnostuin mitä he oikein puuhastelivat täällä ja siten eksyin tänne 12 vuotta sitten.

        Ja muutama vuosi sitten löysin sinkut.. ja jäin koukkuun. Täällä oikeasti syntyy keskustelua. Aitoa mielipiteiden vaihtamista.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Toiset tulevat tänne palstoille vain kiusaamaan huvikseen. Viihdyttääkseen itseään.

        Ite eksyin ihan uteliaisuuttani samasta syystä tänne suomi 24 sivustolle.
        Eli työpaikallani muutama ihminen kävi kiusaamassa porukalla täällä, ja kiinnostuin mitä he oikein puuhastelivat täällä ja siten eksyin tänne 12 vuotta sitten.

        Ja muutama vuosi sitten löysin sinkut.. ja jäin koukkuun. Täällä oikeasti syntyy keskustelua. Aitoa mielipiteiden vaihtamista.

        Niin tulee, ja voin kuvitella että ne ihmiset ovat sellaisia jotka tietävät keitä täällä käy.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin tulee, ja voin kuvitella että ne ihmiset ovat sellaisia jotka tietävät keitä täällä käy.

        Ymmärtääkseni kaikki eivät todellakaan ole tietoisia keitä täällä käy.
        Muistatko lapsena kun tehtiin pilapuheluita?
        Soitettiin jollekin randomille vaikka puhelinluettelosta.. sama ilmiö tuotuna nykyaikaan.

        Viihdykettä. Heh, heh ja heko heko -viihdykettä. Lapsellista ja epäkypsää toimintaa. Sitä se on.

        Kukaan täysjärkinen ei trollaa siten.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Ymmärtääkseni kaikki eivät todellakaan ole tietoisia keitä täällä käy.
        Muistatko lapsena kun tehtiin pilapuheluita?
        Soitettiin jollekin randomille vaikka puhelinluettelosta.. sama ilmiö tuotuna nykyaikaan.

        Viihdykettä. Heh, heh ja heko heko -viihdykettä. Lapsellista ja epäkypsää toimintaa. Sitä se on.

        Kukaan täysjärkinen ei trollaa siten.

        No ei ainakaan luulis enää keski-ikäisten harrastus olevan...


      • mustasusi kirjoitti:

        No ei ainakaan luulis enää keski-ikäisten harrastus olevan...

        Niinhän sitä luulisi.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Niinhän sitä luulisi.

        Onhan sitä hyvin epäkypsiä ihmisiä ihan missä iässä tahansa, ja voi olla myös hyvin kypsiä ihmisiä jo nuorella iällä... Mikään ei ole mustavalkoista. Kun ihmiset enemmän harrastais ajattelua ja itsetutkiskelua. Olisivat yksin omissa oloissaan pitkään ja kuuntelisivat omia ajatuksiaan.


      • mustasusi kirjoitti:

        Onhan sitä hyvin epäkypsiä ihmisiä ihan missä iässä tahansa, ja voi olla myös hyvin kypsiä ihmisiä jo nuorella iällä... Mikään ei ole mustavalkoista. Kun ihmiset enemmän harrastais ajattelua ja itsetutkiskelua. Olisivat yksin omissa oloissaan pitkään ja kuuntelisivat omia ajatuksiaan.

        Omien ajatuksien kuunteleminen on liikaa vaadittu nykypäivänä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Omien ajatuksien kuunteleminen on liikaa vaadittu nykypäivänä.

        Aivan totta. Ihan liikaa informaatiotulvaa, ollut jo vuosi kausia. Minä en enää jaksa edes uutisia katsoa. Ihan tullut joku kyllästymispiste kaikkeen hälinään täällä. Mutta nuoret vaan jaksaa tiktokkejansa... Kyllä minäkin välillä instan avaan ja nauran meemeille vedet silmissä, mutta en koko päivää jaksa. Olenkin ihan pappa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Aivan totta. Ihan liikaa informaatiotulvaa, ollut jo vuosi kausia. Minä en enää jaksa edes uutisia katsoa. Ihan tullut joku kyllästymispiste kaikkeen hälinään täällä. Mutta nuoret vaan jaksaa tiktokkejansa... Kyllä minäkin välillä instan avaan ja nauran meemeille vedet silmissä, mutta en koko päivää jaksa. Olenkin ihan pappa.

        Sinä mikään pappa ole.. mies parhaassa iässä.
        Elät vaan eri aikakautta kuin nuoret. Noin sen kuuluukin mennä.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Sinä mikään pappa ole.. mies parhaassa iässä.
        Elät vaan eri aikakautta kuin nuoret. Noin sen kuuluukin mennä.

        Ei vaan kiinnosta elää tämmöstä aikakautta yhtään. Ei ole minua varten tämä.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan kiinnosta elää tämmöstä aikakautta yhtään. Ei ole minua varten tämä.

        Etkö sä enää tykkää Kirsistä joka pitää sua mukavana miehenä


      • mustasusi kirjoitti:

        Ei vaan kiinnosta elää tämmöstä aikakautta yhtään. Ei ole minua varten tämä.

        No voi.. harmi sinulle.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        No voi.. harmi sinulle.

        Niin todellakin on. Nuoruuus meni ihan liian nopeasti ohi. Tässä enää mitään iloa mistään saa.


      • mustasusi kirjoitti:

        Niin todellakin on. Nuoruuus meni ihan liian nopeasti ohi. Tässä enää mitään iloa mistään saa.

        Pahoillani ole puolestasi jos noin koet. Ollaan samanikäisiä ja itse koen eläväni elämäni parasta aikaa.


      • Pikku-pirpana kirjoitti:

        Pahoillani ole puolestasi jos noin koet. Ollaan samanikäisiä ja itse koen eläväni elämäni parasta aikaa.

        Helppohan sun on sanoa. Sinä saat miestä. Oot tyytyväinen johonkin normielämään, marjanpoimimisineen ja sienestäisineen. Tykkäät keski-ikäsen elämästä. Minä en tykkää.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Helppohan sun on sanoa. Sinä saat miestä. Oot tyytyväinen johonkin normielämään, marjanpoimimisineen ja sienestäisineen. Tykkäät keski-ikäsen elämästä. Minä en tykkää.

        Musta on mukaavaa keski-ikäisenä nähdä ystäviä ja viettää heidän kanssa aikaa. Etkö sä tykkää jani sun ystävistä. Käydä ulkona ja syömässä esim


      • mustasusi kirjoitti:

        Helppohan sun on sanoa. Sinä saat miestä. Oot tyytyväinen johonkin normielämään, marjanpoimimisineen ja sienestäisineen. Tykkäät keski-ikäsen elämästä. Minä en tykkää.

        Öhöm.. marjassa olen käynyt lapsena viimeksi ja sienet.. ei tarvii olla mikään täti vaikka onkin täti-ikäinen. Asenne ratkaisee.


    • Jotkut spämmimällä saa tämän aktiiviseksi, mutta on täällä taustalla ihan fiksuja keskustelijoitakin ja ihan hyviä ajatuksia herättäviä aloituksia.

      • Toki niin, ja onneksi onkin. Muuten olisin jättänyt tän paikan ihan kauan sitten.


      • mustasusi kirjoitti:

        Toki niin, ja onneksi onkin. Muuten olisin jättänyt tän paikan ihan kauan sitten.

        Niin. Ei kaikki kommentit miellytä, mutta joskus joku osaa kirjoittaa asialliseen sävyyn rakentavaa kritiikkiä ja siitä voi saada mahdollisuuden nähdä samaa asiaa toisesta näkökulmasta. Eli oppia.

        Sehän tälläisen alustan suola onkin. Siksi mä tästä tykkään. 😁


      • Disseisback kirjoitti:

        Niin. Ei kaikki kommentit miellytä, mutta joskus joku osaa kirjoittaa asialliseen sävyyn rakentavaa kritiikkiä ja siitä voi saada mahdollisuuden nähdä samaa asiaa toisesta näkökulmasta. Eli oppia.

        Sehän tälläisen alustan suola onkin. Siksi mä tästä tykkään. 😁

        Onneksi täällä välillä saa ihan jonkinlaista keskusteluakin aikaiseksi, näinkin tyhmä mies kuin minä olen. :)


      • mustasusi kirjoitti:

        Onneksi täällä välillä saa ihan jonkinlaista keskusteluakin aikaiseksi, näinkin tyhmä mies kuin minä olen. :)

        Kyllä täällä saa. Rekatuissa on monta hyvää turinoijaa ainakin. Allekirjoittaneissakin löytyy, mutta joku sopiva aihe ja aika, niin kyllä anomuumeissakin löytyy asiallisia, ketkä jaksaa kirjoittaa tosi fiksusti...osa vaan käyttää sitä väylää kiusaamiseen, trollailuun ja spämmimiseen... yllämainittuja jostain kärkevästä kommentista on vaikeahkoa poissulkea...mikä lienee tarkoituskin joillain perseilijöillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe