Katsoin etusivun avauksia

Anonyymi-ap

Ei hemmetti. Pelkkää haukkumista ja trollaamista. Kuka/ketkä niitä oikein kirjoittelee?

Olen toki itsekin joskus kirjoittanut tälle palstalle hyvinkin rumasti ja haukkunut ihan kaikki.
Silloin on oikeassa elämässä jokin mennyt täysillä pieleen .
Siitä johtuen olen vetänyt nupin turvoksiin ja kirjoittanut vihaisuuden pois.

Mutta ei sellainenkaan selitä noita aina vain enemissä määrin olevia vihaviestejä. Nyt pitäisi saada lainsäädäntöön jotain määräyksiä, koska ylläpitokaan ei välitä vihaviesteistä.

Mikä ihme suomalaisia vaivaa, sillä aina voisi mennä huonomminkin.

>simiti<

29

262

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      katsomassa trv-ohjelman arvaus-ohjelmaa aika kaunis jontaja-nainwn

    • Älä menetä toivoasi. Ehkä joskus lainsäädäntö saadaan toivomaasi asentoon, jossa sananvapautta rajoitetaan ankarammin ja huonomminkin taatusti tulee menemään.

      • Anonyymi

        No miten sitä nyt on rajoitettu?

        >simiti<


      • Anonyymi kirjoitti:

        No miten sitä nyt on rajoitettu?

        >simiti<

        "Nyt pitäisi saada lainsäädäntöön jotain määräyksiä, ..."


    • Anonyymi

      Nainen sinun täytyy karaistua et muuten pärjää oikeassa elämässä ei joka asiasta saa loukkaantua

      • Kellehän sä koitat tota lässyttää???
        Sori sanoin pahasti ehkäpä väärälle anonyymille..

        Mietihän pari kertaa mitä joku on
        joutunut kokemaan...

        Karaistua....
        Uhkailujen ja muiden kestämiseksi ...
        Ja niistä ei sais loukkaantua..
        Kun ei oo edes mitään pelkkää palstalla
        olevaa sontaa..


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Kellehän sä koitat tota lässyttää???
        Sori sanoin pahasti ehkäpä väärälle anonyymille..

        Mietihän pari kertaa mitä joku on
        joutunut kokemaan...

        Karaistua....
        Uhkailujen ja muiden kestämiseksi ...
        Ja niistä ei sais loukkaantua..
        Kun ei oo edes mitään pelkkää palstalla
        olevaa sontaa..

        En ole nähnyt että joku loukkaa simitiätai uhkailee eli nyt on neiti simitin omaa juttua ja yksikään aloitus ei ole neiti simitille tarkoitettu eli mistä paahtoaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole nähnyt että joku loukkaa simitiätai uhkailee eli nyt on neiti simitin omaa juttua ja yksikään aloitus ei ole neiti simitille tarkoitettu eli mistä paahtoaa

        Nytkin katsoin aloitus sivun aloitukset yksikään ei ole neiti simitille tarkoitettu vaan näytti olevan yleis kysymyksiä kaikille jotka haluaa keskustella


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkin katsoin aloitus sivun aloitukset yksikään ei ole neiti simitille tarkoitettu vaan näytti olevan yleis kysymyksiä kaikille jotka haluaa keskustella

        Ja jos noin herkkä neiti niin eikö parempi ettei kukaan vastaa mitään neiti simitille eikä sen aloituksiin eikä vastauksiin vastaa kukaan mitään ja jokaiseen aloitukseen ei tarkoitettu neito simitille eli simitin ei tarvi vastata


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja jos noin herkkä neiti niin eikö parempi ettei kukaan vastaa mitään neiti simitille eikä sen aloituksiin eikä vastauksiin vastaa kukaan mitään ja jokaiseen aloitukseen ei tarkoitettu neito simitille eli simitin ei tarvi vastata

        Mitä sä höpiset oikein nyt neiti juttuja...

        Olenko mä väittänyt että Simitiä olis joku loukannut??


      • Anonyymi

        Kenelle sinä muka omassa pikku maailmasasi puut patronoivasti kun vastaan tälle miestrollille? Taidat kyyläillä täälä itse jonkun kokemasi ihoallergian takia, näin vois lukea rivien välistä


    • Anonyymi

      Jotain muutoksia on tapahtunut nymphomaani-spammimyrskyn jälkeen. Etenkin poisteluideologia, tai ideologiapoistelu, on muuttunut.

      • Anonyymi

        Mutta onneksi huorittelut on ja pysyy, niin kukaan ei hämmenny liian rajuista muutoksista


    • Siitä en osaa sanoa mitään kuka niitä tekee...

      Mutta jostain syystä mulle niitä tarkoittaa joku..

      Sen kun vielä sais tietää miksi...

      Mun pitää kuulema häipyä koska mä oon se
      joka ajaa kaikki pois palstalta, ja on mun syy
      ku palsta k*olee..

      Mä oon "h*ro" joka haukkuu ja ki*saa täällä anonyymina esim mustaasutta ja Nallea..
      Sekä muita vissiin myöskin..

      Ja noi on todellakin vielä niitä sellasia
      pienenpieniä,
      ei haitallisia,
      ei uhkailevia,
      vaarattomia jne
      juttuja mitä saa kuulla jatkuvasti.....

      • Anonyymi

        Miksi sinulla ei ole omaa miestä oikeasti pidätkö naisista vai mikä on syy missä kaupungissa asut jos samassa kuin minä niin kahvilasta munkki kahvit ja grilli kioskilta esim bratwursti tai hamburilainen palkkioksi niin yhdessä etsitään sinulle oma mies tai nainen päivässä tai kahdessa löydetään sinulle iki oma elämänkumppani ja sit minä jatkan matkaani


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinulla ei ole omaa miestä oikeasti pidätkö naisista vai mikä on syy missä kaupungissa asut jos samassa kuin minä niin kahvilasta munkki kahvit ja grilli kioskilta esim bratwursti tai hamburilainen palkkioksi niin yhdessä etsitään sinulle oma mies tai nainen päivässä tai kahdessa löydetään sinulle iki oma elämänkumppani ja sit minä jatkan matkaani

        Noh mulla ei ole miestä,
        koska sitä miestä ei ole enää olemassa... 😶

        Mutta niin....
        Voi sä olet niin lutunen ja avulias... <3

        Mutta eipä me asuta vissiinkään lähellekään samalla suunnalla...

        Siksipä sun olikin helppo sanoa noin.. 😊


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Noh mulla ei ole miestä,
        koska sitä miestä ei ole enää olemassa... 😶

        Mutta niin....
        Voi sä olet niin lutunen ja avulias... <3

        Mutta eipä me asuta vissiinkään lähellekään samalla suunnalla...

        Siksipä sun olikin helppo sanoa noin.. 😊

        Ei ehkä täällä maailmassa, mutta on olemassa maailma, mikä tiedostaa tämän, vaikka me ei sitä. 🙂


      • Disseisback kirjoitti:

        Ei ehkä täällä maailmassa, mutta on olemassa maailma, mikä tiedostaa tämän, vaikka me ei sitä. 🙂

        Hieman jäin ny pohtimaan mitä sä
        niiku meinasit mutta...

        🤗 sulle D....


      • Anonyymi
        originalpieninainen kirjoitti:

        Hieman jäin ny pohtimaan mitä sä
        niiku meinasit mutta...

        🤗 sulle D....

        Miksi esität mies eri naisia netissä? Äläkä yritä vastata mitään äidillisiä mulle


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Hieman jäin ny pohtimaan mitä sä
        niiku meinasit mutta...

        🤗 sulle D....

        Mä siis mietin, ettei kukaan vain häviä... että häntä ei ole enää...

        On kyllä. Joku muu maailma on, missä kaikki täältä poislähteneet on. Ei se ole mikään taivas, en siihen usko. Mutta muistojen maailma, missä vaan hymyillään ja on iloa. 😀


      • Disseisback kirjoitti:

        Mä siis mietin, ettei kukaan vain häviä... että häntä ei ole enää...

        On kyllä. Joku muu maailma on, missä kaikki täältä poislähteneet on. Ei se ole mikään taivas, en siihen usko. Mutta muistojen maailma, missä vaan hymyillään ja on iloa. 😀

        Voi rähmä...
        Mä oon liian herkkis tänään näköjään...
        Pääs käymään 🥲 tollei...
        🤗


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi esität mies eri naisia netissä? Äläkä yritä vastata mitään äidillisiä mulle

        Juu en yritä...


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Voi rähmä...
        Mä oon liian herkkis tänään näköjään...
        Pääs käymään 🥲 tollei...
        🤗

        Mulle tuli mieleen tuosta nikistäsi ja miehen poistumisesta, että ois voinut ehkä olla jopa mun kaverini...

        Mun vanha ystäväni lähti ihan väärään aikaaan... mä juhlin noin 6 vuotta sitten syntsiä ja hän lähti... oli kova paikka...🙄

        Hänellä oli todella pieni rakas nainen. Iloinen kun joskus nähtiin. Siihen iloon hänkin taatusti rakastui... jos se nainen olisi tuntenut hymyilemällä enemmän iloa, hänen pää olisi katkennut suun kohdalta. 🙂


    • Anonyymi

      katsoin omaa sähkölqadekua.... 3i kulutaq juur45i mi6tään jotain 46w2ar5ria jojod vain orr3wle3e3 jortain sääkuvia lämpöjä

      • Anonyymi

        Joo onhan tuo sähkölaskusi vähän turhan iso...


    • Anonyymi

      yiedäy4kö mikä mikä oikeasti aika hyvä paslli mynton almiakki-lakritsa mie3tokin'

      josw on h3inänuhqq 6qi sw4ellaqist5aq.

    • Minusta täällä taas on melko leppoisa meininki sitäkin taustaa vasten että kirjoitellaan nimimerkkien takaa. Tuossa kun on seuraillut menoa x:ssä niin ollaan kyllä jäljessä mitä tulee ilkeilyyn ja varsinkin väärin ymmärtämisiin.

    • Anonyymi

      karso huviksi nwerflixin juttujakin... itse maksanut jo heille lokakuun alkuun katsomiset.

    • Anonyymi

      Katsoppas peiliin 😆🙈!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe