Sinkut ei vaan ymmärrä että ei sinkkua tulla kotoa hakemaan.

Anonyymi-ap

Pitäisi lähteä ulos tapaamaan ihmisiä jotta kumppanin löytää mutta sinkulle se voi olla liian vaivalloista lähteä ulos.

31

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ennenvanhaan ainakin tultiin ihan kotoa hakemaan. Muutenkin käytiin kylässä ihan vaan tupsahtamalla pihaan.

      Nykyään taidetaan vaan räplätä kumppaniehdokkaita kännykällä.

      xLiner

      • Mä muistan kanssa ajat, kun kylään vaan mentiin. Annoin silloisille tyttökavereille oman avaimen, millä saivat tulla mun luo millon halus. Mutta se olikin ennenvanhaan pienessä maalaiskaupungissa.


    • Anonyymi

      Aloitus on ihan höpöä. Kuulin varmasta lähteestä, että puhdas koti vetää puoleensa.
      https://youtu.be/nsq_gaGQeCI?si=myGwGCXWeZKnFg_K

      Ajattelinkin siivota tänään ja sitten vain odottelen, että sinkkuliineja tulee kyläilemään.

      >simiti<

    • Ja jotka ymmärtää, eikä haluakkaan ketään pysyy visusti "kotona"?

      Tuskin ainakaan hakee mistään treffisaiteilta tms. seuraa?

      Eiköhän aika rauhassa saa olla sinkkukin kaupassa ja pitkin missä vaan, kun ei ole huomiota herättävän oloinen eikä näköinen.

      • Anonyymi

        Kyllä kannattaa olla "visusti kotona", ei olisi tullut ärsytettyä omia aisteja.
        Aamulla se on kaunista ja kauheaa, jää panetus ja tuli kankkunen:)

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä kannattaa olla "visusti kotona", ei olisi tullut ärsytettyä omia aisteja.
        Aamulla se on kaunista ja kauheaa, jää panetus ja tuli kankkunen:)

        AV

        Sulla vaan on yliherkät aistit, ei muuta syytä. Mullakin on mutta luontoa ja eläimiä kohtaan herkkyys havaita kauneutta, ei tosinkaan missään määrin seksuaalisuutta liity tähänkään.

        Vaan näin minäkin eilen 2 naista samalla kauppareissulla, joiden ulkoinen olemus miellytti, koin heidät kauniiksi ja vetoaviksi. Kumpikin oli kyllä kaukana mallinmitoista, vähän tukevahkoja ja toinen oli nipinnapin 150 cm pitkä, ei kuitenkaan lihavia minun silmään. Mutta elinvoimaisia ja kauniita hymysuita.😍


      • EivorCreed kirjoitti:

        Sulla vaan on yliherkät aistit, ei muuta syytä. Mullakin on mutta luontoa ja eläimiä kohtaan herkkyys havaita kauneutta, ei tosinkaan missään määrin seksuaalisuutta liity tähänkään.

        Vaan näin minäkin eilen 2 naista samalla kauppareissulla, joiden ulkoinen olemus miellytti, koin heidät kauniiksi ja vetoaviksi. Kumpikin oli kyllä kaukana mallinmitoista, vähän tukevahkoja ja toinen oli nipinnapin 150 cm pitkä, ei kuitenkaan lihavia minun silmään. Mutta elinvoimaisia ja kauniita hymysuita.😍

        Ja näin minä yhden silmääni miellyttävän miehenkin siellä. Suunnistin heti perään, kun havaitsin tuon pitkän huiskean komistuksen. Ainiin ja hän on mun mies. 😊

        En nää muita miehiä viehättävinä, vika sekin kai on mutta minä tykkään siitä viasta, muut saa olla tykkäämättä. Tai pitää mua viallisena..


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Sulla vaan on yliherkät aistit, ei muuta syytä. Mullakin on mutta luontoa ja eläimiä kohtaan herkkyys havaita kauneutta, ei tosinkaan missään määrin seksuaalisuutta liity tähänkään.

        Vaan näin minäkin eilen 2 naista samalla kauppareissulla, joiden ulkoinen olemus miellytti, koin heidät kauniiksi ja vetoaviksi. Kumpikin oli kyllä kaukana mallinmitoista, vähän tukevahkoja ja toinen oli nipinnapin 150 cm pitkä, ei kuitenkaan lihavia minun silmään. Mutta elinvoimaisia ja kauniita hymysuita.😍

        Se että löytää viehättävän naisen jonka seurassa viihtyy.
        Tuntuu kuin olisi tuntenut jo kauan, vaikka tuttavuus on täysin uusi.
        Keskustelu on avointa, rehellistä.
        Nainen joka huokuu halua antaa ihoa, ja myös sitä vastaanottaa.

        Mjoo, jäähän siitä jälki.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että löytää viehättävän naisen jonka seurassa viihtyy.
        Tuntuu kuin olisi tuntenut jo kauan, vaikka tuttavuus on täysin uusi.
        Keskustelu on avointa, rehellistä.
        Nainen joka huokuu halua antaa ihoa, ja myös sitä vastaanottaa.

        Mjoo, jäähän siitä jälki.

        AV

        Tapaan aniharvoin sellaisia, vaikka tapaan paljon ihmisiä jo työympäristön takia. Missään hummaamassa en käy, joten en tapaa siinä asetelmassa ihmisiä. Ihan kivoja ihmisiä silti kohtaa millon missäkin. Minäkään kun en mykkä ole vieraittenkaan seurassa.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        Tapaan aniharvoin sellaisia, vaikka tapaan paljon ihmisiä jo työympäristön takia. Missään hummaamassa en käy, joten en tapaa siinä asetelmassa ihmisiä. Ihan kivoja ihmisiä silti kohtaa millon missäkin. Minäkään kun en mykkä ole vieraittenkaan seurassa.

        Mjoo, nyt on olo ettei kannata käydä hummaamassa.
        Kaikkea sitä ihminen itselleen hakee...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mjoo, nyt on olo ettei kannata käydä hummaamassa.
        Kaikkea sitä ihminen itselleen hakee...

        En oikeesti ymmärrä mitä kivaa hummaamisessa on edes, kun sitä niin monet harrastaa. Mä en kuutenkaan ole saanut siitä ikinä mitään muuta kuin väsymystä ja tympeää olon. Tanssiminen on jees, kaikki muu liitännäinen on boring.


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En oikeesti ymmärrä mitä kivaa hummaamisessa on edes, kun sitä niin monet harrastaa. Mä en kuutenkaan ole saanut siitä ikinä mitään muuta kuin väsymystä ja tympeää olon. Tanssiminen on jees, kaikki muu liitännäinen on boring.

        Saihan siitä ainakin ihanan naisen huomiota, keskustelu oli myös antoisaa.
        Onneksi ei mennyt sen pidemmälle, oli kaunis ilta.

        Tänäänkin aamu näyttää aurinkoiselta. Ei tarvitse miettiä mitään "ylimääräistä".

        Monilla tuo harrastus voi tuottaa negatiivisia jälkiseuraamuksia.
        Huomasi nytkin miten osalla naisista oli parisuhteeseen, entiseen tai nykyiseen liittyviä ongelmia. Osa taas mieli avoinna, nauttien kesäisestä olotilasta kukkaisissa mekoissaan.
        Vieno parfyymin tuoksu, kevyt tuuli ja kylmät juomat.

        AV


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saihan siitä ainakin ihanan naisen huomiota, keskustelu oli myös antoisaa.
        Onneksi ei mennyt sen pidemmälle, oli kaunis ilta.

        Tänäänkin aamu näyttää aurinkoiselta. Ei tarvitse miettiä mitään "ylimääräistä".

        Monilla tuo harrastus voi tuottaa negatiivisia jälkiseuraamuksia.
        Huomasi nytkin miten osalla naisista oli parisuhteeseen, entiseen tai nykyiseen liittyviä ongelmia. Osa taas mieli avoinna, nauttien kesäisestä olotilasta kukkaisissa mekoissaan.
        Vieno parfyymin tuoksu, kevyt tuuli ja kylmät juomat.

        AV

        Jollain tavalla ymmärrän, vaikken itse kaipaa muitten huomiota. Se tulee välillä vaan väkisin saatua huomiota, haluamattakin.

        Ai, täällä on tummia pilviä taivaalla ihoni tuntee ulkona käydessä tulevan ukkosen. Kävin pihalta siivoilemassa vähän irtotavaraa syrjään, jos tuuli yltyy kovaksi. Ei sitten lentele pitkin mäkiä.

        Kivan tyyntä nyt myrskyn edellä.

        Joo, ihmisillä on kaikenlaista. Minua ei vaivaa mikään ikinä siksi, kun sanoa päräytän sen heti ulos, se ei jää silloin kaivelemaan. Eikä tartte muille mennä kapakkaan tilittämään mitään.

        Nautit niin erilaisusta asioista kun minä, sulle kaupunki miljöö ja ihmiset on tärkeitä, mulle taas lähinnä nautinnon surma. 😄


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se että löytää viehättävän naisen jonka seurassa viihtyy.
        Tuntuu kuin olisi tuntenut jo kauan, vaikka tuttavuus on täysin uusi.
        Keskustelu on avointa, rehellistä.
        Nainen joka huokuu halua antaa ihoa, ja myös sitä vastaanottaa.

        Mjoo, jäähän siitä jälki.

        AV

        Eilinen nainen kauppareissulla oli kasvoiltaan hyvin paljon kuin hän, punaiseksi värjätyillä hiuksilla. Kaunis. Kuka ketäkin kauniina pitää. Julie Huard.

        https://youtu.be/WXVyxwgsJ50?si=LEHtYbKVPryWek-B


      • Anonyymi
        EivorCreed kirjoitti:

        En oikeesti ymmärrä mitä kivaa hummaamisessa on edes, kun sitä niin monet harrastaa. Mä en kuutenkaan ole saanut siitä ikinä mitään muuta kuin väsymystä ja tympeää olon. Tanssiminen on jees, kaikki muu liitännäinen on boring.

        En minäkään ole kosjaan ymmärtänyt. Se on suurinpiirtein tylsintä mihin aikaansa voi käyttää. Kyllä mä voin ystävän tai ystävien kanssa mennä viettämään yhdessä iltaan ja tanssimaankin, mutta ei siihennikinä liity mitään sen ihmeempää hummaamista. Sen kun ollaan rennosti ja nautitaan yhdessäolosta, näin kesällä toivon mukaan kivasta säästä ja sitten siitä tanssimisesta. Kyllä tuollaisen kerran pari kesässä ihan mielellään toteuttaa.


      • Anonyymi

        Näin, baarit ja treffisaitit ei houkuttele kuin heitä paritteluhaluisia. Oikea kumppani aines löytyy harrasteiden parista parhaiten. Jos oikein hyvin sattuu niin kohtaamisetkin voivat olla niitä, joissa sydän lämpenee ja mahdollisuudet kasvaa, kun kemiat kohtaa?


    • Anonyymi

      Onhan se tavallaan mukava mennä ulos ja tutustua ihmisiin, keskustella ja viihtyä seurassa. Niin kävi eilenkin.

      Tänään se taitaa ottaa oman veronsa.

      Kesä on tullut avattua ihan reilusti, on aika rauhoittua.
      Huomaa miten ihmisillä voi olla myös parisuhteisiin liittyviä ongelmia. Osa kaipaa ihoa, osa on siitä saanut jo ihottumaa.

      AV

    • Anonyymi

      Hieno sinkku imaisee ennen menoa hieman siideriä pillillä.

    • Anonyymi

      Tuli selkeäksi jo nuorena, että olen naisille pelkkää ilmaa. Kipu lakkaa, kun lakkaa välittämästä ja päästää irti. Introverttina en edes kärsi yksinäisyydestä. Miehet jotka kulkevat omia polkujaan nauttivat vapaina elämän pienistä iloista ja omista jutuistaan.

      Sitäpaitsi perhettä ei perusteta , eikä omakotitaloa rakenneta nykyisellä lainsäädännöllä ja kulttuurilla minkään pelimiesten haaremipudokkaan kanssa. Siinä tuhoaa vain elämänsä ja kaiken mitä yksinään on jo työllään rakentanut. Miehiä vihaavassa yhteiskunnassa,omien polkujen kulkeminen on ainoa keino elää hyvää elämää tavismiehelle, joka ei erotu massasta komealla ulkonäöllään tai sosiaaliselta anniltaan.

      • Anonyymi

        Etkö yksin kykene omakotitaloa hankkimaan?


    • Anonyymi

      ilman käte4istä ei saa työtä swen tietää kaikki.

      mutta joo hauskojaq kesäisiä seikkailuja vaikka mennä onkimaan jotain kaloja, käydä uimassakin cvälillä

    • mustasusi

      Kyllä sen on tässä pitkän sinkkuusajan kuluessa saanut huomata, että kotoa ei kukaan todellakaan hae. Kukaa ei tiedä, että sitä on edes olemassa, kun jää kotiin.
      Ei vaan keksi, että minne sitä yksinään lähteä aikaa viettämään... Eikä ihmiset yleensä ole kiinnostuneita kuitenkaan, vaikka tuolla jossain yksinään olisinki. Eivät tule sen paremmin kosketuksiin.

    • Anonyymi

      Kun on jo aikaa sitten kokenut niin avo- kuin avioliitonkin + muut seurustelut joissa olen todennut että parempi yksin, niin eipä enää parisuhdetta ole kaivannut. En jaksanut enää aikuista miestä vetää perässäni ja valitettavasti sellaisia vain kohdalleni osui.

    • Anonyymi

      No kyllä tulee! Sain soiton tuntemattomalta henkilöltä joka sanoi tulevansa hakemaan minut kotoa. Kysyi osoitteeni ja tuli. Oli hauskaa ja jännittävää kohdata ihminen omalla ovella. Oli toki yhteisiä tuttuja joilta numeroni oli saanut. Ilta pli hauska ja ikimuistoinen. Pian nähdään jälleen...

      • Anonyymi

        Mullekkin rikoskonstaapelit soitti ja ilmoittivat tulevansa hakemaan kuulusteluihin.
        Mutta siitä on jo aikaa.

        >simiti<


    • Anonyymi

      Täältä tullaan!

    • Anonyymi

      Mä tapaan ihan riittävästi ihmisiä työn ja harrastusten merkeissä. Ei juuri voisi vähempää kiinnostaa lähteä vielä erikseen tapaamaan tuntemattomia. Mä en ole sitä tyyppiä, jota kiinnostaisi muuten vain tutustua ihmisiin.

    • Anonyymi

      se ulkona ongelma kun pääle tulevat kurnuttamaan , onneksi köyhtyy koko ajan ja vanhenee, lotosta ei tule vieläkää mutta sekin etu kun tosi vanhana voi poimia nuoren philippini tytön

    • Anonyymi

      Se on aivan liian vaivalloista jos ottaa huomioon mitä siitä mahdollisesti saa.

    • Anonyymi

      Baariin pitää mennä ja viinaa pitää juoda jos mies haluaa naisiin tutustua. Ei naiset tule kotoa hakemaan.
      T: viinamies.

      • Anonyymi

        Baariin ei tarvitse mennä, mutta ihmisten ilmoille kylläkin. Miten avioliitto äidin kanssa sujuu?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe