On se hurjaa kun kusi nousee päähän , kun pääsee "pomon pallille". Olhan muka niin tietäväisiä.
Kyllä se karma puuttuu vielä.pelhin.
Kusi noussu päähän
15
2677
Vastaukset
- Anonyymi
Kellä se niin on pissa noussu päähän?
- Anonyymi
Mistäs se karma tietää ketä pitäis rankaista, jos keltasilmänen on salaisuus.
- Anonyymi
Sitä saa mitä tilaa
- Anonyymi
Kyllä se nousee pissa päähän kaikila jokka kaiken saavat. Sitte ku pitää ite tehä omaisuuen ethen niin niilä ei nouse.
- Anonyymi
Puhut vissii kunnan puheenjohtajista
- Anonyymi
Ei kun tämä henkilö pahempi kun kunnan puheenjohtajat. Taitaa luulee olevansa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kun tämä henkilö pahempi kun kunnan puheenjohtajat. Taitaa luulee olevansa.
Kuasss00n??
- Anonyymi
Mitä sillä omasuuvella ei ole mikhään mittari jokku syntyy lusikka toiset kulta lusikka suussa.
- Anonyymi
Kusi nousee päähän niillä jotka on noussut tyhjästä parempaan elämään. Jotkut unohtaa kokonaan mistä ovat lähtöisin. Valitettavasti nämä ihmiset arvottavat kaiken rahassa omaisuudessa. Kehuvat jatkuvasti mitä taas on hankittu.
- Anonyymi
Se joka työllä on omaisuuden ansainut se saa vähän leuhkiakki 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälä Kolarissa on totuttu valmiisiin ja valmiiksi valittuihin työpaikkoihin. Politiikka on varmistanut monelle pitkän ja kapean leivän. Ne jotka itse ovat työllistäneet itsensä ja ansainneet omaisuutta omasta toimesta ovat aina olleet täällä haukkumapuuna. Se siitä solidaarisuuden ja demokratiapuolueen vaaliteemasta. Se on kyllä tässä kunnassa nähty miten se toimii. Työväen asialla, just. Kuka se sitte ne työt huolehtii, niinpä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täälä Kolarissa on totuttu valmiisiin ja valmiiksi valittuihin työpaikkoihin. Politiikka on varmistanut monelle pitkän ja kapean leivän. Ne jotka itse ovat työllistäneet itsensä ja ansainneet omaisuutta omasta toimesta ovat aina olleet täällä haukkumapuuna. Se siitä solidaarisuuden ja demokratiapuolueen vaaliteemasta. Se on kyllä tässä kunnassa nähty miten se toimii. Työväen asialla, just. Kuka se sitte ne työt huolehtii, niinpä!
Kolari on edelleen Kolari. Kemi alkaa jo olla toista maata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan varmasti saa vähän leuhka ollakin.omalla työllään omaisuutensa ansainnut niin oorait
- Anonyymi
niinhän tuo on myös Kittilässä tunnettu asia..
- Anonyymi
Ihmettelen miten tuo on päässyt johtajien yläpuolelle, rikoksia niskassa vaikka kuin
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761315Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86973- 86916
- 11885
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730