Sain ekasta jaksosta nelosen

Eli yllättävän hyvin meni. En mitään kehuskellen kirjota, vaan siks, että tekin uskoisitte, että yhellä elämän alalla epäonnistuminen ei vaikuta muihin. Just loppu kirjotustyöpaja ja sitten kirjotan esseen loppuun. Sitten on ens viikolla tentti. Mites teillä päivän ja elämän ohjelmaan liittyen?

19

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hieno homma, hyvä. 😊👍

      Ulos meen kohta kasvimaalle, ihan jees päivä vaikka alaselkä särkee ja säteilee jalkoihin niin että sähköttää kipeesti niissäkin. ⚡

      • Kasvimaan hoito onkin mukavaa hommaa. Mun äitikilläkin on vaikka on jo iäkäs, mutta se pitää mielen virkeenä. Ikäviä vaivoja noi selkävaivat. Mullakin on, tuli sen jälkeen kun se nikama murtu. Joskus ei saa sukkia jalkaa. Mutta pihahommiin mäkin oon menossa, raivaan pihaa, hyvää vastapainoo opiskelulle.


    • Mikä siellä on maksimipistemäärä? Oliko tuo nelonen yhdestä, vai useammasta näytteestä?
      Onneksi olkoon ja tsemppiä jatkoon. 😊👍

      • Kiitos. Vitonen on se maksimi arvosana, pisteytyksessä puolella siis pääsee läpi. Katselin noita arvosteluita niin, siihen saa olla jo aika fakiiri jos vitoseen tähtää. Kurssikohtaisesti on joko essee tai tentti. Kait se mahdollinen vitonenkin, mutta ei taitas näin työn ohessa onnistua. Meni tossakin aika yö töiksi. Tää on siis 5 opintoviikon jakso. Perusopinnot yhteensä 25 ja näistä siis pitäs saada vähintään 3 se kokonaisuus, jos aikoo opettajahommasta haaveilla.


    • Anonyymi

      Hyvin tehty!
      Minäkin ihan tällaisena vain anonyyminä kanssapalstalaisena tulin tästä hyvälle mielelle. Mukavaa kun olet kertonut opinnoistasi.

    • Anonyymi

      Loistavaa! 😃👍

      xLiner

    • Anonyymi

      Nelonen e3li Elli tuolin kuva.

      itsellä kun kylkiluu-juttuja todella kivuliaita nukkuessa varsinkin, oli onni kun oli hammaslääkärien määräämiä kipupillereitä mitä käyttää...

    • Nelonen on sitä, että olet lukenut tai treenannut vähän liikaa. Kolmonen on optimi. Ykkönen on sitten sen merkki että on menty rimaa hipoen.

      Tuosta nyt jää vähän avoimeksi missä koet epäonnistuneesi. Voiko elämässä yleensäkään epäonnistua.

      • En nyt ite varsinaisesti missään. Moni vaan on kovin onneton, kun ei oo lapsia ja puolisoo. Ja sitä nyt oon koittanu sanoo, että sillon kannatta kiinnittää huomiota vähän muualle. Ei murehtia sitä mitä ei ole, vaan keskittyä mitä on.


    • Onneksi olkoon Jero. Olet löytänyt juttusi.

      Tsemiä jatko-opiskeluihin.. oikeasti toivon sinulle menestystä.

      • Kiitos. Se on mukava että sä oot aina niin positiivinen.


      • JeroP kirjoitti:

        Kiitos. Se on mukava että sä oot aina niin positiivinen.

        No en mä aina. Osaan olla varsinainen elin kun sille päälle sytyn.

        Mutta hyville ihmisille toivoo vain hyvää, kuten sinulle. Olet ansainnut oikeutesi onneen. Jos noin voi asian ilmaista.


    • Onnittelut suorituksesta. Mukavaa että on päämääriä joita kohti kulkea.

      Itse kävin aamulla salilla ja nyt olen sellaisen suuren kysymyksen äärellä kuin hommatako action-kamera vai pleikkari 5. Toki nyt toit esimerkilläsi sellaisen vaihtoehdon pintaan kuin läppärin hommaaminen ja lähtisi työn ohessa opiskelemaan.

      • Kiitos. Mäkin mietin kännykän ja telkkarin välillä. Niin päätin pistää kännykkään, jossa hyvä kamera. Niin saa tallentaa 4k kuvaa. Että nyt kun se on hyvällä laadulla tallennettu, niin sitä on sitten hyvä myöhemmin editoida ja kattella. Kun taas heikosti tallennettua ei hyväksi enää millään telkkarilla saa. Paitsi oli vanhassakin kännykässä 4k, mutta toimi tosi kömpelösti. Että oma suositus on kuvauskalusto ja voi sitten myöhemmin pelailla. Ja nyt hommasin gimbalin vielä.


    • Anonyymi

      Onneksi olkoon! Ei huonosti ollenkaan. Otsikon luettuani ihmettelin, että mistä minä taas olen jäänyt paitsi.
      Mutta siis opiskelet työn ohessa? Mikä sinusta siis tulee 'isona'?

      >simiti<

      • Kiitos. Kasvatustieteitä opiskelen. Perusopintoja nyt. Ehkä jatkan, niin pääsee amiksen opettajaksi.


    • Anonyymi

      Hyvä Jero! Onnittelut!

    • Vanhemmalla iällä opiskelu saattaa kyllä onnistua yllättävän hyvin. Minä suoritin loppuun fysiikan tutkintoni vain muutamia vuosia sitten (muuten olisi iso kasa opintoja menneet vanhoiksi). Sain myös jonkin verran nelosia kursseista ja lopputyöstä. Pitkä tauko ei haitannut opinnoissa, opiskelu tuntui aika helpolta. Se johtui myös siitä että olen niin ahkerasti lukenut kaikenlaisia tutkimuksia eri aloilta että hyvien tutkimusten löytäminen ja lukeminen oli helppoa opiskelussa.

      • Hieno homma, fysiikan tutkinto kuulostaa upealta. Vaikka palstaa kovasti haukutaan, niin löytyy täältä monenlaista osaajaa ja tietäjää. Vanhemmalla iällä onnistuu tosiaan paremmin. Keskittymiskyky on parempi ja tietoo enempi, kun on elämän varrella kertynyt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe