Suomi24 romahtaa

Anonyymi-ap

https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/a/49ceb610-3d8c-4e6c-b12b-4f78a238a1a0

En kyllä ihmettele, että käyttäjiä on häipynyt noin paljon. Sen verran vihaista ja muita haukkuvia porukkaa on tullut tänne levittämään pahaa oloansa.

Ei normaalit ihmiset sellaista öyhötystä, räksytystä ja valehtelua. En minäkään enää käy kuin sinkut-palstalla ja suhteellisen harvoin.
Nyt parina päivänä ja taas on tullut vähättelyä ja keljuilua joiltakin anonyymeilta.

Ylläpito saa kyllä romahduksesta syyttää itseään, kun sallii sen tietyn porukan paskoa kaikki palstat. Muun muassa maailman menoa-palstan.

Nuoret ja vähän vanhemmatkin vihaiset pojat luulevat omistavansa somen ja tietävänsä kaikesta kaiken.
Jokainen tietää mistä porukasta kirjoitan. Jos ette ole huomanneet, niin luultavasti kuulutte itse siihen porukkaan.

>simiti<

20

271

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minäkin aion hylätä.

      • Anonyymi

        Et pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty.

        Pystyn!


    • Anonyymi

      No siis asiahan on niin, että porukka häipyy, koska heidän kanssaan ei olla asioista samaa mieltä, joten he menevät jodelin kaltaisiin sovelluksiin, jossa toisenlaiset mielipiteet poistetaan eli vähän niin kuin Kiinan tai Venäjän malliin, jossa sananvapautta ei ole tai on jos olet asioista heidän kanssaan samaa mieltä. On siis vain yksi mielipide.

      Otetaan nyt esimerkiksi vaikka tämä pridevouhotus. Jos et kannata pridea ja setaa, niin kommenttisi halutaan poistaa.

      • Anonyymi

        Minun mielestä tasa-arvoinen kohtelu ei ole mitään vouhotusta.
        Tokihan tiedät, että myös eläinkunnassa on esiintynyt homoseksuaalisuutta iän kaiken.
        Ei se ole mikään ihmisen keksimä juttu ja tosiaan prideäkään ei pidettäisi, ellei olisi ahdasmielisiä pönttöjä pakottamassa kaikkia kaltaisekseen fundamenlastiksi.

        Ei kaikki paheksujat tokikaan ole uskonnollisia, vaan on niitä muuten vain matalaotsaisia vihaajia.

        >simiti<


      • Anonyymi

        Ihmisoikeudet eivät ole kannatuskysymys, ne on kirjattu Suomen perustuslakiin. Kovin vaikea teidän persujen ja muiden kiihkoilijoiden ymmärtää.


      • Anonyymi

        Tuo on kyllä uskomatonta. Suomi on kaikin tavoin niin vapaa maa. Ehkä se on joillekin liikaa, ehkä maailma on liian laaja ja monimutkainen. Sen takia pitää rajata, mitä mieltä saa olla. Mitä vainoa pride -porukka täällä muka kokee? Itse he eivät tunne hyväksyvän itseään. Ihan uskomatonta, että jopa miehille suunnatussa Top Gearissa oli pakko olla kiintiöhomo. Prideporukan vouhotus ja rääkyminen ovat alkaneet kääntyä itseään vastaan. (En kaipaa sönkön mielipidettä tähän. Se on kuultu niin monta kertaa. Minulla on oikeus olla tätä mieltä.)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä uskomatonta. Suomi on kaikin tavoin niin vapaa maa. Ehkä se on joillekin liikaa, ehkä maailma on liian laaja ja monimutkainen. Sen takia pitää rajata, mitä mieltä saa olla. Mitä vainoa pride -porukka täällä muka kokee? Itse he eivät tunne hyväksyvän itseään. Ihan uskomatonta, että jopa miehille suunnatussa Top Gearissa oli pakko olla kiintiöhomo. Prideporukan vouhotus ja rääkyminen ovat alkaneet kääntyä itseään vastaan. (En kaipaa sönkön mielipidettä tähän. Se on kuultu niin monta kertaa. Minulla on oikeus olla tätä mieltä.)

        Vihaaminen ei ole mielipide. Se om vihaamista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on kyllä uskomatonta. Suomi on kaikin tavoin niin vapaa maa. Ehkä se on joillekin liikaa, ehkä maailma on liian laaja ja monimutkainen. Sen takia pitää rajata, mitä mieltä saa olla. Mitä vainoa pride -porukka täällä muka kokee? Itse he eivät tunne hyväksyvän itseään. Ihan uskomatonta, että jopa miehille suunnatussa Top Gearissa oli pakko olla kiintiöhomo. Prideporukan vouhotus ja rääkyminen ovat alkaneet kääntyä itseään vastaan. (En kaipaa sönkön mielipidettä tähän. Se on kuultu niin monta kertaa. Minulla on oikeus olla tätä mieltä.)

        Luulitko että mulla olis joku mielipide? Evvk ihmisten mielioiteet, jotka ovat tasa-arvoa vastaan, silti en itse harrastele minkäänlaisia pridejuttuja. Mulle on ilmankin selvää, että yhtöläinen oikeus elää ja olla hetero, cis tai ihan jotakin muuta.


    • Anonyymi

      Persuja karttaa kaikki, mutta silti he huseeraavat tällä alustalla sensuroiden kaiken järkevän keskustelun ja paskoen kaikki keskusteluketjut.

    • Se ois suuri harmi jos suomi24 loppuu. Täällä on tosi upeita ja viisaita ihmisiä.

    • Anonyymi

      Tää stalkkauskeissihän ja siihen liittyvä pe.do.fi.liahan on käsitelty juttu mikä tulee vaikuttamaan Suomi24 olemassaoloon todella paljon.Eli vois kai sillai sanoa että odottaa sekä betonin yytsiminen että kevyet mullat joten onko väliä enää, ei taida olla.

    • Anonyymi

      Niin, hyppäsivät vaikka molokkiin meditoimaan

    • Anonyymi

      Ainaki välkkyy tota hosterrorii

    • No.. minä en hylkää sivustoa ja olen iloinen siitä, että sinäkin olet täällä. Tämä on hyvä alusta.. varsinkin tämä Sinkut.

    • Tjaa, en jää kaipaamaan

    • Täällä on kivaa, jos tänne tullessa on hyvä fiilis.

      Toisaalta, jos kaikki asiat ottaa päähän, palstaa ei kannata avata.
      Vitutus vaan pahenee.

      • Totta, vitutuksen poistoon paikka ei sovellu ollenkaan. Oikeastaan minunkaan ei kuuluisi olla täällä juuri nyt 😁


    • Anonyymi

      Kaikki asiat aina välillä romaani. Sitten tuhkasta nousee uusi Fenix.

      • Anonyymi

        Siis ROMMAA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      169
      3059
    2. Selänteiden kommentit

      Se on kesä taas. On alkanut Selänteen rouvakin antamaan lausuntoja ja ohjeita meille. Ei voi olla totta. Yksi Selännekki
      Kotimaiset julkkisjuorut
      302
      2457
    3. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      195
      1850
    4. 79
      1391
    5. Miljonääri-Miehensä palkalla elelijä-Sirpa Selänne kertoo: lapsemme eivät osoita mieltä!

      Miksi osoittaisivatkaan kun saavat kaiken isin miljoonilla? Luontoakaan ei kannata suojella niin kovin kun isin autotal
      Julkkikset
      82
      1357
    6. Kirkon kuoronjohtajalle varoitus

      Oulun hiippakunnan oratoriokuoro johtaja on saanut varoituksen. Lähettänyt seksuaalissävytteisiä viestejä naiskuorolais
      Luterilaisuus
      33
      1219
    7. Nyt kun pride on ohi on siks

      Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että homoseksuaalisuuden harjoittaminen on syntiä (1. Moos. 19:1-13; 3. Moos. 18:22;
      Luterilaisuus
      339
      1170
    8. Miksi et mies halua

      Seksiä minun kanssa?
      Ikävä
      81
      1076
    9. Muistatteko itsenne vuonna 1986?

      Millainen olit, mitä haaveilit? Ovatko haaveet toteutuneet, jäänyt vajaaksi vai oletko jopa saanut enemmän mitä olisit t
      Sinkut
      184
      955
    10. Et vastannut vielä

      Herättikö jokin tunteesi uudelleen vai mistä nyt tuulee?
      Ikävä
      65
      898
    Aihe