En meinaa jaksaa!

Anonyymi-ap

Olen ollut yksin vuosia. Avioliitto päättyi kun en siltä saanut mitään. Asuimme asumuserossa. Vain mollaamista, vähättelyä ja seksittömyyttä niin monta vuotta etten edes kehtaa kertoa.

Olen etsinyt vuosia naista tuloksetta. Juttukavereita kyllä on harrastusteni myötä. Siihen saakka ei ongelmaa. Naisetkin varmaan ymmärtää että kaikki jää sille asteelle. Siksi suostuvat jutteluun. Piristäähän se vähän aikaa. Mutta kun minulle ei riitä pidemmän päälle. Kukaan ei halua/on varattu syvällisempää ja se tässä rasittaa.

Olen käynyt eri paikoissa koska kotoa ei kukaan tule hakemaan. Mistään ei kehity mitään. Jutellut olen vieraillekin naisille tutustumistarkoituksessa. Tinderissä olen ollut vuosia. Tuloksetta, yhdet ainoat 15 minuutin treffit. Olen ilmeisesti niin tylsä ilmaisemaan itseäni, ettei kukaan kiinnostu.

Mitähän tässä pitäisi tehdä naisen eteen?

4

241

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kysele niiltä naisystäviltäsi haluavatko lähtee syömään tai kahville tms.
      Minulle tulee pyyntöjä naisilta mutta en ole lähtenyt kun edellisestä jäi pelkoja epäonnistumisesta. Ehkä joku kerta sitten.

      • Anonyymi

        Elät kyllä onnellisten tähtien alla kun naiset pyytävät treffeille! En osaa kuvitellakaan miltä se tuntuisi jos joku pyytäisi. Varmaan itsetuntoni nousisi taivaisiin!!

        Olen muutamaa pyytänyt, mutta huomannut, että on varattu. Siitä sitten jäänyt juttukaveriksi harrastuksen parissa. Kaikki on varattuja, jotka vähänkin potentiaalisia.

        Baareissa tai terasseilla en käy. Pitäisi käydä, sillä luulen, että vain kasvotusten minulla mahiksia. Nettideittailu ei natsaa. En vaan viihdy baareissa ym. koska on niin kaukana mukavuusalueeltani. En osaa olla siellä luonnollinen koska tunnen että nyt pitäisi suorittaa. Itsetuntoni ei riitä baareihin, terasseille. En ole minkään arvoinen niissä piireissä. Siksipä en saa suutani auki. Arkiset jutut on enemmän mun asioitani ja siellä minun on helppo avata sanallinen arkkuni pelkäämättä torjuntaa.


    • Anonyymi

      Muutaman kerran olen käynyt viime aikoina paikassa jossa osa porukkaa tulee ikään kuin näyttäytymään, vähintäänkin avoimin mielin. Useimmat kaveriporukoissa, harvoin kukaan yksinäinen keski- ikäinen nainen. Tietysti on hyvä asia, että ihmiset ovat onnellisia keskenään ja näyttävät sen. Mutta minulle tulee heidän keskinäisestä yhdessäolosta, hyväilyistä joita näen ” katkera” olo. Miksi minä en kelpaa kellekään kun varmaan minullakin voisi jollekulle olla antaa jotakin?!

      Poistun aina noista paikoista yksin surullisin mielin. Eilen oli jopa vaaratilanne liikenteessä, kun olin näiden masentavien ajatusteni kesken. Meinasin kolaroida yhden auton kanssa kun ajatukseni eivät olleet liikenteen seuraamisessa.

    • Anonyymi

      No ottako sulla eteen?
      Ootko eroottinen, osoitatko hellyyttä, suuteletko, ihastutko, oletko romanttisella tosimielellä.

      Haetko siis vain pillureikää? Sen vaistoaa kaukaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10030
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      412
      4390
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      3016
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2664
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1710
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe